Piotr Woźniak-Starak nie żyje

Data: 2019-08-22 15:37:36
Autor: u2
Piotr Woźniak-Starak nie żyje
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/piotr-woźniak-starak-nie-żyje-pap-ciało-odnaleziono-o-godz-5-w-czwartek/ar-AAGacov

Piotr Woźniak-Starak nie żyje. PAP: ciało odnaleziono o godz. 5 w czwartek

3 godz. temu

Grupa płetwonurków odnalazła ciało Piotra Woźniaka-Staraka około godz. 5 w czwartek - podał nieoficjalnie PAP. Na jeziorze Kisajno (woj. warmińsko-mazurskie) będą wykonywane czynności procesowe z udziałem policyjnych techników kryminalistycznych i prokuratora.

Poszukiwania producenta filmowego, który zaginął pływając po mazurskim jeziorze Kisajno, trwały od niedzieli.

"Potwierdziły się najgorsze obawy. Wszystko wskazuje na to, że ciało Piotra Woźniaka-Staraka zostało odnalezione. Wyrazy współczucia Rodzinie i Najbliższym" - napisał w czwartek na Twitterze Jarosław Zieliński, wiceminister spraw wewnętrznych i administracji.

Jak odnaleziono ciało Piotra Woźniaka-Staraka?

Warmińsko-mazurska policja poinformowała, że w czwartek rano grupa płetwonurków, biorąca udział w poszukiwaniach na jeziorze Kisajno, zlokalizowała i wyłowiła ciało prawdopodobnie zaginionego i poszukiwanego od niedzieli mężczyzny.

Jak powiedziała Izabela Niedźwiedzka-Pardela z Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie, na miejscu będą wykonywane czynności procesowe z udziałem policyjnych techników kryminalistycznych i prokuratora. Policja nie udziela bliższych informacji w tej sprawie.

Rzecznik Prokuratury Okręgowej w Olsztynie Krzysztof Stodolny w komunikacie przesłanym PAP podał, że dzisiaj w godzinach rannych grupa płetwonurków w jeziorze Kisajno "zlokalizowała ciało nieustalonej osoby".

"Aktualnie z udziałem prokuratora i policji będą przeprowadzane czynności zmierzające do identyfikacji zwłok" - dodał.

Według nieoficjalnych informacji uzyskanych przez PAP, ciało człowieka na dnie jeziora Kisajno odnalazła w czwartek ok. godz. 5 rano Grupa Specjalna Płetwonurków RP, która specjalizuje się w lokalizacji osób zaginionych i ofiar utonięć.

Śledztwo w sprawie "wypadku w ruchu wodnym, na skutek którego jedna osoba prawdopodobnie poniosła śmierć" prowadzi od wtorku Prokuratura Rejonowa w Giżycku.

Na tym etapie postępowania, śledczy nie informują o szczegółach zdarzenia, nie ujawniają żadnych dowodów znajdujących się w aktach sprawy, ani nie odnoszą się do doniesień medialnych.

W poniedziałek prokuratura potwierdziła, że osobą poszukiwaną na jeziorze Kisajno jest producent filmowy Piotr Woźniak-Starak.

Poszukiwania na jeziorze Kisajno

Jak informowała policja, z soboty na niedzielę nad ranem na Kisajnie odnaleziono dryfującą motorówkę, na pokładzie której nikogo nie było. Po wszczęciu poszukiwań osób, które płynęły motorówką, natrafiono na brzegu na 27-letnią kobietę.

Z jej relacji wynikało, że płynęła łodzią z 39-letnim mężczyzną i podczas manewru skrętu obydwoje wypadli do wody. Kobieta zdołała dopłynąć sama do brzegu.

Od niedzieli powierzchnię, dno i brzegi jeziora przeszukiwali m.in. policyjni wodniacy, straż pożarna, ratownicy MOPR i WOPR z Gdyni - wyposażeni w specjalistyczny sprzęt, w tym sonary i robota do prac pod wodą.

Od początku akcji policja deklarowała, że poszukiwania na Kisajnie będą prowadzone "do skutku".

RadioZET.pl/PAP

--
I love love

Data: 2019-08-22 16:03:33
Autor: RadoslawF
Piotr Woźniak-Starak nie żyje
W dniu 2019-08-22 o 15:37, u2 pisze:

Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

Pozdrawiam

Data: 2019-08-22 17:59:47
Autor: Budzik
Piotr Woźniak-Starak nie żyje
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Całkiem niedawno było tu wielkie halo ze zmarł jakis gangster.
Wytłumaczono mi ze "halo" jest stad ze gangster miał prawdopodobnie ciekawe informacje o funkcjonowaniu domów uciech...

Na czym polega halo dotyczące Staraka? Czym on sie rózni od kilku innych osób które pewnie równiez dzis zgineły, np w wypadkach samochodowych?

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2019-08-22 20:13:45
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAAB3CB4E2DDF3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Pasierb jednego z bogatszych rodakow.
No i jakies tam osiagniecia artystyczne i celebryckie mial, w pudelku dorobil sie 255 wpisow ... tzn raczej 220, bo reszta to teraz z wypadku.

No i wypadek samochodowy - zdarzyl sie  i wywiezli do kostnicy.
A tu jednak jakas niewiadoma - znajda, nie znajda - i napiecie rosnie.
Tego chlopczyka co tydzien szukali - tez roslo.

Co prawda jakby jakas znana osoba miala wypadek - to by pewnie dluzej spekulowano.

Choc Szydlo wlasnie miala - dwa dni i temat zszedl :-)

J.

Data: 2019-08-22 22:59:46
Autor: Budzik
[...]

ja wiem kto to... Ja pytam skad to halo...

No i jakies tam osiagniecia artystyczne i celebryckie mial, w pudelku dorobil sie 255 wpisow ... tzn raczej 220, bo reszta to teraz z wypadku.

osiagniecia artystyczne? Przytoczysz? Tak z pamieci...

No i wypadek samochodowy - zdarzyl sie  i wywiezli do kostnicy.
A tu jednak jakas niewiadoma - znajda, nie znajda - i napiecie rosnie.
Tego chlopczyka co tydzien szukali - tez roslo.

Wypadki to tez czesto niewiadoma...
Chłopczyka szukali i liczyli ze znajda zywego - to niby cos innego chociaz tez igrzyska.

Co prawda jakby jakas znana osoba miala wypadek - to by pewnie dluzej spekulowano.

Choc Szydlo wlasnie miala - dwa dni i temat zszedl :-)

A pamietasz poprzedni? Juz zakonczyli sprawe?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2019-08-23 07:45:08
Autor: ąćęłńóśźż
Piotr Woźniak-Starak nie żyje
Dla mnie z tego, że kandydat do nagrody głupoty Guinessa.
Coś jak rolnik by puścił na polu jeżdżący w kółko kombajn chcąc w tym czasie bzyknąć w zbożu laskę.
Żona dla rolnika to już dodatkowy smaczek.

-- -- -
skad to halo.

Data: 2019-08-23 11:48:26
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAAB486E64174budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

No czesciowo wlasnie z tego. Jakby wypadl Jan Nowak, to zainteresowanie byloby mniejsze.

[...]

Teraz to juz wszedzie trabia, ale wczesniej pewnie bym nie dal rady.
Tym niemniej "producent filmow " to brzmi dumnie i mozna wymienic jakich,
a sredni programista juz mniej dumnie, szczegolnie jesli nawet nie mozna ustalic co za programy pisal ...

Choc Szydlo wlasnie miala - dwa dni i temat zszedl :-)
A pamietasz poprzedni? Juz zakonczyli sprawe?

Chyba jeszcze nie ... ale to znow ten sam schemat - jest news, jest zainteresowanie.
Potem zainteresowanie pismakow znika.
Temat zawsze mozna wznowic, ale ktos musi przypomniec.

J.

Data: 2019-08-23 13:01:23
Autor: ąćęłńóśźż
Piotr Woźniak-Starak nie żyje
Mnie to ciekawi z innego punktu widzenia:
Nieograniczony budżet, a tak dać d... .
Bardzo droga ochrona (tylu miał wrogów??), a samemu się rozjechać przez kierowaną przez siebie samego motorówkę.
Przez sodówkę nie zapiąć zrywki, nie założyć w nocy kamizelki (no przez rozjechaniem by nie uchroniła, a czasem wręcz odwrotnie nie pozwoliłaby zanurkować przed jadącą na nas motorówką).
Nie pomyśleć o 'zrywce' wifi (są podobne dla samotników), mieć lokalizator w telefonie w ubraniu a nie w zegarku na ręku.
Mieć żonę, a obstawiać panienkę to najmniej NTG ;-)

-- -- -
czesciowo wlasnie z tego

Data: 2019-08-23 16:26:15
Autor: J.F.
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5fc784$0$531$65785112@news.neostrada.pl...
Mnie to ciekawi z innego punktu widzenia:
Nieograniczony budżet, a tak dać d... .
Bardzo droga ochrona (tylu miał wrogów??)

Nie trzeba wrogow - wystarczy ze pare osob pomysli, ze warto go porwac dla okupu.

J.

Data: 2019-08-22 21:03:22
Autor: u2
W dniu 22.08.2019 o 19:59, Budzik pisze:
Na czym polega halo dotyczące Staraka? Czym on sie rózni od kilku innych
osób które pewnie równiez dzis zgineły, np w wypadkach samochodowych?

to nie jest wypadek samochodowy ani na Giewoncie, ten wypadek dotyczy 400-konnej motorówki na jeziorze Kisajno, w wypadku zginął człowiek, temat w sam raz na p.s.prawo, jeśli tego nie kumasz to nic tobie nie pomogę:)

--
I love love

Data: 2019-08-22 22:59:46
Autor: Budzik
[...]

Sprobuj podkrecic jasnosc wypowiedzi.
Kwestia przemawiajaca za rozdmuchiwaniem to bardziej to jezioro czy bardziej moc silnika w tej motorówce?

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2019-08-23 09:55:14
Autor: u2
W dniu 23.08.2019 o 00:59, Budzik pisze:
Sprobuj podkrecic jasnosc wypowiedzi.

zastanów się, czy piszesz z sensem, jak nie, to lepiej nie pisz:))))))))

--
I love love

Data: 2019-08-23 09:59:45
Autor: Budzik
Piotr Woźniak-Starak nie żyje
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Sprobuj podkrecic jasnosc wypowiedzi.

zastanów się, czy piszesz z sensem, jak nie, to lepiej nie
pisz:))))))))
Zebyś ty sie tylko do własnych rad zastosował... ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2019-08-23 21:35:11
Autor: u2
W dniu 23.08.2019 o 11:59, Budzik pisze:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Sprobuj podkrecic jasnosc wypowiedzi.

zastanów się, czy piszesz z sensem, jak nie, to lepiej nie
pisz:))))))))

Zebyś ty sie tylko do własnych rad zastosował... ;-P

teraz leci w w TV wpolsce.pl program o tym wybitnym Polaku, 39 lat to już niemało w dzisiejszych czasach, pytania się mnożą odnośnie Jego dziwnej śmierci
--
I love love

Data: 2019-08-23 22:59:03
Autor: cef
W dniu 2019-08-23 o 00:59, Budzik pisze:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Spodziewałem się, że padnie "pytania się mnożą"
i się nie pomyliłem.

Data: 2019-08-23 23:15:37
Autor: u2
W dniu 23.08.2019 o 22:59, cef pisze:
Spodziewałem się, że padnie "pytania się mnożą"
i się nie pomyliłem.

ale ale tylko głupek może nie zadawać celnych pytań i nie mieć żadnych wątpliwości:)

--
I love love

Data: 2019-08-23 23:42:07
Autor: cef
W dniu 2019-08-23 o 23:15, u2 pisze:
W dniu 23.08.2019 o 22:59, cef pisze:
Spodziewałem się, że padnie "pytania się mnożą"
i się nie pomyliłem.

ale ale tylko głupek może nie zadawać celnych pytań i nie mieć żadnych wątpliwości:)

To zadaj głupku pytanie.

Data: 2019-08-23 23:48:39
Autor: u2
W dniu 23.08.2019 o 23:42, cef pisze:
[...]

zmień kodowanie cef:)

--
I love love

Data: 2019-08-23 10:09:31
Autor: Olin
Dnia 22 Aug 2019 17:59:47 GMT, Budzik napisał(a):

Na czym polega halo dotyczące Staraka? Czym on sie rózni od kilku innych osób które pewnie równiez dzis zgineły, np w wypadkach samochodowych?

Był producentem filmowym (m.in. Bogowie i Sztuka Kochania), o czym zresztą
nie miałem pojęcia. Z Wikipedii wynika, że był szeroko znany w wąskich
kręgach, więc kumple o piszą o jego śmierci. Gdyby utopił się Iksiński nic
by ich to nie obeszło.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Piotr_Wo%C5%BAniak-Starak

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-08-23 10:33:03
Autor: ąćęłńóśźż
Piotr Woźniak-Starak nie żyje
Wideo naszego rodaka jadącego na rowerze przez rogatki i bezurazowo walącego łbem w pędzące Pendolino obiegło świat.
A ten gdzieś obiegł?

-- -- -
Gdyby utopił się Iksiński nic by ich to nie obeszło.

Data: 2019-08-23 11:29:11
Autor: J.F.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:eg7a4ne8i6o8.lcebwl4de6b3$.dlg@40tude.net...
[...]

W jaskini w Tatrach sie wlasnie utopilo czy zamarzlo dwoch grotolazow - i media sie interesuja, mimo ze nawet nie wiedza jak sie nazywaja.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Piotr_Wo%C5%BAniak-Starak

No byl mezem Agnieszki dawniej Szulim, wiec krag zainteresowanych rosnie :-)

J.

Data: 2019-08-23 11:54:50
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2019-08-23 o 11:29, J.F. pisze:
W jaskini w Tatrach sie wlasnie utopilo czy zamarzlo dwoch grotolazow - i media sie interesuja, mimo ze nawet nie wiedza jak sie nazywaja.
Zawsze słychać, że idą po żywych. Tutaj odstąpiono trochę od tej reguły.
Tego drugiego nie znaleźli.

Robert

Data: 2019-08-23 12:27:50
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5fb7e7$0$528$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Przez pare dni szli.

Tego drugiego nie znaleźli.

Czyli moze jeszcze zyje.

J.

Data: 2019-08-23 13:19:02
Autor: Marcin Debowski
On 2019-08-23, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Nie. Znaleźli już.

--
Marcin

Data: 2019-08-23 15:48:41
Autor: Robert Wańkowski
On 2019-08-23, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Z tego co czytam to nie.

"Na razie widziano ciało tylko jednego ze speleologów. - Wszystko na to wskazuje, że nieopodal będzie ten drugi poszukiwany grotołaz"

https://www.tvn24.pl/tatry-grotolazi-z-jaskini-wielkiej-snieznej-nie-zyja,963384,s.html

Robert

Data: 2019-08-23 19:09:27
Autor: Marcin Debowski
On 2019-08-23, Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> wrote:
On 2019-08-23, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Hmmm. Czytałem w okolicach Wyborczej art. gdzie napisano, że dotarli do pierwszego ciała, a drugie widzą i jest w pozycji wskazujące, że ta osoba nie żyje. W tej chwili takiego stwierdzenia już nie widzę. Może ktoś coś palnął i skorygowano.

--
Marcin

Data: 2019-08-23 21:48:58
Autor: Robert Wańkowski
On 2019-08-23, Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> wrote:
On 2019-08-23, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Mogli to inaczej podać do wiadomości. Że dotarli, nie żyje ale dalej działają. Tak jakby morale podupadło. Dziwne, dlaczego przystopowali? Koszty?
A gdyby dawał oznaki życia?

https://www.tvn24.pl/tatry-koledzy-grotolaza-zaginionego-w-jaskini-wielkiej-snieznej-prosza-o-wznowienie-akcji,963557,s.html

Robert

Data: 2019-08-24 12:00:33
Autor: Marcin Debowski
On 2019-08-23, Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> wrote:
On 2019-08-23, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Oficjalnie, niechęć do ryzykowania życiem ratowników.

A gdyby dawał oznaki życia?

https://www.tvn24.pl/tatry-koledzy-grotolaza-zaginionego-w-jaskini-wielkiej-snieznej-prosza-o-wznowienie-akcji,963557,s.html

Powtórzyło się co zniknęło: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,25116674,topr-informuje-o-prawdopodobnym-odnalezieniu-ciala-drugiego.html "Jan Krzysztof, naczelnik TOPR, przekazał, że na podstawie analizy zdjęć wykonanych przez ratownika, który był najbliżej miejsca, gdzie zidentyfikowano pierwsze ciało, można wywnioskować, że obok znajduje się również ciało drugiego grotołaza. - Chcemy przekazać te informacje, które mamy na ten temat, w związku z dużymi naciskami, które się pojawiają - powiedział naczelnik."

Ociupinkę w innym stylu, ale ten sam przekaz.

Może własnie o to chodzi z tym przystopowaniem - są wewnętrznie przekonani, że nie żyje (np. bo te ciuchy), ale też wiedzą, że to nie jest zbyt twardy dowód.

--
Marcin

Data: 2019-08-23 21:49:25
Autor: u2
W dniu 23.08.2019 o 10:09, tracz pisze:
Był producentem filmowym (m.in. Bogowie i Sztuka Kochania), o czym zresztą
nie miałem pojęcia.

wyjątkowo tracz przyznał się do swojej niewiedzy:)))))))))))))))))))))))

--
I love love

Piotr Woźniak-Starak nie żyje