Piotrowski a sprawa Polska

Data: 2010-06-07 00:29:28
Autor: Lorn
Piotrowski a sprawa Polska
Jaksa pisze:

Polskę hołoty i Polskę podludzi, podludzi genetycznie upośledzonych,
wystarczy spojrzeć na te potworne mordy, odrażające wręcz do bólu
fizjonomie

Patrząc na PiS... Fakt... Potrafią się dobrać. Czy to nie ten typ człowieka, któremu nie wyszło po roku 89? Nie stał na rogatkach i pod bankiem z hasłem na ustach "change many"? Bolszewia nie może znieść, że ktoś się dorobił... Za to chętnie śpiewa o wyprowadzeniu majątku narodowego... Byli za demokracją 'wolnym rynkiem' czy socjalizmem w wydaniu Kaczyńskiego palącego kukłę Wałęsy? Dzięki braciom Kwaśniewski 'kakakaja ta rasija' :> został prezydentem. :> Taka to bolszewicka natura.

Data: 2010-06-07 00:58:46
Autor: Jaksa
Piotrowski a sprawa Polska

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:huh7gc$kld$1news.onet.pl...
Jaksa pisze:

> [...]
> fizjonomie

Patrząc na PiS... Fakt... Potrafią się dobrać. Czy to nie ten typ

Borusewicz wstąpił do PiS? Bo to o nim głównie pisałem w temacie
odrażających do fizycznego bólu fizjonomii.

człowieka, któremu nie wyszło po roku 89? Nie stał na rogatkach i pod
bankiem z hasłem na ustach "change many"? Bolszewia nie może znieść, że
ktoś się dorobił... Za to chętnie śpiewa o wyprowadzeniu majątku

Ja się dorobiłem, dziękuje, a ty Porn?

narodowego... Byli za demokracją 'wolnym rynkiem' czy socjalizmem w
wydaniu Kaczyńskiego palącego kukłę Wałęsy? Dzięki braciom Kwaśniewski
'kakakaja ta rasija' :> został prezydentem. :> Taka to bolszewicka natura.

Kwaśniewski został prezydentem dzięki sparszywieniu Polaków
w wyniku zniszczeń II wojny i powojennego terroru żydokomuny.

Ten sam fenomen, niezwykłego sparszywienia polskiej substancji
narodowej, dał również zwycięstwo PO w wyborach parę lat temu.

Jaksa

Data: 2010-06-07 01:08:07
Autor: Lorn
Piotrowski a sprawa Polska
Jaksa pisze:

[...]

Borusewicz wstąpił do PiS?

Pisałem o Borusewiczu? :>

[...]

No czyżby 'u2' nick zmienił? :>

[...]

W jaki sposób? :> No jakby nie patrzeć urojenia "u2" :> Co napiszesz o paleniu kukły Wałęsy przez braci Kaczyńskich? :>

Ten sam fenomen, niezwykłego sparszywienia polskiej substancji
narodowej, dał również zwycięstwo PO w wyborach parę lat temu.

Wszystko zapoczątkowali bracia Kaczyńscy... Gdyby nie oni nie miałbyś powodu do narzekań.

Data: 2010-06-07 07:45:23
Autor: Jaksa
Piotrowski a sprawa Polska

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:huh9or$p9u$1news.onet.pl...
Jaksa pisze:

> Borusewicz wstąpił do PiS?

Pisałem o Borusewiczu? :>

Podoba ci się spaślona mordka przygłupa Borusewicza?

> Ja się dorobiłem, dziękuje, a ty Porn?

No czyżby 'u2' nick zmienił? :>

Dlaczego mnie tak chuju łysy obrażasz?

> [...]

W jaki sposób? :> No jakby nie patrzeć urojenia "u2" :> Co napiszesz o
paleniu kukły Wałęsy przez braci Kaczyńskich? :>

Powinni spalić Wałęse ksywa Bolek. Wtedy mieli by moje uznanie.

> [...]
> narodowej, dał również zwycięstwo PO w wyborach parę lat temu.

Wszystko zapoczątkowali bracia Kaczyńscy... Gdyby nie oni nie miałbyś

Mylisz się bardzo, bo jesteś niezbyt inteligentny, a może brakuje ci wiedzy.

Wszystko zapoczątkowała KPP (Komunistyczna Partia Polski) i jej czołowi
funkcjonariusze, w osobach min. Arona Szechtera (ojca Adama Michnika,
"redaktora" Gazety Wyborczej) oraz rodziców Ernsta Skalskiego (Gazeta
Wyborcza), Dawida Warszawskiego (Gazeta Wyborcza), rodziców Ewy Milewicz (funcjonariuszka Gazety Wyborczej), rodziców Heleny Łuczywo
(również Gazeta Wyborcza).

Jakbyś nie wiedział, w progamie KPP był też częściowy rozbiór Polski,
to też zresztą poniekąd się stało po II wojnie światowej.

Jaksa

Data: 2010-06-07 10:42:57
Autor: Piotr
Piotrowski a sprawa Polska
Dnia Mon, 07 Jun 2010 00:29:28 +0200, Lorn napisał(a):

[...]

To nie wy Lorn rżnęliście tu niezależnego inteligenta? I co, przeszło wam?
He, he, tylko skąd ja to wiedziałem od razu?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d