Piosenka o zadawaniu sobie bólu...

Data: 2009-09-08 09:32:33
Autor: Antenka
Piosenka o zadawaniu sobie bólu...
Będąc nastolatkiem dziabałem się po rękach ostrymi przedmiotami i
przypalałem sobie skórę... Sam nie wiem dlaczego to robiłem, po prostu
było mi po tym fajnie... Narobiłem sobie masę blizn - w większości na
wewnętrznych stronach ud i spodach przedramion... Raz ojciec mnie na
tym nakrył.. Tak mi wpierdolił, że myślałem, że umrę... Od tamtej pory
przestałem to robić ze strachu przed nim...

Dziecko, co ty opowiadasz! Skąd u ciebie tyle autoagresji? Musiałeś
być bardzo nieszczęśliwy...;-((

Antenka

Data: 2009-09-08 18:33:57
Autor: Tzva Adonai
Piosenka o zadawaniu sobie bólu...
Dziecko, co ty opowiadasz! Skąd u ciebie tyle autoagresji? Musiałeś
być bardzo nieszczęśliwy...;-((

Chyba podświadomie odreagowywałem przymus socjalizacji z takimi istotami jak ty...

Data: 2009-09-08 09:36:18
Autor: Antenka
On 8 Wrz, 18:33, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> wrote:
> Dziecko, co ty opowiadasz! Skąd u ciebie tyle autoagresji? Musiałeś
> być bardzo nieszczęśliwy...;-((

Chyba podświadomie odreagowywałem przymus socjalizacji z takimi istotami jak ty...

Nie znasz mnie, a ja nic na to nie poradzę, że mnie nienawidzisz : - /

Piosenka o zadawaniu sobie bólu...