Piotruś, ja Ci naprawdę współczuję :(((

Data: 2009-07-16 14:01:47
Autor: Antenka
Piotruś, ja Ci naprawdę współczuję :(((
Ten wałkoń jest strasznie upierdliwy :))

Antenka

P.s. Dobranoc...uciekam

Data: 2009-07-16 23:12:52
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e09827a7-075b-48ae-baa5-8543640c4a86d32g2000yqh.googlegroups.com...
Ten wałkoń jest strasznie upierdliwy :))

Antenka

P.s. Dobranoc...uciekam

Idź, idź i wsadź sobie coś w piczkę i pomyśl przy tym o Piotrusiu, co ma podobne do twoich kato prostaków teksty.

boukun

Data: 2009-07-16 22:57:23
Autor: J-23
On 16 Lip, 23:12, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:e09827a7-075b-48ae-baa5-8543640c4a86d32g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Zgadzam sie z Toba, ze wymienione osoby reprezentuja okreslony kato-
swiatopoglad. I niechby sobie myslaly co tylko chca. W koncu to jest
ich sprawa. Ale nie, oni cierpia. A powodem tego cierpienia jest
swiadomosc ze ktos inny moze nie pragnac dostania sie do nieba, w
ktore nie wierzy. I dlatego "nawracaja" uporczywie nas niewierzacych.
Oczywiscie bez znaczenia dla niech jest to, czy my sobie tego zyczymy,
czy nie. Zrozumiale, ze tak agresywne propagowanie tzw. "wartosci"
wzbudza opor i niechec. Z tego powodu "dymam to", co rzeczone osoby
wypisuja.

J-23 itede

J-23 itede

Data: 2009-07-17 08:38:32
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 22:57:23 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

[...]

Wałkunisz bracie, kiedyż to ja ci wpierałem, że masz iść do nieba?
Albo agresywnie "propagowałem wartości"? Jedyne do czego mogę się
przyznać, to do tępienia szczurów, które agresywnie i w wałkuńskim
stylu atakowały wartości.
Mogłeś pomylić obronę wartości z ich propagowaniem.
Rozumiem, że twoje wsparcie moralne dla tego wałkuńskiego chama
obejmuje również tego typu propozycje:
"Masz jeszcz orgazm Antenka? Czy brandzlujesz się podczas pisania
takich tekstów? Jak widzę takie kato-trio, to ma sie faktycznie wrażenie, że kato
socjaliści to najbardziej prymitywna grupa społeczna. Pewno pies
ciebie starucho rucha."
Trudno mi pogratulować ci tego.
Piotr

Data: 2009-07-17 09:05:11
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Ale niezapsecej Pietrosku, zejak nasego NOJWINKSEGO I NOJMONDZEJSEGO CHOPA JPII
POLOKAPAPIOżA bod niebiosa wynosem, to łorgasmusy seryjne ciem bierom - som mi
kiedysik łosprawiołeś, ze ino "wzniosłe chwile" ciem podniecajom...!

A codo ymteligencji...
- to wolem być "premitywny" i ałtomatycne nawodnianie pola sem załozyć, niźli
mse łodesce w Sejmie łodprawiać...

Data: 2009-07-17 09:05:44
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

No niestety Piotrze, ale nie zauważasz tego że to Antenka zaczepiła boukuna. I na dodatek muszę powiedzieć gwoli sprawiedliwości że jeszcze nie widziałem żeby boukun kogoś "atakował"nie zaczepiony..

Data: 2009-07-17 09:17:57
Autor: Piotr
Dnia Fri, 17 Jul 2009 09:05:44 +0200, jadrys napisał(a):

No niestety Piotrze, ale nie zauważasz tego że to Antenka zaczepiła boukuna. I na dodatek muszę powiedzieć gwoli sprawiedliwości że jeszcze nie widziałem żeby boukun kogoś "atakował"nie zaczepiony..

Mówiła mu żeby wyjebał go pies?
Ty masz jakieś pokręcone to myślenie o sprawstwie i wychodzi ci, że
jak się krzywo uśmiechnę, to można mnie później zabić...
A co do ataków, to gdy powiem, że twoja matka się źle prowadzi to nie
będzie atak na ciebie? Wałkun nie musi atakować wprost, on to robi
pośrednio.
Piotr

Data: 2009-07-17 13:56:23
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Nie mam nic pokręconego, próbuje tylko obiektywnie oceniać fakty. A te są takie że to Antenka zaczepiła boukuna, a że dostała odpowiedź z nawiązką? no cóż  - "kto sieje wiatr ten zbiera burzę".

A co do tych niebezpośrednich "ataków" boukuna - Piotrze, Twoim problemem jest nadinterpretacja, doszukujesz się treści w czymś nienapisanym. Jak choćby te słynne "skróty myślowe"tego bełkoczącego debila..

Data: 2009-07-17 14:55:04
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:17l12cx4okffv$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Chciałbyś żeby się nad tobą chamie ktoś litował.

boukun

Data: 2009-07-17 15:10:16
Autor: Piotr
Dnia Fri, 17 Jul 2009 14:55:04 +0200, boukun napisał(a):

Chciałbyś żeby się nad tobą chamie ktoś litował.

Znowu małpujesz przygłupiasty prostaczku. Do garów hałsfrał i podłogi przetrzeć... A póżniej zapastować. A nie tu zgrywać ętelegęta...
Piotr
PS. No, dawaj rozwielitko;
"Ooo... Gupi Piotruś"...

Data: 2009-07-17 15:37:59
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:qus477l6pyde$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś obudził się z pijackiego snu i stuka tłukowate wyrazy. Kto u głupiego Piotusia dzisiaj gary tłucze? Czy może brudas ze Śląska z puszki wpieprza, na co wygląda z jego antypatii do hałśfrałen i garów.

boukun

Data: 2009-07-17 16:06:20
Autor: Piotr
Dnia Fri, 17 Jul 2009 15:37:59 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś obudził się z pijackiego snu i stuka tłukowate wyrazy. Kto u głupiego Piotusia dzisiaj gary tłucze? Czy może brudas ze Śląska z puszki wpieprza, na co wygląda z jego antypatii do hałśfrałen i garów.

Brudas? He, he, he półgłóweńku, kiedy ty z tatusiem latałeś z gaciami
w garści za stodołę, ja miałem już łazienkę... O jem lepiej niż ty, to wprost wynika w różnicy poziomów kultury.
Piotr

Data: 2009-07-17 22:44:33
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1p2iuus07pky0$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To teraz głupi Piotruś wszystkim powie kto u niego jest garkotłukiem i co robi jego hałsfrał, żeby głupi Piotruś mógł dobrze pojeść i garnków nie pobrudzić?

boukun

Data: 2009-07-17 23:14:31
Autor: Piotr
Dnia Fri, 17 Jul 2009 22:44:33 +0200, boukun napisał(a):

To teraz głupi Piotruś wszystkim powie kto u niego jest garkotłukiem i co robi jego hałsfrał, żeby głupi Piotruś mógł dobrze pojeść i garnków nie pobrudzić?

Wyluzuj wsiowy burku, bo ci łańcuch skórę obetrze.
A tak przy okazji, pomyte już masz po "grylu"?
To takie wikwintne, gryl w ogródeńku, he, he.
Piotr

Data: 2009-07-17 23:27:49
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:6bwdoko7vujd$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś się nadal chwali, że jest bardzo głupi.

boukun

Data: 2009-07-18 02:28:02
Autor: HaMMeR
Piotruś, ja Ci naprawdę współ czuję :(((
Piotr wrote:
Widze Piotrze, ze goowno cie oblazlo i nie mozesz go z siebie strzachnac..,
zostaw ich, to odpady, a ty za delikatny jestes, by tej czerwonej, kapuchowskiej
'inteligencji' dac po ryjach!
Boukun to kapucha az wali, a reszta to pretendenci, ale nie maja zadnych widokow, bo sa jeszcze glupsi od Boukuna!
Takich trzeba trzymac na odleglosc kija, bo mozna cos jeszcze zalapac i bedzie klopot!

Data: 2009-07-18 12:40:07
Autor: Piotr
Dnia Sat, 18 Jul 2009 02:28:02 +0200, HaMMeR napisał(a):

Piotr wrote:
[...]

Ja faktycznie wrażliwy i delikatny jestem, ale z takimi kurzymi bobkami,
jak warzywna wałkuneria, sobie radzę.
Ale dziękuję za pozytywną ocenę i troskę.
Piotr

Data: 2009-07-18 13:58:20
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Piotruś, ja Ci naprawdę współczuję :(((

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

[...]

Zrób mu laske lizusie, he, he, he!

Przemek
--

Dziwię się, że na tej świętej dla milionów Polaków Jasnej Górze pan Jarosław Kaczyński wystąpił w roli akwizytora - mówił na konferencji Jerzy Wenderlich z SLD. Może prezes PiS powinien pokierować kanałem Mango 24, a nie partią - sugerował

Data: 2009-07-18 21:13:33
Autor: Piotr
Piotruś, ja Ci naprawdę współczuję :(((
Dnia Sat, 18 Jul 2009 13:58:20 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

Zrób mu laske lizusie, he, he, he!

Przemuś, wyjąłeś już paluszka z dupci? To tera obliż i spadaj, ćwolu. Piotr

Data: 2009-07-17 14:52:52
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:18gu0n80m7ag$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nad wami kato tłuki nie można się litować, wy jesteście najgorszą zarazą na ziemi, którą trzeba z całą stanowczością tępić, inaczej stanowicie zagrożenie dla wolnego świata i obywatelskiego społeczeństwa. W waszym prymitywnym fanatyźmie jesteście nie tylko niebezpieczni dla wolności człowieka, ale taże stanowicie nieszczęście dla samych siebie i otoczenia. Pozwolić kato tłukowi na jego wynaturzenia, to zniewoli cały świat.

boukun

Data: 2009-07-17 15:05:41
Autor: Piotr
Dnia Fri, 17 Jul 2009 14:52:52 +0200, boukun napisał(a):

[...]

"Obywatelskie", to takie złożone ze cwanych wałkuńskich
złodziejaszków, ktorzy naciągają pracujących "frajerów" na socjal? He, he, ale ci się wew tej zapitej łysej pale kitłasi. Pytanie tylko co tam tak bulgoce, bigos? Co ty tam masz w tym
pokrzywionym mózgu, oczywiście oprócz samouwielbienia?*
Piotr
*To pytanie retoryczne, ale oczywiście możesz użyć swoich bełkotów:
"Ooo...", albo "Gupi Piotruś"

Data: 2009-07-17 15:39:43
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:2fwnvrbdbbnn.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś szuka złodziejaszków wśród okradanych bezrobotnych. To takie typowe myślenie kato tłuka, który urodził się niewolnikiem i niewolnikiem zdechnie.

boukun

Data: 2009-07-17 16:00:41
Autor: Piotr
Dnia Fri, 17 Jul 2009 15:39:43 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś szuka złodziejaszków wśród okradanych bezrobotnych. To takie typowe myślenie kato tłuka, który urodził się niewolnikiem i niewolnikiem zdechnie.

A jaki z ciebie bezrobotny szmendziarzu, taki jak i inteligent.
No i gdzie "Ooo..." przygłupku? Koniecznie musisz dać "Ooo..."
Piotr

Data: 2009-07-17 22:45:50
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:15ebqkcbfugbb.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś się stawia jak zwykle, bo pan bóg nauczył przez pomyłkę tłuka alfabetu.

boukun

Data: 2009-07-17 23:24:44
Autor: Piotr
Dnia Fri, 17 Jul 2009 22:45:50 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś się stawia jak zwykle, bo pan bóg nauczył przez pomyłkę tłuka alfabetu.

Ple, ple, półgłówku. Ale trochę masz racji pan Bóg (bo tylko on takiego durnia mógł nauczyć) nauczył cię tłuku alfabetu i teraz ja się muszę z tego nabijać.
No, może nie musze, ale lubię... Bo okaz durnia z ciebie wałkun jest imponujący, he, he.
Piotr
Nie zapomnij; ple, ple półgłowku...

Data: 2009-07-17 23:37:56
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:j2sc75fco6wh.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś stale musi pokazywać, że jest bardzo głupi... Pan bóg nauczył tłuka alfabetu, a ten to traktuje jako przywilej...

boukun

Data: 2009-07-17 08:55:30
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

- awdodatku AMTENKA niechce mi jej wielgachnych i piknych cycoruw pokozać...!!!

Data: 2009-07-16 23:58:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

[...]

Oj, boukun! Nieładnie tak do damy...
--
Pit

Data: 2009-07-17 13:32:03
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:h3o7hq$act$2news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Damy albo nie damy...

boukun

Data: 2009-07-17 12:38:48
Autor: J-23
On 17 Lip, 13:32, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <p...@poczta.pit> napisał w wiadomościnews:h3o7hq$act$2news.onet.pl...

> Oj, boukun! Nieładnie tak do damy...
> --
> Pit

Damy albo nie damy...

boukun

kazda dama, daje sama

Data: 2009-07-17 14:17:23
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

Wy na pewno nie dacie... Chyba, że z cudzego...
--
Pit

Data: 2009-07-17 14:21:02
Autor: zbig
[...]

Nie przesadzajmy, damą Antenka na pewno nie jest. Dowiodłą tego swoimi rubaszno-prostackimi komentarzami po śmierci niektórych osób.

Data: 2009-07-17 14:39:22
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
zbig wrote:

[...]

Wybacz, ale nie mamy innych... ;)
--
Pit

Data: 2009-07-17 14:43:37
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:h3prcf$mbp$1news.onet.pl...
zbig wrote:

[...]

.... z braku laku dobry kit...

boukun

Data: 2009-07-17 14:54:03
Autor: jadrys
zbig pisze:
[...]

Ty zbig też do dżentelmenów wydajesz się nie należeć..

Data: 2009-07-17 15:15:14
Autor: Piotr
Dnia Fri, 17 Jul 2009 14:54:03 +0200, jadrys napisał(a):

Ty zbig też do dżentelmenów wydajesz się nie należeć..

To w ogóle zaczyna wyglądać na festiwal wałkuństwa... Kurde, ten prymityw po chamsku zwyzywał jedyną kobietę, jaką tu mamy
a wy toczycie dywagacje na temat czy jej się należało, czy nie,
zamiast poprostu zasunąć temu staremu, łysemu capowi w mordę.
A tak w życiu, to kużden z was dżentelmen, co?
Piotr

Data: 2009-07-17 15:35:46
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1bpekk1s8im5u.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Najśmieszniej jak największy prymityw szuka prymitówówwśród inteligentnych ludzi. Wbij to sobie do głowy głupi Piotrusiu, że nie ma większego tłuka i prostackiego chama na grupie od ciebie. Inteligentni ludzie po prostu potrafią się do każdych warunków dostosować...

boukun

Data: 2009-07-17 15:56:26
Autor: Piotr
Dnia Fri, 17 Jul 2009 15:35:46 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Twoja definicja inteligencji hałsfrał dotyczy raczej mendy, albo
chwasta.
No i kto cię tak straszliwie oszukał prostaczku, żes ty inteligentny?
Może inteligentny inaczej, he, he...
Piotr

Data: 2009-07-17 22:42:26
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1wyx6iit1r0vl.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś pyskuje, bo pan bóg popełnił błąd i nauczył wszystkich tłuków alfabetu.

boukun

Data: 2009-07-17 22:59:23
Autor: Piotr
Dnia Fri, 17 Jul 2009 22:42:26 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś pyskuje, bo pan bóg popełnił błąd i nauczył wszystkich tłuków alfabetu.

Nawet garkotłuków, hałsfrał. I umiesz pisać i czytać, i pastować.
Tylko sam wymyśleć nic nie potrafisz.
Piotr

Data: 2009-07-17 23:24:26
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1jbtfv8brmmeo$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś się chwali, że jest brudas i flejtuch i je z puszki... Tłuk nad tłukami i tyle...

boukun

Data: 2009-07-18 02:30:49
Autor: HaMMeR
boukun wrote:

[...]

Ty lysy kapucho, wylazi z ciebie prowincjonalny cwok z gnojem w gumiakach!
A to chamidlo sprzedajne!

Data: 2009-07-18 15:36:53
Autor: boukun

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:h3r54g$e5v$2newsread.aster.pl...
boukun wrote:

[...]

He, he, he, lubisz prymitywne i złośliwe kobiety?

boukun

Piotruś, ja Ci naprawdę współczuję :(((