Piotr! Zakład rozstrzygnięty

Data: 2010-06-14 06:57:54
Autor: zbig
Piotr! Zakład rozstrzygnięty
Gotów byłem odszczekać pod stołem, jeśli Rydzyk nie zacznie zarabiać
na "czarownicy" Kaczyńskiej.
Tu można zapoznać się z luksusowym wydaniem pamiątki rozprowadzanym
przez fundacje Rydzyka.

http://sklep.luxveritatis.pl/hold-katy%C5%84ski-p-1900.html

Liczę na jakiś drobne zaujadanie, ot tak choćby, żeby nikt nie słyszał.

Data: 2010-06-14 16:44:34
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:416a9f47-9283-4534-9dfa-206c7202c9fcx27g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
sorrki ale czy cos ukradl? zlamal prawo?
awe

Data: 2010-06-14 16:45:48
Autor: Piotr
Dnia Mon, 14 Jun 2010 06:57:54 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

[...]

Musisz mi przpomnieć temat. Bo ja nie bardzo kumam dlaczego przyszedłeś z
swoja ochotą na ujadanie właśnie do mnie.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-14 08:05:14
Autor: zbig
Piotr! Zakład rozstrzygnięty
On 14 Cze, 16:45, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 14 Jun 2010 06:57:54 -0700 (PDT), zbig napisa (a):

> Got w by em odszczeka pod sto em, je li Rydzyk nie zacznie zarabia
> na "czarownicy" Kaczy skiej.
> Tu mo na zapozna si z luksusowym wydaniem pami tki rozprowadzanym
> przez fundacje Rydzyka.

>http://sklep.luxveritatis.pl/hold-katy%C5%84ski-p-1900.html

> Licz na jaki drobne zaujadanie, ot tak cho by, eby nikt nie s ysza .

Musisz mi przpomnie temat. Bo ja nie bardzo kumam dlaczego przyszed e z
swoja ochot na ujadanie w a nie do mnie.
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/1d9992c9d2607619?hl=pl

To było na temat, że ani sie obejrzymy a Rydzyk zacznie zarabiać na
pamiątkach po "czarownicy" Kaczyńskiej
Nazwanie Rydzyka zakłamanym, pazernym na kasę kutasem, nie jest chyba
na wyrost.

Data: 2010-06-14 17:28:08
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1c71e356-2fa3-4ada-a9ea-5e51570fb1eew12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

pamiątkach po "czarownicy" Kaczyńskiej
Nazwanie Rydzyka zakłamanym, pazernym na kasę kutasem, nie jest chyba
-- -- -- -- -- -
te kase zarabia fakt itp itd...zarabia pewnie autor zdjec itp itd, kasa w RM idzie na cele spoleczne. czyli walke z postkomuna - ta najgorsza bo zydlacka
awe

Data: 2010-06-15 10:42:35
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv5hmp$fkh$1news.onet.pl...

> [...]

te kase zarabia fakt itp itd...zarabia pewnie autor zdjec itp itd, kasa w RM idzie na cele spoleczne. czyli walke z postkomuna - ta najgorsza bo zydlacka

Kasa wyłudzana przez tych Judaszy idzie na walkę z narodem i ujażmianiem go przez tych kryptożydlaków...

boukun

Data: 2010-06-14 18:18:49
Autor: Piotr
Dnia Mon, 14 Jun 2010 08:05:14 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

[...]

No to faktycznie ujadać nie musisz.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-06-15 06:38:28
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 14 Jun 2010 18:18:49 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

"To czarownica, która powinna się poddać eutanazji!"

Ale wtopa pezet, ale wtopa... ujadajcie dalej "że ich ruscy zabili"
ujadajcie.

O mgle i o Il-76 co to ją rozpylał - z Tuskiem na pokładzie.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-15 07:16:24
Autor: Piotr
Dnia Tue, 15 Jun 2010 06:38:28 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

A tobie zgrzesiu co się znowu w główkę stało? Bums?
Musisz strasznie uważać na urazy i chronić tę słabiznę.
Piotr

Data: 2010-06-15 12:16:55
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 15 Jun 2010 07:16:24 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

"To czarownica!" "To czarownica!"

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Piotr! Zakład rozstrzygnięty