Piotrowicz: leciałem z Kuchcińskim, bo przewoziłem zamrożone leki. Lekarz: Nie wydajemy takich leków

Data: 2019-08-08 00:25:31
Autor: Bruno Brunowski
Piotrowicz: leciałem z Kuchcińskim, bo przewoziłem zamrożone leki. Lekarz: Nie wydajemy takich leków
"Ponieważ polityk nie wymienił nazwy leku, ale wspomniał o Instytucie Hematologi, lekarz sugeruje: "Wyobrażam sobie, że w grę wchodzą jakieś preparaty stosowane w chorobach krwi. Obecnie nie wydaje się pacjentowi preparatów krwiopochodnych w stanie zamrożonym. Osocze czy krioprecypitat są przechowywane w stanie zamrożenia, ale stosowane wyłącznie w obszarze medycznym, bo może to zrobić jedynie uprawniona służba krwi"."

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,25066824,piotrowicz-tlumaczy-ze-polecial-samolotem-z-kuchcinskim-bo.html

Słuszną linię ma nasza Partia!

--
Bruno

Piotrowicz: leciałem z Kuchcińskim, bo przewoziłem zamrożone leki. Lekarz: Nie wydajemy takich leków