Piosenka Michaela Jacksona...

Data: 2009-06-27 12:06:20
Autor: Tzva Adonai
Piosenka Michaela Jacksona...
.... stokro wartociowsza od tysicy encyklik i ustaw...

Nie wane skd pochodzisz, nie wane jaki masz kolor skry, wane,
eby zachowywa si jak czowiek...

***

Video: http://www.youtube.com/watch?v=YVoJ6OO6lR4

Data: 2009-06-27 21:13:28
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

A jednak doceniasz jedno z gwnych przykaza komunizmu..

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-06-27 21:21:59
Autor: raff
Piosenka Michaela Jacksona...
... stokro wartociowsza od tysicy encyklik i ustaw...

Nie wane skd pochodzisz, nie wane jaki masz kolor skry, wane,
eby zachowywa si jak czowiek...

Kup sobie slownik, Bilyk, ty mala przybledo!

R.

Data: 2009-06-27 21:24:01
Autor: Tzva Adonai
Piosenka Michaela Jacksona...
Kup sobie slownik, Bilyk, ty mala przybledo!

Miae mnie ignorowa, Rafale... ;}.. I daj ju spokj temu Biykowi.. --

Data: 2009-06-27 23:23:14
Autor: raff
jadrys pisze:
Tzva Adonai pisze:
... stokro wartociowsza od tysicy encyklik i ustaw...

Nie wane skd pochodzisz, nie wane jaki masz kolor skry, wane,
eby zachowywa si jak czowiek...

Istnieje podejrzenie ze Jackson sie tak bardzo wybielal, wybielal az... zniknal.

http://wiadomosci.onet.pl/1998329,12,item.html

R.

Data: 2009-06-27 21:18:22
Autor: Jerzy Tabortowski
Piosenka Michaela Jacksona...
yyyyyyyyyyyyyy ....

Data: 2009-06-27 23:07:41
Autor: Ensitherum
Tzva Adonai pisze:
... stokro wartociowsza od tysicy encyklik i ustaw...

Nie wane skd pochodzisz, nie wane jaki masz kolor skry, wane,
eby zachowywa si jak czowiek...

hahaha szkoda tylko e brakiem akceptacji dla swojego koloru skry zaprzecza temu jak nikt inny na wiecie.

Data: 2009-06-27 23:39:48
Autor: Piotr
Piosenka Michaela Jacksona...
Dnia Sat, 27 Jun 2009 23:07:41 +0200, Ensitherum napisa(a):

hahaha szkoda tylko e brakiem akceptacji dla swojego koloru skry zaprzecza temu jak nikt inny na wiecie.

Ano, jak ewolucja, to ewolucja!
http://gwiazdy.pinger.pl/m/416960/Michael-Jackson-kiedys-i-teraz
Piotr

Data: 2009-06-28 00:38:52
Autor: awe
Piosenka Michaela Jacksona...
Ty w to wierzysz? wiesz to takie teksty dla frajerow
awe

Data: 2009-06-29 19:50:00
Autor: Tzva Adonai
Piosenka Michaela Jacksona...
Ty w to wierzysz? wiesz to takie teksty dla frajerow

By moe, ale za to jakie pikne...

Data: 2009-06-29 21:17:19
Autor: MH
Piosenka Michaela Jacksona...
> Ty w to wierzysz? wiesz to takie teksty dla frajerow

By moe, ale za to jakie pikne...

Po co z tym idiot wdajesz si w dyskusj?? I tak nie zrozumie...

MH

Data: 2009-06-29 22:24:37
Autor: awe
Piosenka Michaela Jacksona...

Uytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisa w wiadomoci news:796e.000003f0.4a49133fnewsgate.onet.pl...
> Ty w to wierzysz? wiesz to takie teksty dla frajerow

By moe, ale za to jakie pikne...

Po co z tym idiot wdajesz si w dyskusj?? I tak nie zrozumie...

MH
-- -- -- -- -- -- -- -
MH polknij duza viagre i przelec jakas chinke za kase. Bedzie ci lzej na sercu po stracie pedofila majkela. Nie musisz zapalac swieczki - wystarczy ze ja wsadzisz gdzie trzeba
awe

Data: 2009-06-30 09:28:19
Autor: Vic
Tzva Adonai wrote:
Ty w to wierzysz? wiesz to takie teksty dla frajerow

Być może, ale za to jakie piękne...

Kiedys byly takie pisma dla starszych dzieci jak Bravo i Popcorn.
Gdy bylem bardzo, bardzo mlody, na duzej przerwie pozyczalismy te pisemka od dziewczyn i urzadzalismy publiczne czytanie na glos ;)
To bylo lepsze niz kabaret. Najzabawniejsze byly rubryki typu "Napisz do Kasi/Basi/Asi", gdzie nastolatkowie (ci blizsi 10-tki niz 20-tki) zwierzali sie ze swoich wielkich problemow (glownie natury seksualnej) i prosili o rozmaite rady. Nie mniej zabawne byly rubryki typu "Poznajmy sie". Pamietam anonse typu "Mam na imie Ania. Slucham Sepultury, Metalliki, Slayer'a, Cannibal Corpse, New Kids On The  Block, Whitney Houston i Shazzy"...

Twoj post od razu skojarzyl mi sie z rybryka "Poznajmy sie" :)
Podniecasz sie "Black Or White"... W kontekscie innych twoich postow o tematyce muzycznej brzmi to dziwacznie...
Jackson stworzyl absolutnie genialne utwory, m.in. "Beat It", "Bad", "Smooth Criminal", "Thriller", "Dirty Diana", "Leave Me Alone", "Billy Jean", "They Don't Care About Us" i wiele innych. Tworzyl tez niestety badziewiate gnioty z gowniana (lub w najlepszym razie przecietna) muzyka i infantylnymi tekstami. "Black Or White" nalezy do tej drugiej kategorii, przynajmniej jesli chodzi o tekst :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 10:55:11
Autor: jadrys
Vic pisze:
Tzva Adonai wrote:
[...]

Więc co chcesz zasugerować? Tzva nie zna się na muzyce? Gdy przeczytałem jego pierwsze posty to byłem przekonany że pracuje w branży muzycznej. Pisał jak ktoś dobrze obeznany z tymi sprawami, ale teraz to już sam nie wiem...

Data: 2009-06-30 11:44:57
Autor: Vic
jadrys wrote:
Więc co chcesz zasugerować? Tzva nie zna się na muzyce?

To nie jest kwestia "znania sie". Nawet nie wiem co takie "znanie sie" mialoby oznaczac.
Chodzi o to, ze podnieca sie jednym z nedzniejszych kawalkow, bedacych wytworem slabszych chwil geniusza :) Do tego jeszcze "BoW" jest wyjatkowo infantylny, nawet jak na Jacksona.
Podczas gdy pod reka leza takie perelki jak "Beat It"...

Czekam az Tzva wklei linka do "Heal the World" czy innego "You're Not Alone" z komentarzem jakie to piekne :P

 byłem przekonany że pracuje w branży muzycznej.
Pisał jak ktoś dobrze obeznany z tymi sprawami

Chodzi ci o te krótkie omówienia plyt Metalliki przeklejone z wiki?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 15:42:36
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Więc co chcesz zasugerować? Tzva nie zna się na muzyce?

To nie jest kwestia "znania sie". Nawet nie wiem co takie "znanie sie" mialoby oznaczac.

Po prostu ma się słuch muzyczny, gra na jakimś instrumencie. Nie jest się po prostu zwykłym konsumentem muzyki.

[...]

Nie, nie o to - chyba z rok temu wdałem się w dyskusję z nim na temat jakiejś kapeli, i użył wtedy paru terminów nie będących w potocznym obiegu. Więc pomyślałem że albo pracuje w branży muzycznej, albo gra w jakimś zespole amatorsko.

Data: 2009-07-01 09:49:02
Autor: Vic
jadrys wrote:
Po prostu ma się słuch muzyczny, gra na jakimś instrumencie. Nie jest się po prostu zwykłym konsumentem muzyki.
[...]
[...]

Tez gram na instrumencie :) Nawet dwoch. Amatorsko, bo skonczylem tylko podstawowke muzyczna, nic wiecej. Dlugi czas gralem w rozmaitych zespolach, byl i bluesowy, i quasi-jazzowy, i klasycznie rockowy, i progresywnie rockowy, i metalowy, i hardcore'owy (wiem, ze w dzisiejszych czasach slowo to kojarzy sie jednoznacznie, ale wtedy bylo jeszcze troche inaczej), bylo reggae, i byla tez tzw. "poezja spiewana" (durne okreslenie). Bawilismy sie tez adaptacjami klasyki na instrumentarium rockowe, np. Paganini na gitarze elektrycznej :)

Ale nie powiedzialbym, zebym byl jakims szczegolnym znawca muzyki. Po prostu temat jest zbyt szeroki, zeby mozna bylo okreslic kogokolwiek jako eksperta od calosci.

A z moich obserwacji wynika, ze ogromna wiekszosc tzw. dziennikarzy muzycznych to muzyczni dyletanci. Kiedys czytalem w powaznej gazecie o tematyce muzycznej recenzje plyty G. Turnaua "Ultima", gdzie recenzent napisal jakim to zaskoczeniem jest, ze po raz pierwszy u Turnaua mozna uslyszec gitare elektryczna :) Tymczasem "Ultima" to 7. jego plyta, a od drugiej plyty poczawszy Turnau nieustannie wykorzystuje gitare elektryczna (brzmi ona najczesciej jazzowo, co nie zmienia faktu, ze jest elektryczna i nie da sie jej pomylic z inna).

Albo kiedys czytalem recenzje z koncertu pewnego znanego jazzowego muzyka - recenzentka napisala, ze muzyk wykonal wspaniala wlasna wersje przeboju "I'll Be Missing You". Tymczasem wykonal - bylem na tym koncercie - "Every Breath You Take" Policmajstrow ;) "I'll Be Missing You" to taki przecietny kawalek z mainstream'u, w ktorym jakis czarny koles gada do sampla glownego motywu z "Every Breath You Take" :) Pani widocznie swietnie znala aktualne listy przebojow, a mniej orientowala sie w czymkolwiek innym ("Every Breath..." nie jest zadnym rarytasem dla koneserow, tyle ze przebojem byl kilkanascie lat wczesniej).

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 16:01:02
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Dawno temu to było?  Załapałeś się może na Jarocin?

Ale nie powiedzialbym, zebym byl jakims szczegolnym znawca muzyki. Po prostu temat jest zbyt szeroki, zeby mozna bylo okreslic kogokolwiek jako eksperta od calosci.

Ja się zajmowałem tymi sprawami ponad 20 lat i śmiem powiedzieć że o muzyce wiem więcej niż normalny przeciętny Kowalski.

[...]

Tu się zgadzam - niektórym dziennikarzom powinno się zabronić pisać  o czymś  o czym nie mają zielonego pojęcia..

[...]

:-D  Dla niej to może wszystko jedno..

Data: 2009-07-01 16:04:54
Autor: raff
[...]

Moze Bilyk jest fanem MJ-a ?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1345,title,12-fanow-Michaela-Jacksona-popelnilo-samobojstwo,wid,11273481,wiadomosc.html

R.

Data: 2009-06-30 10:19:21
Autor: Andrzej Kokakolski
Piosenka Michaela Jacksona...
Za pozno Pan to mowi a poza tem Jackson chyba nie znal polskiego ;)

AK

Data: 2009-06-30 10:42:14
Autor: Andrzej Kokakolski
Piosenka Michaela Jacksona...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisa(a):
Nie wane skd pochodzisz,

To juz "Narod Wybrany" sie nie liczy?

nie wane jaki masz kolor skry,

Dlatego trzeba cerowac i farbowac swoja cielesna powloke?

wane, eby zachowywa si jak czowiek...

I dlatego sypia sie z obcymi dziecmi a do ostatniej chwili zycia majac swiadomosc wlasnej kondycji zdrowotnej naciaga na ogromne sumy organizatorow koncertow, ktore nie maja szansy sie odbyc? I zwodzi i zawodzi tysiace wlasnych (zdurnialych, to inna sprawa) fanow?

Panskie rozumowanie jest na poziomie jadrysa.

AK

Data: 2009-06-30 12:56:00
Autor: googlarz

"Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

wlasnych (zdurnialych, to inna sprawa) fanow?

Panskie rozumowanie jest na poziomie jadrysa.

-- Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

  pan to dopiero bystry czlek byc muuusi.

  dostrzega bowiem jakiekolwiek rozumowanie

  w tej zwyklej tu ad hoc wygenerowanej zbitce

  haselek ktorymi i bez tego te kurwy zanudzaja

  swiat od wielu lat.

  rm

Data: 2009-06-30 11:40:17
Autor: Andrzej Kokakolski
Piosenka Michaela Jacksona...
googlarz <a_rem@poczta.onet.pl> napisa(a):

  pan to dopiero bystry czlek byc muuusi.

Nie, nie musze. Ja tak calkiem dobrowolnie :)

  dostrzega bowiem jakiekolwiek rozumowanie

  w tej zwyklej tu ad hoc wygenerowanej zbitce

  haselek ktorymi i bez tego te kurwy zanudzaja

  swiat od wielu lat.

Alez ja tu dostrzegam rozbieznosc pomiedzy gloszeniem tych hasel a stosowana przez propagatorow owych hasel, praktyka.

AK

--

Piosenka Michaela Jacksona...