Piotru¶ Podniesiony

Data: 2009-03-19 10:08:12
Autor: Wojciech Fryby¶u
Piotru¶ Podniesiony
http://www.youtube.com/watch?v=EgMclXX5msc

Kto¶ umie dorobic do tego napisy?

Data: 2009-03-19 10:11:52
Autor: Maciej Zywno
Piotru¶ Podniesiony
Wojciech Fryby¶u wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=EgMclXX5msc
Kto¶ umie dorobic do tego napisy?

Calosc ponad godzine, ale polecam 2-3 minutowy fragment od ok. 40:30 o tym jak i czy Stany splaca Chincyzkom swoj dlug :)
MaciejZ

Data: 2009-03-19 10:15:06
Autor: Wojciech Fryby¶u
Piotru¶ Podniesiony
Maciej Zywno pisze:
Wojciech Fryby¶u wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=EgMclXX5msc
Kto¶ umie dorobic do tego napisy?

Calosc ponad godzine, ale polecam 2-3 minutowy fragment od ok. 40:30 o
tym jak i czy Stany splaca Chincyzkom swoj dlug :)

Mozna by wyci±ć. Tylko tłumaczenia się nie podejmę. Teraz jest
taka mozliwo¶ć dodawania naisow w YTube.

Dziekuje za zwrocenie uwagi

Data: 2009-03-19 23:23:13
Autor: xbartx
PiotruĹ› Podniesiony
On Thu, 19 Mar 2009 10:11:52 +0100
Maciej Zywno <milosc@gazeta.pl> wrote:

Wojciech Frybyśu wrote:
> #
> KtoĹ› umie dorobic do tego napisy?

Calosc ponad godzine, ale polecam 2-3 minutowy fragment od ok. 40:30
o tym jak i czy Stany splaca Chincyzkom swoj dlug :)

Można na tubie puszczać film od konkretnego miejsca dodając do
linka znaczynik czasu w postaci >> #t=XXmYYs

http://www.youtube.com/watch?v=EgMclXX5msc#t=40m30s

Xenocide

Data: 2009-03-20 09:16:14
Autor: zywy
PiotruĹ› Podniesiony
xbartx wrote:
Można na tubie puszczać film od konkretnego miejsca dodając do
linka znaczynik czasu w postaci >> #t=XXmYYs

http://www.youtube.com/watch?v=EgMclXX5msc#t=40m30s

dzieki za info!
MaciejZ

Data: 2009-03-20 00:36:38
Autor: Jan Werbiński
Piotru¶ Podniesiony
Użytkownik "Wojciech Fryby¶u" <wfru8548222@pocztaNO-SPAM.iUSUNTOnteria.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gpt2ip$ch7$1nemesis.news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=EgMclXX5msc

Rewelacja.
Z zadowoleniem zauważyłem, że mam takie samo zdanie na temat warto¶ci akcji względem dywidend.
Jak opadnie giełda w kolejnej fali bessy, to mam nadzieję, że wig20 będzie trzycyfrowy.

Tylko się zastanawiam co się stanie z akcjami, które już dzisiaj maj± C/Z około 3-5 i wypłacaj± dywidendę z większo¶ci zysku. Czy one spadn± jeszcze bardziej???
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Piotru¶ Podniesiony