Piotr Liroy Marzec ostro o Kopacz

Data: 2015-11-12 19:02:48
Autor: u2
Piotr Liroy Marzec ostro o Kopacz
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/piotr-liroy-marzec-ostro-o-kopacz-zabraklo-prawdy/9j5w7n

– Wystąpienie pani premier było... dosyć ciekawe. Myślę, że zabrakło w nim przede wszystkim prawdy. Prawdy, prawdy, prawdy. Zabrakło posypania głowy popiołem – powiedział przed kamerami TVN24 Piotr Liroy Marzec. Skomentował tym samym pierwsze posiedzenie Sejmu VIII kadencji.

Raper, który do Sejmu dostał się z list komitetu Kukiz'15, został zapytany o ocenę pierwszego posiedzenia Sejmu. Mocno skrytykował przemówienie premier Ewy Kopacz, która przed Sejmem złożyła swoją dymisję. Podczas przemówienia Kopacz w zdecydowanym tonie odniosła się do polityków PiS.

– Będziecie mieli opozycję, choć nie tak totalną jak wy. Nie przegapimy żadnego kłamstwa, z każdej obietnicy was rozliczymy. Nie będziemy mówić, że "Polska przestała być Polską". Rozliczymy was z każdego słowa – mówiła.

– Dziś pełnię władzy przejmuje PiS, nie cieszymy się z tego, ale szanujemy to. Życzę wam powodzenia, od tego zależeć będą losy Polaków – dodała szefowa PO. – Życzę wam, abyście zrobili wszystko lepiej niż PO, ale ostrzegam: nie będzie wam łatwo – mówiła dalej.

Co na to Piotr Liroy Marzec? Ironizując, stwierdził w rozmowie z TVN24, że przemówienie premier było ciekawe. – Myślę, że zabrakło w tym przemówieniu prawdy. Prawdy, prawdy, prawdy – powtórzył. Jak zaznaczył, zabrakło w nim również "posypania głowy popiołem".

W pozytywnym tonie wypowiedział się za to na temat przemówienia Kornela Morawieckiego – marszałka seniora, który prowadził obrady. – Podobało mi się wystąpienie Kornela – ocenił. Odnosząc się do obecnej konstytucji, zauważył, że obecnie nie stoi ona na straży prawa.

– Przede wszystkim trzeba sprawić, żeby opisane w konstytucji prawa obywatelskie były egzekwowane. Trzeba uprzedmiotowić obywatela w polskiej konstytucji – stwierdził Piotr Liroy Marzec.

Piotr Liroy Marzec to popularny i budzący szereg kontrowersji raper. Do Sejmu został wybrany z list Kukiza'15.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".