Piotrków Trybunalski - Warszawa jak wygląda trasa?

Data: 2009-11-26 16:42:46
Autor: Bydlę
qqq666 wrote:
> Szybkie pytanie bo jechałem tylko raz w życiu ze 3 lata temu - jak wygląda
> sprawa na trasie, głównie pod względem radarowym, w okolicach godzin 16-20ta
> w tygodniu?

Normalnie.
Jeśli jest radar, to działa, a jeśli go nie ma, to nie. Godzina nie ma znaczenia.

A na 333 puszka jest stale załadowana od paru miesięcy - ale nie słyszałem, by w tym czasie ktoś widział błysk
czy skarżył się ma mandat...

--
Bydlę

Data: 2009-11-26 21:02:41
Autor: Przemek V

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:hem7mg$va3$2cougar.axelspringer.pl...
qqq666 wrote:
> [...]
wygląda
> sprawa na trasie, głównie pod względem radarowym, w okolicach godzin

Właśnie wróciłem. W dużym uproszczeniu jak stoją to na "ślepych" 70kach - tuż za łukami. Fotoradary praktycznie wszystkie puste.

A na 333 puszka jest stale załadowana od paru miesięcy - ale nie
słyszałem, by w tym czasie ktoś widział błysk
czy skarżył się ma mandat...

To jest ten przy skrzyżowaniu na Piotrków? Pierwsze światła za zjazdem z A1 jadąc od Katowic? Ja jego błysk widziałem kiedyś w lusterku gdy byłem na kontrakursie

Data: 2009-11-26 22:24:53
Autor: Bydlę
Przemek V wrote:
> [...]
> czy skarżył się ma mandat...
>
> To jest ten przy skrzyżowaniu na Piotrków? Pierwsze światła za zjazdem z A1

Tak.

> Ja jego błysk widziałem kiedyś w lusterku gdy byłem na
> kontrakursie

Ale kiedy?
Bo to, co tkwi w puszce, jest tam przynajmniej od lipca...
Jeśli błysnęło między lipcem, a teraz, to znaczy, że kierowcy w większości albo wiedzą, albo wierzą znakom.
:-)

--
Bydlę

Piotrków Trybunalski - Warszawa jak wygląda trasa?