Piotrze... Komentarz potrzebny :>

Data: 2009-04-18 01:20:16
Autor: Lorn
Piotrze... Komentarz potrzebny :>

"Nowojorski gej Brendan Fay, którego zdjęcie ze ślubu z jego partnerem prezydent Lech Kaczyński wykorzystał w ub.r. w telewizyjnym orędziu o Traktacie Europejskim, ponownie wybiera się do Polski w nadziei spotkania z prezydentem."

http://tnij.org/piotrowe_hobby

Jak myślisz... Przyjmie Pan Prezydent geja ?

Data: 2009-04-17 23:49:54
Autor: Hans Kloss
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Jak myślisz... Przyjmie Pan Prezydent geja ?

Geja?!!?? Przecież to zwykły pedał....

Data: 2009-04-18 10:33:11
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gsb1u8$2uq$1news.interia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
tym pedalom to sie poprzewracalo w glowie. Wstaw ich zdjecia w clip a beda upierdalac ci cale zycie, nawet jesli jestes prezydentem..
awe

Data: 2009-04-18 12:08:14
Autor: rAzor
Użytkownik Lorn napisał:

[...]

Jak Pan Prefydent nie będzie miał czasu, to ja tego pedzia mogę przyjąć.   Godnie, po gubernatorsku - czyli na dzień dobry strzał w ryja, a potem kopniaczek i puszczenie kulką po schodach.

Data: 2009-04-18 13:23:48
Autor: cirrus
Użytkownik "rAzor" <raz.dwa.czy.i.sztery@idzie.pies.huckleberry.com> napisał w wiadomości news:gsc7sm$h3f$1news.interia.pl...
Użytkownik Lorn napisał:
[...]

A tyłek przygotowałeś?

--
stevep

Data: 2009-04-18 12:08:50
Autor: Piotr
Dnia Sat, 18 Apr 2009 01:20:16 +0200, Lorn napisał(a):

[...]

Niech go Biedroń zaprosi i ten tego, polansuje trochę...
pz
Piotr

Data: 2009-04-18 15:08:13
Autor: antyanatinae
Piotrze... Komentarz potrzebny :>
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał

Jak myślisz... Przyjmie Pan Prezydent geja ?

Powinien. Przynajmniej ze względu na brata.

P.
--
"Nastukany jak Lech Kaczyński" - komentuje Janusz Palikot

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nastukany-jak-Lech-Kaczynski-- -komentuje-Janusz-Palikot,wid,11009626,felieton.html?ticaid=17cc2

Piotrze... Komentarz potrzebny :>