Pirat drogowy TVN Turbo - przyciemniane szyby

Data: 2010-05-23 13:16:33
Autor: M1SLQ
Pirat drogowy TVN Turbo - przyciemniane szyby
"Założę się, że Pana szyby mają mniej niż 70% przepuszczalności".

I to ma być pomiar

Nie, ale możesz przyjąć zakład ;)

Pozdrawiam

Data: 2010-05-24 10:17:33
Autor: Marcin N

Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4bf90e91$0$17092$65785112@news.neostrada.pl...
"Założę się, że Pana szyby mają mniej niż 70% przepuszczalności".

I to ma być pomiar

Nie, ale możesz przyjąć zakład ;)

Jestem przeczulony trochę na tym punkcie, bo ostatnio na przeglądzie corocznym gość nie chciał mi przybić pieczątki, bo na jego oko moje szyby są za ciemne.
Nie przekonało go, że od nowości samochód ma fabryczne folie i znaczek na szybie: 70% przepuszczalności. A miernika nie miał, bo się zepsuł.

Data: 2010-05-28 10:18:28
Autor: Jakub Witkowski
Marcin N pisze:

[...]

Mam nadzieję że przynajmniej nie kazał sobie zapłacić za takie "badanie",
bo jeśli tak, to bym chyba wezwał policję...

Data: 2010-05-28 15:36:17
Autor: Amir
Pirat drogowy TVN Turbo - przyciemniane szyby
 e miał, bo się zepsuł.

Mam nadzieję że przynajmniej nie kazał sobie zapłacić za takie "badanie",
bo jeśli tak, to bym chyba wezwał policję...

mi kiedys badał chyba z godzinę auto
w końcu powiedział, ze złe spaliny
to było w polonezie auto kilku leetnim stan jak nowy w ok 2001r

to auto jak z salonu wyglądało,

zagotowałem się i mówię, nie dymi pali ładnie nie śmierci to jak to źle
katalizator jest sprawny wszystko ok.
Nie i koniec
a te autobusy co dymią i oddychać się nie da to jak jezdzą, chyba nie twierdzi Pan, ze mają lepsze
spaliny niż moje
:)
na szczęscie nie zapłaciłem nic w innej stacji od ręki przeszedl przegląd

Data: 2010-05-28 18:13:02
Autor: Bydlę
Amir wrote:
> [...]
> :)
> na szczęscie nie zapłaciłem nic w innej stacji od ręki przeszedl przegląd

Mógłbyś to raz jeszcze napisać, ale tym razm po polsku?

--
Bydlę

Pirat drogowy TVN Turbo - przyciemniane szyby