Piractwo

Data: 2010-02-22 11:09:38
Autor: topek
Piractwo
Kenwood <ken@wood.pl> napisał(a):
http://img63.imageshack.us/img63/2544/90002933.png

Ja mam tak z muzyka.
Ostatnio kupilem oryginaly:
Spiety - "Antyszanty"
Wszystkie plyty Lao Che
Marysia Peszek - "Maria Awaria"
LUC - "39/89 zrozumiec Polske"

I stoja na regale w folii bo slucham mp3 sciagnietych z netu.
Ale dobrych artystow wspieram kupowaniem plyt :)

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2010-02-22 12:52:05
Autor: Budzik
Piractwo
Osobnik posiadający mail topek2000.WYTNIJ@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

I stoja na regale w folii bo slucham mp3 sciagnietych z netu.
Ale dobrych artystow wspieram kupowaniem plyt :)

tez tak mam, ale to akurat wynik nie tego, ze plyta niesie jakies trudnosci w słuchaniu, czy ze jest tam jakis komunikat o złodziejach. Wynika po prostu z wygody uzywania mp3.
Nawet pytałem ostatnio, gdzie moznaby kupic mp3 poslkich artystów, ale jakos nie znalazłem odpowiedniego sklepu.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2010-02-22 14:33:47
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:22022010.7FEF6184budzik61.poznan.pl...
[...]

I znow klopot, nic to trzeba piracic.

Data: 2010-02-22 17:59:13
Autor: Budzik
Piractwo
Osobnik posiadający mail ghost@everywhere.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

sugerujesz, ze jak mam swoje plyty prerobione na mp3 to piracę?
Czy jestes tak zacietrzewiony, ze odpowiadasz bez czytania mojego postu?

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2010-02-22 19:46:37
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:22022010.0CE12C38budzik61.poznan.pl...
[...]

Zatrzie.. zaczecz... ziacee..  nie wazne - czyzbys sugerowal, ze DVD to jednak piracisz?

Data: 2010-02-22 19:38:37
Autor: Budzik
Piractwo
[...]

oczywiscie ze tak.
Przeciez napisalem w jednym z pierwszych postów ze filmy ktore posiadam na oryginalnych DVD i tak ogladałem na divxach.

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2010-02-22 21:25:07
Autor: the_foe
Piractwo
W dniu 2010-02-22 18:59, Budzik pisze:
sugerujesz, ze jak mam swoje plyty prerobione na mp3 to piracę?
Czy jestes tak zacietrzewiony, ze odpowiadasz bez czytania mojego postu?

w polskim prawie nie ma pojecia oryginalnej muzyki czy filmu. mp3 jest tak samo legalny jak "oryginalna" plyta.
Zwrocic nazlezy uwage na dziwne kwiatki wynikajace z ustawy: kupujac "oryginalna" plyte DVD lub myzyke zabezpieczona DRM juz same skopiowanie ich, na wlasny uzytek, przy pominieciu zabezpieczen jest, teoretycznie, karalne. Zas, sciaganie divx, mp3 (w darmowych systemach w ktorych nie trzeba udostepniac tego pliku) jest w pelni legalne.

--
the_foe

Data: 2010-02-22 19:50:35
Autor: atman
Piractwo

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlu1b2$d0r$1@mx1.internetia.pl...

[...]

  Ty z Tworek zerwany ?

Data: 2010-02-22 20:00:50
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "atman" <robertsad@wp.pl> napisał w wiadomości news:hlujpe$2ld4$1news.mm.pl...

[...]

Ojej, juz nie racjonalizujemy?

Data: 2010-02-22 13:29:45
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "topek " <topek2000.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hltoli$ale$1inews.gazeta.pl...
[...]

Taaa, Peszkówna - prawdziwa artistka, jak wiekszosc cudownych dzieci polskich artistow.

Data: 2010-02-22 15:04:44
Autor: topek
Piractwo
Ghost <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
Taaa, Peszkówna - prawdziwa artistka, jak wiekszosc cudownych dzieci polskich artistow.
Jak chcesz sobie o gustach podyskutowac to pietro wyzej.
Mnie Peszkowa lezy (oprocz czestochowskich rymow) bardzo dobrze.
No i ktory lepszy?

Data: 2010-02-22 13:55:11
Autor: the_foe
Piractwo
W dniu 2010-02-22 12:09, topek pisze:
I stoja na regale w folii bo slucham mp3 sciagnietych z netu.
Ale dobrych artystow wspieram kupowaniem plyt

to lepiej sciagnij mp3 a kase wyslij bezposrednio do Autora. Czytalem ze stawka za plyte to 50gr-5zl od sztuki. Tyle dostaje polski artysta za swoja plyte od wydawcy.
Wychodzi na to ze topowi wykonawcy co zgarniaja 15-30 tys zl za koncert maja w doopie sprzedaz plyt bo dwie wiejskie imprezy dadza im wiecej kasy niz tantiemy z plyt.
Zreszta to jzu staly trend. W USA kontrolowany wyciek zastapila mozliwosc wysluchania calej plyty na myspace. Springsteen potrafi "obsluzyc" 300 tys ludzi w tydzien na koncertach. kasa z plyt to dla niego bonus.
Dzis mozliwosc wydania plyty gowno znaczy. Liczy sie siekanie singla w topych stacjach radiowych i muzycznych. tudziez kupienie jakies chalowatej nagrody typu MTV award. Potem mozna loic kase na koncertach, a jak gwiazda jest leniwa to podpisuje kontrakt w vegas gdzie dostaje 1 mln $ za dzien "pracy".
Sprzedaza plyt martwia sie jedynie wydawcy.

--
the_foe

Data: 2010-02-22 14:37:17
Autor: Ghost
Piractwo

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hlturc$u0c$1news.dialog.net.pl...
[...]

To sie nazywa odwrotna logika polska - a prawda jest z drugiej strony, musza jezdzic na wiejskie imprezy bo z plyt na chleb nie starczy.

Zreszta to jzu staly trend. W USA kontrolowany wyciek zastapila mozliwosc wysluchania calej plyty na myspace. Springsteen potrafi "obsluzyc" 300 tys ludzi w tydzien na koncertach. kasa z plyt to dla niego bonus.

Jestes w bledzie, sa grupy ktorych koncerty od zawsze byly deficytowe.

Piractwo