Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka

Data: 2015-09-08 18:42:26
Autor: Marek Pazio
W dniu 2015-09-08 o 12:10, A. Filip pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/piotr-duda-odniosl-sie-do-publikacji-newsweeka/w45qf7
| Na specjalnie zwołanej konferencji prasowej Piotr Duda odpowiedział na ostatni
| artykuł "Newsweeka" na jego temat. Wskazał na 14 kłamstw, jakich - jego zdaniem
| - dopuścił się autor materiału. Wkrótce odpowiedź "Newsweeka" na słowa Piotra
| Dudy. [...]
| Szef "Solidarności" odniósł się także do swojego rzekomego majowego pobytu w
| Kołobrzegu, podczas którego miał przedstawiać świadkowi, na którego powołuje
| się "Newsweek", swoich teściów. - Moja teściowa nie żyje od ponad 20 lat, a
| teść nigdy nie był w Kołobrzegu. Cieszę się, że moja teściowa mogła zobaczyć
> [...]

Czyli niekoniecznie wszystko było pomówieniem, ale "co nieco" widać było
_przy założeniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

Jak nie cierpię Tomasza Kręgosłup z Wazeliny Lisa to

http://opinie.newsweek.pl/piotr-duda-afera-newsweek,artykuly,370125,1.html

Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka