Pinokio od Polikota

Data: 2012-01-08 12:40:45
Autor: Denunzio Falconetti
Pinokio od Polikota
KOSZULKA OD JANUSZA PALIKOTA
Moze ktos kupi na szczytny cel? Pasowalaby mi ale troche niepraktyczna, bo biala.
http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=578768
Poza tym zadnych eksponatow i dewocjonaliow: butelki ze slynna mgla, helem, proznia, fragmentow brzozy, woreczka z ziemia smolenska itp. Szkoda, bo bym moze nabyl i wesparl.
nuncio

Data: 2012-01-08 12:44:55
Autor: Ja
Pinokio od Polikota

Uzytkownik "Denunzio Falconetti" <D.Falconetti@FlyingTutors.com> napisal w wiadomosci news:jebvbu$d8h$1online.de...
[...]

Chyba linki Ci sie pomylily. Otwiera sie lot samolotem.

Data: 2012-01-08 13:10:07
Autor: Denunzio Falconetti
Pinokio od Polikota

"Ja" <ja@spam.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jebviq$ktg$1news.dialog.net.pl...

[...]

Sorry, to z podniecenia tematem. Samolot to inny propagowal.
http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=576751

nuncio

Pinokio od Polikota