Piotrowski a sprawa Polska

Data: 2010-06-07 08:01:03
Autor: precz z gnomem
Piotrowski a sprawa Polska

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@litwa.pl> napisał

O tym w jakim stanie znajduje się Polska najlepiej świadczy
casus Piotrowskiego.

Żeby zabójca katolickiego księdza mógł po kilku zaledwie latach
opuścić niezbyt ciężkie więzienie, nie wyrażając skruchy ani nie
wydając swoich mocodawców... to się w pale normalnie nie mieści!

Gdyby Polska była państwem poważnym, to Piotrowski właśnie
gniłby w lochach, wyjąc z bólu od wykręcanych co noc stawów
przez gorliwego kata. A tak, mamy w zamian Polskę Borusewiczów,
Michników, Urbanów, Kiszczaków, Tzveli, Bokunów i Komoruskich.

Polskę hołoty i Polskę podludzi, podludzi genetycznie upośledzonych,
wystarczy spojrzeć na te potworne mordy, odrażające wręcz do bólu
fizjonomie, a tępy obleśny ryj Borusewicza jest doskonałą parafrazą
współczenej splugawionej Polski.

Mamy łajno i jesteśmy na samym początku zmian.

Ale nadzieja nie umiera, popatrzmy na Węgry. Oni chyba powoli
wstają z kolan. Umiejętnie i skutecznie.

Trzeba byc niedorozwiniętym umysłowo, żeby do bandytę Piotrowkiego porównywac do Borusewicza, Michnika, Komorowskiego. Co do kary, to jakie ma znaczenie, że ofiarą morderstwa padł ksiądz katolicki, a nie np. ślusarz, czy hydraulik? Zamordowany został człowiek i to się liczy, a nie jaki wykonywał zawód. Piotrowski odsiedział 15 lat, moim zdaniem stanowczo za mało, ale przypomnij sobie, kto apelował do wymiaru sprawiedliwości o złagodzenie kary. Warto by było, żebyś uświadomił sobie, że dzięki takim ludziom jak znienawidzeni przez ciebie Borusewicz, Komorowski, Michnik, możesz pisac swoje niczym nie poparte bzdury. Siejesz nienawiśc, toczysz pianę, bełkoczysz o podludziach, potwornych mordach, równocześnie użalając się nad księdzem, który zło chciał dobrem zwyciężac. W czym ty niby jesteś lepszy od morderców Popiełuszki?  Z twojego postu jasno wynika, że gdybyś mógł bezkarnie eliminowac ludzi, robiłbyś to bez żadnych skrupułów.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-07 03:01:21
Autor: DJ MC Donald Musk
Piotrowski a sprawa Polska
 Warto by było, żebyś uświadomił sobie, że dzięki takim
ludziom jak znienawidzeni przez ciebie Borusewicz, Komorowski, Michnik,

a ja myslalem, ze to po prostu Polacy obalili ustroj a okazuje sie, ze
Michnik (komuch) Borusewicz (komuch) obalili komune...
no tzreba byc niedorozwinietym gnomem z GWna by tak twierdzic

Data: 2010-06-08 00:16:32
Autor: Jaksa
Piotrowski a sprawa Polska

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hui1v1$cp5$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Trzeba byc niedorozwiniętym umysłowo, żeby do bandytę Piotrowkiego
porównywac do Borusewicza, Michnika, Komorowskiego. Co do kary, to jakie ma

A kto ich tu ciulu porównywał? To że Piotrowski wywinął się od kary
jest jedną stroną medalu, a jej rewesem jest obecność kanalii pokroju
Michnika czy Borusewicza w życiu publicznym.

Gdyby Piotrowski poniósł karę, nie byłoby w życiu publicznym w Polsce
miejsca dla Michników i Kuroni. Co tu jest dla ciebie nie jasne?

znaczenie, że ofiarą morderstwa padł ksiądz katolicki, a nie np. ślusarz,
czy hydraulik? Zamordowany został człowiek i to się liczy, a nie jaki

Ma wielkie znaczenie, bo ksiądz to powołanie, a w przypadku
księdza Jerzego, było ono autentyczne.

Podobnież zabójstwo lekarza niosącego bezinteresowną pomoc
ma inny wymiar niż zabójstwo hydraulika. Co tu tłumaczyć?

[...]

Kpisz chamie?

możesz pisac swoje niczym nie poparte bzdury. Siejesz nienawiśc, toczysz
pianę, bełkoczysz o podludziach, potwornych mordach, równocześnie użalając

Bo to są przecież kurwa podludzie! Chcesz zaprzeczać faktom?
Nie chcesz mi chyba powiedzieć że to czym dysponuje Borusewicz
na swojej szyi, to jest twarz? To ryjek!

się nad księdzem, który zło chciał dobrem zwyciężac. W czym ty niby jesteś
lepszy od morderców Popiełuszki?  Z twojego postu jasno wynika, że gdybyś
mógł bezkarnie eliminowac ludzi, robiłbyś to bez żadnych skrupułów.

Jasne. Geny przodków w końcu zoobowiązują, moi pracowali mieczem
a nie sochą. Względy klasowe parobku.

Takich jak ty moi przodkowie rozłupywali na pół nachajkami, a takich jak
Aron Szechter nadziewali na pal, pilnując by świnia równo przy tym kwiczała.
Dlatego byli szlachtą, a nie chamami.

Jaksa

Piotrowski a sprawa Polska