Piraci drogowi - materiał policji

Data: 2009-05-20 17:14:17
Autor: Przemek
Piraci drogowi - materiał policji
DoQ wrote:
Witam!

Tym którzy mają jeszcze wątpliwości, ze policja jeździ za delikwentem
kolekcjonując wykroczenia polecam końcówkę z Mercedes.
http://www.youtube.com/watch?v=iwr364brUlk

No i dobrze - sadzisz ze gdyby zatrzymali go od razu to po otrzymaniu mandatu
kiedy policja zniklaby za horyzontem nie wrocilby do swojego stylu jazdy?
A tak 21 punktow i kilkunastomiesieczny czas na przemyslenie i dojrzenie -jednego idioty na drodze mniej
przez jakis czas.

Data: 2009-05-20 15:16:41
Autor: Jacek Rudowski
On 2009-05-20, Przemek <pixi@dixi.pl> wrote:
[...]

A ja mysle, ze nie wolno ryzykowac, ze po odebraniu prawa jazdy wsiadzie w
samochod i pojedzie dalej swoim stylem.
Nalezy goscia natychmiast zamknac...
Albo jeszcze lepiej rozstrzelac!!! Bo jeszcze w ramach przemyslen cos glupiego
wymysli...

I bedzie jednego idiote mniej przeciez... A i ekologia na tym zyska... :)

--
Jacek "AMI" Rudowski

Data: 2009-05-20 17:23:36
Autor: Przemek
Jacek Rudowski wrote:
On 2009-05-20, Przemek <pixi@dixi.pl> wrote:
[...]

Nie wiem o co ci chodzi - jak by ten kolo mial miedzy ramionami cos oprocz grubego karku ze zlotym lancuchem to by tak nie jechal.
Zreszta problem niedlugo sie latwo rozwiaze a UE nam w tym pomoze -postawia 1000 nowych fotoradarow , tym razem z zawartoscia - jak ten kozak w mercu bedzie mial co pol kilometra zrobione zdjecie za 400zl to bedzie musial sprzedac swoja zabaweczke aby splacic dlugi ( no mozna bylo jeszcze isc odsiedziec grzywne  jakos licza mniej wiecej 50zl za dzien :)

Data: 2009-05-20 15:26:33
Autor: Jacek Rudowski
On 2009-05-20, Przemek <pixi@dixi.pl> wrote:
[...]

To pomysl chwile dluzej nad tematem... sorry... ale takie gardlowanie
zadnych _sensownych_ rozwiazan nie przyniesie.

[...]

Cos mi sie wydaje, ze Ciebie najbardziej ten "merc" boli...

--
Jacek "AMI" Rudowski

Data: 2009-05-20 17:36:05
Autor: Przemek
Jacek Rudowski wrote:

Cos mi sie wydaje, ze Ciebie najbardziej ten "merc" boli...

Faktycznie ci sie wydaje. U nas nigdy ludzie nie zaczna jezdzic bezpiecznie dopoki nie bedzie tak jak w Anglii -
pelno fotoradarow i skladki ubezpieczenia na auta uwzgledniajace mandaty za wykroczenia  - w ogole caly system oc nadaje sie do zmiany bo to co jest to relikt komunizmu
kiedy bylo 5 marek samochodow na krzyz.Niestety nadal jest kupa "miszczow" ktorzy jezdza
"szybko ale bezpiecznie"   a jak cos sie stanie to winny jest zly stan drogi , ten kogo wyprzedzalismy pieszy ze osmielil sie wejsc na przejscie itp.

Data: 2009-05-20 17:33:32
Autor: masti
Piraci drogowi - materiał policji
Dnia pięknego Wed, 20 May 2009 17:36:05 +0200, osobnik zwany Przemek
wystukał:

Jacek Rudowski wrote:

Cos mi sie wydaje, ze Ciebie najbardziej ten "merc" boli...

Faktycznie ci sie wydaje. U nas nigdy ludzie nie zaczna jezdzic
bezpiecznie dopoki nie bedzie tak jak w Anglii -

i tam nie ma wykroczeń drogowych?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-05-20 17:49:33
Autor: DoQ
Przemek pisze:

"szybko ale bezpiecznie"   a jak cos sie stanie to winny jest zly stan drogi , ten kogo wyprzedzalismy pieszy ze osmielil sie wejsc na przejscie itp.

A jak cos sie stanie podczas bezsensownego nagrywania materialu na odcinku kilku kilometrow to policja bedzie bez winy?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-20 18:17:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek" <pixi@dixi.pl> napisał w wiadomości news:gv18k7$9k3$1mx1.internetia.pl...
Jacek Rudowski wrote:

Cos mi sie wydaje, ze Ciebie najbardziej ten "merc" boli...

Faktycznie ci sie wydaje. U nas nigdy ludzie nie zaczna jezdzic bezpiecznie dopoki nie bedzie tak jak w Anglii -

Zgadza się.
Czyli znakomite drogi, autostrady pomiędzy głównymi miastami (bezpłatne chyba?) itd.
Ja jestem za.

Potem możemy podyskutować o bezpiecznej jeździe i sensownych limitach prędkości.

Data: 2009-05-20 18:48:30
Autor: Przemek
Jacek Rudowski wrote:

[...]

Autostrada nie rozwiaze problemow ludzi spowodowanych brakami kultury i wyobrazni -
tak sie sklada ze mieszkam w "strefie zamieszkalej" i na tych waskich osiedlowych uliczkach z pieszojezdniami zdarzaja sie
desperaci  jezdzacy 100km/h - no chyba ze proponujesz aby autostrada dochodzila do kazdej posesji

Data: 2009-05-21 00:48:35
Autor: Cavallino
Jacek Rudowski wrote:

[...]

A ja jednak będę się upierał, że rozwiąże.
Niewielu potrzebuje przebyć 500 km w czasie poniżej 4 h.
Ale prawie KAŻDY potrzebuje przebyć je w czasie niższym niż 10 h.

tak sie sklada ze mieszkam w "strefie zamieszkalej" i na tych waskich osiedlowych uliczkach z pieszojezdniami zdarzaja sie
desperaci  jezdzacy 100km/h

I ilu ich?
Jakaś znacząca większość?

Data: 2009-05-21 14:42:51
Autor: Sebo z Bogdanca
Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości

U nas nigdy ludzie nie zaczna jezdzic bezpiecznie dopoki nie bedzie tak jak w Anglii -
pelno fotoradarow i skladki ubezpieczenia na auta uwzgledniajace mandaty za wykroczenia

W Anglii ludzie tez jezdza niebezpiecznie pomimo mnostwa fotoradrow.
Zwolnia przed, przyspiesza po i jest tak samo jak w Polsce.
Malo widziales ;-)

Pozdrawiam

Data: 2009-05-20 17:22:35
Autor: DoQ
Przemek pisze:

[...]

Po 1 - kto mu zabroni jeździć bez PJ?
Po 2 - jak napadna cie na ulicy, to wolisz zeby policja zlapala "tylko zlodzieja" czy obserwowała i schwytała mordercę ktory po dłuższej walce zdążył zasadzić ci kose pod żebra?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-20 21:17:33
Autor: Martin Fox
Dnia Wed, 20 May 2009 17:22:35 +0200, DoQ napisał(a):

Przemek pisze:

[...]

Zła analogia - Policja jeszcze powinna pomóc w zabiciu (bo jak się ogląda
czasami takie filmiki to strach patrzeć jak ktoś na styk się mieści, ale ci
idioci za nim to już zupełne debile a teoretycznie jako drogówka powinni
prawo znać)

--
Martin Fox

Piraci drogowi - materiał policji