Piosenka o plugawym staruchu

Data: 2011-08-29 09:09:16
Autor: rAzor
Piosenka o plugawym staruchu

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ea06df5a-89d1-4649-ac3f-13af3746702by4g2000vbx.googlegroups.com...
Genialny artysta Jacek Kleyff przewidział jeszcze w latach 70tych
pojawienie się zbydlęconych staruchów pokroju pieszykoskiego  To
kolejny obok Andrzeja Waligórskiego prorok z tamtych lat.....

Ty bydlaku pisowski! Że też takiego gnoja ziemia nosi! Spotkam cię kiedyś na Wrocław Nadodrze to nasramn ci na łeb ty plugawa świnio!

--
rAzor

Data: 2011-08-29 02:13:40
Autor: Hans Kloss
Piosenka o plugawym staruchu
On 29 Sie, 09:09, "rAzor" <porucznik.rżew...@kobyla.ru> wrote:
Spotkam cię kiedyś

 Nie zwykłem bywać w miejscach w których natknąć się można na
podobnych tobie gównozjadów. Na twoje szczęście, bo w razie
"spotkania"  kazał bym cię  po prostu skopać jak psa ;).
J-23

Data: 2011-08-29 12:01:44
Autor: rAzor

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:6465a4f7-c159-4259-871d-29f167388bc7z18g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Kazałbyś ty podła komusza świnio? Dobrze cię znają na Wrocław-Nadorze. Przychodzisz tam do swoich kapusiów po informacje.

--
rAzor

Piosenka o plugawym staruchu