Piotr Liroy-Marzec uwikłany w dziką reprywatyzację Warszawy

Data: 2017-06-09 12:44:54
Autor: prezydent San Escobar
Piotr Liroy-Marzec uwikłany w dziką reprywatyzację Warszawy
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/liroy-marzec-wykluczony-z-klubu-kukiz15,20311381987

Widzę, że już zdążyłeś wyprać sobie mózg fake newskami od złodziei ze SKOK :DDD
Brawo, jestem z ciebie dumny :DDD

Tego niżej nie czytaj - to za mądre dla ciebie i na pewno to niemiecki spisek
:DDDD

"Trudno jednak nie odnieść wrażenia, że wykluczenie Liroya to efekt
wewnętrznych tarć wewnątrz formacji znanego muzyka, zaś podany wczoraj powód
stanowi jedynie pretekst do działania, i to w dodatku kiepski. W zagraniu tym
brak jest długoterminowego politycznego sensu. Wszakże Liroy jest, a właściwie
był powszechnie uważany za jednego z najlepszych posłów Kukiz'15. "

"W tym właśnie leży problem. W polskiej polityce często wycina się ludzi,
którzy są pracowici, ambitni i stanowią zagrożenie. Tajemnicą poliszynela jest
to, że na linii Kukiz-Liroy od dawna nie układało się za dobrze. Kłótnia obu
polityków doczekała się nawet artystycznej interpretacji w "Uchu Prezesa"."

Żarty żartami, ale w każdej takiej historii jest ziarenko prawdy. Pod koniec
maja na naszych łamach pisaliśmy o tym, że tzw. "frakcja alkoholowa", do której
należy Liroy, chce odejść z Kukiz'15.

Biorąc pod uwagę, że Liroy chciał z klubu odejść, zrozumiały jest ruch
wyprzedzający ze strony Kukiza, polegający na wykluczeniu posła. Można wtedy
budować narrację o tym, że Liroy sam jest sobie winny, bo musiał coś
przeskrobać skoro został z szeregów klubu poselskiego wyrzucony.

Wygląda na to, że na prawdziwy obraz wyrzucenia Liroya składają się następujące
czynniki:

    był ambitny, pracowity i lubiany, czym zagroził liderowi oraz jego świcie,
    chciał kandydować na prezydenta Warszawy, a Kukizowi nie było to na rękę,
    chciał odejść, więc lepiej było go zawczasu wyrzucić,
    współpracował z Piotrem Guziałem, niegdyś zwolennikiem, a obecnie
zatwardziałym wrogiem Kukiza.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-09 14:30:54
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Piotr Liroy-Marzec uwikłany w dziką repry watyzację Warszawy
przepraszam za niezrozumienie, ale czy oni/e to przepisali z konstytucji europejskiej?

Piotr Liroy-Marzec uwikłany w dziką reprywatyzację Warszawy