Piosenka o plugawym staruchu

Data: 2011-08-29 11:13:25
Autor: u2
Piosenka o plugawym staruchu
W dniu 2011-08-29 01:46, Hans Kloss pisze:
Genialny artysta Jacek Kleyff przewidział jeszcze w latach 70tych
pojawienie się zbydlęconych staruchów pokroju pieszykoskiego  To
kolejny obok Andrzeja Waligórskiego prorok z tamtych lat.....

No niby tak, ale gdyby zyl to by pewnie nadawal X-factory lub w innym
takim szolbyznesowym smieciu.

Data: 2011-08-29 02:21:29
Autor: Hans Kloss
On 29 Sie, 11:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:

No niby tak, ale gdyby zyl to by pewnie nadawal  X-factory lub w innym
takim szolbyznesowym smieciu.
 Ależ Kleyff żyje jak najbardziej. I z tego co wiem nie nadaje tylko
naucza młodzież.
J-23

Data: 2011-08-29 15:00:25
Autor: stevep

[...]