Piosenka kabaretowa o wypadku premier - pod jakie paragrafy podpada? :-)

Data: 2018-05-14 22:51:30
Autor: A. Filip
Piosenka kabaretowa o wypadku premier - pod jakie paragrafy podpada? :-)
Animka <animka@tonieja.wp.pl> pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=ByYYGt54l80

Masz sugestie pod jakie paragrafy podpada? ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-05-15 00:08:43
Autor: Animka
W dniu 2018-05-14 o 22:51, A. Filip pisze:
Animka <animka@tonieja.wp.pl> pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=ByYYGt54l80

Masz sugestie pod jakie paragrafy podpada? ;-)

Pytasz o PRL-oweską cenzurę?
nie nauczyłam sie paragrafów ani starych ani nowych na pamięć, a grzebac sie w kodeksach  nie chce mi się.

--
animka

Piosenka kabaretowa o wypadku premier - pod jakie paragrafy podpada? :-)