Piotrków Trybunalski-Suwa?ki

Data: 2014-02-26 03:26:12
Autor: szymon.czarkowski
Piotrków Trybunalski-Suwa?ki
Jak wygląda teraz jazda na odcinku z Piotrkowa Trybunalskiego do Suwałk przez Warszawę, Łomżę, Grajewo, Augustów? Mam na myśli jakość nawierzchni, natężenie ruchu, ilość fotoradarów i ew.patroli?
Przejazd planuję w nocy z soboty na niedzielę (w Piotrkowie powinienem być około godziny 22).
Zwykle jeżdżę po zachodniej i południowej części Polski. W rejony północno-wschodnie dawno nie zaglądałem ;)

Piotrków Trybunalski-Suwa?ki