Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka

Data: 2015-09-08 17:00:35
Autor: Budzik
Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/piotr-duda-odniosl-sie-do-publikacji-new
sweeka/w45qf7 | Na specjalnie zwołanej konferencji prasowej Piotr Duda odpowiedział
| na ostatni artykuł "Newsweeka" na jego temat. Wskazał na 14 kłamstw,
| jakich - jego zdaniem - dopuścił się autor materiału. Wkrótce
| odpowiedź "Newsweeka" na słowa Piotra Dudy. [...]
| Szef "Solidarności" odniósł się także do swojego rzekomego majowego
| pobytu w Kołobrzegu, podczas którego miał przedstawiać świadkowi, na
| którego powołuje się "Newsweek", swoich teściów. - Moja teściowa nie
| żyje od ponad 20 lat, a teść nigdy nie był w Kołobrzegu. Cieszę się,
| że moja teściowa mogła zobaczyć Kołobrzeg - powiedział Duda. [...]

Czyli niekoniecznie wszystko było pomówieniem, ale "co nieco" widać
było _przy założeniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

Girzyński w TVN - artykuł jest kłamliwy bo program Lisa w TVP kosztuje pol miliona złotych meisiecznie.
Piekne.

Data: 2015-09-08 19:43:12
Autor: z
W dniu 2015-09-08 o 19:00, Budzik pisze:
Girzyński w TVN - artykuł jest kłamliwy bo program Lisa w TVP kosztuje pol
miliona złotych meisiecznie.
Piekne.

Pani Kim:
"Przecież my mu nie zarzucaliśmy 37 pobytów. Przecież w szesnastym akapicie wspomnielismy o jednym razie czy dwóch. A to że umieściliśmy wielki skan na pół strony z wylicznką od góry do doły jego nazwiska to tylko psipadek. Mieliśmy puste pole na rozkładówce. :-)
Nie wiem dlaczego on się tłumaczy z tego czego mu nie zarzucamy.
On to wszystko manipuluje." :-)

Żałosne marketingowe manipulacje.

Data: 2015-09-08 19:52:08
Autor: Roman Stachowiak
W dniu 2015-09-08 o 19:43, z pisze:
[...]

....na którym żółtym kolorem zaznaczyliśmy 4 interesujące nas przypadki...

Mieliśmy puste pole na rozkładówce. :-)
Nie wiem dlaczego on się tłumaczy z tego czego mu nie zarzucamy.
On to wszystko manipuluje." :-)

Żałosne marketingowe manipulacje.

A on ten artykuł przeczytał, czy tylko obejrzał obrazki?

--
RomanS
___________________

Data: 2015-09-08 22:24:06
Autor: z
W dniu 2015-09-08 o 19:52, Roman Stachowiak pisze:
A on ten artykuł przeczytał, czy tylko obejrzał obrazki?

Ale to nikogo nie obchodzi co on przeczytał, zrozumiał.
Obchodzi za to ile % lemingów łyknie temat i obrazkowy klip zakoduje w małym móżdżku.
Co 20 minut w tvnach leci dzisiaj reklama tej gazety z przekazem o rozpasanym związkowcu. Myślisz że ktoś patrzy na żółty flamaster i czyta artykół?

A 100 milionów wyrzuconych przez Bronka już nikt nie pamięta.
Nawet PO obarcza prezydenta Dudę że nie odwołał tego referendum

Tak oglądam nałogowo tvn24 bo lubię otoczkę profesjonalizmu ;-) i potrafię wyłuskać informację od reklamowo-propagandowej papki ale nawet mi już się niedobrze robi i chyba nie dam rady dotrwać do wyborów bo to wszystko już tak cuchnie rynsztokiem.
Pani Kim kiedyś potrafiła coś mądrego powiedzieć, miała jakieś zdanie, refleksję, mogłem się z nim nie zgadzać ale wysłuchałem...
Cóż. Wszystko dziadzieje i się sku...

Data: 2015-09-08 20:29:42
Autor: masti
z wrote:

[...]

i potem takie lemingi jak ty na każdy temat odpowiadają "a u was biją
murzynów"

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-09-08 22:48:04
Autor: z
W dniu 2015-09-08 o 22:29, masti pisze:
i potem takie lemingi jak ty na każdy temat odpowiadają "a u was biją
murzynów"

Nie wiem o co Ci chodzi. Wskazałem tylko na szerszy aspekt tej rozdmuchanej historyjki. Będziemy ich mieli teraz co nie miara po obu stronach. Jeśli ktoś się wczoraj odhibernował to tego nie dostrzega. ;-)
Jechanie na poziomie w11 obraża widza, czytelnika, obywatela...

PS. Pytanie: Dlaczego dzisiaj nie rozmawiamy o kompromitującym referendum? Przecież to najbardziej odpowiedni moment żeby przywołać wnioskodawcę do tablicy i zadać kilka oczywistych pytań.
Gdzie jest Bronek? Gdzie jest Bronek. Gdzie jest Bronek?

Data: 2015-09-09 08:45:38
Autor: nawrakm

Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55ef4988$0$4776$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Bronek to nie szerszy aspekt, tylko "u was murzynów biją".

Data: 2015-09-09 09:16:49
Autor: z
W dniu 2015-09-09 o 08:45, nawrakm pisze:
Bronek to nie szerszy aspekt, tylko "u was murzynów biją".

Jak już umiesz odwracać kota ogonem to odwróć jeszcze raz i wrócisz do normalności.
Przedwczoraj komisja wyborcza ogłosiła wyniki referendum.
Nie zajmuj się murzynami (co wy z tymi murzynami macie? :-) ) tylko aktualną ważną sprawą.
Zachowaj resztki rzetelności.
Dudom jeszcze zdążysz przywalić SPOKO :-)

Data: 2015-09-09 09:23:27
Autor: A. Filip
Piotr Duda: Ile noclegĂłw mu brakuje do 100 mln "na referendum" Komorowskiego (PO)?
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Ależ PO prezydent Komorowski te 100 mln PLN zdarte z podatników wyrzucił w
błoto referendum z frekwencją poniżej 10% bez żadnej dla siebie korzyści! :-)

--
A. Filip
Korzenie miłości tkwią w sercu.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2015-09-09 10:05:45
Autor: macso
Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka

Użytkownik "z"

Zachowaj resztki rzetelności.

do kogo ta mowa?
ten typ po prostu tak ma

macso

Data: 2015-09-09 10:14:54
Autor: nawrakm
Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka

Użytkownik "macso"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:msop8q$f6r$1@speranza.aioe.org...

Użytkownik "z"

Zachowaj resztki rzetelności.

do kogo ta mowa?
ten typ po prostu tak ma

Dokładnie, rzetelność to moje drugie imię.

Data: 2015-09-09 12:58:33
Autor: macso
Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka

Użytkownik "nawrakm" <

Zachowaj resztki rzetelności.

do kogo ta mowa?
ten typ po prostu tak ma

Dokładnie, rzetelność to moje drugie imię.

twoje drugie imię to
Kawałgłupiegosukinsynazalatującegodownemnakilometr

ostatni raz zniżyłem się do twojego poziomu, ostatecznie to nieładnie znęcać się nad chorym psychicznie

macso

Data: 2015-09-09 19:39:41
Autor: nawrakm
Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka

Użytkownik "macso"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:msp3cs$7pq$1@speranza.aioe.org...

Użytkownik "nawrakm" <

Zachowaj resztki rzetelności.

do kogo ta mowa?
ten typ po prostu tak ma

Dokładnie, rzetelność to moje drugie imię.

to nieładnie znęcać się nad chorym psychicznie

nie poradze, ze lubie sie nad toba znecac :-)

Data: 2015-09-09 10:14:15
Autor: nawrakm

Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55efdce4$0$8367$65785112@news.neostrada.pl...

W dniu 2015-09-09 o 08:45, nawrakm pisze:
Bronek to nie szerszy aspekt, tylko "u was murzynów biją".

Jak już umiesz odwracać kota ogonem

Niby ja? Spójrz na tytuł watka, mowa jest dudzie, a nie spółce Telegraf z samodarowanym przez pis długiem wobec skarbu państwa.

Data: 2015-09-09 12:37:06
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-09 o 09:16, z pisze:
[...]

Cos Cie się zupełnie pokęciło. Komorowski, miedzy innymi za beznsensowne referendum jest juz na smietniku historii. Duda, Piotr Duda, własnie do tej historii aspiruje i co tu duzo mówić ręka w ręke z PISem do władzy własnie zmierza. Więc myslisz sie co do priorytetów, to własnie odkrycie kim jest Duda jest istotniejsze.

--
@foe_pl

Data: 2015-09-09 15:56:57
Autor: z
W dniu 2015-09-09 o 10:14, nawrakm pisze:
Niby ja? Spójrz na tytuł watka, mowa jest dudzie, a nie spółce Telegraf
z samodarowanym przez pis długiem wobec skarbu państwa.

A czytać umiesz?
"Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka"

Data: 2015-09-09 16:30:51
Autor: Budzik
Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Wszedzie o tym gadają.
Problem w tym, ze pis nie lepszy - chciał zorganizować drugie.

Czyli moznaby powiedziec ze 80 wydali ale tez 80 zaoszczedzili :)

Data: 2015-09-09 19:41:49
Autor: nawrakm

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA510B71B932D1budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

I powinni tylko o tym, a nie o jakims dudzie, wszak to odwracanie kota :-)

Data: 2015-09-10 14:24:09
Autor: z
W dniu 2015-09-09 o 18:30, Budzik pisze:
Czyli moznaby powiedziec ze 80 wydali ale tez 80 zaoszczedzili :)

Widzę że łapiesz o co tu chodzi. Może jakaś posadka rzecznika? :-)

Data: 2015-09-08 22:53:53
Autor: A. Filip
masti <gone@to.hell> pisze:
z wrote:

[...]

murzynĂłw"

Ale dlaczego ty wypominasz USA (minioną?) "czarną przeszłość" czyli lincze na
"czarnuchach" sprzed ~100 lat?  Nie potrafisz wybaczyć/zapomnieć?
Mi nie przeszkadza :-)  ["And you are lynching negros"]

Aktualna wersja to "A Polska uchodĹşcĂłw nie przyjmuje!" ;-)

--
A. Filip
Dobre słowo otwiera serce.  (Przysłowie kaszubskie)

Data: 2015-09-08 23:45:06
Autor: the_foe
> [...]

było _przy założeniu profesjonalizmu_ DZIENNIKARZY Newsweeka.

Girzyński w TVN - artykuł jest kłamliwy bo program Lisa w TVP kosztuje pol

a produkcja mercedesów zapewne grube miliardy i co z tego wynika?

--
@foe_pl

Data: 2015-09-09 10:38:18
Autor: Diabełson
W dniu 2015-09-08 o 23:45, the_foe pisze:

[...]

A to, że Lis proporcjonalnie do kosztów jest trabantem...no niech mu będzie - wartburgiem dziennikarstwa :D

Data: 2015-09-09 10:49:54
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-09 o 10:38, Diabełson pisze:
[...]

ale koszty nie są wyznacznikiem opłacalności. Lis moze brac do kieni nawet 1mld byle tylko dochód na czysto, dla TVPm był większy niż z puszczenia powtórki np. "stawki..."

--
@foe_pl

Data: 2015-09-09 16:30:51
Autor: Budzik
Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka
Użytkownik the_foe the_foewytnijto@wp.pl ...

[...]

To mu delikatnie prowadzacy w TVN próbował wytłumaczyc, ale tego Girzynski nie chwytał...

Data: 2015-09-09 18:38:42
Autor: u2
W dniu 2015-09-09 o 18:30, Bucek pisze:
> [...]
>puszczenia powtórki np. "stawki..."

To mu delikatnie prowadzacy w TVN próbował wytłumaczyc, ale tego Girzynski

taaa, liss ma kaske od tepych ciemnych moherow placacyh na TVP, ale TVP tonie, a tonacy brzydko liska sie chytwa bucuś:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-09-09 16:30:51
Autor: Budzik
[...]

No własnie...
Ja tez nie wiem, ale to był główny argument Girzynskiego.

Piotr Duda: 14 kłamstw Newsweeka/Lisweeka