Piotr Pszczółkowski zarabiał na długach szpitali. Teraz orzeka w Trybunale

Data: 2016-12-22 15:09:22
Autor: Stachu Chebel
Piotr Pszczółkowski zarabiał na długach szpitali. Teraz orzeka w Trybunale
W dniu czwartek, 22 grudnia 2016 17:25:17 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

Pochujało Cię czy co?! Kolejny "wklejkowicz"? Obywatel Piszczyk robi gazetkę ¶ciemn±?! Stać Cię tylko na CTR+C/CTRL+V ?!! OK, jak zapodajesz linka, to zrób to na potwierdzenie jakiego¶ tam Twojego twierdzenia. Co¶ jego mać napisz od siebie.. To jest grupa dysku/pyskusyjna , a nie gazetka ¶ciemna.

Chyba stać Cię na więcej, niż schodzić do poziomu depresyjnego. Nie rób z siebie Jutłuka !!

Data: 2016-12-23 00:13:22
Autor: u2
Piotr Pszczółkowski zarabiaĹ‚ na dĹ‚Q1|Bčr3¦+Z–$Ţ­¬čŻ7¤këÉ»§jW
W dniu 2016-12-23 o 00:09, Stachu Chebelik pisze:
Chyba stać Cię na więcej, niż schodzić do poziomu depresyjnego. Nie rób z siebie Jutłuka !!

Yabbba Dabba Daaa !!!

:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-12-22 15:26:24
Autor: Stachu Chebel
W dniu pi±tek, 23 grudnia 2016 00:13:45 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2016-12-23 o 00:09, Stachu Chebelik pisze:
> Chyba stać Cię na więcej, niż schodzić do poziomu depresyjnego. Nie rób z siebie Jutłuka !!

Yabbba Dabba Daaa !!!

Yabb..erdole, Dabbaaa..ć mi tu następnego bełta. Daaa..  ?????? ? ???????? ???? ?????????

Data: 2016-12-23 00:05:38
Autor: andal
On Thu, 22 Dec 2016 15:26:24 -0800, Stachu Chebel wrote:

> [...]
> rób z siebie Jutłuka !!

Yabbba Dabba Daaa !!!

Yabb..erdole, Dabbaaa..ć mi tu następnego bełta. Daaa..  ?????? ?
???????? ???? ?????????

takis pojebany ze to sie rzadko zdarza

Data: 2016-12-22 15:46:10
Autor: Stachu Chebel
Piotr Pszczółkowski zarabiał na długach szpitali. Teraz orzeka w Trybunale
W dniu pi±tek, 23 grudnia 2016 00:32:25 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

lol

WypowiedĽ na miarę adwersarza. A gdzie link?!

Data: 2016-12-23 00:46:52
Autor: u2

https://www.youtube.com/watch?v=9_Iq9CWuqMM