Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka

Data: 2015-09-08 23:43:56
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-08 o 12:10, A. Filip pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/piotr-duda-odniosl-sie-do-publikacji-newsweeka/w45qf7
| Na specjalnie zwołanej konferencji prasowej Piotr Duda odpowiedział na ostatni
| artykuł "Newsweeka" na jego temat. Wskazał na 14 kłamstw, jakich - jego zdaniem
| - dopuścił się autor materiału. Wkrótce odpowiedź "Newsweeka" na słowa Piotra
| Dudy. [...]
| Szef "Solidarności" odniósł się także do swojego rzekomego majowego pobytu w
| Kołobrzegu, podczas którego miał przedstawiać świadkowi, na którego powołuje
| się "Newsweek", swoich teściów. - Moja teściowa nie żyje od ponad 20 lat, a
| teść nigdy nie był w Kołobrzegu. Cieszę się, że moja teściowa mogła zobaczyć
> [...]

Czyli niekoniecznie wszystko było pomówieniem, ale "co nieco" widać było
_przy założeniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

Pytanie zasadnicze? Czy "Solidarność" posiada luksusowy hotel? Jesli TAK to ja nie mam więcej pytań, nie obchodzi mnie czy Duda tam była czy nie, skoro de facto jest to jego.

--
@foe_pl

Data: 2015-09-09 00:10:30
Autor: A. Filip
Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka [Duda miał za dobrze! Ale Kopacz/Komorowski/Tusk/Kaczyński nie :-) ]
the_foe <the_foewytnijto@wp.pl> pisze:
> [...]

Pytanie zasadnicze? Czy "Solidarność" posiada luksusowy hotel? Jesli
TAK to ja nie mam więcej pytań, nie obchodzi mnie czy Duda tam była

Ależ czepiaj się Piotra Dudy do woli za to że miał/ma "za dobrze" jako
przewodniczÄ…cy SolidarnoÅ›ci.  Kręć bat na Kopacz, Tuska a choćby i KaczyÅ„skiego
jak siÄ™ im wyciÄ…gnie jakie luksusy mieli na koszt podatnika a wielkim
dyrektorom/prezesom luksusy na koszt firmy z krwawicy zwykłego robotnika.
Ja ci BARDZO chętnie pomogę śrubować standardy _dla wszystkich_ :-)

--
A. Filip
Kto zbyt wiele mówi, rzadko bywa szczery.  (PrzysÅ‚owie chiÅ„skie)

Data: 2015-09-08 22:16:49
Autor: masti
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka [Duda mia³ za dobrze! Ale Kopacz/Komorowski/Tusk/Kaczyñski nie :-) ]
A. Filip wrote:

> [...]
| Na specjalnie zwo³anej konferencji prasowej Piotr Duda odpowiedzia³ na ostatni
| artyku³ "Newsweeka" na jego temat. Wskaza³ na 14 k³amstw, jakich - jego zdaniem
| - dopu¶ci³ siê autor materia³u. Wkrótce odpowied¼ "Newsweeka" na s³owa Piotra
| Dudy. [...]
| Szef "Solidarno¶ci" odniós³ siê tak¿e do swojego rzekomego majowego pobytu w
| Ko³obrzegu, podczas którego mia³ przedstawiaæ ¶wiadkowi, na którego powo³uje
| siê "Newsweek", swoich te¶ciów. - Moja te¶ciowa nie ¿yje od ponad 20 lat, a
| te¶æ nigdy nie by³ w Ko³obrzegu. Cieszê siê, ¿e moja te¶ciowa mog³a zobaczyæ

Czyli niekoniecznie wszystko by³o pomówieniem, ale "co nieco" widaæ by³o
_przy za³o¿eniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

Pytanie zasadnicze? Czy "Solidarno¶æ" posiada luksusowy hotel? Jesli
TAK to ja nie mam wiêcej pytañ, nie obchodzi mnie czy Duda tam by³a
czy nie, skoro de facto jest to jego.

Ale¿ czepiaj siê Piotra Dudy do woli za to ¿e mia³/ma "za dobrze" jako
przewodnicz±cy Solidarno¶ci.

nie chodzi o to czy mia³ dobrze czy nie.
Znowu chodzi o hipokryzjê obroñcy uci¶nionych co sam lubi uciskaæ.
Krzyczy o ¶mieciówkach a sam na ¶mieciówkach zatrudnia, przenosi ludzi z
etatów do firm zewnêtrznych itd.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-09-09 12:34:31
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-09 o 00:16, masti pisze:
A. Filip wrote:

> [...]

Znowu chodzi o hipokryzjê obroñcy uci¶nionych co sam lubi uciskaæ.
Krzyczy o ¶mieciówkach a sam na ¶mieciówkach zatrudnia, przenosi ludzi z

nie mogli ryzykowaæ, ze za³o¿± zwi±zek ;)

--
@foe_pl

Data: 2015-09-09 10:45:00
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-09 o 00:10, A. Filip pisze:
> [...]

dyrektorom/prezesom luksusy na koszt firmy z krwawicy zwykłego robotnika.
Ja ci BARDZO chętnie pomogę śrubować standardy _dla wszystkich_ :-)

Czegos tu nie rozumiesz. Władza niejako z prawa natury jest skorumpowana. Mówienie typy "kradne po władza kradnie" jest po prostu idiotyczne bo polityka nie jest moralna. Cechy moralnosci są narzucane przez widmo ociecia od koryta jak rzadzacy przesadzą. Związki zawodowe sa jednym z bodzców dla władzy by tę morlaność choc udawala. Jezeli związki upodobniają się do władzy, uzurpują sobie przymioty władzy panstwowej to jest zle, bardzo zle.

--
@foe_pl

Data: 2015-09-09 07:08:23
Autor: P.B.
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka
Dnia Tue, 8 Sep 2015 23:43:56 +0200, the_foe napisa³(a):

Pytanie zasadnicze? Czy "Solidarno¶æ" posiada luksusowy hotel? Jesli TAK to ja nie mam wiêcej pytañ, nie obchodzi mnie czy Duda tam by³a czy nie, skoro de facto jest to jego.

Znaczy siê, Duda kupi³ hotel za swoje ciê¿ko zarobione pieni±dze?

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-09-09 10:40:11
Autor: Diabełson
W dniu 2015-09-08 o 23:43, the_foe pisze:
> [...]

Pytanie zasadnicze? Czy "Solidarność" posiada luksusowy hotel? Jesli TAK
to ja nie mam więcej pytań, nie obchodzi mnie czy Duda tam była czy nie,

Ale powiedz to Lisu. Mały drapieżnik grozi łapką. Jeszcze mu kita opadnie...

Data: 2015-09-09 10:54:26
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-09 o 10:40, Diabełson pisze:
> [...]

skoro de facto jest to jego.

Ale powiedz to Lisu. Mały drapieżnik grozi łapką. Jeszcze mu kita

Lisu ma 100% racji. To, ze związek utrzymuje hotel który w praktyce służy wyłącznie dziczy związkowej do pławienia się w luksusach jest odkryciem któremu nawet Duda nie zaprzecza.

--
@foe_pl

Data: 2015-09-09 10:59:00
Autor: A. Filip
> [...]

służy wyłącznie dziczy związkowej do pławienia się w luksusach jest
odkryciem któremu nawet Duda nie zaprzecza.

To ile związek NSZZ Solidarność _dokłada_ do tego hotelu?

--
A. Filip
Jeśli uderzysz mrówki, nie przyjmą ciosu spokojnie, lecz ugryzą rękę tego, co

Data: 2015-09-09 12:32:46
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-09 o 10:59, A. Filip pisze:
> [...]

odkryciem któremu nawet Duda nie zaprzecza.

To ile związek NSZZ Solidarność _dokłada_ do tego hotelu?

zapewne dużo, cena zaporowa. W gdanskim hiltonie za to co w "solidarnosci" płaciśz 1,3 to tam masz za 0,4. DLatego prawie całe obłożenie to związkowcy którzy oczywiscie zajmują hotel w sezonie kiedy jeszcze ktos mógłby się skusić. Płącą grosze a i tak z kasy związków. To jest myk stosowany za PRL, notable formalnie mieszkali w blokach co najwyzej skromnych willach i jezdzili dużymi fiatami a tak naprawdę rozbijali się limuzynami i mieszkali w rządowych posiadłościach z full service.

--
@foe_pl

Data: 2015-09-09 16:30:52
Autor: Budzik
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka
U¿ytkownik the_foe the_foewytnijto@wp.pl ...

To ile zwi±zek NSZZ Solidarno¶æ _dok³ada_ do tego hotelu?

zapewne du¿o, cena zaporowa. W gdanskim hiltonie za to co w "solidarnosci" p³aci¶z 1,3 to tam masz za 0,4. DLatego prawie ca³e ob³o¿enie to zwi±zkowcy którzy oczywiscie zajmuj± hotel w sezonie kiedy jeszcze ktos móg³by siê skusiæ. P³±c± grosze a i tak z kasy zwi±zków. To jest myk stosowany za PRL, notable formalnie mieszkali w blokach co najwyzej skromnych willach i jezdzili du¿ymi fiatami a tak naprawdê rozbijali siê limuzynami i mieszkali w rz±dowych posiad³o¶ciach z full service.

Co to w ogole za pomys³, zeby solidarnosc mia³a swój hotel...?
Jaja jakies...

smieciówek we w³asnym hotelu to juz nawet nie komentuje... Tak smiesznie ze az straszno...

Data: 2015-09-09 19:44:09
Autor: nawrakm
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka

U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA510B7AB73E4Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

smieciówek we w³asnym hotelu to juz nawet nie komentuje... Tak smiesznie ze
az straszno...

Ba, ¶mieciówki s± po to by oszczêdziæ kasê przedsiêbiorstwu, a przedsiêbiorstwo musi oszczêdzaæ by szefo mogli pociæ 85 za cos co jest warte 1300, to dopiero jazda :-)

Data: 2015-09-09 21:00:42
Autor: Budzik
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka
U¿ytkownik nawrakm na@drzewo.pl ...

[...]

We wczesniejszym poscie by³o napisane ze 1300 to nie jest warte, 1300 to jest cena zeby klienci nie przeszkadzali szefowi...

Data: 2015-09-10 09:30:43
Autor: nawrakm
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka

U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA510E9BE76047budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

Moze, ale z tego co widzialem, to jest warte, bez dwóch zdañ.

Data: 2015-09-10 17:00:38
Autor: Budzik
[...]

Co jest warte? Dzien za 1300z³? Bez jaj...

Data: 2015-09-10 23:00:36
Autor: Budzik
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka
U¿ytkownik nawrakm na@drzewo.pl ...

Co jest warte? Dzien za 1300z³? Bez jaj...

Z jajami pewnie wiêcej jak 1300, to s± normalne ceny - domy¶lam siê, ze hotele znasz tylko z wakacji w Egipcie?

Takich za 1300 to nawet z Egiptu nie znam...

Data: 2015-09-11 08:40:44
Autor: nawrakm
Piotr Duda: 14 k³amstw Newsweeka/Lisweeka

U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA51239FEFF5Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

Dobra, to nie popierduj, tylko napisz ile w twoim ¶wiecie (w Polsce) kosztuje apartament tej klasy (zdjêcia wygóglasz bez problemu), przy morzu z widokiem na morze - ca³y apartament?

Data: 2015-09-11 16:00:35
Autor: Budzik
[...]

W moim swiecie... Ja nie Duda, to nie mój swiat.
Ale odpowiadaj±c na Twoje pytanie - pewnie z po³owe tej kwoty.

Data: 2015-09-11 17:41:13
Autor: Sonn
W dniu 2015-09-11 o 08:40, nawrakm pisze:

[...]

Duda mia³ za darmo w "Ba³tyku" :D

--
Sonn

Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka