Piotrowski a sprawa Polska

Data: 2010-06-06 23:42:09
Autor: Jaksa
Piotrowski a sprawa Polska
O tym w jakim stanie znajduje się Polska najlepiej świadczy
casus Piotrowskiego.

Żeby zabójca katolickiego księdza mógł po kilku zaledwie latach
opuścić niezbyt ciężkie więzienie, nie wyrażając skruchy ani nie
wydając swoich mocodawców... to się w pale normalnie nie mieści!

Gdyby Polska była państwem poważnym, to Piotrowski właśnie
gniłby w lochach, wyjąc z bólu od wykręcanych co noc stawów
przez gorliwego kata. A tak, mamy w zamian Polskę Borusewiczów,
Michników, Urbanów, Kiszczaków, Tzveli, Bokunów i Komoruskich.

Polskę hołoty i Polskę podludzi, podludzi genetycznie upośledzonych,
wystarczy spojrzeć na te potworne mordy, odrażające wręcz do bólu
fizjonomie, a tępy obleśny ryj Borusewicza jest doskonałą parafrazą
współczenej splugawionej Polski.

Mamy łajno i jesteśmy na samym początku zmian.

Ale nadzieja nie umiera, popatrzmy na Węgry. Oni chyba powoli
wstają z kolan. Umiejętnie i skutecznie.

Jaksa

Data: 2010-06-07 00:29:28
Autor: Lorn
Piotrowski a sprawa Polska
Jaksa pisze:

Polskę hołoty i Polskę podludzi, podludzi genetycznie upośledzonych,
wystarczy spojrzeć na te potworne mordy, odrażające wręcz do bólu
fizjonomie

Patrząc na PiS... Fakt... Potrafią się dobrać. Czy to nie ten typ człowieka, któremu nie wyszło po roku 89? Nie stał na rogatkach i pod bankiem z hasłem na ustach "change many"? Bolszewia nie może znieść, że ktoś się dorobił... Za to chętnie śpiewa o wyprowadzeniu majątku narodowego... Byli za demokracją 'wolnym rynkiem' czy socjalizmem w wydaniu Kaczyńskiego palącego kukłę Wałęsy? Dzięki braciom Kwaśniewski 'kakakaja ta rasija' :> został prezydentem. :> Taka to bolszewicka natura.

Data: 2010-06-07 00:58:46
Autor: Jaksa
Piotrowski a sprawa Polska

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:huh7gc$kld$1news.onet.pl...
Jaksa pisze:

> [...]
> fizjonomie

Patrząc na PiS... Fakt... Potrafią się dobrać. Czy to nie ten typ

Borusewicz wstąpił do PiS? Bo to o nim głównie pisałem w temacie
odrażających do fizycznego bólu fizjonomii.

człowieka, któremu nie wyszło po roku 89? Nie stał na rogatkach i pod
bankiem z hasłem na ustach "change many"? Bolszewia nie może znieść, że
ktoś się dorobił... Za to chętnie śpiewa o wyprowadzeniu majątku

Ja się dorobiłem, dziękuje, a ty Porn?

narodowego... Byli za demokracją 'wolnym rynkiem' czy socjalizmem w
wydaniu Kaczyńskiego palącego kukłę Wałęsy? Dzięki braciom Kwaśniewski
'kakakaja ta rasija' :> został prezydentem. :> Taka to bolszewicka natura.

Kwaśniewski został prezydentem dzięki sparszywieniu Polaków
w wyniku zniszczeń II wojny i powojennego terroru żydokomuny.

Ten sam fenomen, niezwykłego sparszywienia polskiej substancji
narodowej, dał również zwycięstwo PO w wyborach parę lat temu.

Jaksa

Data: 2010-06-07 01:08:07
Autor: Lorn
Piotrowski a sprawa Polska
Jaksa pisze:

[...]

Borusewicz wstąpił do PiS?

Pisałem o Borusewiczu? :>

[...]

No czyżby 'u2' nick zmienił? :>

[...]

W jaki sposób? :> No jakby nie patrzeć urojenia "u2" :> Co napiszesz o paleniu kukły Wałęsy przez braci Kaczyńskich? :>

Ten sam fenomen, niezwykłego sparszywienia polskiej substancji
narodowej, dał również zwycięstwo PO w wyborach parę lat temu.

Wszystko zapoczątkowali bracia Kaczyńscy... Gdyby nie oni nie miałbyś powodu do narzekań.

Data: 2010-06-07 07:45:23
Autor: Jaksa
Piotrowski a sprawa Polska

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:huh9or$p9u$1news.onet.pl...
Jaksa pisze:

> Borusewicz wstąpił do PiS?

Pisałem o Borusewiczu? :>

Podoba ci się spaślona mordka przygłupa Borusewicza?

> Ja się dorobiłem, dziękuje, a ty Porn?

No czyżby 'u2' nick zmienił? :>

Dlaczego mnie tak chuju łysy obrażasz?

> [...]

W jaki sposób? :> No jakby nie patrzeć urojenia "u2" :> Co napiszesz o
paleniu kukły Wałęsy przez braci Kaczyńskich? :>

Powinni spalić Wałęse ksywa Bolek. Wtedy mieli by moje uznanie.

> [...]
> narodowej, dał również zwycięstwo PO w wyborach parę lat temu.

Wszystko zapoczątkowali bracia Kaczyńscy... Gdyby nie oni nie miałbyś

Mylisz się bardzo, bo jesteś niezbyt inteligentny, a może brakuje ci wiedzy.

Wszystko zapoczątkowała KPP (Komunistyczna Partia Polski) i jej czołowi
funkcjonariusze, w osobach min. Arona Szechtera (ojca Adama Michnika,
"redaktora" Gazety Wyborczej) oraz rodziców Ernsta Skalskiego (Gazeta
Wyborcza), Dawida Warszawskiego (Gazeta Wyborcza), rodziców Ewy Milewicz (funcjonariuszka Gazety Wyborczej), rodziców Heleny Łuczywo
(również Gazeta Wyborcza).

Jakbyś nie wiedział, w progamie KPP był też częściowy rozbiór Polski,
to też zresztą poniekąd się stało po II wojnie światowej.

Jaksa

Data: 2010-06-07 10:42:57
Autor: Piotr
Piotrowski a sprawa Polska
Dnia Mon, 07 Jun 2010 00:29:28 +0200, Lorn napisał(a):

[...]

To nie wy Lorn rżnęliście tu niezależnego inteligenta? I co, przeszło wam?
He, he, tylko skąd ja to wiedziałem od razu?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-07 08:01:03
Autor: precz z gnomem
Piotrowski a sprawa Polska

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@litwa.pl> napisał

[...]

Trzeba byc niedorozwiniętym umysłowo, żeby do bandytę Piotrowkiego porównywac do Borusewicza, Michnika, Komorowskiego. Co do kary, to jakie ma znaczenie, że ofiarą morderstwa padł ksiądz katolicki, a nie np. ślusarz, czy hydraulik? Zamordowany został człowiek i to się liczy, a nie jaki wykonywał zawód. Piotrowski odsiedział 15 lat, moim zdaniem stanowczo za mało, ale przypomnij sobie, kto apelował do wymiaru sprawiedliwości o złagodzenie kary. Warto by było, żebyś uświadomił sobie, że dzięki takim ludziom jak znienawidzeni przez ciebie Borusewicz, Komorowski, Michnik, możesz pisac swoje niczym nie poparte bzdury. Siejesz nienawiśc, toczysz pianę, bełkoczysz o podludziach, potwornych mordach, równocześnie użalając się nad księdzem, który zło chciał dobrem zwyciężac. W czym ty niby jesteś lepszy od morderców Popiełuszki?  Z twojego postu jasno wynika, że gdybyś mógł bezkarnie eliminowac ludzi, robiłbyś to bez żadnych skrupułów.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-07 03:01:21
Autor: DJ MC Donald Musk
Piotrowski a sprawa Polska
 Warto by było, żebyś uświadomił sobie, że dzięki takim
ludziom jak znienawidzeni przez ciebie Borusewicz, Komorowski, Michnik,

a ja myslalem, ze to po prostu Polacy obalili ustroj a okazuje sie, ze
Michnik (komuch) Borusewicz (komuch) obalili komune...
no tzreba byc niedorozwinietym gnomem z GWna by tak twierdzic

Data: 2010-06-08 00:16:32
Autor: Jaksa
Piotrowski a sprawa Polska

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hui1v1$cp5$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Trzeba byc niedorozwiniętym umysłowo, żeby do bandytę Piotrowkiego
porównywac do Borusewicza, Michnika, Komorowskiego. Co do kary, to jakie ma

A kto ich tu ciulu porównywał? To że Piotrowski wywinął się od kary
jest jedną stroną medalu, a jej rewesem jest obecność kanalii pokroju
Michnika czy Borusewicza w życiu publicznym.

Gdyby Piotrowski poniósł karę, nie byłoby w życiu publicznym w Polsce
miejsca dla Michników i Kuroni. Co tu jest dla ciebie nie jasne?

znaczenie, że ofiarą morderstwa padł ksiądz katolicki, a nie np. ślusarz,
czy hydraulik? Zamordowany został człowiek i to się liczy, a nie jaki

Ma wielkie znaczenie, bo ksiądz to powołanie, a w przypadku
księdza Jerzego, było ono autentyczne.

Podobnież zabójstwo lekarza niosącego bezinteresowną pomoc
ma inny wymiar niż zabójstwo hydraulika. Co tu tłumaczyć?

[...]

Kpisz chamie?

możesz pisac swoje niczym nie poparte bzdury. Siejesz nienawiśc, toczysz
pianę, bełkoczysz o podludziach, potwornych mordach, równocześnie użalając

Bo to są przecież kurwa podludzie! Chcesz zaprzeczać faktom?
Nie chcesz mi chyba powiedzieć że to czym dysponuje Borusewicz
na swojej szyi, to jest twarz? To ryjek!

się nad księdzem, który zło chciał dobrem zwyciężac. W czym ty niby jesteś
lepszy od morderców Popiełuszki?  Z twojego postu jasno wynika, że gdybyś
mógł bezkarnie eliminowac ludzi, robiłbyś to bez żadnych skrupułów.

Jasne. Geny przodków w końcu zoobowiązują, moi pracowali mieczem
a nie sochą. Względy klasowe parobku.

Takich jak ty moi przodkowie rozłupywali na pół nachajkami, a takich jak
Aron Szechter nadziewali na pal, pilnując by świnia równo przy tym kwiczała.
Dlatego byli szlachtą, a nie chamami.

Jaksa

Data: 2010-06-07 08:23:36
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Piotrowski a sprawa Polska
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@litwa.pl> napisał w wiadomości news:huh4la$cig$9news.eternal-september.org...
[...]

Chcesz zrobić dobry uczynek "patrioto" to kup giwerę i odstrzel te ryje Piotrowskiego, Pękalę, Pietruszkę, Kiszczaka, Jaruzelskiego, Urbana, policyjnego mordercę Grzesia Przemyka któremu przedawniono morderstwo i nie siedział nawet dwa dni, tych policyjnych skurwysynów, którzy okradali nas razem z mafią, mordowali i okaleczali Polaków a potem byli i są albo wielkimi bosami albo gangsterami itp. (wiadomo o kim mowa, a wszelka zbieżność nazwisk jest zupełnie przypadkowa).

Tak jak sprawiedliwość pod Smoleńskiem dosięgła Kaczora któy nie wprowadził waluty EUR w Polsce po 3 PLN za 1 EUR, niech dosięgnie ich twoją ręką także w Warszafce i innych miejscach Polski.

P.S. Gdybyś widział mój "ryj" to sam ze strachu wskoczyłbyś pod pędzący pociąg, chociaż nie byłem ani w PZPR, ani w SB, ani w WSI, ani nawet w MO czy ZOMO i jakie znaczenie ma mój "ryj"? Człowiek nie ma wpływu na to z jakim "ryjem" się rodzi a ci, którzy mieli piękne buzie albo są już za granicą na stałe albo ich wymordowali najpierw część za faszystów potem resztę za komunistów. W Polsce mogą przetrwać raczej tylko tacy z 'wstrętnymi ryjami'.

Data: 2010-06-08 00:41:20
Autor: Jaksa
Piotrowski a sprawa Polska

Użytkownik "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <eur@eu.pl> napisał w wiadomości news:hui39l$rie$1speranza.aioe.org...
> [...]

Piotrowskiego, Pękalę, Pietruszkę, Kiszczaka, Jaruzelskiego, Urbana,
policyjnego mordercę Grzesia Przemyka któremu przedawniono morderstwo i

No właśnie to mnie zastanawia, że w 40 milionowym narodzie nie ma nikogo,
kto by postawił dobro publiczne ponad własnym. I pozwalamy sobie pluć
w twarz mischlingom o rękach zbrukanych polską krwią, patrz też skład
osobowy redakcji na Czerskiej.

I co? I nic. Brak reakcji. Bardzo zastanawiające. I przygnębiające.

[...]

Tak jakoś czułem Joggi, że jesteś stadem nieszczęść w jednym.

Cóż mogę powiedzieć, jak cię pocieszyć. Smutno mi z powodu Twojego ryja,
ale nie bój nic, nie jestem strachliwy i pod pociąg bym napewno nie wskoczył
na Twój widok.

Spróbuj może dla równowagi bardziej zadbać o kasę? Dla niektórych kobiet
duża kasa skutecznie niweczy niedostatki urody u faceta.

Jaksa

Data: 2010-06-07 08:38:37
Autor: Andrzej Adam Filip
Piotrowski a sprawa Polska [wymiar kary]
"Jaksa" <Jaksa@litwa.pl> pisze:
[...]

[...]

Piotrowski został skazany na najwyższą (*wtedy*) karę poniżej kary
śmierci czyli na 25 lat więzienia (Było: kara śmierci, 25 lat więzienia,
0-15 lat wiezienia). Na skutek amnestii "przed RP3" Piotrowski miał
zmniejszoną karę do 15 lat więzienia.
=> RP3 "zastała" Piotrowskiego z odbywaną karą 15 lat więzienia i nie dała mu "przedterminowego/warunkowego zwolnienia". Odsiedział "niezwyczajnie" *pełną* "zastaną" karę. AFAIR inni zabójcy
zostali zwolnieni z więzienia jeszcze *przed* "nastaniem" RP3.

No chyba że powiesz *otwarcie* że każdy kto wierzy "w słusznie *błogosławionego*" Jerzego Popiełuszkę powinien oczekiwać i żądać "niemiłosiernie" kary śmierci dla jego katów i zabójców.

P.S.
Czy błogosławiony Kościoła Rzymsko Katolickiego nie powinien być
błogosławiony pod imieniem jakie miał na katolickim chrzcie świętym?

Mieć dwie lewe ręce.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Piotrowski a sprawa Polska