Piractwo

Data: 2010-02-20 19:06:53
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Piractwo
Użytkownik "Kenwood" <ken@wood.pl> napisał w wiadomości news:hln4nt$2ud$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://img63.imageshack.us/img63/2544/90002933.png

Z grami jest tak samo. Wściekłem się, gdy musiałem ściągać cracka do legalnie kupionej gry, bo z jakiegoś dziwnego powodu paranoidalne zabezpieczenie nie chciało jej puścić.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2010-02-20 21:21:25
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Piractwo
Wojciech "Spook" Sura pisze:
Użytkownik "Kenwood" <ken@wood.pl> napisał w wiadomości news:hln4nt$2ud$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://img63.imageshack.us/img63/2544/90002933.png

Z grami jest tak samo.

Z grami na PC ;)

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-02-22 11:11:55
Autor: topek
Piractwo
Wojciech \Spook\ Sura <spook.no@spamming.op.pl> napisał(a):
> [...]

Z grami jest tak samo. Wściekłem się, gdy musiałem ściągać cracka do legalnie kupionej gry, bo z jakiegoś dziwnego powodu paranoidalne zabezpieczenie nie chciało jej puścić.
Ja kiedys sciagnalem cracka do GTA San Andreas (choc mialem oryginal) bo
oryginalna instalacja wymagala plyty w napedzie a nieraz musialem wrzucic inna
plyte i mnie to wkurzalo a po drugie wczytywanie misji z plyty byly o wiele
wolniejsze niz z dysku.
Crack zalatwil sprawe :(

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2010-02-22 13:41:41
Autor: the_foe
Piractwo
W dniu 2010-02-22 12:11, topek pisze:
[...]

o dziwo za to grozi do roku wiezienia. Na szczescie sciganie na wniosek "pokrzywdzonego".

--
the_foe

Data: 2010-02-22 15:06:50
Autor: topek
Piractwo
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
> [...]
> plyte i mnie to wkurzalo a po drugie wczytywanie misji z plyty byly o wiele

Jezu :)
Grozisz mi, czy jak? ;)

Data: 2010-02-22 17:16:16
Autor: the_foe
Piractwo
W dniu 2010-02-22 16:06, topek pisze:
Jezu:)
Grozisz mi, czy jak?

nie smialbym ;) poza tym nie jest hipokryta. Tak mnie sie przypomnialo.

--
the_foe

Piractwo