Piractwo

Data: 2010-02-19 23:50:37
Autor: Kenwood
Piractwo
Data: 2010-02-19 23:52:03
Autor: Kenwood
Piractwo
Tak, wiem - portfel.
Nie ja to robilem.

Data: 2010-02-20 08:41:02
Autor: Budzik
Piractwo
Użytkownik Kenwood ken@wood.pl ...

http://img63.imageshack.us/img63/2544/90002933.png

cos w tym jest.
Ostatnio kupiłem kilka oryginalnych DVD a filmy i tak oglądałem na divxach.

Data: 2010-02-20 14:51:44
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "Kenwood" <ken@wood.pl> napisał w wiadomości news:hln4nt$2ud$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://img63.imageshack.us/img63/2544/90002933.png

Ludzie potrafia sobie wszystko zracjonalizowac.

Data: 2010-02-20 19:34:40
Autor: Budzik
Piractwo
Osobnik posiadający mail ghost@everywhere.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ludzie potrafia sobie wszystko zracjonalizowac.
no ale przeciez to jest dokładnie prawda.
Nie raz sie juz wkurwiałem na DVD gdzie nie moglem  sobie od razu wlczyc filmu. Dlatego filmy ktore mam na DVd i tak sciagam w divach.
W kinie coraz czesciej to samo - reklama ze jak kradniesz sygnał to jestes złodziej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2010-02-20 23:26:09
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:20022010.24F7A912budzik61.poznan.pl...
Osobnik posiadający mail ghost@everywhere.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ludzie potrafia sobie wszystko zracjonalizowac.

no ale przeciez to jest dokładnie prawda.

Dokladnie, dokladnie - wszystko zracjonalizuja.

[...]

A jak jest reklama przy drodze, zeby nie jezdzic po pijaku - to zaczynasz chlac za kierownica? A moze omijasz droge z ta reklama, bo Cie obraza?

Data: 2010-02-20 23:22:14
Autor: Budzik
Piractwo
[...]

jakbym wjechał na platna autostrade, a panienka w okienku powiedziałaby mi, ze ma nadzieje, ze place iepodrobionymi pieniedzmi, bo niekotrzy placa fałszywkami to pewnie zglosiłbym do zarzadcy drogi.
Za jazde po drodze nie placisz, wiec brak analogii.

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

Data: 2010-02-21 00:56:34
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:21022010.0983FD24budzik61.poznan.pl...
[...]

Za ogladanie DVD tez nie placisz.

Data: 2010-02-21 09:30:22
Autor: Budzik
Piractwo

Data: 2010-02-21 10:32:56
Autor: Ghost
Piractwo

Data: 2010-02-21 11:28:19
Autor: Budzik
Piractwo

Data: 2010-02-21 13:47:57
Autor: Ghost
Piractwo

Data: 2010-02-21 17:59:22
Autor: Budzik
Piractwo
[...]

Ja nie dostaje DVd gratis, wiec ja place.

Czytanie ze zrozumieniem to trudna sztuka.

nie, po prostu twierdzenie, ze placi sie za DVd, a nie za jego
oglądanie to
demagogia. Bo kupujac DVd place wlasnie za mozliwosc jego ogladania.

Podobna demagogia jest twierdzenie, ze nie placisz za jazde po drodze.

to prawda, ale wiesz doskonale, ze akurat reklamy przy drodze spowodowane sa czyms innym niz interes zewnetrznych podmiotów. Spowodowane sa (teoretycznie) dbałoscia o bezpieczesntwo na drodze.

Z podobnych ostrzezen mam np. ostrzezenie na allegro, gdzie przy zakupie przedmiotów o niskiej wartosci otrzymuje czerwony komunikat przypominajacy, ze kupowanie dla otrzymania komentarza jest niezgodny z regulaminem.
Od razu chce sie powiedziec allegro - spier.....

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2010-02-21 19:32:04
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:21022010.302CF428budzik61.poznan.pl...
[...]

A jak myslisz czemu np. PZU w roznych takich akcjach uczestniczy (i nie mowie tutaj bynajmniej o machinacjach osłów Kurskiego i Zero)?

Data: 2010-02-21 21:41:05
Autor: Budzik
Piractwo
[...]

dla pozytywnego PR-u.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2010-02-21 23:06:40
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:21022010.63A86AC2budzik61.poznan.pl...
[...]

Nie - mniej wypadkow, mniej kasy traca.

Data: 2010-02-21 23:59:22
Autor: Budzik
Piractwo
[...]

A jakies nawiazanie do wątku bedzie?

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2010-02-22 09:55:36
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:22022010.689D2B98budzik61.poznan.pl...
[...]

"ze akurat reklamy przy drodze spowodowane sa czyms innym niz interes zewnetrznych podmiotów" - film Ci sie urwal?

Data: 2010-02-22 09:28:04
Autor: Budzik
Piractwo
[...]

w tym przypadku, w takim razie, interes jest dla obu stron i wszyscy zyskuja. Nadal brak analogii.

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2010-02-22 11:07:59
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:22022010.2B012E60budzik61.poznan.pl...
[...]

I co jeszcze nie wymyslisz?

EOT

Data: 2010-02-22 12:52:04
Autor: Budzik
Piractwo
Osobnik posiadający mail ghost@everywhere.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

I co jeszcze nie wymyslisz?

mowi sie "czego jeszcze"

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2010-02-22 09:45:03
Autor: Mario
Piractwo

Za jazde po drodze nie placisz, wiec brak analogii.

płacisz podatkiem drogowym, wliczonym w cenę paliwa :-P

pozdrawiam
mario

Data: 2010-02-22 09:28:04
Autor: Budzik
Piractwo
Osobnik posiadający mail camaro94@spam.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Za jazde po drodze nie placisz, wiec brak analogii.

płacisz podatkiem drogowym, wliczonym w cenę paliwa :-P

no ba, placisz nawet w zwykłych podatkach na budowe tej drogi.
Ale bezpieczenstwo na drodze to jednak troche inna sprawa, niz ogladanie DVd w zaciszu swojego domu.

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2010-02-22 13:36:22
Autor: the_foe
Piractwo
W dniu 2010-02-22 09:45, Mario pisze:
płacisz podatkiem drogowym, wliczonym w cenę paliwa

a jak jezdzisz na prad? :)

--
the_foe

Data: 2010-02-23 12:47:24
Autor: Mario
Piractwo
the_foe pisze:
W dniu 2010-02-22 09:45, Mario pisze:
płacisz podatkiem drogowym, wliczonym w cenę paliwa

a jak jezdzisz na prad? :)

a to nie :-)
To prawda nie uwzględniłem w swoim poscie promila z promila samochodów elektrycznych w PL.

pozdrawiam
mario

Data: 2010-02-23 13:05:28
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "Mario" <camaro94@spam.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm0f8c$m21$2news.onet.pl...
the_foe pisze:
[...]

No to udzial plyt bez reklam i antyzlodziejskich spotow jest jednak wiekszy.

Data: 2010-02-20 23:35:00
Autor: RadoslawF
Piractwo
Dnia 2010-02-20 23:26, Użytkownik Ghost napisał:

A jak jest reklama przy drodze, zeby nie jezdzic po pijaku - to zaczynasz chlac za kierownica? A moze omijasz droge z ta reklama, bo Cie obraza?

Jak siedzę za kółkiem to nie gapie się na reklamy, nawet na te przy
drodze, jak siadam przed TV aby obejrzeć zakupiony legalnie film
na płytce to jakiś idiota przy pomocy reklam namawia mnie do
niekupowania więcej legalnych płyt. W divixach reklam jak na razie
nie ma. Ja głosuje na divixy. :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-02-22 08:30:13
Autor: bans
Piractwo
W dniu 2010-02-20 20:34, Budzik pisze:

W kinie coraz czesciej to samo - reklama ze jak kradniesz sygnał to jestes
złodziej.

Ostatnio jakaś strona www mnie opieprzyła, że używam AdBlocka ;)

--
bans

Data: 2010-02-22 16:46:35
Autor: Seoman
Piractwo
Budzik wrote:
no ale przeciez to jest dokładnie prawda. [...]

http://www.penny-arcade.com/comic/2010/2/19/

W piractwie nie wkurza mnie sam akt, a właśnie to durne racjonalizowanie złodziejstwa.

Seoman

Data: 2010-02-22 17:59:12
Autor: Budzik
Piractwo
Osobnik posiadający mail rao17.usun@to.op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

no ale przeciez to jest dokładnie prawda. [...]

http://www.penny-arcade.com/comic/2010/2/19/

W piractwie nie wkurza mnie sam akt, a właśnie to durne racjonalizowanie złodziejstwa.

czy doszło do tego, iz stwierdzenie, ze cos nam przeszkadza stało sie faux pas?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

Data: 2010-02-22 19:16:53
Autor: Maciej Bojko
Piractwo
On Mon, 22 Feb 2010 16:46:35 +0100, "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl>
wrote:

no ale przeciez to jest dokładnie prawda. [...]

http://www.penny-arcade.com/comic/2010/2/19/

W piractwie nie wkurza mnie sam akt, a właśnie to durne racjonalizowanie złodziejstwa.

Ludobójstwa. Nazwijmy rzecz po imieniu.
http://www.youtube.com/watch?v=wdSFe0UgB3E

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-02-23 01:56:42
Autor: Moon
Piractwo
Seoman wrote:
Budzik wrote:
no ale przeciez to jest dokładnie prawda. [...]

http://www.penny-arcade.com/comic/2010/2/19/

W piractwie nie wkurza mnie sam akt, a właśnie to durne
racjonalizowanie złodziejstwa.

po prostu chytrość i bezczelność "twórców" czy to filmowych, czy muzycznych sięgnęła apogeum.
gdyby film, czy płyta na cd kosztowały dychę, czyli tyle ile pewnie powinny, to nikt by się nie pieprzył w piratowanie.
jeżeli przemysły hollywoodzki i muzyczny (zresztą wiadomo przez kogo opanowane) chciałyby robić uczciwie pieniądze, to można mówić o złodziejstwie, ale czy można okraść złodzieja???
ustawianie rynku, zmowy cenowe, przerzucanie milionowych gaż dla byle aktora na kupującego - to wszystko śmierdzi jak dupa Groucho Marxa.
a najśmieszniejsi są w tym "puryści" - nie dość, że dają się robić w chuja, oszukiwać, przepłacając, to jeszcze usiłują się zgrywać na aniołków i moralizują.

moon

Data: 2010-02-23 08:46:23
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlv7fh$lr3$1news.interia.pl...

jeżeli przemysły hollywoodzki i muzyczny (zresztą wiadomo przez kogo opanowane) chciałyby robić uczciwie pieniądze

Antysemickiej wersji racjonalizacji jeszcze tu nie bylo.

Data: 2010-02-23 10:58:11
Autor: Seoman
Piractwo
Moon wrote:
[...]

Jakoś całkiem sporo razy zdarzyło mi się kupić w Empiku oryginalny film w zakresie cenowym 10 - 30 zł. Hicior, choć niekoniecznie ten, który wczoraj opuścił kina.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2010-02-23 11:26:12
Autor: Budzik
Piractwo
[...]

kupuje dosc regularnie na allegro plytyw taich cenach. Ale Moon oczywiscie pisał o nowościach.

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2010-03-05 13:43:45
Autor: Doomin
Piractwo
Ghost pisze:

Użytkownik "Kenwood" <ken@wood.pl> napisał w wiadomości news:hln4nt$2ud$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://img63.imageshack.us/img63/2544/90002933.png

Ludzie potrafia sobie wszystko zracjonalizowac.

Jezus byl piratem, wiec ludzie tez moga brac
przyklad.

Data: 2010-03-05 13:59:44
Autor: Doomin
Piractwo

Data: 2010-03-05 16:54:33
Autor: Tiber
Piractwo
Silly, silly Doomin nabazgrału:

http://img63.imageshack.us/img63/2544/90002933.png

Ludzie potrafia sobie wszystko zracjonalizowac.

Jezus byl piratem, wiec ludzie tez moga brac
przyklad.

Ojciec Jezusa zabił wielu ludzi. Jeszcze jakieś światłe przykłady masz?

--
tbr

Data: 2010-03-05 17:56:25
Autor: Doomin
Piractwo
Tiber pisze:
[...]

Tez chetnie pozabijalbym niektorych ludzi, w sumie wieluby sie
nazbieralo.

Data: 2010-02-20 19:06:53
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Piractwo
Użytkownik "Kenwood" <ken@wood.pl> napisał w wiadomości news:hln4nt$2ud$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://img63.imageshack.us/img63/2544/90002933.png

Z grami jest tak samo. Wściekłem się, gdy musiałem ściągać cracka do legalnie kupionej gry, bo z jakiegoś dziwnego powodu paranoidalne zabezpieczenie nie chciało jej puścić.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2010-02-20 21:21:25
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Piractwo
Wojciech "Spook" Sura pisze:
Użytkownik "Kenwood" <ken@wood.pl> napisał w wiadomości news:hln4nt$2ud$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://img63.imageshack.us/img63/2544/90002933.png

Z grami jest tak samo.

Z grami na PC ;)

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-02-22 11:11:55
Autor: topek
Piractwo
Wojciech \Spook\ Sura <spook.no@spamming.op.pl> napisał(a):
> [...]

Z grami jest tak samo. Wściekłem się, gdy musiałem ściągać cracka do legalnie kupionej gry, bo z jakiegoś dziwnego powodu paranoidalne zabezpieczenie nie chciało jej puścić.
Ja kiedys sciagnalem cracka do GTA San Andreas (choc mialem oryginal) bo
oryginalna instalacja wymagala plyty w napedzie a nieraz musialem wrzucic inna
plyte i mnie to wkurzalo a po drugie wczytywanie misji z plyty byly o wiele
wolniejsze niz z dysku.
Crack zalatwil sprawe :(

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2010-02-22 13:41:41
Autor: the_foe
Piractwo
W dniu 2010-02-22 12:11, topek pisze:
[...]

o dziwo za to grozi do roku wiezienia. Na szczescie sciganie na wniosek "pokrzywdzonego".

--
the_foe

Data: 2010-02-22 15:06:50
Autor: topek
Piractwo
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
> [...]
> plyte i mnie to wkurzalo a po drugie wczytywanie misji z plyty byly o wiele

Jezu :)
Grozisz mi, czy jak? ;)

Data: 2010-02-22 17:16:16
Autor: the_foe
Piractwo
W dniu 2010-02-22 16:06, topek pisze:
Jezu:)
Grozisz mi, czy jak?

nie smialbym ;) poza tym nie jest hipokryta. Tak mnie sie przypomnialo.

--
the_foe

Data: 2010-02-21 23:06:49
Autor: Latet
Piractwo
http://img63.imageshack.us/img63/2544/90002933.png

A jak to jest z tym, że nie da się przewinąć/przeskoczyć pewnych plansz, trailerów czy takich tam? Czy producenci odtwarzczy (w tym programowych) są prawnie zmuszeni do implementacji takich upierdliwości?

latet

Data: 2010-02-22 19:07:54
Autor: Maciej Bojko
Piractwo
On Sun, 21 Feb 2010 23:06:49 +0100, "Latet" <latet@latet.pl> wrote:

[...]

Ustawowo nie. Takie rzeczy się zapisuje w licencji. Oczywiście są
producenci (tak sprzętu, jak softu), którzy podchodzą do tego mniej
lub bardziej liberalnie.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-02-22 20:45:01
Autor: Latet
Piractwo
[...]

Konkretnie w jakiej licencji? Licencji na co? Umowy pomiędzy producentem sprzętu a kim?
Dziękuję,

latet

Data: 2010-02-22 21:18:02
Autor: the_foe
Piractwo
W dniu 2010-02-22 20:45, Latet pisze:
[...]

Chyba chodzi o to ze procudent sprzetu by stosowac logo DVD musi przestrzegac specyfikacji.

--
the_foe

Data: 2010-02-22 21:22:44
Autor: Maciej Bojko
Piractwo
On Mon, 22 Feb 2010 20:45:01 +0100, "Latet" <latet@latet.pl> wrote:

[...]

A DVD Forum. MPEG-2 jest opatentowany, CSS podlega licencji, nawet
logo DVD jest zastrzeżonym znakiem towarowym. To wszystko ktoś
wynalazł, ktoś włożył określoną kasę w R&D i promocję.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-02-22 11:09:38
Autor: topek
Piractwo
Kenwood <ken@wood.pl> napisał(a):
http://img63.imageshack.us/img63/2544/90002933.png

Ja mam tak z muzyka.
Ostatnio kupilem oryginaly:
Spiety - "Antyszanty"
Wszystkie plyty Lao Che
Marysia Peszek - "Maria Awaria"
LUC - "39/89 zrozumiec Polske"

I stoja na regale w folii bo slucham mp3 sciagnietych z netu.
Ale dobrych artystow wspieram kupowaniem plyt :)

Data: 2010-02-22 12:52:05
Autor: Budzik
Piractwo
Osobnik posiadający mail topek2000.WYTNIJ@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

I stoja na regale w folii bo slucham mp3 sciagnietych z netu.
Ale dobrych artystow wspieram kupowaniem plyt :)

tez tak mam, ale to akurat wynik nie tego, ze plyta niesie jakies trudnosci w słuchaniu, czy ze jest tam jakis komunikat o złodziejach. Wynika po prostu z wygody uzywania mp3.
Nawet pytałem ostatnio, gdzie moznaby kupic mp3 poslkich artystów, ale jakos nie znalazłem odpowiedniego sklepu.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2010-02-22 14:33:47
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:22022010.7FEF6184budzik61.poznan.pl...
[...]

I znow klopot, nic to trzeba piracic.

Data: 2010-02-22 17:59:13
Autor: Budzik
Piractwo
[...]

sugerujesz, ze jak mam swoje plyty prerobione na mp3 to piracę?
Czy jestes tak zacietrzewiony, ze odpowiadasz bez czytania mojego postu?

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2010-02-22 19:46:37
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:22022010.0CE12C38budzik61.poznan.pl...
[...]

Zatrzie.. zaczecz... ziacee..  nie wazne - czyzbys sugerowal, ze DVD to jednak piracisz?

Data: 2010-02-22 19:38:37
Autor: Budzik
Piractwo
[...]

oczywiscie ze tak.
Przeciez napisalem w jednym z pierwszych postów ze filmy ktore posiadam na oryginalnych DVD i tak ogladałem na divxach.

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2010-02-22 21:25:07
Autor: the_foe
Piractwo
W dniu 2010-02-22 18:59, Budzik pisze:
sugerujesz, ze jak mam swoje plyty prerobione na mp3 to piracę?
Czy jestes tak zacietrzewiony, ze odpowiadasz bez czytania mojego postu?

w polskim prawie nie ma pojecia oryginalnej muzyki czy filmu. mp3 jest tak samo legalny jak "oryginalna" plyta.
Zwrocic nazlezy uwage na dziwne kwiatki wynikajace z ustawy: kupujac "oryginalna" plyte DVD lub myzyke zabezpieczona DRM juz same skopiowanie ich, na wlasny uzytek, przy pominieciu zabezpieczen jest, teoretycznie, karalne. Zas, sciaganie divx, mp3 (w darmowych systemach w ktorych nie trzeba udostepniac tego pliku) jest w pelni legalne.

--
the_foe

Data: 2010-02-22 19:50:35
Autor: atman
Piractwo

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlu1b2$d0r$1@mx1.internetia.pl...

[...]

  Ty z Tworek zerwany ?

Data: 2010-02-22 20:00:50
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "atman" <robertsad@wp.pl> napisał w wiadomości news:hlujpe$2ld4$1news.mm.pl...

[...]

Ojej, juz nie racjonalizujemy?

Data: 2010-02-22 13:29:45
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "topek " <topek2000.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hltoli$ale$1inews.gazeta.pl...
[...]

Taaa, Peszkówna - prawdziwa artistka, jak wiekszosc cudownych dzieci polskich artistow.

Data: 2010-02-22 15:04:44
Autor: topek
Piractwo
Ghost <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
Taaa, Peszkówna - prawdziwa artistka, jak wiekszosc cudownych dzieci polskich artistow.
Jak chcesz sobie o gustach podyskutowac to pietro wyzej.
Mnie Peszkowa lezy (oprocz czestochowskich rymow) bardzo dobrze.
No i ktory lepszy?

Data: 2010-02-22 13:55:11
Autor: the_foe
Piractwo
W dniu 2010-02-22 12:09, topek pisze:
I stoja na regale w folii bo slucham mp3 sciagnietych z netu.
Ale dobrych artystow wspieram kupowaniem plyt

to lepiej sciagnij mp3 a kase wyslij bezposrednio do Autora. Czytalem ze stawka za plyte to 50gr-5zl od sztuki. Tyle dostaje polski artysta za swoja plyte od wydawcy.
Wychodzi na to ze topowi wykonawcy co zgarniaja 15-30 tys zl za koncert maja w doopie sprzedaz plyt bo dwie wiejskie imprezy dadza im wiecej kasy niz tantiemy z plyt.
Zreszta to jzu staly trend. W USA kontrolowany wyciek zastapila mozliwosc wysluchania calej plyty na myspace. Springsteen potrafi "obsluzyc" 300 tys ludzi w tydzien na koncertach. kasa z plyt to dla niego bonus.
Dzis mozliwosc wydania plyty gowno znaczy. Liczy sie siekanie singla w topych stacjach radiowych i muzycznych. tudziez kupienie jakies chalowatej nagrody typu MTV award. Potem mozna loic kase na koncertach, a jak gwiazda jest leniwa to podpisuje kontrakt w vegas gdzie dostaje 1 mln $ za dzien "pracy".
Sprzedaza plyt martwia sie jedynie wydawcy.

--
the_foe

Data: 2010-02-22 14:37:17
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hlturc$u0c$1news.dialog.net.pl...
[...]

To sie nazywa odwrotna logika polska - a prawda jest z drugiej strony, musza jezdzic na wiejskie imprezy bo z plyt na chleb nie starczy.

Zreszta to jzu staly trend. W USA kontrolowany wyciek zastapila mozliwosc wysluchania calej plyty na myspace. Springsteen potrafi "obsluzyc" 300 tys ludzi w tydzien na koncertach. kasa z plyt to dla niego bonus.

Jestes w bledzie, sa grupy ktorych koncerty od zawsze byly deficytowe.

Piractwo