Piotr Zyla-jaki jest?

Data: 2013-05-10 19:47:03
Autor: donkey
Piotr Zyla-jaki jest?
Oglądałem wywiad z Piotrem Żyłem i nie wiem czy ten koleś jest kretynem, czy tylko takiego udaje, by się przypodobać jako "swojski ziomuś"? Kolejny Koterski?

Data: 2013-05-12 15:25:40
Autor: J.F.
Piotr Zyla-jaki jest?
Dnia Fri, 10 May 2013 19:47:03 +0200, donkey napisał(a):
Oglądałem wywiad z Piotrem Żyłem i nie wiem czy ten koleś jest kretynem, czy tylko takiego udaje, by się przypodobać jako "swojski ziomuś"?

Mysle ze w wiekszosci udaje ... ale warto pamietac ze sportowcy to nie
zawsze sa mistrzowie intelektu.
Nie za to maja placone, a wielogodzinne treningi tez nie ulatwieja
rozwoju. J.

Data: 2013-11-03 13:26:05
Autor: Titus Atomicus
Piotr Zyla-jaki jest?
In article <518d328e$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>,
 "donkey" <donkey@bike.org> wrote:

Oglądałem wywiad z Piotrem Żyłem i nie wiem czy ten koleś jest kretynem, czy tylko takiego udaje, by się przypodobać jako "swojski ziomuś"? Kolejny Koterski?

A kto sa Piotr Zyla i ten Koterski?
--
TA

Piotr Zyla-jaki jest?