Piosenka o zadawaniu sobie bólu...

Data: 2009-09-08 09:22:19
Autor: Tzva Adonai
Piosenka o zadawaniu sobie bólu...
Właśnie przypomniałem sobie zajebisty kawałek Korna "Beat it up
right"...

http://joejumpstyle.wrzuta.pl/audio/41beOJn8GKL/korn_-_beat_it_upright

Będąc nastolatkiem dziabałem się po rękach ostrymi przedmiotami i
przypalałem sobie skórę... Sam nie wiem dlaczego to robiłem, po prostu
było mi po tym fajnie... Narobiłem sobie masę blizn - w większości na
wewnętrznych stronach ud i spodach przedramion... Raz ojciec mnie na
tym nakrył.. Tak mi wpierdolił, że myślałem, że umrę... Od tamtej pory
przestałem to robić ze strachu przed nim...

Data: 2009-09-08 09:32:33
Autor: Antenka
[...]

Dziecko, co ty opowiadasz! Skąd u ciebie tyle autoagresji? Musiałeś
być bardzo nieszczęśliwy...;-((

Antenka

Data: 2009-09-08 18:33:57
Autor: Tzva Adonai
Piosenka o zadawaniu sobie bólu...
Dziecko, co ty opowiadasz! Skąd u ciebie tyle autoagresji? Musiałeś
być bardzo nieszczęśliwy...;-((

Chyba podświadomie odreagowywałem przymus socjalizacji z takimi istotami jak ty...

Data: 2009-09-08 09:36:18
Autor: Antenka
On 8 Wrz, 18:33, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> wrote:
> Dziecko, co ty opowiadasz! Skąd u ciebie tyle autoagresji? Musiałeś
> być bardzo nieszczęśliwy...;-((

Chyba podświadomie odreagowywałem przymus socjalizacji z takimi istotami jak ty...

Nie znasz mnie, a ja nic na to nie poradzę, że mnie nienawidzisz : - /

Data: 2009-09-08 20:42:40
Autor: awe
Piosenka o zadawaniu sobie bólu...
Ale co chodzi ci o tego palca co se wtykasz?
awe

Data: 2009-09-09 08:43:50
Autor: VicAbarca
Piosenka o zadawaniu sobie bĂłlu...
Tzva Adonai пишет:
[...]

Jesli to prawda to jestes zdrowo pierdolniety...
W jezyku bardziej dyplomatycznym: niezrownowazony psychicznie/emocjonalnie.

--
Vic

Data: 2009-09-09 00:20:06
Autor: Antenka
Piosenka o zadawaniu sobie bólu...
Jesli to prawda to jestes zdrowo pierdolniety...
W jezyku bardziej dyplomatycznym: niezrownowazony psychicznie/emocjonalnie.

Chyba to prawda i dodatkowo ja mam poczucie winy, bo mnie oskarżył, że
takie jak ja mu krzywdę czyniły :(((

Antenka

Data: 2009-09-09 09:37:03
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Ale Cię kręci ten Tzva.  Jeszcze więcej niż Mkarwana.

Data: 2009-09-09 01:12:59
Autor: Antenka
Piosenka o zadawaniu sobie bólu...
Ale Cię kręci ten Tzva.  Jeszcze więcej niż Mkarwana.

Jędruś, to jest dzieciak na dodatek z problemami. Nie nie kręci, co ma
mnie kręcić? Raczej intryguje jego przypadek. Chyba nie jesteś
zazdrosny hihi . Przecież wy wszycy jesteście nierzeczywiści from
virtul world ;-D

Antenka

Data: 2009-09-09 10:27:04
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Nie mówię tego tonem nagannym - zawsze ktoś tam kogoś fascynuje - normalne ludzkie zachowanie.. tym bardziej w stosunkach damsko-męskich.
Może jestem, a raczej nie może - na pewno jestem..
Zasmuciłaś mnie tym ostatnim zdaniem.

Data: 2009-09-09 10:44:18
Autor: Antenka
[...]

Jeszcze się nie orientujesz, kiedy prowokuję dyskusję i podszczypuję? :)  Wiesz, ale widzę, że coś się z Tobą dzieje - nie masz ostatnio "pazura" w pisaniu, Jadrusiu. Coś się dzieje...chyba te prawko Ciebie tak martwi...:-(( No i zdradzę Ci coś, co powiedział mój znajomy ( klega zajęty żonaty) : "jesteś flirciarą". No nie wiem... :-((  ani mi na myśl nie przyszło by go od żonki odciągać...Ech faceci :D

 Antenka --

Data: 2009-09-09 10:46:23
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
chyba te prawko Ciebie tak martwi...:-((

A co, jadrysiowi wzieli prawko?

--
Vic

Data: 2009-09-09 10:50:19
Autor: Antenka
Piosenka o zadawaniu sobie bĂłlu...

A co, jadrysiowi wzieli prawko?

Nic nie wiem :-X. Co się wcinasz Vicu?! :-P

Antenka --

Data: 2009-09-09 11:07:33
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

No tak, żartujesz sobie. :-(  I pewnie nawet sobie nie zdajesz sprawy z tego że po drugiej stronie siedzi żywy człowiek który ma uczucia. :-(
Nie to nie wina utraty prawka..

Data: 2009-09-09 11:22:23
Autor: Antenka
Piosenka o zadawaniu sobie bólu...

No tak, żartujesz sobie. :-(  I pewnie nawet sobie nie zdajesz sprawy z tego że po drugiej stronie siedzi żywy człowiek który ma uczucia. :-(
Nie to nie wina utraty prawka..

No coś Ty, Jędruś nie robię sobie żartów z Ciebie, z poważnego meżczyzny ;-)
Zauważyłam, że masz wielkie serce. No i coś Ciebie "gryzie" od pewnego czasu. Tylko nie wiem co,  a moja wrodzona kobieca ciekawość nie daje mi spokoju :-(
Miłego popołudnia Ci życzę :)

Antenka

P.s. Ktoś mnie chyba blokuje na tych googlach. Teraz piszę przez onet i widzę, że jakieś tekstowe niedoróbki są - literówki - znaków miękkich brak i haczyków. To chyba jakiś spisek przeciwko mnie :-((. --

Data: 2009-09-09 11:29:08
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Na wzajem..
A nie wygodniej by Ci było zainstalować czytnik usenetu?  Przecież to wysyłanie postów przez strony www jest diablo niewygodne.

Data: 2009-09-09 03:25:23
Autor: Antenka
On 9 Wrz, 11:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

A nie wygodniej by Ci było zainstalować czytnik usenetu?  Przecież to
wysyłanie postów przez strony www jest diablo niewygodne.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Coś mi nie działa ten Outlook Express

Data: 2009-09-09 16:44:37
Autor: jadrys
Antenka pisze:

Na wzajem..
A nie wygodniej by Ci było zainstalować czytnik usenetu?  Przecież to
wysyłanie postów przez strony www jest diablo niewygodne.

Coś mi nie działa ten Outlook Express

Outlook nie jest dobrym narzędziem do Usenetu.. Polecam Thunderbirda.

Data: 2009-09-09 11:00:42
Autor: Antenka
Piosenka o zadawaniu sobie bólu...

Outlook nie jest dobrym narzędziem do Usenetu.. Polecam Thunderbirda.

Dziękuję Jędrek - sprawdzę jak to chodzi :)

Antenka

Data: 2009-09-09 11:34:16
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

Bo sie zakochal. Boszsz, ze tez kobiety nic nie widzą.

R.

Data: 2009-09-09 12:21:16
Autor: sweet.blue eyes
Piosenka o zadawaniu sobie bólu...
Bo sie zakochal. Boszsz, ze tez kobiety nic nie widzą.

Możesz mi zdradzić w kim? :) Coś ostatnio napisał, o jakiś podchodach na łodzi... Antenka --

Data: 2009-09-09 12:30:07
Autor: raff
sweet.blue_eyes@wp.pl pisze:
Bo sie zakochal. Boszsz, ze tez kobiety nic nie widzą.

Możesz mi zdradzić w kim? :) Coś ostatnio napisał, o jakiś podchodach na łodzi... Antenka

No w Tobie, a w kim ;)

R.

Data: 2009-09-09 03:49:29
Autor: Antenka
On 9 Wrz, 12:30, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
sweet.blue_e...@wp.pl pisze:

> Możesz mi zdradzić w kim? :) Coś ostatnio napisał, o jakiś podchodach na
> łodzi...

> Antenka

No w Tobie, a w kim ;)

R.

Eee tam to tylko takie chwilowe zaurocznie moją nietuzinkową szaloną
osobowością ;-).Przecież nawet mnie nie widział in real ;-)
Nawet nie chciał się spotkać na pogaduszki w "Proletariacie" ;-((
A poza tym to, że ja się sobie podobam i jescze innym paru osobom nie
oznacza, że jestem w typie Jędrusia :). On gustuje w Dodusi :-((

Antenka

Data: 2009-09-09 13:10:21
Autor: raff
sweet.blue_e...@wp.pl pisze:

[...]

Facetowi sie podoba kazda ktora jest ladna.

R.

Data: 2009-09-09 04:20:32
Autor: Antenka
Piosenka o zadawaniu sobie bólu...

Facetowi sie podoba kazda ktora jest ladna.

No ale każdy ma chyba jakiś swój własny typ urody, który preferuje ;-)
Są tacy, któtrzy lubią chude, anorektyczne "modelki", a są też tacy co
chudej nie tkną nawet kijem, bo wolą te bardziej zaokrąglone. Albo te
wysokie tyczki, a nie lubią malutkich..Brunetki, blondynki, rude..,
płaskie - z tylu plecy z przodu plecy - lub cycatki. Wszystko jest
względne - ja nie lubię chudych facetów brrrr :DDD

Antenka

Data: 2009-09-09 13:23:13
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

No to widzisz, co ja Ci poradze, ja jestem chudy ;)

R.

Data: 2009-09-09 13:30:18
Autor: VicAbarca
raff пишет:
Facetowi sie podoba kazda ktora jest ladna.

Tak. Tylko poglady na kwestie piekna roznia sie czasem zasadniczo.

--
Vic

Piosenka o zadawaniu sobie bólu...