Piotrków Trybunalski - Warszawa jak wygl±da trasa?

Data: 2009-11-26 07:34:42
Autor: qqq666
Piotrków Trybunalski - Warszawa jak wygl±da trasa?
Szybkie pytanie bo jechałem tylko raz w życiu ze 3 lata temu - jak wygl±da sprawa na trasie, głównie pod względem radarowym, w okolicach godzin 16-20ta w tygodniu?

Data: 2009-11-26 10:21:36
Autor: P.H.

Użytkownik "qqq666" <qqq666@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:helb2n$eq3$1news.onet.pl...
Szybkie pytanie bo jechałem tylko raz w życiu ze 3 lata temu - jak wygl±da sprawa na trasie, głównie pod względem radarowym, w okolicach godzin 16-20ta w tygodniu?

wczoraj na 333 był załadowany fotoradar
kręciła się bordowa vectra i były ze 2 suszarki

Data: 2009-11-26 09:45:32
Autor: masti
Piotrków Trybunalski - Warszawa jak wygl±da trasa?
Dnia pięknego Thu, 26 Nov 2009 10:21:36 +0100, osobnik zwany P.H.
wystukał:

[...]

a oprĂłcz tego co parÄ™ kilometrĂłw puszka od radaru :(

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-11-26 10:39:28
Autor: Dominik
P.H. pisze:

wczoraj na 333 był załadowany fotoradar
norma

kręciła się bordowa vectra i były ze 2 suszarki

369 i 389 czy jakoś tak, nie ?

--
Dominik
Octavia/Cordoba

Data: 2009-11-26 14:37:45
Autor: Mirek Ptak
Piotrków Trybunalski - Warszawa jak w ygl±da trasa?
Dnia 2009-11-26 10:39,  *Dominik* napisaĹ‚, a mnie coĹ› podkusiĹ‚o, ĹĽeby odpisać:
P.H. pisze:

wczoraj na 333 był załadowany fotoradar
norma

Ta norma jest tak powszechna, że zaczynam podejrzewać, że tam zwykłe szkiełko siedzi jedynie - zwłaszcza, że nigdy nie widziałem tam pilnującego dobytku radiowozu.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-11-27 10:01:50
Autor: P.H.

P.H. pisze:

[...]

widziałeś gdziekolwiek radiowóz pilnujący stacjonanego FR?

Data: 2009-11-27 12:39:04
Autor: robal
Piotrków Trybunalski - Warszawa jak wygl±da tras a?
P.H. <ktos@gdzies.w.sieci> popełnił(a):

P.H. pisze:

wczoraj na 333 był załadowany fotoradar
norma

Ta norma jest tak powszechna, że zaczynam podejrzewać, że tam zwykłe
szkiełko siedzi jedynie - zwłaszcza, że nigdy nie widziałem tam
pilnujÄ…cego dobytku radiowozu.

widziałeś gdziekolwiek radiowóz pilnujący stacjonanego FR?

Często i gęsto - właśnie na DK8. Założony FR i w odległości powiedzmy 500-1000 m radiowóz (na tym samym lub przeciwnym pasie). Nie mówię, że to norma, ale jednak występuje.
Ewentualnie tak jak na 407 (408?) słupku - z tym, że radiowóz stoi na stacji Orlenu :)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-11-27 15:01:11
Autor: Mirek Ptak
Piotrków Trybunalski - Warszawa jak w ygl±da trasa?
Dnia 2009-11-27 10:01,  *P.H.* napisaĹ‚, a mnie coĹ› podkusiĹ‚o, ĹĽeby odpisać:

[...]

Tak

Data: 2009-11-26 12:56:56
Autor: J.F.
Piotrków Trybunalski - Warszawa jak wygl±da tras a?
Użytkownik "qqq666" <qqq666@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:helb2n$eq3$1news.onet.pl...
Szybkie pytanie bo jechałem tylko raz w życiu ze 3 lata temu - jak wygl±da sprawa na trasie, głównie pod względem radarowym, w okolicach godzin 16-20ta w tygodniu?

Tak z doswiadczenia - malo groznie :-)

Co chwila jest tam skrzynka z FR, wiec trzeba zwalniac, mimo ze chyba rzadko sa zaladowane.
ale musze przyznac ze ustawili tam gdzie trzeba - na skrzyzowaniach, a i to nie na wszystkich.

Patrol z suszarka stoi tam bardzo czesto, ale jakis taki malo aktywny -  ludzie moga mignac, moga stac po drugiej stronie,
z CB to juz w ogole nie grozi.

J.

Data: 2009-11-26 16:42:46
Autor: Bydlę
qqq666 wrote:
> Szybkie pytanie bo jechałem tylko raz w życiu ze 3 lata temu - jak wygl±da
> sprawa na trasie, głównie pod względem radarowym, w okolicach godzin 16-20ta
> w tygodniu?

Normalnie.
Je¶li jest radar, to działa, a je¶li go nie ma, to nie. Godzina nie ma znaczenia.

A na 333 puszka jest stale załadowana od paru miesięcy - ale nie słyszałem, by w tym czasie kto¶ widział błysk
czy skarżył się ma mandat...

--
Bydlę

Data: 2009-11-26 21:02:41
Autor: Przemek V
Piotrków Trybunalski - Warszawa jak wygl±da trasa?

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomo¶ci news:hem7mg$va3$2cougar.axelspringer.pl...
qqq666 wrote:
> [...]
wygl±da
> sprawa na trasie, głównie pod względem radarowym, w okolicach godzin

Wła¶nie wróciłem. W dużym uproszczeniu jak stoj± to na "¶lepych" 70kach - tuż za łukami. Fotoradary praktycznie wszystkie puste.

A na 333 puszka jest stale załadowana od paru miesięcy - ale nie
słyszałem, by w tym czasie kto¶ widział błysk
czy skarżył się ma mandat...

To jest ten przy skrzyżowaniu na Piotrków? Pierwsze ¶wiatła za zjazdem z A1 jad±c od Katowic? Ja jego błysk widziałem kiedy¶ w lusterku gdy byłem na kontrakursie

Data: 2009-11-26 22:24:53
Autor: Bydlę
Przemek V wrote:
> [...]
> czy skarżył się ma mandat...
>
> To jest ten przy skrzyżowaniu na Piotrków? Pierwsze ¶wiatła za zjazdem z A1

Tak.

> Ja jego błysk widziałem kiedy¶ w lusterku gdy byłem na
> kontrakursie

Ale kiedy?
Bo to, co tkwi w puszce, jest tam przynajmniej od lipca...
Je¶li błysnęło między lipcem, a teraz, to znaczy, że kierowcy w większo¶ci albo wiedz±, albo wierz± znakom.
:-)

--
Bydlę

Piotrków Trybunalski - Warszawa jak wygl±da trasa?