Piotr Strzezysz jezdzi po Polsce...

Data: 2018-03-02 02:53:46
Autor: Titus Atomicus
Piotr Strzezysz jezdzi po Polsce...
.... z pokazami:
http://onthebike.pl/pl/
--
TA

Data: 2018-03-21 01:36:27
Autor: jginter
Piotr Strzezysz jezdzi po Polsce...
W dniu piątek, 2 marca 2018 02:53:50 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
... z pokazami:
http://onthebike.pl/pl/
-- TA

Byłem wczoraj na spotkaniu z Piotrem w Katowicach w Klubie Namaste. Wcześniej czytałem jego książkę. Gość jest niesamowicie zakręcony, opowieść bardzo spontaniczna, barwna, pełna dygresji. Nie było o sprzęcie, o smarowaniu łańcucha itp ;) Było dużo o wrażeniach, refleksjach, o ludziach spotkanych w drodze, o psach, kotach i innych zwierzętach, o jedzeniu, o owocach, a wszystko w bardzo dowcipny, szczery, często autoironiczny sposób. Prelekcja przeciągnęła się do 3 godzin, ale stanowczo było warto. Polecam.
--
Jacek G.

Data: 2018-03-25 23:13:54
Autor: Titus Atomicus
Piotr Strzezysz jezdzi po Polsce...
In article <d0d756db-3c8a-4138-852a-cb4d52cd6f76@googlegroups.com>,
 jginter@wp.pl wrote:

> [...]

Byłem wczoraj na spotkaniu z Piotrem w Katowicach w Klubie Namaste. Wcześniej czytałem jego książkę. Gość jest niesamowicie zakręcony, opowieść bardzo spontaniczna, barwna, pełna dygresji. Nie było o sprzęcie, o smarowaniu łańcucha itp ;) Było dużo o wrażeniach, refleksjach, o ludziach spotkanych w drodze, o psach, kotach i innych zwierzętach, o jedzeniu, o owocach, a wszystko w bardzo dowcipny, szczery, często autoironiczny sposób. Prelekcja przeciągnęła się do 3 godzin, ale stanowczo było warto. Polecam.

Mhm.
A jutro Lodz.
Nie wiem, co bardziej podziwiac - jego wyjazdy, czy sposob w jaki opowiada.
--
TA

Piotr Strzezysz jezdzi po Polsce...