Piorun trafił rowerzystkę

Data: 2009-06-10 10:28:27
Autor: Michał Wolff
Piorun trafił rowerzystkę
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kolejna-ofiara-pioruna-- -kobieta-zginela-jadac-na-rowerze,wid,11213363,wiadomosc.html?ticaid=182f3
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-10 19:34:05
Autor: Wooyek
Piorun trafil rowerzystke
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kolejna-ofiara-pioruna-- -kobieta-zginela-jadac-na-rowerze,wid,11213363,wiadomosc.html?ticaid=182f3

Tradycyjnie w takim przypadku nalezalo by zapytac, czy miala kask?

Data: 2009-06-10 19:42:44
Autor: FiZZyK
Piorun trafil rowerzystke

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kolejna-ofiara-pioruna-- -kobieta-zginela-jadac-na-rowerze,wid,11213363,wiadomosc.html?ticaid=182f3

Tradycyjnie w takim przypadku nalezalo by zapytac, czy miala kask?

Raczej zadac pytanie, czy posiadala piorunochron :)

Fz

Data: 2009-06-10 19:57:50
Autor: Wooyek
Piorun trafil rowerzystke
Raczej zadac pytanie, czy posiadala piorunochron :)

To akurat wiadomo...

Data: 2009-06-11 00:48:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Piorun trafil rowerzystke

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kolejna-ofiara-pioruna-- -kobieta-zginela-jadac-na-rowerze,wid,11213363,wiadomosc.html?ticaid=182f3

Tradycyjnie w takim przypadku nalezalo by zapytac, czy miala kask?

Smajla zabrakło, czy mam się ciebie spytać, czy masz mózg?

zyga

Data: 2009-06-10 16:19:28
Autor: Saurus
Piorun trafil rowerzystke
On 11 Cze, 00:48, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
Smajla zabrakło, czy mam się ciebie spytać, czy masz mózg?

Smajla zabrakło, czy mam się ciebie spytać czy bez smajla to już nie
potrafisz rozpoznać dowcipu? ;)

Data: 2009-06-11 01:44:22
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Piorun trafil rowerzystke

Smajla zabrakło, czy mam się ciebie spytać, czy masz mózg?

Smajla zabrakło, czy mam się ciebie spytać czy bez smajla to już nie
potrafisz rozpoznać dowcipu? ;)

Dowcip, z czyjeś śmierci od pioruna?
Gratuluję poczucia humoru!

zyga

Data: 2009-06-10 17:02:35
Autor: Saurus
Piorun trafil rowerzystke
On 11 Cze, 01:44, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Dowcip, z czyjeś śmierci od pioruna?
Gratuluję poczucia humoru!

Świętoszkujesz.

Data: 2009-06-11 02:17:55
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Piorun trafil rowerzystke

Dowcip, z czyjeś śmierci od pioruna?
Gratuluję poczucia humoru!

Świętoszkujesz.

Ależ skąd!
Można się nabijać z głupoty, polegającej na skakaniu na rowerze, bez zabezpieczeń z urwisk.

zyga

Data: 2009-06-10 17:28:24
Autor: Saurus
Piorun trafil rowerzystke
On 11 Cze, 02:17, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Ależ skąd!
Można się nabijać z głupoty, polegającej na skakaniu na rowerze, bez
zabezpieczeń z urwisk.

Aha, a jak już ktoś rzuci taki tekst o kasku który btw nabija się z
naszych mediów, policji i ich sposobu postrzegania pewnych spraw a nie
z tej śmierci to już źle?
Tej kobiecie już to nie robi różnicy ;)

Data: 2009-06-11 02:45:55
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Piorun trafil rowerzystke

[...]

Mógł to inaczej ująć.
Tak samo jak z tuszowaniem.
:>

zyga

Data: 2009-06-11 02:59:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Piorun trafil rowerzystke
Panie Wooyek, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h0oqqg$jk0$1inews.gazeta.pl> przy ul....

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kolejna-ofiara-pioruna-- -kobieta-zginela-jadac-na-rowerze,wid,11213363,wiadomosc.html?ticaid=182f3

Tradycyjnie w takim przypadku nalezalo by zapytac, czy miala kask?

Nie wiem jak tam w tym przypadku, ale czytałem kiedyś, że większość uderzeń
piorunów w ludzi nie kończy się śmiercią poprzez samo porażenie tylko w
wyniku upadku i, na przykład, rozwalenia sobie głowy. Ergo, pytanie jest
dość zasadne.
Wnioski z artykułu były takie, że prawdopodobieństwo śmierci w wyniki
samego trafienia pioruna jest _mniejsze_ niż, nomen omen, trafienia
"szóstki" w Dużego Lotka.

Data: 2009-06-11 10:37:40
Autor: Michał Pysz
Piorun trafil rowerzystke
[...]

Zależnie jak na to patrzeć.
Faktycznie o 6 w totka słyszy się co tydzień natomiast o piorunach, które zabijają może kilka razy w roku.

Jednak jakby brać pod uwagę osoby grające w totka i osoby, które chodzą/jeżdżą w trakcie burzy to już może nie byc tak różowo.
:-)

mp.

Data: 2009-06-11 18:32:52
Autor: Enagem
Piorun trafil rowerzystke

Uzytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisal w wiadomosci news:h0oqqg$jk0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Witam
Tylko to pytanie powinien zadac Titus atomicus...cos tam!
pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-06-15 05:39:26
Autor: nb
Piorun trafił rowerzystkę
at Wed 10 of Jun 2009 19:28, Michał Wolff wrote:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kolejna-ofiara-pioruna-- -kobieta-zginela-jadac-na-rowerze,wid,11213363,wiadomosc.html?ticaid=182f3

.... i potencjalnie zabójcze w skutkach twierdzenie: "Należy pamiętać, by kategorycznie nie chronić się pod drzewami."

W starych książkach (i nowszych chyba też) radzono, że piorun,
walnie albo w drzewo albo w rowerzystę, więc należy ukryć się
w pobliżu drzewa, aby piorun z braku rowerzysty walnął w drzewo.

--
nb

Piorun trafił rowerzystkę