Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka

Data: 2015-09-08 10:15:17
Autor: masti
A. Filip wrote:

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/piotr-duda-odniosl-sie-do-publikacji-newsweeka/w45qf7
| Na specjalnie zwołanej konferencji prasowej Piotr Duda odpowiedział na ostatni
| artykuł "Newsweeka" na jego temat. Wskazał na 14 kłamstw, jakich - jego zdaniem
| - dopu¶cił się autor materiału. Wkrótce odpowiedĽ "Newsweeka" na słowa Piotra
| Dudy. [...]
| Szef "Solidarno¶ci" odniósł się także do swojego rzekomego majowego pobytu w
| Kołobrzegu, podczas którego miał przedstawiać ¶wiadkowi, na którego powołuje
| się "Newsweek", swoich te¶ciów. - Moja te¶ciowa nie żyje od ponad 20 lat, a
| te¶ć nigdy nie był w Kołobrzegu. Cieszę się, że moja te¶ciowa mogła zobaczyć
> [...]

Czyli niekoniecznie wszystko było pomówieniem, ale "co nieco" widać było
_przy założeniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

jasne. Wesołowski też mówił, że jest niewinny.
I trzeba mu wierzyć. prawda?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-09-08 12:26:51
Autor: A. Filip
masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

> [...]

_przy założeniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

jasne. Wesołowski też mówił, że jest niewinny.

Jeśli Newsweek by mieszał trywialne do udowodnienia "mijania się z prawdą" z
prawdą to nie miałoby to żadnych konsekwencji dla wiarygodności _wszystkich_
zarzutĂłw?

Dla mnie to zaczyna wyglądać jak celowo podpuszczenie nadgorliwców z Newsweeka :-)

--
A. Filip
W marcu Ĺ›nieĹĽek sieje, a czasem sĹ‚onko grzeje.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2015-09-08 10:27:09
Autor: masti
A. Filip wrote:

masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

> [...]

_przy założeniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

jasne. Wesołowski też mówił, że jest niewinny.

Je¶li Newsweek by mieszał trywialne do udowodnienia "mijania się z prawd±" z
prawd± to nie miałoby to żadnych konsekwencji dla wiarygodno¶ci _wszystkich_
zarzutów?

jako¶ nie słychać by Duda podał Newsweeka do s±du. Czyżby nie był taki
pewien?

Data: 2015-09-08 12:47:49
Autor: A. Filip
masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

> [...]

prawdą to nie miałoby to żadnych konsekwencji dla wiarygodności _wszystkich_

jakoś nie słychać by Duda podał Newsweeka do sądu. Czyżby nie był taki
pewien?

Podzielę twój pogląd jak do końca tego tygodnia: nie złoży pozwu albo nie poda
konkretnej najpóźniejszej daty złożenia pozwu w terminie późniejszym z prawnym
którym chce się wygrać długą sprawę w sądzie nie powstanie *pierwszego* dnia
roboczego po zarzucanym oszczerstwie, zniesławieniu lub _rażącym_ braku
dziennikarskiego profesjonalizmu (zaniedbaniu _naleĹĽytego_ sprawdzenia).

Widać Duda dość rozsądnie założył że _szybko_ z Newsweekiem nie wygra.
Ja mogę poczekać na (dzisiejszą) odpowiedź Newseeka: czy się wycofają ze
sporej części zarzutów (źródła okazały się niewiarygodne) czy pójdą w niemal
peĹ‚ne zaparte.  Bo jak siÄ™ nie wycofajÄ… szybko (w tym tygodniu) sprawa po
sądach będzie się toczyć latami a obrona w duchu "działając _w dobrej wierze_
uwierzyliśmy niewiarygodnym źródłom" straci siłę.

Dziennikarzom którzy się _szybko_ przyznają do błędu można wybaczyć wiele.
Dziennikarzom uporczywie trwającym w błędzie wybaczyć winę (po latach procesu)
powinno być bardzo trudno.  A jeĹ›li bĹ‚Ä™du nie popeĹ‚nili to Duda w koĹ„cu zakwiczy.

--
A. Filip
Głośna dzwonnica, szeroka rzeka i możny (bogaty) sąsiad - nie są pożądani.

Data: 2015-09-08 13:28:30
Autor: Marek
W dniu wtorek, 8 wrze¶nia 2015 12:17:08 UTC+2 użytkownik masti napisał:
A. Filip wrote:

> [...]
> _przy założeniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

jasne. Wesołowski też mówił, że jest niewinny.

O zmarlym tylko dobrze, albo wcale... Inaczej zaczniemy o Jaruzelskim.

Data: 2015-09-09 10:35:33
Autor: Diabełson
W dniu 2015-09-08 o 12:15, masti pisze:
A. Filip wrote:

> [...]

_przy założeniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

jasne. Wesołowski też mówił, że jest niewinny.

Może to prawda, a może nie. Być może sprawa trafi do s±du. A Lisia sraczka i wywijanie młynka mieczem na o¶lep ¶wiadczy tylko o tym, jak bardzo jego dupa cmentarzem ¶mierdzi.
Natomiast A.Filip, "specjalista" od zmieniania tematów nie wie, że powinien poinformować o cross-po¶cie. Piętno, trolu!

Data: 2015-09-09 11:01:29
Autor: nawrakm
Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka

Użytkownik "Diabełson"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:55efef51$0$27524$65785112@news.neostrada.pl...

Może to prawda, a może nie. Być może sprawa trafi do s±du. A Lisia sraczka i wywijanie młynka mieczem na o¶lep ¶wiadczy tylko o tym, jak bardzo jego dupa cmentarzem ¶mierdzi.

Mówisz, że Lis zrobił "konferencje prasow±" bez możliwo¶ci pytań, opowiadaj±c o rzeczach nie zarzucanych w artykule po czy pitn±ł?

Data: 2015-09-10 15:57:22
Autor: Diabełson
W dniu 2015-09-09 o 11:01, nawrakm pisze:

[...]

Nic takiego nie powiedziałem (proszę link do takiego listu :D). Za to mówię za Dud±: Lis to funkcjonariusz (aparatu propagandy PO).
EOT.

Data: 2015-09-10 16:36:44
Autor: A. Filip
Diabełson <hellboy@satan.org> pisze:
W dniu 2015-09-09 o 11:01, nawrakm pisze:

UĹĽytkownik "DiabeĹ‚son"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup

Może to prawda, a może nie. Być może sprawa trafi do sądu. A Lisia
sraczka i wywijanie młynka mieczem na oślep świadczy tylko o tym, jak
bardzo jego dupa cmentarzem śmierdzi.

Mówisz, że Lis zrobił "konferencje prasową" bez możliwości pytań,
opowiadajÄ…c o rzeczach nie zarzucanych w artykule po czy pitnÄ…Ĺ‚?

Nic takiego nie powiedziałem (proszę link do takiego listu :D). Za to
mĂłwiÄ™ za DudÄ…: Lis to funkcjonariusz (aparatu propagandy PO).
EOT.

Słyszałeś że najlepszą propagandę/reklamę robi się na "niemal prawdzie"? :-)
No więc czy Lis robi dobrą+ czy "taką sobie" propagandę PO?

Ja zakładam w ciemno że Lis jest "interesowny", podchodzę do jego zarzutów
wobec Piotra Dudy "ostrożnie" ale Lis byłby propagandowym partaczem gdyby w
jego zarzutach nie było aż tyle prawdy by Piotr Duda mógł zdążyć się z nich
wyplÄ…tać przed wyborami Sejmowymi.  Taki mĂłj cynizm wytresowany przez
politykierstwo RP3.

--
A. Filip
Wielka rzecz umieć czekać.  (PrzysĹ‚owie chiĹ„skie)

Data: 2015-09-10 17:00:38
Autor: Budzik
Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka
Użytkownik Diabełson hellboy@satan.org ...

Mówisz, że Lis zrobił "konferencje prasow±" bez możliwo¶ci pytań,
opowiadaj±c o rzeczach nie zarzucanych w artykule po czy pitn±ł?

Nic takiego nie powiedziałem

ROTFL...
Ironii nie zrozumiał...?

Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka