Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka

Data: 2015-09-08 12:10:38
Autor: A. Filip
Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/piotr-duda-odniosl-sie-do-publikacji-newsweeka/w45qf7
| Na specjalnie zwołanej konferencji prasowej Piotr Duda odpowiedział na ostatni
| artykuł "Newsweeka" na jego temat. Wskazał na 14 kłamstw, jakich - jego zdaniem
| - dopuścił się autor materiału. Wkrótce odpowiedź "Newsweeka" na słowa Piotra
| Dudy. [...]
| Szef "Solidarności" odniósł się także do swojego rzekomego majowego pobytu w
| Kołobrzegu, podczas którego miał przedstawiać świadkowi, na którego powołuje
| się "Newsweek", swoich teściów. - Moja teściowa nie żyje od ponad 20 lat, a
| teść nigdy nie był w Kołobrzegu. Cieszę się, że moja teściowa mogła zobaczyć
> [...]

Czyli niekoniecznie wszystko było pomówieniem, ale "co nieco" widać było
_przy założeniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

Data: 2015-09-08 10:15:17
Autor: masti
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka
A. Filip wrote:

> [...]
| Na specjalnie zwo³anej konferencji prasowej Piotr Duda odpowiedzia³ na ostatni
| artyku³ "Newsweeka" na jego temat. Wskaza³ na 14 k³amstw, jakich - jego zdaniem
| - dopu¶ci³ siê autor materia³u. Wkrótce odpowied¼ "Newsweeka" na s³owa Piotra
| Dudy. [...]
| Szef "Solidarno¶ci" odniós³ siê tak¿e do swojego rzekomego majowego pobytu w
| Ko³obrzegu, podczas którego mia³ przedstawiaæ ¶wiadkowi, na którego powo³uje
| siê "Newsweek", swoich te¶ciów. - Moja te¶ciowa nie ¿yje od ponad 20 lat, a
| te¶æ nigdy nie by³ w Ko³obrzegu. Cieszê siê, ¿e moja te¶ciowa mog³a zobaczyæ

Czyli niekoniecznie wszystko by³o pomówieniem, ale "co nieco" widaæ by³o
_przy za³o¿eniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

jasne. Weso³owski te¿ mówi³, ¿e jest niewinny.
I trzeba mu wierzyæ. prawda?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-09-08 12:26:51
Autor: A. Filip
masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

> [...]

Czyli niekoniecznie wszystko było pomówieniem, ale "co nieco" widać było
_przy założeniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

jasne. Wesołowski też mówił, że jest niewinny.
I trzeba mu wierzyć. prawda?

Jeśli Newsweek by mieszał trywialne do udowodnienia "mijania się z prawdą" z
prawdą to nie miałoby to żadnych konsekwencji dla wiarygodności _wszystkich_
zarzutów?

Dla mnie to zaczyna wyglądać jak celowo podpuszczenie nadgorliwców z Newsweeka :-)

--
A. Filip
W marcu Å›nieżek sieje, a czasem sÅ‚onko grzeje.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2015-09-08 10:27:09
Autor: masti
A. Filip wrote:

masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

> [...]

_przy za³o¿eniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

jasne. Weso³owski te¿ mówi³, ¿e jest niewinny.

Je¶li Newsweek by miesza³ trywialne do udowodnienia "mijania siê z prawd±" z
prawd± to nie mia³oby to ¿adnych konsekwencji dla wiarygodno¶ci _wszystkich_
zarzutów?

jako¶ nie s³ychaæ by Duda poda³ Newsweeka do s±du. Czy¿by nie by³ taki
pewien?

Data: 2015-09-08 12:47:49
Autor: A. Filip
masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

> [...]

prawdą to nie miałoby to żadnych konsekwencji dla wiarygodności _wszystkich_

jakoś nie słychać by Duda podał Newsweeka do sądu. Czyżby nie był taki
pewien?

Podzielę twój pogląd jak do końca tego tygodnia: nie złoży pozwu albo nie poda
konkretnej najpóźniejszej daty złożenia pozwu w terminie późniejszym z prawnym
którym chce się wygrać długą sprawę w sądzie nie powstanie *pierwszego* dnia
roboczego po zarzucanym oszczerstwie, zniesławieniu lub _rażącym_ braku
dziennikarskiego profesjonalizmu (zaniedbaniu _należytego_ sprawdzenia).

Widać Duda dość rozsądnie założył że _szybko_ z Newsweekiem nie wygra.
Ja mogę poczekać na (dzisiejszą) odpowiedź Newseeka: czy się wycofają ze
sporej części zarzutów (źródła okazały się niewiarygodne) czy pójdą w niemal
peÅ‚ne zaparte.  Bo jak siÄ™ nie wycofajÄ… szybko (w tym tygodniu) sprawa po
sądach będzie się toczyć latami a obrona w duchu "działając _w dobrej wierze_
uwierzyliśmy niewiarygodnym źródłom" straci siłę.

Dziennikarzom którzy się _szybko_ przyznają do błędu można wybaczyć wiele.
Dziennikarzom uporczywie trwającym w błędzie wybaczyć winę (po latach procesu)
powinno być bardzo trudno.  A jeÅ›li bÅ‚Ä™du nie popeÅ‚nili to Duda w koÅ„cu zakwiczy.

--
A. Filip
Głośna dzwonnica, szeroka rzeka i możny (bogaty) sąsiad - nie są pożądani.

Data: 2015-09-08 13:28:30
Autor: Marek
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka
W dniu wtorek, 8 wrze¶nia 2015 12:17:08 UTC+2 u¿ytkownik masti napisa³:
A. Filip wrote:

> [...]
> _przy za³o¿eniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

jasne. Weso³owski te¿ mówi³, ¿e jest niewinny.

O zmarlym tylko dobrze, albo wcale... Inaczej zaczniemy o Jaruzelskim.

Data: 2015-09-09 10:35:33
Autor: Diabełson
W dniu 2015-09-08 o 12:15, masti pisze:
A. Filip wrote:

> [...]

_przy za³o¿eniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

jasne. Weso³owski te¿ mówi³, ¿e jest niewinny.

Mo¿e to prawda, a mo¿e nie. Byæ mo¿e sprawa trafi do s±du. A Lisia sraczka i wywijanie m³ynka mieczem na o¶lep ¶wiadczy tylko o tym, jak bardzo jego dupa cmentarzem ¶mierdzi.
Natomiast A.Filip, "specjalista" od zmieniania tematów nie wie, ¿e powinien poinformowaæ o cross-po¶cie. Piêtno, trolu!

Data: 2015-09-09 11:01:29
Autor: nawrakm
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka

U¿ytkownik "Diabe³son"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:55efef51$0$27524$65785112@news.neostrada.pl...

Mo¿e to prawda, a mo¿e nie. Byæ mo¿e sprawa trafi do s±du. A Lisia sraczka i wywijanie m³ynka mieczem na o¶lep ¶wiadczy tylko o tym, jak bardzo jego dupa cmentarzem ¶mierdzi.

Mówisz, ¿e Lis zrobi³ "konferencje prasow±" bez mo¿liwo¶ci pytañ, opowiadaj±c o rzeczach nie zarzucanych w artykule po czy pitn±³?

Data: 2015-09-10 15:57:22
Autor: Diabełson
W dniu 2015-09-09 o 11:01, nawrakm pisze:

[...]

Nic takiego nie powiedzia³em (proszê link do takiego listu :D). Za to mówiê za Dud±: Lis to funkcjonariusz (aparatu propagandy PO).
EOT.

Data: 2015-09-10 16:36:44
Autor: A. Filip
Diabełson <hellboy@satan.org> pisze:
W dniu 2015-09-09 o 11:01, nawrakm pisze:

Użytkownik "DiabeÅ‚son"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup

Może to prawda, a może nie. Być może sprawa trafi do sądu. A Lisia
sraczka i wywijanie młynka mieczem na oślep świadczy tylko o tym, jak
bardzo jego dupa cmentarzem śmierdzi.

Mówisz, że Lis zrobił "konferencje prasową" bez możliwości pytań,
opowiadajÄ…c o rzeczach nie zarzucanych w artykule po czy pitnÄ…Å‚?

Nic takiego nie powiedziałem (proszę link do takiego listu :D). Za to
mówię za Dudą: Lis to funkcjonariusz (aparatu propagandy PO).
EOT.

Słyszałeś że najlepszą propagandę/reklamę robi się na "niemal prawdzie"? :-)
No więc czy Lis robi dobrą+ czy "taką sobie" propagandę PO?

Ja zakładam w ciemno że Lis jest "interesowny", podchodzę do jego zarzutów
wobec Piotra Dudy "ostrożnie" ale Lis byłby propagandowym partaczem gdyby w
jego zarzutach nie było aż tyle prawdy by Piotr Duda mógł zdążyć się z nich
wyplÄ…tać przed wyborami Sejmowymi.  Taki mój cynizm wytresowany przez
politykierstwo RP3.

--
A. Filip
Wielka rzecz umieć czekać.  (PrzysÅ‚owie chiÅ„skie)

Data: 2015-09-10 17:00:38
Autor: Budzik
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka
U¿ytkownik Diabe³son hellboy@satan.org ...

Mówisz, ¿e Lis zrobi³ "konferencje prasow±" bez mo¿liwo¶ci pytañ,
opowiadaj±c o rzeczach nie zarzucanych w artykule po czy pitn±³?

Nic takiego nie powiedzia³em

ROTFL...
Ironii nie zrozumia³...?

Data: 2015-09-08 14:10:26
Autor: Sonn
W dniu 2015-09-08 o 12:10, A. Filip pisze:
> [...]

Czyli niekoniecznie wszystko było pomówieniem, ale "co nieco" widać było
_przy założeniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

No, np. bardzo wiarygodny argument:  8 stycznia 2015 do 13 stycznia 2015 roku – GdaÅ„sk sala BHP – opÅ‚atek w mieszkaniu sÅ‚użbowym. Chyba najdÅ‚uższy opÅ‚atek nowożytnej Europy. Inne sÄ… zresztÄ… na tym samym poziomie.

Tylko idiota może uwierzyć w tego typu wykręty

--
Sonn

Data: 2015-09-08 14:17:29
Autor: A. Filip
Sonn <qwerty12345@poczta.onet.pl> pisze:
> [...]

_przy założeniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

No, np. bardzo wiarygodny argument:  8 stycznia 2015 do 13 stycznia
2015 roku – Gdańsk sala BHP – opłatek w mieszkaniu służbowym. Chyba
najdłuższy opłatek nowożytnej Europy. Inne są zresztą na tym samym
poziomie.

Tylko idiota może uwierzyć w tego typu wykręty

A kto uwierzył w zapewnienia Tuska Donalda że on "o dziadku w Wermachcie"
dowiedział się dopiero po pierwszej turze albo wyjaśnienia (wykręty) TVN na
temat dlaczego nie wyemitowali wypowiedzi "członka rodziny" że w rodzinie
wiedzieli? Kto chce wierzyć wierzy, kto nie chce wierzyć nie wierzy, w
przekonywaniu liczą się "słabo zdecydowani" :-)

--
A. Filip
Maharadża bez konia, jest jak ciocia bez wÄ…sów.  (PrzysÅ‚owie pakistaÅ„skie)

Data: 2015-09-09 11:20:30
Autor: Maciek
W dniu 2015-09-08 o 14:10, Sonn pisze:
No, np. bardzo wiarygodny argument:  8 stycznia 2015 do 13 stycznia 2015 roku – GdaÅ„sk sala BHP – opÅ‚atek w mieszkaniu sÅ‚użbowym. Chyba najdÅ‚uższy opÅ‚atek nowożytnej Europy.
To chyba zależy od tego jak duże chlanie było :->

Maciek

Data: 2015-09-08 14:16:31
Autor: Mario
> [...]

Czyli niekoniecznie wszystko było pomówieniem, ale "co nieco" widać było
_przy założeniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

Bez przesady. Mógł przedstawić żonę i teścia z partnerką (nową żoną).

MD

Data: 2015-09-08 14:24:37
Autor: A. Filip
Mario <Mario@w.pl> pisze:
> [...]

_przy założeniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

Bez przesady. Mógł przedstawić żonę i teścia z partnerką (nową żoną).

To ile "fuchowcom" z Newsweeka zajmie sprawdzenie tej hipotezy?
Podawanie takiego "możliwego wyjaśnienia" teraz bez jakiejkolwiek próby
weryfikacji to pójście w zaparte godne barana pchającego się do rzeźni.
Oskarżonym jest Duda, to jemu wypada/trzeba udowadniać winę.
Jemu (w teorii) powinno wystarczyć wskazanie że oskarżenia są
"niezbyt wiarygodne".  Ponieważ zajmuje stanowisko jakie zajmuje
to w _poza sÄ…dowej_ praktyce jest inaczej.

--
A. Filip
Przezorny - zawsze ubezpieczony.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2015-09-08 14:50:04
Autor: Sonn
W dniu 2015-09-08 o 14:24, A. Filip pisze:
Mario <Mario@w.pl> pisze:
> [...]

"niezbyt wiarygodne".  Ponieważ zajmuje stanowisko jakie zajmuje
to w _poza sÄ…dowej_ praktyce jest inaczej.

A co? Boli jak kto inny stosuje PiSowskie metody? Rzucić gównem i zawsze się przylepi. Toż to specjalność Kaczyńskich i innych Bredzińskich, Kurwskich i Szmacierewiczów

--
Sonn

Data: 2015-09-08 21:40:39
Autor: Mario
Mario <Mario@w.pl> pisze:
> [...]

Bez przesady. Mógł przedstawić żonę i teścia z partnerką (nową żoną).

To ile "fuchowcom" z Newsweeka zajmie sprawdzenie tej hipotezy?

Ale po co? Świadek mówił, że Duda przedstawił mu żonę i teściów (albo np. teścia z małżonką), to co mieli sprawdzać. Czy to była żona? Bo może jakaś dupeczka. Czy ten facet to teść? A czy towarzysząca mu kobieta to matka żony Dudy, czy jakaś druga żona, czy może kochanka (i dlatego oficjalnie nie był w Kołobrzegu).

Podawanie takiego "możliwego wyjaśnienia" teraz bez jakiejkolwiek próby
weryfikacji to pójście w zaparte godne barana pchającego się do rzeźni.
Oskarżonym jest Duda, to jemu wypada/trzeba udowadniać winę.

Jaką winę. Że zaprosił teścia z żoną która nie jest jego teściową?
A może winę, że 27 wynajmował dla siebie, rodziny i znajomych w wartym 1300 apartamencie za który płacił 85 zł? Wystarczy jeśli dziennikarze będą w stanie przed sądem wykazać prawdziwość tych faktów a nie roztrząsać czy kobieta u boku teścia została razem z nim łącznie nazwana mianem "teściowie".

Jemu (w teorii) powinno wystarczyć wskazanie że oskarżenia są
"niezbyt wiarygodne".  Ponieważ zajmuje stanowisko jakie zajmuje
to w _poza sÄ…dowej_ praktyce jest inaczej.

Skądże. Wystarczy, że dziennikarze udowodnią, że przynajmniej 1 raz wynajmował apartament wart 1300 zł za kwotę 85 zł. Czyli dostał za darmo świadczenie warte 1225 zł. A jeśli wynajmował 27 razy to już jest kwota 33 tysiące.

MD

Data: 2015-09-08 17:00:35
Autor: Budzik
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka
U¿ytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/piotr-duda-odniosl-sie-do-publikacji-new
sweeka/w45qf7 | Na specjalnie zwo³anej konferencji prasowej Piotr Duda odpowiedzia³
> [...]

Czyli niekoniecznie wszystko by³o pomówieniem, ale "co nieco" widaæ
by³o _przy za³o¿eniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

Girzyñski w TVN - artyku³ jest k³amliwy bo program Lisa w TVP kosztuje pol miliona z³otych meisiecznie.
Piekne.

Data: 2015-09-08 19:43:12
Autor: z
W dniu 2015-09-08 o 19:00, Budzik pisze:
Girzyñski w TVN - artyku³ jest k³amliwy bo program Lisa w TVP kosztuje pol
miliona z³otych meisiecznie.
Piekne.

Pani Kim:
"Przecie¿ my mu nie zarzucali¶my 37 pobytów. Przecie¿ w szesnastym akapicie wspomnielismy o jednym razie czy dwóch. A to ¿e umie¶cili¶my wielki skan na pó³ strony z wylicznk± od góry do do³y jego nazwiska to tylko psipadek. Mieli¶my puste pole na rozk³adówce. :-)
Nie wiem dlaczego on siê t³umaczy z tego czego mu nie zarzucamy.
On to wszystko manipuluje." :-)

¯a³osne marketingowe manipulacje.

Data: 2015-09-08 19:52:08
Autor: Roman Stachowiak
W dniu 2015-09-08 o 19:43, z pisze:
[...]

....na którym ¿ó³tym kolorem zaznaczyli¶my 4 interesuj±ce nas przypadki...

Mieli¶my puste pole na rozk³adówce. :-)
Nie wiem dlaczego on siê t³umaczy z tego czego mu nie zarzucamy.
On to wszystko manipuluje." :-)

¯a³osne marketingowe manipulacje.

A on ten artyku³ przeczyta³, czy tylko obejrza³ obrazki?

--
RomanS
___________________

Data: 2015-09-08 22:24:06
Autor: z
W dniu 2015-09-08 o 19:52, Roman Stachowiak pisze:
A on ten artyku³ przeczyta³, czy tylko obejrza³ obrazki?

Ale to nikogo nie obchodzi co on przeczyta³, zrozumia³.
Obchodzi za to ile % lemingów ³yknie temat i obrazkowy klip zakoduje w ma³ym mó¿d¿ku.
Co 20 minut w tvnach leci dzisiaj reklama tej gazety z przekazem o rozpasanym zwi±zkowcu. My¶lisz ¿e kto¶ patrzy na ¿ó³ty flamaster i czyta artykó³?

A 100 milionów wyrzuconych przez Bronka ju¿ nikt nie pamiêta.
Nawet PO obarcza prezydenta Dudê ¿e nie odwo³a³ tego referendum

Tak ogl±dam na³ogowo tvn24 bo lubiê otoczkê profesjonalizmu ;-) i potrafiê wy³uskaæ informacjê od reklamowo-propagandowej papki ale nawet mi ju¿ siê niedobrze robi i chyba nie dam rady dotrwaæ do wyborów bo to wszystko ju¿ tak cuchnie rynsztokiem.
Pani Kim kiedy¶ potrafi³a co¶ m±drego powiedzieæ, mia³a jakie¶ zdanie, refleksjê, mog³em siê z nim nie zgadzaæ ale wys³ucha³em...
Có¿. Wszystko dziadzieje i siê sku...

Data: 2015-09-08 20:29:42
Autor: masti
z wrote:

[...]

i potem takie lemingi jak ty na ka¿dy temat odpowiadaj± "a u was bij±
murzynów"

Data: 2015-09-08 22:48:04
Autor: z
W dniu 2015-09-08 o 22:29, masti pisze:
i potem takie lemingi jak ty na ka¿dy temat odpowiadaj± "a u was bij±
murzynów"

Nie wiem o co Ci chodzi. Wskaza³em tylko na szerszy aspekt tej rozdmuchanej historyjki. Bêdziemy ich mieli teraz co nie miara po obu stronach. Je¶li kto¶ siê wczoraj odhibernowa³ to tego nie dostrzega. ;-)
Jechanie na poziomie w11 obra¿a widza, czytelnika, obywatela...

PS. Pytanie: Dlaczego dzisiaj nie rozmawiamy o kompromituj±cym referendum? Przecie¿ to najbardziej odpowiedni moment ¿eby przywo³aæ wnioskodawcê do tablicy i zadaæ kilka oczywistych pytañ.
Gdzie jest Bronek? Gdzie jest Bronek. Gdzie jest Bronek?

Data: 2015-09-09 08:45:38
Autor: nawrakm
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka

U¿ytkownik "z"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:55ef4988$0$4776$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Bronek to nie szerszy aspekt, tylko "u was murzynów bij±".

Data: 2015-09-09 09:16:49
Autor: z
W dniu 2015-09-09 o 08:45, nawrakm pisze:
Bronek to nie szerszy aspekt, tylko "u was murzynów bij±".

Jak ju¿ umiesz odwracaæ kota ogonem to odwróæ jeszcze raz i wrócisz do normalno¶ci.
Przedwczoraj komisja wyborcza og³osi³a wyniki referendum.
Nie zajmuj siê murzynami (co wy z tymi murzynami macie? :-) ) tylko aktualn± wa¿n± spraw±.
Zachowaj resztki rzetelno¶ci.
Dudom jeszcze zd±¿ysz przywaliæ SPOKO :-)

Data: 2015-09-09 09:23:27
Autor: A. Filip
Piotr Duda: Ile noclegów mu brakuje do 100 mln "na referendum" Komorowskiego (PO)?
z <z@z.pl> pisze:
W dniu 2015-09-09 o 08:45, nawrakm pisze:
Bronek to nie szerszy aspekt, tylko "u was murzynów biją".

Jak już umiesz odwracać kota ogonem to odwróć jeszcze raz i wrócisz do
normalności.
Przedwczoraj komisja wyborcza ogłosiła wyniki referendum.
Nie zajmuj siÄ™ murzynami (co wy z tymi murzynami macie? :-) ) tylko
aktualną ważną sprawą.
Zachowaj resztki rzetelności.
Dudom jeszcze zdążysz przywalić SPOKO :-)

Ależ PO prezydent Komorowski te 100 mln PLN zdarte z podatników wyrzucił w
błoto referendum z frekwencją poniżej 10% bez żadnej dla siebie korzyści! :-)

--
A. Filip
Korzenie miÅ‚oÅ›ci tkwiÄ… w sercu.  (PrzysÅ‚owie arabskie)

Data: 2015-09-09 10:05:45
Autor: macso
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka

U¿ytkownik "z"

Zachowaj resztki rzetelno¶ci.

do kogo ta mowa?
ten typ po prostu tak ma

macso

Data: 2015-09-09 10:14:54
Autor: nawrakm
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka

U¿ytkownik "macso"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:msop8q$f6r$1@speranza.aioe.org...

U¿ytkownik "z"

Zachowaj resztki rzetelno¶ci.

do kogo ta mowa?
ten typ po prostu tak ma

Dok³adnie, rzetelno¶æ to moje drugie imiê.

Data: 2015-09-09 12:58:33
Autor: macso
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka

U¿ytkownik "nawrakm" <

Zachowaj resztki rzetelno¶ci.

do kogo ta mowa?
ten typ po prostu tak ma

Dok³adnie, rzetelno¶æ to moje drugie imiê.

twoje drugie imiê to
Kawa³g³upiegosukinsynazalatuj±cegodownemnakilometr

ostatni raz zni¿y³em siê do twojego poziomu, ostatecznie to nie³adnie znêcaæ siê nad chorym psychicznie

macso

Data: 2015-09-09 19:39:41
Autor: nawrakm
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka

U¿ytkownik "macso"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:msp3cs$7pq$1@speranza.aioe.org...

U¿ytkownik "nawrakm" <

Zachowaj resztki rzetelno¶ci.

do kogo ta mowa?
ten typ po prostu tak ma

Dok³adnie, rzetelno¶æ to moje drugie imiê.

to nie³adnie znêcaæ siê nad chorym psychicznie

nie poradze, ze lubie sie nad toba znecac :-)

Data: 2015-09-09 10:14:15
Autor: nawrakm
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka

U¿ytkownik "z"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:55efdce4$0$8367$65785112@news.neostrada.pl...

W dniu 2015-09-09 o 08:45, nawrakm pisze:
Bronek to nie szerszy aspekt, tylko "u was murzynów bij±".

Jak ju¿ umiesz odwracaæ kota ogonem

Niby ja? Spójrz na tytu³ watka, mowa jest dudzie, a nie spó³ce Telegraf z samodarowanym przez pis d³ugiem wobec skarbu pañstwa.

Data: 2015-09-09 12:37:06
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-09 o 09:16, z pisze:
[...]

Cos Cie siê zupe³nie pokêci³o. Komorowski, miedzy innymi za beznsensowne referendum jest juz na smietniku historii. Duda, Piotr Duda, w³asnie do tej historii aspiruje i co tu duzo mówiæ rêka w rêke z PISem do w³adzy w³asnie zmierza. Wiêc myslisz sie co do priorytetów, to w³asnie odkrycie kim jest Duda jest istotniejsze.

--
@foe_pl

Data: 2015-09-09 15:56:57
Autor: z
W dniu 2015-09-09 o 10:14, nawrakm pisze:
Niby ja? Spójrz na tytu³ watka, mowa jest dudzie, a nie spó³ce Telegraf
z samodarowanym przez pis d³ugiem wobec skarbu pañstwa.

A czytaæ umiesz?
"Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka"

Data: 2015-09-09 16:30:51
Autor: Budzik
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka
U¿ytkownik z z@z.pl ...

[...]

Wszedzie o tym gadaj±.
Problem w tym, ze pis nie lepszy - chcia³ zorganizowaæ drugie.

Czyli moznaby powiedziec ze 80 wydali ale tez 80 zaoszczedzili :)

Data: 2015-09-09 19:41:49
Autor: nawrakm
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka

U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA510B71B932D1budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

U¿ytkownik z z@z.pl ...

[...]

I powinni tylko o tym, a nie o jakims dudzie, wszak to odwracanie kota :-)

Data: 2015-09-10 14:24:09
Autor: z
W dniu 2015-09-09 o 18:30, Budzik pisze:
Czyli moznaby powiedziec ze 80 wydali ale tez 80 zaoszczedzili :)

Widzê ¿e ³apiesz o co tu chodzi. Mo¿e jaka¶ posadka rzecznika? :-)

Data: 2015-09-08 22:53:53
Autor: A. Filip
masti <gone@to.hell> pisze:
z wrote:

W dniu 2015-09-08 o 19:52, Roman Stachowiak pisze:
A on ten artykuł przeczytał, czy tylko obejrzał obrazki?

Ale to nikogo nie obchodzi co on przeczytał, zrozumiał.
Obchodzi za to ile % lemingów łyknie temat i obrazkowy klip zakoduje w małym móżdżku.

i potem takie lemingi jak ty na każdy temat odpowiadają "a u was biją
murzynów"

Ale dlaczego ty wypominasz USA (minioną?) "czarną przeszłość" czyli lincze na
"czarnuchach" sprzed ~100 lat?  Nie potrafisz wybaczyć/zapomnieć?
Mi nie przeszkadza :-)  ["And you are lynching negros"]

Aktualna wersja to "A Polska uchodźców nie przyjmuje!" ;-)

--
A. Filip
Dobre sÅ‚owo otwiera serce.  (PrzysÅ‚owie kaszubskie)

Data: 2015-09-08 23:45:06
Autor: the_foe
> [...]

by³o _przy za³o¿eniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

Girzyñski w TVN - artyku³ jest k³amliwy bo program Lisa w TVP kosztuje pol

a produkcja mercedesów zapewne grube miliardy i co z tego wynika?

--
@foe_pl

Data: 2015-09-09 10:38:18
Autor: Diabełson
W dniu 2015-09-08 o 23:45, the_foe pisze:

[...]

A to, ¿e Lis proporcjonalnie do kosztów jest trabantem...no niech mu bêdzie - wartburgiem dziennikarstwa :D

Data: 2015-09-09 10:49:54
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-09 o 10:38, Diabe³son pisze:
[...]

ale koszty nie s± wyznacznikiem op³acalno¶ci. Lis moze brac do kieni nawet 1mld byle tylko dochód na czysto, dla TVPm by³ wiêkszy ni¿ z puszczenia powtórki np. "stawki..."

--
@foe_pl

Data: 2015-09-09 16:30:51
Autor: Budzik
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka
U¿ytkownik the_foe the_foewytnijto@wp.pl ...

[...]

To mu delikatnie prowadzacy w TVN próbowa³ wyt³umaczyc, ale tego Girzynski nie chwyta³...

Data: 2015-09-09 18:38:42
Autor: u2
W dniu 2015-09-09 o 18:30, Bucek pisze:
> [...]
>puszczenia powtórki np. "stawki..."

To mu delikatnie prowadzacy w TVN próbowa³ wyt³umaczyc, ale tego Girzynski

taaa, liss ma kaske od tepych ciemnych moherow placacyh na TVP, ale TVP tonie, a tonacy brzydko liska sie chytwa bucu¶:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-09-09 16:30:51
Autor: Budzik
[...]

No w³asnie...
Ja tez nie wiem, ale to by³ g³ówny argument Girzynskiego.

Data: 2015-09-08 18:42:26
Autor: Marek Pazio
> [...]

Czyli niekoniecznie wszystko by³o pomówieniem, ale "co nieco" widaæ by³o
_przy za³o¿eniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

Jak nie cierpiê Tomasza Krêgos³up z Wazeliny Lisa to

http://opinie.newsweek.pl/piotr-duda-afera-newsweek,artykuly,370125,1.html

Data: 2015-09-08 23:43:56
Autor: the_foe
> [...]

Czyli niekoniecznie wszystko było pomówieniem, ale "co nieco" widać było
_przy założeniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

Pytanie zasadnicze? Czy "Solidarność" posiada luksusowy hotel? Jesli TAK to ja nie mam więcej pytań, nie obchodzi mnie czy Duda tam była czy nie, skoro de facto jest to jego.

--
@foe_pl

Data: 2015-09-09 00:10:30
Autor: A. Filip
Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka [Duda miał za dobrze! Ale Kopacz/Komorowski/Tusk/Kaczyński nie :-) ]
the_foe <the_foewytnijto@wp.pl> pisze:
> [...]

Pytanie zasadnicze? Czy "Solidarność" posiada luksusowy hotel? Jesli
TAK to ja nie mam więcej pytań, nie obchodzi mnie czy Duda tam była

Ależ czepiaj się Piotra Dudy do woli za to że miał/ma "za dobrze" jako
przewodniczÄ…cy SolidarnoÅ›ci.  Kręć bat na Kopacz, Tuska a choćby i KaczyÅ„skiego
jak siÄ™ im wyciÄ…gnie jakie luksusy mieli na koszt podatnika a wielkim
dyrektorom/prezesom luksusy na koszt firmy z krwawicy zwykłego robotnika.
Ja ci BARDZO chętnie pomogę śrubować standardy _dla wszystkich_ :-)

--
A. Filip
Kto zbyt wiele mówi, rzadko bywa szczery.  (PrzysÅ‚owie chiÅ„skie)

Data: 2015-09-08 22:16:49
Autor: masti
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka [Duda mia³ za dobrze! Ale Kopacz/Komorowski/Tusk/Kaczyñski nie :-) ]
A. Filip wrote:

> [...]

Czyli niekoniecznie wszystko by³o pomówieniem, ale "co nieco" widaæ by³o
_przy za³o¿eniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

Pytanie zasadnicze? Czy "Solidarno¶æ" posiada luksusowy hotel? Jesli
TAK to ja nie mam wiêcej pytañ, nie obchodzi mnie czy Duda tam by³a
czy nie, skoro de facto jest to jego.

Ale¿ czepiaj siê Piotra Dudy do woli za to ¿e mia³/ma "za dobrze" jako
przewodnicz±cy Solidarno¶ci.

nie chodzi o to czy mia³ dobrze czy nie.
Znowu chodzi o hipokryzjê obroñcy uci¶nionych co sam lubi uciskaæ.
Krzyczy o ¶mieciówkach a sam na ¶mieciówkach zatrudnia, przenosi ludzi z
etatów do firm zewnêtrznych itd.

Data: 2015-09-09 12:34:31
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-09 o 00:16, masti pisze:
A. Filip wrote:

> [...]

Znowu chodzi o hipokryzjê obroñcy uci¶nionych co sam lubi uciskaæ.
Krzyczy o ¶mieciówkach a sam na ¶mieciówkach zatrudnia, przenosi ludzi z

nie mogli ryzykowaæ, ze za³o¿± zwi±zek ;)

--
@foe_pl

Data: 2015-09-09 10:45:00
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-09 o 00:10, A. Filip pisze:
> [...]

dyrektorom/prezesom luksusy na koszt firmy z krwawicy zwykłego robotnika.
Ja ci BARDZO chętnie pomogę śrubować standardy _dla wszystkich_ :-)

Czegos tu nie rozumiesz. Władza niejako z prawa natury jest skorumpowana. Mówienie typy "kradne po władza kradnie" jest po prostu idiotyczne bo polityka nie jest moralna. Cechy moralnosci są narzucane przez widmo ociecia od koryta jak rzadzacy przesadzą. Związki zawodowe sa jednym z bodzców dla władzy by tę morlaność choc udawala. Jezeli związki upodobniają się do władzy, uzurpują sobie przymioty władzy panstwowej to jest zle, bardzo zle.

--
@foe_pl

Data: 2015-09-09 07:08:23
Autor: P.B.
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka
Dnia Tue, 8 Sep 2015 23:43:56 +0200, the_foe napisa³(a):

Pytanie zasadnicze? Czy "Solidarno¶æ" posiada luksusowy hotel? Jesli TAK to ja nie mam wiêcej pytañ, nie obchodzi mnie czy Duda tam by³a czy nie, skoro de facto jest to jego.

Znaczy siê, Duda kupi³ hotel za swoje ciê¿ko zarobione pieni±dze?

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-09-09 10:40:11
Autor: Diabełson
W dniu 2015-09-08 o 23:43, the_foe pisze:
> [...]

Pytanie zasadnicze? Czy "Solidarność" posiada luksusowy hotel? Jesli TAK
to ja nie mam więcej pytań, nie obchodzi mnie czy Duda tam była czy nie,

Ale powiedz to Lisu. Mały drapieżnik grozi łapką. Jeszcze mu kita opadnie...

Data: 2015-09-09 10:54:26
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-09 o 10:40, Diabełson pisze:
> [...]

skoro de facto jest to jego.

Ale powiedz to Lisu. Mały drapieżnik grozi łapką. Jeszcze mu kita

Lisu ma 100% racji. To, ze związek utrzymuje hotel który w praktyce służy wyłącznie dziczy związkowej do pławienia się w luksusach jest odkryciem któremu nawet Duda nie zaprzecza.

--
@foe_pl

Data: 2015-09-09 10:59:00
Autor: A. Filip
> [...]

służy wyłącznie dziczy związkowej do pławienia się w luksusach jest
odkryciem któremu nawet Duda nie zaprzecza.

To ile związek NSZZ Solidarność _dokłada_ do tego hotelu?

--
A. Filip
Jeśli uderzysz mrówki, nie przyjmą ciosu spokojnie, lecz ugryzą rękę tego, co

Data: 2015-09-09 12:32:46
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-09 o 10:59, A. Filip pisze:
> [...]

odkryciem któremu nawet Duda nie zaprzecza.

To ile związek NSZZ Solidarność _dokłada_ do tego hotelu?

zapewne dużo, cena zaporowa. W gdanskim hiltonie za to co w "solidarnosci" płaciśz 1,3 to tam masz za 0,4. DLatego prawie całe obłożenie to związkowcy którzy oczywiscie zajmują hotel w sezonie kiedy jeszcze ktos mógłby się skusić. Płącą grosze a i tak z kasy związków. To jest myk stosowany za PRL, notable formalnie mieszkali w blokach co najwyzej skromnych willach i jezdzili dużymi fiatami a tak naprawdę rozbijali się limuzynami i mieszkali w rządowych posiadłościach z full service.

--
@foe_pl

Data: 2015-09-09 16:30:52
Autor: Budzik
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka
U¿ytkownik the_foe the_foewytnijto@wp.pl ...

To ile zwi±zek NSZZ Solidarno¶æ _dok³ada_ do tego hotelu?

zapewne du¿o, cena zaporowa. W gdanskim hiltonie za to co w "solidarnosci" p³aci¶z 1,3 to tam masz za 0,4. DLatego prawie ca³e ob³o¿enie to zwi±zkowcy którzy oczywiscie zajmuj± hotel w sezonie kiedy jeszcze ktos móg³by siê skusiæ. P³±c± grosze a i tak z kasy zwi±zków. To jest myk stosowany za PRL, notable formalnie mieszkali w blokach co najwyzej skromnych willach i jezdzili du¿ymi fiatami a tak naprawdê rozbijali siê limuzynami i mieszkali w rz±dowych posiad³o¶ciach z full service.

Co to w ogole za pomys³, zeby solidarnosc mia³a swój hotel...?
Jaja jakies...

smieciówek we w³asnym hotelu to juz nawet nie komentuje... Tak smiesznie ze az straszno...

Data: 2015-09-09 19:44:09
Autor: nawrakm
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka

U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA510B7AB73E4Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

smieciówek we w³asnym hotelu to juz nawet nie komentuje... Tak smiesznie ze
az straszno...

Ba, ¶mieciówki s± po to by oszczêdziæ kasê przedsiêbiorstwu, a przedsiêbiorstwo musi oszczêdzaæ by szefo mogli pociæ 85 za cos co jest warte 1300, to dopiero jazda :-)

Data: 2015-09-09 21:00:42
Autor: Budzik
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka
U¿ytkownik nawrakm na@drzewo.pl ...

[...]

We wczesniejszym poscie by³o napisane ze 1300 to nie jest warte, 1300 to jest cena zeby klienci nie przeszkadzali szefowi...

Data: 2015-09-10 09:30:43
Autor: nawrakm
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka

U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA510E9BE76047budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

Moze, ale z tego co widzialem, to jest warte, bez dwóch zdañ.

Data: 2015-09-10 17:00:38
Autor: Budzik
[...]

Co jest warte? Dzien za 1300z³? Bez jaj...

Data: 2015-09-10 23:00:36
Autor: Budzik
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka
U¿ytkownik nawrakm na@drzewo.pl ...

Co jest warte? Dzien za 1300z³? Bez jaj...

Z jajami pewnie wiêcej jak 1300, to s± normalne ceny - domy¶lam siê, ze hotele znasz tylko z wakacji w Egipcie?

Takich za 1300 to nawet z Egiptu nie znam...

Data: 2015-09-11 08:40:44
Autor: nawrakm
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka

U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA51239FEFF5Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

Dobra, to nie popierduj, tylko napisz ile w twoim ¶wiecie (w Polsce) kosztuje apartament tej klasy (zdjêcia wygóglasz bez problemu), przy morzu z widokiem na morze - ca³y apartament?

Data: 2015-09-11 16:00:35
Autor: Budzik
[...]

W moim swiecie... Ja nie Duda, to nie mój swiat.
Ale odpowiadaj±c na Twoje pytanie - pewnie z po³owe tej kwoty.

Data: 2015-09-11 17:41:13
Autor: Sonn
W dniu 2015-09-11 o 08:40, nawrakm pisze:

[...]

Duda mia³ za darmo w "Ba³tyku" :D

--
Sonn

Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka