Piotr i Boukun ...

Data: 2009-09-04 02:51:09
Autor: MH
Piotr i Boukun ...
.... że się urva Wam tak chce ??!!

MH

--

Data: 2009-09-04 08:09:37
Autor: jadrys
Piotr i Boukun ...
MH pisze:
... że się urva Wam tak chce ??!!

MH

Rozpędzili sie i nie mogą przestać.

Data: 2009-09-04 08:22:21
Autor: Slavinka
Piotr i Boukun ...

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości
news:h7qav1$ett$2news.onet.pl...
MH pisze:
> ... że się urva Wam tak chce ??!!
>
> MH

Rozpędzili sie i nie mogą przestać.

Piotruś i Małgosia Boczek, oni zamiast w domu to tak publicznie?

Data: 2009-09-04 08:29:20
Autor: jadrys
Piotr i Boukun ...

MH pisze:

... że się urva Wam tak chce ??!!

MH

Rozpędzili sie i nie mogą przestać.

Piotruś i Małgosia Boczek, oni zamiast w domu to tak publicznie?

Sądzisz że Piotr i boukun to małżeństwo? :-D  No kto wie..

Data: 2009-09-04 10:17:01
Autor: KatonStarszy
Piotr i Boukun ...
jadrys pisze:

Sądzisz że Piotr i boukun to małżeństwo? :-D  No kto wie..

To związek partnerski.Ponoć widziano ich razem w merostwie koło Paryża ;-)

-- -
Baza sygnatur wirusow (VPS): 090903-0, 2009-09-03
Przetestowano na: 2009-09-04 10:17:01

Data: 2009-09-04 10:45:58
Autor: Piotr
Piotr i Boukun ...
Dnia Fri, 04 Sep 2009 10:17:01 +0200, KatonStarszy napisał(a):

To związek partnerski.Ponoć widziano ich razem w merostwie koło Paryża ;-)

He, he...
A dlaczego koło Paryża?
Piotr

Data: 2009-09-04 11:43:43
Autor: jadrys
Piotr i Boukun ...
KatonStarszy pisze:

To związek partnerski.Ponoć widziano ich razem w merostwie koło Paryża ;-)

Wiesz, ja to od dawna podejrzewałem że Oni są ze sobą razem..

Data: 2009-09-04 13:33:06
Autor: boukun
Piotr i Boukun ...

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:33ae.0000055e.4aa0647dnewsgate.onet.pl...
... że się urva Wam tak chce ??!!

MH

Głupi Piotruś to jest upośledzony umysłowo psychol. On się ode mnie uzależnił, jak swego czasu drugi tego rodzaju psychol, Realo z Berlina. Tamten do tego stopnia, że w końcu złożył na mnie donos do aschaffenburdzkiej prokuratury...

boukun

Data: 2009-09-04 13:49:42
Autor: ColgatesBilly
Piotr i Boukun ...
"MH" <logiznam1@op.pl> wrote in message news:33ae.0000055e.4aa0647dnewsgate.onet.pl...
... że się urva Wam tak chce ??!!

MH

W jednym... POLSKIM stali domu....
gdzie sol i chleb, spocono czolo rolnika i zmarszczona twarz robotnika
w trudzie obala mury!

Kol

Piotr i Boukun ...