Pinball Fantasies na PSP.

Data: 2009-10-06 06:11:49
Autor: Dentarg
Pinball Fantasies na PSP.
Na PSN pojawiła się pozycja Minis na PSP. Większość tytułów mi nic nie
mówi, choć pewnie to klasyki.
Ale Pinball Fantasies to IMHO coś co trzeba mieć. Szkoda, że to nie
Illusions z moim ulubionym wikingowskim stołem, ale i tak spędzilem
już nad PSP pare godzin :).
Co fajne, menu wygląda jakby byla przewidziana możliwość dodania
nowych stołów, także może pojawią się stoły z Dreams i Illusions.

Pierwszy raz widziałem wykorzystaną możliwość grania na PSP obróconej
o 90 st. Co prawda skrolowanie wtedy jest dość uciążliwe dla wzroku,
ale sam pomysł bardzo ciekawy. Osobiście jednak gram w normalnej
pozycji z przewijanym stołem góra/dół.

Polecam tą pozycję, przypomniały mi się stare czasy amigi, zmieniania
dyskietek, i grania z wypiekami na twarzy z ojcem w te pinballe ;).
Jak dla mnie rewelka (perełka) warta 20 PLN.

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-10-06 16:19:49
Autor: KAM_
Pinball Fantasies na PSP.
Dentarg pisze:
Na PSN pojawiła się pozycja Minis na PSP. Większość tytułów mi nic nie
mówi, choć pewnie to klasyki.
Ale Pinball Fantasies to IMHO coś co trzeba mieć.

Aaa!!!11jeden Lecę na PSN! ;D Aczkolwiek wolałbym Dreams i Illusions. Ciekawe, czy byłaby szansa na Slam Tilta.

A granie na PSP "pionowo" już było w jakimś japońskim pinballu.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-10-07 10:18:33
Autor: PW
Pinball Fantasies na PSP.
KAM_ pisze:
Dentarg pisze:
[...]

To ja poproszę porządny remake SlamTilt'a :)

--
PW

Data: 2009-10-07 23:04:34
Autor: Al
Pinball Fantasies na PSP.
KAM_ pisze:
Aaa!!!11jeden Lecę na PSN! ;D Aczkolwiek wolałbym Dreams i Illusions. Ciekawe, czy byłaby szansa na Slam Tilta.

A granie na PSP "pionowo" już było w jakimś japońskim pinballu.

Dreams jest (Fantasies tez) na iPhone/Touch i to nawet taniej...

Al

Data: 2009-10-07 23:35:17
Autor: KILu
Pinball Fantasies na PSP.
Al wrote:
Dreams jest (Fantasies tez) na iPhone/Touch i to nawet taniej...

I ma dotykowe sterowanie, tak? k,

Pinball Fantasies na PSP.