Piotrowski a sprawa Polska

Data: 2010-06-07 08:23:36
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Piotrowski a sprawa Polska
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@litwa.pl> napisał w wiadomości news:huh4la$cig$9news.eternal-september.org...
O tym w jakim stanie znajduje się Polska najlepiej świadczy
casus Piotrowskiego.

Żeby zabójca katolickiego księdza mógł po kilku zaledwie latach
opuścić niezbyt ciężkie więzienie, nie wyrażając skruchy ani nie
wydając swoich mocodawców... to się w pale normalnie nie mieści!

Chcesz zrobić dobry uczynek "patrioto" to kup giwerę i odstrzel te ryje Piotrowskiego, Pękalę, Pietruszkę, Kiszczaka, Jaruzelskiego, Urbana, policyjnego mordercę Grzesia Przemyka któremu przedawniono morderstwo i nie siedział nawet dwa dni, tych policyjnych skurwysynów, którzy okradali nas razem z mafią, mordowali i okaleczali Polaków a potem byli i są albo wielkimi bosami albo gangsterami itp. (wiadomo o kim mowa, a wszelka zbieżność nazwisk jest zupełnie przypadkowa).

Tak jak sprawiedliwość pod Smoleńskiem dosięgła Kaczora któy nie wprowadził waluty EUR w Polsce po 3 PLN za 1 EUR, niech dosięgnie ich twoją ręką także w Warszafce i innych miejscach Polski.

P.S. Gdybyś widział mój "ryj" to sam ze strachu wskoczyłbyś pod pędzący pociąg, chociaż nie byłem ani w PZPR, ani w SB, ani w WSI, ani nawet w MO czy ZOMO i jakie znaczenie ma mój "ryj"? Człowiek nie ma wpływu na to z jakim "ryjem" się rodzi a ci, którzy mieli piękne buzie albo są już za granicą na stałe albo ich wymordowali najpierw część za faszystów potem resztę za komunistów. W Polsce mogą przetrwać raczej tylko tacy z 'wstrętnymi ryjami'.

Data: 2010-06-08 00:41:20
Autor: Jaksa
Piotrowski a sprawa Polska

Użytkownik "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <eur@eu.pl> napisał w wiadomości news:hui39l$rie$1speranza.aioe.org...
> [...]

Piotrowskiego, Pękalę, Pietruszkę, Kiszczaka, Jaruzelskiego, Urbana,
policyjnego mordercę Grzesia Przemyka któremu przedawniono morderstwo i

No właśnie to mnie zastanawia, że w 40 milionowym narodzie nie ma nikogo,
kto by postawił dobro publiczne ponad własnym. I pozwalamy sobie pluć
w twarz mischlingom o rękach zbrukanych polską krwią, patrz też skład
osobowy redakcji na Czerskiej.

I co? I nic. Brak reakcji. Bardzo zastanawiające. I przygnębiające.

[...]

Tak jakoś czułem Joggi, że jesteś stadem nieszczęść w jednym.

Cóż mogę powiedzieć, jak cię pocieszyć. Smutno mi z powodu Twojego ryja,
ale nie bój nic, nie jestem strachliwy i pod pociąg bym napewno nie wskoczył
na Twój widok.

Spróbuj może dla równowagi bardziej zadbać o kasę? Dla niektórych kobiet
duża kasa skutecznie niweczy niedostatki urody u faceta.

Jaksa