Piotr Duda: 14 k艂amstw Newsweeka/Lisweeka

Data: 2015-09-08 14:16:31
Autor: Mario
W dniu 2015-09-08 o 12:10, A. Filip pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/piotr-duda-odniosl-sie-do-publikacji-newsweeka/w45qf7
| Na specjalnie zwo艂anej konferencji prasowej Piotr Duda odpowiedzia艂 na ostatni
| artyku艂 "Newsweeka" na jego temat. Wskaza艂 na 14 k艂amstw, jakich - jego zdaniem
| - dopu艣ci艂 si臋 autor materia艂u. Wkr贸tce odpowied藕 "Newsweeka" na s艂owa Piotra
| Dudy. [...]
| Szef "Solidarno艣ci" odni贸s艂 si臋 tak偶e do swojego rzekomego majowego pobytu w
| Ko艂obrzegu, podczas kt贸rego mia艂 przedstawia膰 艣wiadkowi, na kt贸rego powo艂uje
| si臋 "Newsweek", swoich te艣ci贸w. - Moja te艣ciowa nie 偶yje od ponad 20 lat, a
| te艣膰 nigdy nie by艂 w Ko艂obrzegu. Ciesz臋 si臋, 偶e moja te艣ciowa mog艂a zobaczy膰
> [...]

Czyli niekoniecznie wszystko by艂o pom贸wieniem, ale "co nieco" wida膰 by艂o
_przy za艂o偶eniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

Bez przesady. M贸g艂 przedstawi膰 偶on臋 i te艣cia z partnerk膮 (now膮 偶on膮).

MD

Data: 2015-09-08 14:24:37
Autor: A. Filip
Mario <Mario@w.pl> pisze:
> [...]

_przy za艂o偶eniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

Bez przesady. M贸g艂 przedstawi膰 偶on臋 i te艣cia z partnerk膮 (now膮 偶on膮).

To ile "fuchowcom" z Newsweeka zajmie sprawdzenie tej hipotezy?
Podawanie takiego "mo偶liwego wyja艣nienia" teraz bez jakiejkolwiek pr贸by
weryfikacji to p贸j艣cie w zaparte godne barana pchaj膮cego si臋 do rze藕ni.
Oskar偶onym jest Duda, to jemu wypada/trzeba udowadnia膰 win臋.
Jemu (w teorii) powinno wystarczy膰 wskazanie 偶e oskar偶enia s膮
"niezbyt wiarygodne".  Poniewa偶 zajmuje stanowisko jakie zajmuje
to w _poza s膮dowej_ praktyce jest inaczej.

--
A. Filip
Przezorny - zawsze ubezpieczony.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2015-09-08 14:50:04
Autor: Sonn
W dniu 2015-09-08 o 14:24, A. Filip pisze:
Mario <Mario@w.pl> pisze:
> [...]

"niezbyt wiarygodne".  Poniewa偶 zajmuje stanowisko jakie zajmuje
to w _poza s膮dowej_ praktyce jest inaczej.

A co? Boli jak kto inny stosuje PiSowskie metody? Rzuci膰 g贸wnem i zawsze si臋 przylepi. To偶 to specjalno艣膰 Kaczy艅skich i innych Bredzi艅skich, Kurwskich i Szmacierewicz贸w

--
Sonn

Data: 2015-09-08 21:40:39
Autor: Mario
Mario <Mario@w.pl> pisze:
> [...]

Bez przesady. M贸g艂 przedstawi膰 偶on臋 i te艣cia z partnerk膮 (now膮 偶on膮).

To ile "fuchowcom" z Newsweeka zajmie sprawdzenie tej hipotezy?

Ale po co? 艢wiadek m贸wi艂, 偶e Duda przedstawi艂 mu 偶on臋 i te艣ci贸w (albo np. te艣cia z ma艂偶onk膮), to co mieli sprawdza膰. Czy to by艂a 偶ona? Bo mo偶e jaka艣 dupeczka. Czy ten facet to te艣膰? A czy towarzysz膮ca mu kobieta to matka 偶ony Dudy, czy jaka艣 druga 偶ona, czy mo偶e kochanka (i dlatego oficjalnie nie by艂 w Ko艂obrzegu).

Podawanie takiego "mo偶liwego wyja艣nienia" teraz bez jakiejkolwiek pr贸by
weryfikacji to p贸j艣cie w zaparte godne barana pchaj膮cego si臋 do rze藕ni.
Oskar偶onym jest Duda, to jemu wypada/trzeba udowadnia膰 win臋.

Jak膮 win臋. 呕e zaprosi艂 te艣cia z 偶on膮 kt贸ra nie jest jego te艣ciow膮?
A mo偶e win臋, 偶e 27 wynajmowa艂 dla siebie, rodziny i znajomych w wartym 1300 apartamencie za kt贸ry p艂aci艂 85 z艂? Wystarczy je艣li dziennikarze b臋d膮 w stanie przed s膮dem wykaza膰 prawdziwo艣膰 tych fakt贸w a nie roztrz膮sa膰 czy kobieta u boku te艣cia zosta艂a razem z nim 艂膮cznie nazwana mianem "te艣ciowie".

Jemu (w teorii) powinno wystarczy膰 wskazanie 偶e oskar偶enia s膮
"niezbyt wiarygodne".  Poniewa偶 zajmuje stanowisko jakie zajmuje
to w _poza s膮dowej_ praktyce jest inaczej.

Sk膮d偶e. Wystarczy, 偶e dziennikarze udowodni膮, 偶e przynajmniej 1 raz wynajmowa艂 apartament wart 1300 z艂 za kwot臋 85 z艂. Czyli dosta艂 za darmo 艣wiadczenie warte 1225 z艂. A je艣li wynajmowa艂 27 razy to ju偶 jest kwota 33 tysi膮ce.

MD

Piotr Duda: 14 k艂amstw Newsweeka/Lisweeka