Piorun przyjebał w Jezusa

Data: 2010-06-16 19:48:46
Autor: boukun
Piorun przyjebał w Jezusa
Piorun uderzył w 18-metrową rzeźbę Jezusa
18-metrowa rzeźba z Ohio w USA "Król Królów", przedstawiająca Jezusa
Chrystusa z rozłożonymi rękami, spłonęła w wyniku uderzenia pioruna
- informuje serwis news.yahoo.com.
Kapitan Richard Mascarella ze straży pożarnej poinformował, że podczas
pożaru pomnika doszło do zapalenia pobliskiego amfiteatru, jednak
dzięki błyskawicznej akcji strażaków udało się opanować
rozprzestrzeniający się ogień.
- Pożar wyrządził łączne szkody obliczane na 700 tys. dolarów.

Ludzie zabierali z miejsca zdarzenia kawałki pomnika do domów -
powiedział miejscowy pastor Darlene Bishop.
Pomnik został ufundowany przez Bishopa i jego żonę.
- Pomyślimy teraz o czymś ognioodpornym - powiedział pastor.
Z pomnika Jezusa została tylko metalowa konstrukcja.

Data: 2010-06-16 20:01:06
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Piorun przyjebał w Jezusa
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvb30p$2e6$1mx1.internetia.pl...
[...]

Gdzie waluta EUR obiecana Polakom do 2009?
Gdzie godne zarobki dla nauczycieli?
Gramy dalej?

Data: 2010-06-16 11:03:55
Autor: Tzva Adonai
Piorun przyjebał w Jezusa
Gdzie waluta EUR obiecana do 2009 napisał(a):

Gdzie godne zarobki dla nauczycieli?

Przecież sam pisałeś, że uniwerek warszawski jest na 300 miejscu w
świecie.. Marnie uczycie, więc zasługujecie na marne wynagrodzenia..
Moim zdaniem i tak za dobrze się wam powodzi, dlatego się wam już we
łbach przewraca od tego dobrobytu...

Data: 2010-06-16 20:05:40
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Piorun przyjebał w Jezusa
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:a145ce66-739a-4608-be1f-f0189e570a06c33g2000yqm.googlegroups.com...
Moim zdaniem i tak za dobrze się wam powodzi, dlatego się wam już we
łbach przewraca od tego dobrobytu...

Twoje zdanie mi koło jajec lata jak mucha
ale niestety nie Ania :(
Tfu!

Data: 2010-06-16 20:18:39
Autor: HaMMeR
Piorun przyjebał w Jezusa
On 2010-06-16 19:48, boukun wrote:

Tak naprawde, to szkoda ze nie w ciebie lajzo!
Przynajmniej przyroda dala by dowod na istnienie samooczyszczajacych ja mechanizmow...

Data: 2010-06-16 20:33:39
Autor: boukun
Piorun przyjebał w Jezusa

On 2010-06-16 19:48, boukun wrote:

Tak naprawde, to szkoda ze nie w ciebie lajzo!
Przynajmniej przyroda dala by dowod na istnienie samooczyszczajacych ja mechanizmow...

Był Jezus i nima jezusa...
Natura sama potrafi się obronić...

boukun

Data: 2010-06-17 04:05:38
Autor: Grzegorz Z.
Piorun przyjebał w Jezusa
Dnia Wed, 16 Jun 2010 19:48:46 +0200, boukun napisał(a):

Pomyślimy teraz o czymś ognioodpornym

To najlepsze!!!! Znowu o mało nie spadłem ze śmiechu z mojej pufy :)

No i dobrze że nie przyszło mu do głowy po tym przejść na islam czy inny
*licyzm :)))

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-17 05:12:56
Autor: ab.666
Piorun przyjebał w Jezusa

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message
Dnia Wed, 16 Jun 2010 19:48:46 +0200, boukun napisał(a):

> Pomyślimy teraz o czymś ognioodpornym

To najlepsze!!!!

Trzeba go wykuć w betonie....

ab.