[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

Data: 2012-06-29 21:11:46
Autor: jerzy.n
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
"...Uderzona zostaa z ogromn si praw stron quada.

Przeraa lista obrae ofiary: zama koci, pkni, zmiade i rozerwania
organw wewntrznych. Medycy za miertelne uznali zmiadenie wtroby i
wewntrzny krwotok.

Cho biegli stwierdzili, e w niewielkim stopniu - wychodzc na rodek
jezdni - Agata Ch. przyczynia si do wypadku, to prokuratura nie ma
wtpliwoci, kto zawini. Lista zarzutw wobec zachowania Piotra S. jest
duga. I - mona powiedzie - uniwersalna. ..'
Ma gosc szczescie ze to nie by kto z mojej rodziny...

Wicej...
http://wyborcza.pl/1,75478,11986544,Pirat_na_quadzie.html#ixzz1zD91IVEn

Data: 2012-06-29 19:14:35
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin jerzy.n
Więcej...
http://wyborcza.pl/1,75478,11986544,Pirat_na_quadzie.html#ixzz1zD91IVEn

"Quadowcy Piotr S. i Marek B. minęli rodzinę i zaraz zawrócili. Piotr S. pędził pierwszy. Jak wyliczyło dwóch biegłych od wypadków drogowych - ok. 70 km na godzinę. Agata Ch., widząc, co się dzieje, zrobiła parę kroków w stronę środka jezdni. - Chciała ochronić dziecko - jest przekonany jej ojciec."

Ciekawe na czym polega technika ochrony dziecka polegająca na wchodzeniu pod jadącego quada...

Data: 2012-06-29 21:53:59
Autor: jerzy.n
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:jskuqr$o30$255usenet.news.interia.pl...
begin jerzy.n

Ciekawe na czym polega technika ochrony dziecka polegająca na wchodzeniu
pod jadącego quada...

Kierowca ma rozum, kierownice i hamulce. Głównie bym jednak na rozumie polegał Aby dostać zezwolenie do zakupu broni to jest mur czasami nie do przebycia , kierowca po trzech tygodniach ma patent na zabijanie ...

Data: 2012-06-29 19:59:32
Autor: to
[...]

Pomijając już fakt, że piszesz nie po polsku, to zastanów się, co jest bardziej prawdopodobne:

- kierowca quada postanowił zabić nieznajomą kobietę w biały dzień
- kobieta próbowała zatrzymać rozpędzonego quada

Pytanie pomocnicze:

- na co wskazuje fakt, że kobieta widząc rozpędzonego quada wyszła na środek drogi?

Data: 2012-06-29 22:05:35
Autor: Marek Dyjor
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
to wrote:
begin jerzy.n

[...]

próbuje zrozumieć dlaczego bronisz skurwysna...

czyżbyś sam lubił popierdalać quadem?

Data: 2012-06-29 20:34:14
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marek Dyjor
próbuje zrozumieć dlaczego bronisz skurwysna...

Bo wszystko wskazuje na to, że jest winny debilnego zachowania (zapierdalania quadem tam gdzie nie należy), jednak sam wypadek spowodowała ta kobieta.

czyżbyś sam lubił popierdalać quadem?

Prosty człowiek -- proste rozumowanie?

Data: 2012-07-01 14:01:48
Autor: Marek Dyjor
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
to wrote:
begin Marek Dyjor

[...]

garbaty kładziaż garbate bandyckie usprawiedliwianie...

Data: 2012-07-01 14:57:28
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marek Dyjor
garbaty kładziaż garbate bandyckie usprawiedliwianie...

Może nie usenetuj na haju, co?

Data: 2012-06-29 22:41:50
Autor: jerzy.n

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:jsl1f4$o30$257usenet.news.interia.pl...

[...]

Przychylam sie do opcji ze jednak zawrócił i chciał zareagować na pokazanie serdecznego  palce przez dziewczynę, bandzior i tyle i ma szczęście ...

Data: 2012-06-29 20:42:45
Autor: to
[...]

Chciał być może jeszcze raz przejechać obok niej, jeżeli gość postanowił ją zabić, to musiałby być psychicznie chory. --

Data: 2012-06-30 10:32:45
Autor: jerzy.n
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości
begin jerzy.n

[...]

A po kiego zawrócił , ewidentne morderstwo z premedytacja.

Data: 2012-06-30 08:56:29
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin jerzy.n
Chciał być może jeszcze raz przejechać obok niej, jeżeli gość
postanowił ją zabić, to musiałby być psychicznie chory.

A po kiego zawrócił ,

Masz problem z rozumieniem prostych zdań po polsku?

ewidentne morderstwo z premedytacja.

Moim zdaniem zamach stanu!

Data: 2012-06-30 18:01:17
Autor: jerzy.n

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:jsmevt$e7q$1usenet.news.interia.pl...

Masz problem z rozumieniem prostych zdań po polsku?

ewidentne morderstwo z premedytacja.

Moim zdaniem zamach stanu!

Czytac tez trzeba umiec po polsku "...Kobieta coś krzyknęła do kierowców, pokazała im środkowy palec. Dziecko zaczęło płakać.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,11986544,Pirat_na_quadzie.html#ixzz1zIDIAyxL

Data: 2012-06-30 16:14:46
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin jerzy.n
Czytac tez trzeba umiec po polsku "...Kobieta coś krzyknęła do
kierowców, pokazała im środkowy palec. Dziecko zaczęło płakać.

Ciekawe jak to usłyszeli i zobaczyli.

Quadowcy Piotr S. i Marek B. minęli rodzinę i zaraz zawrócili.

I z tego wysnułeś debilny wniosek, że postanowili ją zabić?

[...]

W jaki sposób można ochronić dziecko wybiegając na środek drogi pod rozpędzonego quada? Pytam po raz kolejny.

Data: 2012-06-30 12:35:14
Autor: Cavallino

Użytkownik "jerzy.n" <bar-nim@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4feeb95f$0$26686$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Opaliłeś się czegoś, że takie bzdury wypisujesz, czy kobita była z rodziny?

Data: 2012-07-06 21:36:28
Autor: Pablo
W dniu 2012-06-30 12:35, Cavallino pisze:

Opaliłeś się czegoś, że takie bzdury wypisujesz, czy kobita była z rodziny?

A jakby była z Twojej rodziny?

Data: 2012-07-06 23:34:59
Autor: Cavallino

Użytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortun.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ff73e3f$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2012-06-30 12:35, Cavallino pisze:

Opaliłeś się czegoś, że takie bzdury wypisujesz, czy kobita była z rodziny?

A jakby była z Twojej rodziny?

To co, zmieniłoby się w tym celu prawo i podstawowej definicje?
Czy bredzenie od rzeczy na tematy o których nie ma się pojęcia, byłoby bardziej usprawiedliwione?

Data: 2012-06-29 22:33:59
Autor: huri_khan
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Fri, 29 Jun 2012 19:14:35 +0000 (UTC), to napisa(a):

Ciekawe na czym polega technika ochrony dziecka polegajca na wchodzeniu pod jadcego quada...

A co wedug Ciebie powinien zrobi rodzi,  widzc e na jego dziecko
wjeda quad ? A. Zadwoni na policj.
B. Stara si osonic dziecko przez quadem wasnym ciaem.
C. Sta i obserwowa, by moe quad jednak ominie dziecko. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-06-29 20:36:01
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin huri_khan
A co według Ciebie powinien zrobić rodzić,  widząc że na jego dziecko
wjeżdża quad ?
A. Zadwonić na policję.
B. Starać się osłonic dziecko przez quadem własnym ciałem. C. Stać i
obserwować, być może quad jednak ominie dziecko.

Ale nikt tam nie wjeżdżał na żadne dziecko, hałasowali tylko i kurzyli.

Data: 2012-06-30 06:05:38
Autor: huri_khan
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Fri, 29 Jun 2012 20:36:01 +0000 (UTC), to napisa(a):

begin huri_khan

[...]

Ale nikt tam nie wjeda na adne dziecko, haasowali tylko i kurzyli.

"Jedni mwi, e to ta kobieta wyskoczya na drog, inni, e na ni
wjecha, bo chcia j przestraszy"

Wic lepiej poczekajmy na wyrok sdu. --

Data: 2012-07-02 06:56:06
Autor: Massai
to wrote:

> [...]

> Stać i obserwować, być może quad jednak ominie dziecko.

Ale nikt tam nie wjeżdżał na żadne dziecko, hałasowali tylko i

Kurzyli...
Ty kurwa chyba nigdy nie stałeś obok quada pędzącego szutrową
drogą. Jak zwykle piszesz o rzeczach o których nie masz pojęcia...
Te skurwysyny strzelają kamieniami spod kół jak z procy. Taki
wystrzelony kamień tłucze bez problemu szybę w domu oddalonym od
drogi o dobre 10 metrów.

Niestety, quadowcy to kolejna zaraza po tych debilach na motocyklach
enduro. Kto im kurwa podbija przeglądy w tych gównach, jak ryczy toto
głośniej niż startujący odrzutowiec.

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-07-02 08:02:35
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Massai
[...]

Nie ograniczajmy się -- jechali skalnym rumowiskiem, a spod kół wylatywały im głazy wielkości piłki lekarskiej!

Niestety, quadowcy to kolejna zaraza po tych debilach na motocyklach
enduro. Kto im kurwa podbija przeglądy w tych gównach, jak ryczy toto
głośniej niż startujący odrzutowiec.

A to akurat prawda.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 11:54:10
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-07-02 10:02, to pisze:

[...]

A nie lepiej się jednak ograniczać to rzeczy, które się realnie zdarzają,
jak te opisane przez Massaia? To przydaje dyskusji realizmu.

Okna domu nie widziałem, ale zbitą szybę samochodu oddalonego na podobną odległość, owszem.

Data: 2012-07-02 10:13:13
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Jakub Witkowski
A nie lepiej się jednak ograniczać to rzeczy, które się realnie
zdarzają, jak te opisane przez Massaia? To przydaje dyskusji realizmu.

Tyle, że w artykule, którego autor staje wyraźnie po stronie denatki, czytamy: "piasek i żwir sypnęły do wózka".

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 12:42:06
Autor: mw
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-02 12:13, to pisze:
begin Jakub Witkowski

[...]

Kojarzysz że żwir to nie kurz?
http://wyborcza.pl/51,75478,11986544.html?i=0
Nawet na tym zdjęciu widać trochę kamyczków.

Data: 2012-07-02 11:55:18
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin mw
Kojarzysz że żwir to nie kurz?

Kojarzysz, że żwir to nie kamienie?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 14:03:41
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-02 13:55, to pisze:
begin mw

Kojarzysz że żwir to nie kurz?

Kojarzysz, że żwir to nie kamienie?

Jak nie, jak tak?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Żwir

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2012-07-02 12:11:31
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
Kojarzysz, że żwir to nie kamienie?

Jak nie, jak tak?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Żwir

▸ kamień
twarda, spoista i ciężka bryła skalna

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 14:22:15
Autor: mw
W dniu 2012-07-02 14:11, to pisze:
[...]

Semantyka, twierdzisz że KAMYK wyrwany z pod kół quada jest mniej niebezpieczny ponieważ nie jest kamieniem? Czy może to że jest KAMYKIEM powoduje że już nie uderza w ludzi lub nie może spowodować obrażeń?

Data: 2012-07-02 12:41:05
Autor: to
[...]

Kamyk, a kamień to różnica. Dowiedz się czym jest energia kinetyczna.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 18:05:27
Autor: mw
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-02 14:41, to pisze:
begin mw

[...]

Unikasz odpowiedzi, pomijając fakt że Twoje stwierdzenie nie ma w tym kontekście żadnego sensu.

Data: 2012-07-02 17:37:36
Autor: to
[...]

Odpowiedziałem tylko po prostu nie zrozumiałeś odpowiedzi. Ale na to już nic nie poradzę.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 10:35:55
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
[...]

Kamyk, a kamień to różnica.

Naprawdę? A ja myślałem że kamyk to właśnie mały KAMIEŃ.
Zresztą mały/duży to pojęcie względne. To, czym jako dziecko strzelałem z procy zawsze nazywałem kamieniami. Kaczki na wodzie też puszczam kamieniami. I odprysk w szybie samochodu też miałem od kamienia. A taki kamień szlachetny, np. diament - jak myślisz, jaką średnicę musi mieć, żeby go nazwać dużym?

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2012-07-03 09:01:12
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
Naprawdę? A ja myślałem że kamyk to właśnie mały KAMIEŃ.

A samochodzik to mały samochód, ale samochodzików nie nazywa się samochodami.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 14:22:21
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
[...]

Pojęcie "kamień" jest tak szerokie, że cytowanie jednego z wielu znaczeń niczego nie udowadnia. Zapewniam Cię, że to, z czego składa się żwir w definicji kamienia się jak najbardziej mieści, więc nie brnij niepotrzebnie ;)

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2012-07-02 12:41:58
Autor: to
[...]

Nie, żwir nie składa się z kamieni, nikt nie nazywa potocznie kamieniem czegoś o wielkości centymetra.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 14:56:55
Autor: Massai
to wrote:

> [...]

> mieści, więc nie brnij niepotrzebnie ;)

Nie, żwir nie składa się z kamieni, nikt nie nazywa potocznie
kamieniem czegoś o wielkości centymetra.

Tia, a kula z karabinu to krzywdy nie zrobi bo "je malutka".

Powtórzę - kamień z procy jest wystrzeliwany z podobną
prędkością.

Kamień spod quada wybija szybę, dwukrotnie przeprowadzony eksperyment
to potwierdził - niestety bez zgody właścicieli domu.

Co potrafi zrobić, niech będzie, "kamyk" wystrzelony z procy to sobie
sprawdź. Poczytaj, są nawet dość stare źródła, ziomal Dawid
strzelał jednego karka.

"kamyk" wystrzelony spod kół quada pędzącego 70 km/h ma
wystarczającą energię kinetyczną żeby zmasakrować głowę
niemowlęcia.

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-07-02 15:12:36
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Massai
"kamyk" wystrzelony spod kół quada pędzącego 70 km/h ma wystarczającą
energię kinetyczną żeby zmasakrować głowę niemowlęcia.

I zmasakrował?

A skoro jest takie ryzyko, to po co się pchać z wózkiem na drogę, po której często jeżdżą quady?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 16:58:55
Autor: kamil
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
On 02/07/2012 16:12, to wrote:
begin Massai

"kamyk" wystrzelony spod k quada pdzcego 70 km/h ma wystarczajc
energi kinetyczn eby zmasakrowa gow niemowlcia.

I zmasakrowa?

A skoro jest takie ryzyko, to po co si pcha z wzkiem na drog, po
ktrej czsto jed quady?

Rozumowanie na poziomie "gdyby nie miaa dekoltu i zostaa w domu, to nikt by jej nie zgwaci". Gupi po prostu, szkoda nawet czasu na komentowanie tego bekotu.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-02 17:35:58
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin kamil
Rozumowanie na poziomie "gdyby nie miała dekoltu i została w domu, to
nikt by jej nie zgwałcił". Głupiś po prostu, szkoda nawet czasu na
komentowanie tego bełkotu.

Na autostradę też się wybierzesz z wózkiem? Albo po stoku narciarskim będziesz jeździł?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 10:16:34
Autor: kamil
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
On 02/07/2012 18:35, to wrote:
begin kamil

Rozumowanie na poziomie "gdyby nie miaa dekoltu i zostaa w domu, to
nikt by jej nie zgwaci". Gupi po prostu, szkoda nawet czasu na
komentowanie tego bekotu.

Na autostrad te si wybierzesz z wzkiem? Albo po stoku narciarskim
bdziesz jedzi?

Tak, tak, polna droga pod lasem to autostrada, sam widzisz dlaczego wszelka polemika to strata czasu.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-03 11:54:12
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin kamil
Tak, tak, polna droga pod lasem to autostrada, sam widzisz dlaczego
wszelka polemika to strata czasu.

"Miejscowi mówią o niej ''rajdówka'', bo kiedyś wytyczono nią odcinek Rajdu Polskiego. Teraz szarżują po niej kierowcy quadów."

Super miejsce na spacer z dzieckiem!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-04 12:14:45
Autor: Sebastian Kaliszewski
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
to wrote:
begin kamil

[...]

Nie wszyscy muszą akurat wiedzieć, że to ulubione miejsce lokalnych upalaczy. To jest zwykła nieutwardzona droga, w wcześniejszym artykule (z którego zresztą znaczna część tego dyskutowanego jest wprost przepisana) napisali, że ma szerokość 6m więc generalnie, to się powinni zmieścić spokojnie uczestnicy zmotoryzowani i piesi.

Tyle, że normalny człowiek jadąc żwirówką/gruntówką widząc pieszych, a zwłaszcza pieszych z wózkiem zwalnia żeby ich nie obsypać syfem. Normalny pieszy widząc nadjeżdżający pojazd nie wyłazi na środek coś tam jeszcze wymachując. Spotkały się dwa głupie zachowania, tylko jedno miało "poparcie" w postaci kilkuset kg kanciatego żelastwa a drugie nie -- skutek znamy.

Tu na grupie nie rozstrzygniemy kto był na tyle bardziej winien by dostać wyrok. Sąd może uznać winę lub współwinę kierującego (pieszej sądzić nie będzie z przyczyn wiadomych) albo może uznać że ofiara była winna.

pzdr
\SK

Data: 2012-07-04 20:29:48
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Sebastian Kaliszewski
że ma szerokość 6m więc generalnie, to się powinni zmieścić spokojnie
uczestnicy zmotoryzowani i piesi.

Ano właśnie, więc wyobraź sobie, co ta kobieta musiała wyczyniać, że nie zdołał jej ominąć...

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 20:32:05
Autor: DoQ
W dniu 02-07-2012 17:58, kamil pisze:
Rozumowanie na poziomie "gdyby nie miaa dekoltu i zostaa w domu, to
nikt by jej nie zgwaci". Gupi po prostu, szkoda nawet czasu na
komentowanie tego bekotu.

Ty za jak zobaczysz debila jadcego niebezpiecznie to pewnikiem staniesz mu na drodze aby przemwi do rozsdku.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 18:50:59
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin DoQ
Ty zaś jak zobaczysz debila jadącego niebezpiecznie to pewnikiem
staniesz mu na drodze aby przemówić do rozsądku.

I faka pewnie jeszcze pokazuje.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 21:06:18
Autor: DoQ
W dniu 02-07-2012 20:50, to pisze:
Ty za jak zobaczysz debila jadcego niebezpiecznie to pewnikiem
staniesz mu na drodze aby przemwi do rozsdku.
I faka pewnie jeszcze pokazuje.

+ ratuje dziecko z poaru.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 22:20:53
Autor: Marek W.
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

Uytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa w wiadomoci news:jssqij$s71$8usenet.news.interia.pl...
begin DoQ

Ty za jak zobaczysz debila jadcego niebezpiecznie to pewnikiem
staniesz mu na drodze aby przemwi do rozsdku.

I faka pewnie jeszcze pokazuje.

Twoj opini o tej kobiecie i ocen jej zachowania ju wszyscy znaj. Ale tak czytam, czytam ten wtek i zastanawiam si dlaczego nikt nie zada ci prostego pytania. Wic ja je zadam: jeste na miejscu tego quadowca, sytuacja jest identyczna jak przy tym wpadku - jedziecie drog, mijacie par z wzkiem itp. itd. i w chwili mijania kobieta pokazuje ci fucka. I co teraz robisz, jaka jest twoja reakcja? Widz 4 moliwoci:

a) mylisz sobie "gupia pipa" i jedziesz dalej, tam gdzie planowae jecha
b) zatrzymujesz si i albo j opierdalasz, albo przepraszasz, albo prbujesz naspokojnie wyjani zaistnia sytuacj
c) jedziesz dalej ale fuck ci wkurzy wic za jaki czas zawracasz, zatrzymujesz si (tym bardziej, e widzisz, e baba wylaza narodek drogi) i dalej jak w punkcie b
d) robisz to samo co zrobi ten konkretny quadowiec (nir chodzi o to, e j potrci tylko oglnie o jego zacvhowanie).
Inne warianty nie przychodz mi do gowy.

Wic? Ktry punkt odpowiadaby twojemu zachowaniu? I dlaczego nie byby to punkt d?

Data: 2012-07-02 20:42:28
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marek W.
a) my¶lisz sobie "g³upia pipa" i jedziesz dalej, tam gdzie planowa³e¶
jechaæ b) zatrzymujesz siê i albo j± opierdalasz, albo przepraszasz,
albo próbujesz naspokojnie wyja¶niæ zaistnia³± sytuacjê c) jedziesz
dalej ale fuck ciê wkurzy³ wiêc za jaki¶ czas zawracasz, zatrzymujesz
siê (tym bardziej, ¿e widzisz, ¿e baba wylaz³a na¶rodek drogi) i dalej
jak w punkcie b
d) robisz to samo co zrobi³ ten konkretny quadowiec (nir chodzi o to, ¿e
j± potr±ci³ tylko ogólnie o jego zacvhowanie). Inne warianty nie
przychodz± mi do g³owy.

Wiêc? Który punkt odpowiada³by twojemu zachowaniu? I dlaczego nie by³by
to punkt d?

Zacznijmy od tego, że ta sytuacja by nie zaistniała, tzn. nie obsypywałbym przypadkowych ludzi kurzem i żwirem. Zakładając jednak hipotetycznie, że ktoś by coś za mną bełkotał, moim zdaniem bez powodu, to albo bym olał albo powiedział mu, co o nim myślę, w zależności od nastroju.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 23:06:41
Autor: Marek W.
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

Uytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa w wiadomoci news:jst13k$s71$11usenet.news.interia.pl...
begin Marek W.

a) my?lisz sobie "g3upia pipa" i jedziesz dalej, tam gdzie planowa3e?
jechaa b) zatrzymujesz sie i albo j? opierdalasz, albo przepraszasz,
albo prbujesz naspokojnie wyja?nia zaistnia3? sytuacje c) jedziesz
dalej ale fuck cie wkurzy3 wiec za jaki? czas zawracasz, zatrzymujesz
sie (tym bardziej, ?e widzisz, ?e baba wylaz3a na?rodek drogi) i dalej
jak w punkcie b
d) robisz to samo co zrobi3 ten konkretny quadowiec (nir chodzi o to, ?e
j? potr?ci3 tylko oglnie o jego zacvhowanie). Inne warianty nie
przychodz? mi do g3owy.

Wiec? Ktry punkt odpowiada3by twojemu zachowaniu? I dlaczego nie by3by
to punkt d?

Zacznijmy od tego, e ta sytuacja by nie zaistniaa, tzn. nie
obsypywabym przypadkowych ludzi kurzem i wirem.

Czyli mona zaoy, e nie jeste idiot.

Zakadajc jednak
hipotetycznie, e kto by co za mn bekota, moim zdaniem bez powodu,
to albo bym ola albo powiedzia mu, co o nim myl, w zalenoci od
nastroju.

Czyli co pomidzy punktem a i b. Pewnie tak jak kady normalny czowiek.
A punkt d odpada z powodu takiego, e jednak nie jeste idiot. Chyba wszystko si zgadza?

To teraz powiedz dlaczego starasz si umniejsza win idioty na quadzie a uwypuklasz niezbyt mdre zachowanie kobiety? Gdyby zachowanie idioty to nie doszoby do wypadku. Zachowanie kobiety jest nastpstwem, nie przyczyn.

Data: 2012-07-02 22:31:55
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marek W.
To teraz powiedz dlaczego starasz siê umniejszaæ winê idioty na quadzie
a uwypuklasz niezbyt m±dre zachowanie kobiety? Gdyby zachowanie idioty
to nie dosz³oby do wypadku. Zachowanie kobiety jest nastêpstwem, nie
przyczyn±.

Jest przyczyną wypadku, bo starała się celowo uniemożliwić mu jazdę. I nie wyszło.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 01:21:04
Autor: Marek W.
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

Uytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa w wiadomoci news:jst7gr$s71$21usenet.news.interia.pl...
begin Marek W.

To teraz powiedz dlaczego starasz sie umniejszaa wine idioty na quadzie
a uwypuklasz niezbyt m?dre zachowanie kobiety? Gdyby zachowanie idioty
to nie dosz3oby do wypadku. Zachowanie kobiety jest nastepstwem, nie
przyczyn?.

Jest przyczyn wypadku, bo staraa si celowo uniemoliwi mu jazd. I
nie wyszo.

Acha. Ona kazaa im zawrci i pdzi w swoj stron. No tak, wszystko jasne.

Data: 2012-07-02 23:49:05
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marek W.
Acha. Ona kaza³a im zawróciæ i pêdziæ w swoj± stronê. No tak, wszystko
jasne.

Zawracanie nie jest zabronione, jazda tą drogą też nie jest zabroniona. Hałasowanie i kurzenie to najwyżej wykroczenie.

Z artykułu wynika, że to ona próbowała ich zatrzymać, więc jej wina jest niestety największa.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 02:32:24
Autor: Marek W.
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

Uytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa w wiadomoci news:jstc1h$s71$25usenet.news.interia.pl...
begin Marek W.

Acha. Ona kaza3a im zawrcia i pedzia w swoj? strone. No tak, wszystko
jasne.

Zawracanie nie jest zabronione, jazda t drog te nie jest zabroniona.
Haasowanie i kurzenie to najwyej wykroczenie.

Z artykuu wynika, e to ona prbowaa ich zatrzyma, wic jej wina jest
niestety najwiksza.

No tak, tak, przecie napisaem, e wszystko jasne. Jeszcze o czym chcesz podyskutowa?

Data: 2012-07-03 08:51:55
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marek W.
No tak, tak, przecie¿ napisa³em, ¿e wszystko jasne. Jeszcze o czym¶
chcesz podyskutowaæ?

Czyli po prostu nic nie zrozumiałeś, ok. --
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 12:12:06
Autor: Marek W.
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

Uytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa w wiadomoci news:jsubrb$s71$28usenet.news.interia.pl...
begin Marek W.

No tak, tak, przecie? napisa3em, ?e wszystko jasne. Jeszcze o czym?
chcesz podyskutowaa?

Czyli po prostu nic nie zrozumiae, ok.

Ty si dobrze czujesz? Jest napisane jak w, e wszystko jasne i mwisz e nie zrozumiaem? To co mam napisa, e jeste kretynem i wtedy wycigniesz jedynie suszny wniosek, e teraz to ju zrozumiaem? Pytaem czy chcesz jeszcze o czym dyskutow, ale nie udzielasz jednoznacznej odpowiedzi tylko przecigasz wtek, w ktrym wszystko sobie wyjanilimy. Jeli naprawd musisz bo bez tego nie potrafisz y to ju napisaem, e moemy. Ale tylko wwczas gdy lekarz stwierdzi u ciebie popraw

Data: 2012-07-03 11:55:40
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marek W.
Jest napisane jak wó³, ¿e wszystko jasne i mówisz ¿e nie zrozumia³em?

Dokładnie tak. :>

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 22:48:16
Autor: Axel

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:jsspks$qvq$1mx1.internetia.pl...

[...]

 Nie wiem, co tam sie dzialo tak naprawde, bo pismaki napisza wszystko, zeby tylko bylo bardziej dramatycznie; ale jak np. jedziemy z corka rowerami po jezdni, to ja jade za nia  z tylu, pol metra w lewo od niej. Zeby w razie czego ja zaslonic.

--
Axel

Data: 2012-07-02 21:33:09
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Axel

Bardzo to pomoże...

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 09:06:36
Autor: Axel
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
"to" <to_usenet@interia.pl> wrote in message
begin Axel
[...]
Bardzo to pomoze...

Zalezy w jakiej sytuacji. Po pierwsze - jestem lepiej widoczny, niz 11-latka na mniejszym rowerze. Po drugie - jak ktos zbyt blisko przejedzie i np. zaczepi lusterkiem, to pomoze. Jak ciezarowka przejedzie obok 100km/h to ja mam wieksze szanse sie nie przewrocic, wiec tez moze pomoc. Jeszcze pare sytuacji, w ktorych taki uklad moze pomoc moge Ci wypisac. A na pewno nie zaszkodzi.

--
Axel

Data: 2012-07-02 22:51:59
Autor: DoQ
W dniu 02-07-2012 22:48, Axel pisze:
[...]

Tylko e to jednak "troch" inna sytuacja...

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 23:28:50
Autor: Axel

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:jst1r6$h3o$1mx1.internetia.pl...

[...]

Skad wiesz? Z relacji mediow? To akurat zadna informacja...

--
Axel

Data: 2012-07-02 23:56:54
Autor: DoQ
W dniu 02-07-2012 23:28, Axel pisze:
Tylko e to jednak "troch" inna sytuacja...
Skad wiesz? Z relacji mediow? To akurat zadna informacja...

Z tej samej relacji gdzie jest opisany wypadek:

"Drugi biegy pisa, e zwaszcza po zwrconej mu uwadze podczas pierwszego przejazdu Piotr S. powinien zachowa ostrono. A zwikszy prdko. I gdy Agata Ch. ruszya w jego stron, nie mg ''wykona manewru obronnego'' (skrci i omin jej). Wypadek by nieunikniony."

No chyba, e mamy traktowa w relacje wybirczo. Czyli to co pasuje do wizerunku mordercy jest OK, a to co opisuje gupie zachowanie kobiety ju jest kaczk medialn.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 22:01:02
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin DoQ
"Drugi biegły pisał, że zwłaszcza po zwróconej mu uwadze podczas
pierwszego przejazdu Piotr S. powinien zachować ostrożność. A zwiększył
prędkość. I gdy Agata Ch. ruszyła w jego stronę, nie mógł ''wykonać
manewru obronnego'' (skręcić i ominąć jej). Wypadek był nieunikniony."

Ciekawe, że tego biegłego nie zainteresowało, dlaczego kobieta doprowadziła do sytuacji w której gość na quadzie nie mógł jej ominąć.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 09:07:32
Autor: Axel

[...]

Ja wszelkie medialne opisy wypadkow traktuje z duzym dystansem. Zwlaszcza po tym, jak widzialem wypadek, a potem w dwoch gazetach przeczytalem dwie calkiem odmienne relacje i obie mialy niewiele wspolnego z tym, co ja widzialem. Odpowiadalem na Twoj komentarz o wychodzeniu na srodek. A na wiejskiej drodze pol metra to moze byc juz prawie srodek.

--
Axel

Data: 2012-07-06 22:48:15
Autor: Pablo
W dniu 2012-06-29 22:36, to pisze:

Ale nikt tam nie wjeżdżał na żadne dziecko, hałasowali tylko i kurzyli.

lol... hałasowali tylko i kurzyli...
kilka lat temu jeden gostek w Wawie stracił panowanie nad samochodem i zabił kilka ludzi na przystanku.
On przecież tylko jechał tylko 30 km/h więcej niż była dopuszczalna prędkość na tym odcinku.
Po co Ci ludzie stali na tym przystanku?

Data: 2012-07-06 21:12:35
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Pablo
[...]

No i IMHO dostał zdecydowanie zbyt surowy wyrok.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-07 22:46:38
Autor: Pablo
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-06 23:12, to pisze:
begin Pablo

[...]

W każdym cywilizowanym kraju gość nie wyszedł by z pierdla wcześniej niż po 20 latach, w Stanach miałbym 90% szans załapać się na krzesło, komorę lub zastrzyk... niewłaściwe skreślić.

Data: 2012-07-08 09:56:00
Autor: to
[...]

Bzdura, w cywilizowanych krajach karze się przede wszystkim za INTENCJE. Karanie za sam skutek to cecha charakterystyczna dziczy. --
ignorance is bliss

Data: 2012-07-08 16:19:49
Autor: J.F.
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Sun, 8 Jul 2012 09:56:00 +0000 (UTC), to napisa(a):
begin Pablo
W kadym cywilizowanym kraju go nie wyszed by z pierdla wczeniej ni
po 20 latach, w Stanach miabym 90% szans zaapa si na krzeso, komor
lub zastrzyk... niewaciwe skreli.

Bzdura, w cywilizowanych krajach karze si przede wszystkim za INTENCJE. Karanie za sam skutek to cecha charakterystyczna dziczy.

Nie dotyczy wypadkow. Gdzie co prawda kara jest obnizona juz w kodeksie.

No i intencje czasem trudno udowodnic.

J.

Data: 2012-07-08 16:35:20
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin J.F.
[...]

Gość przekroczył dozwoloną prędkość i 30 km/h, za co grozi niewielki w sumie mandat. Reszta to kwestia pecha. Intencji zabójstwa na pewno nie miał. Kilka lat bezwzględnego więzienia za takie coś to kara rażąco wysoka, ale w naszej półdziczy dla niektórych jak widać jeszcze za niska...

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-08 21:52:01
Autor: Pablo
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-08 18:35, to pisze:
begin J.F.

[...]

Nie będę wnikał w Twoje rozumowanie pecha, ani kto jest dla Ciebie półdziczą... za to bardzo bym prosił byś rozwinął wątek "intencji"... pewnie spece od bezpieczeństwa drogowego w Stanach, Kanadzie, UK coś by się nauczyli :)

Data: 2012-07-08 23:17:13
Autor: Michoo
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
On 08.07.2012 18:35, to wrote:
begin J.F.

[...]

Gość zachowywał się w sposób nieodpowiedzialny prowadząc samochód tak, że nie umiał go opanować. Prawo wymaga kursu i _egzaminu_ żeby móc prowadzić samochód m.i. dlatego, żeby człowiek był w stanie określić warunki.

Reszta to kwestia pecha. Intencji zabójstwa na pewno nie
miał.
Pewnie nie miał, ale jeżeli jest człowiekiem na tyle myślącym, żeby otrzymać prawko to powinien liczyć się z tym, że jak jedzie za szybko jak na warunki i swoje umiejętności to komuś może zrobić krzywdę. Zabójstwo to nie jest, ale skrajna głupota jest karalna, żeby odstraszać.

Art. 173.
§ 1. Kto sprowadza katastrofę w ruchu lądowym, wodnym lub powietrznym zagrażającą życiu lub zdrowiu wielu osób albo mieniu w wielkich rozmiarach, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.
§ 4. Jeżeli następstwem czynu określonego w § 2 jest śmierć człowieka lub ciężki uszczerbek na zdrowiu wielu osób, sprawca podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

Kilka lat bezwzględnego więzienia za takie coś to kara rażąco
wysoka,
Nie jest. Kara ma też odstraszać. Może dzięki temu ktoś się zastanowi czy koniecznie musi zapierdalać. Jak nie ze względu na możliwy mandat to ze względu na to, że jak komuś zrobi qq to trafi do pierdla.

ale w naszej półdziczy
Dzicz to masz w USA. Próbowano m.i. posadzić faceta, który poszedł na przechadzkę za "first degree murder" po tym jak zastrzelił psychola który próbował zaatakować go śrubokrętem. Z perspektywy przysięgłych zaczął strzelać do nieuzbrojonego faceta który szedł w jego kierunku, bo prokurator uznał m.i., że skoro on nie widział co tamten dokładnie ma za plecami gdy biegł ku niemu to przysięgli nie mają się dowiedzieć o tym, że podchodził z ukrytym śrubokrętem.

Michoo

Data: 2012-07-09 08:41:37
Autor: J.F.
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Sun, 08 Jul 2012 23:17:13 +0200, Michoo napisa(a):
On 08.07.2012 18:35, to wrote:
begin J.F.
Bzdura, w cywilizowanych krajach karze si przede wszystkim za
INTENCJE. Karanie za sam skutek to cecha charakterystyczna dziczy.
Nie dotyczy wypadkow. Gdzie co prawda kara jest obnizona juz w kodeksie.

Go przekroczy dozwolon prdko i 30 km/h, za co grozi niewielki w
sumie mandat.
Go zachowywa si w sposb nieodpowiedzialny prowadzc samochd tak, e nie umia go opanowa. Prawo wymaga kursu i _egzaminu_ eby mc prowadzi samochd m.i. dlatego, eby czowiek by w stanie okreli warunki.

Tylko ze malo kto po 24h jazdy to umie. M.in dlatego ze absolutnie tego nie
ucza, a wrecz ucza jak jezdzic po miescie przepisowo 50. To skad ma
wiedziec jak wyglada 70 w deszczu ? Ktore jest na wielu ulicach
dopuszczalne, o drogach poza miejskich nie wspominajac.

Reszta to kwestia pecha. Intencji zabjstwa na pewno nie
mia.
Pewnie nie mia, ale jeeli jest czowiekiem na tyle mylcym, eby otrzyma prawko to powinien liczy si z tym, e jak jedzie za szybko jak na warunki i swoje umiejtnoci to komu moe zrobi krzywd. Zabjstwo to nie jest, ale skrajna gupota jest karalna, eby odstrasza.
Art. 173.
1. Kto sprowadza katastrof w ruchu ldowym, wodnym lub powietrznym zagraajc yciu lub zdrowiu wielu osb albo mieniu w wielkich rozmiarach, podlega karze pozbawienia wolnoci od roku do lat 10.

Tylko widzisz - nie wiem w koncu o jakim przypadku mowa, ale moze np zle
ocenic warunki, wpasc w poslizg, wpasc w przystanek ... a tam bedzie stalo
4 osoby a nie 5. I juz nie ma katastrofy. A dlaczego ... mial szczescie.

4. Jeeli nastpstwem czynu okrelonego w 2 jest mier czowieka lub ciki uszczerbek na zdrowiu wielu osb, sprawca podlega karze pozbawienia wolnoci od 6 miesicy do lat 8.

Tymczasem, jesli kierowca byl trzezwy, i nie podpadl sadowi w jakis sposob, to dostanie rok, moze dwa, ale w zawieszeniu. A naruszyl zasady
bezpieczenstwa w taki sam sposob jak ten co dostal poltora roku do
odsiadki, albo jak ten co dostal 300zl mandatu, bo szczesliwie nikomu nic
sie nie stalo, choc dwa auta do kasacji. I gdzie tu sprawiedliwosc ?
Kilka lat bezwzgldnego wizienia za takie co to kara raco
wysoka,
Nie jest. Kara ma te odstrasza. Moe dziki temu kto si zastanowi czy koniecznie musi zapierdala.

To moze od razu kare smierci ? Jak widac - dzialanie odstraszajace jest znikome. Moze dlatego ze sedziowie
daja rok w zawiasach zamiast dwoch bez.

Tylko biorac pod uwage statystyki - tu nawet resocjalizacja nie potrzebna, bo ludzie zap* a wypadkow nie powoduja, tzn malo powoduja i nei kazdy. A
szansa na to ze taki po raz drugi wypadek spowoduje, tez jest bliska zeru -
choc to oczywiscie od kary zalezy :-) .

ale w naszej pdziczy
Dzicz to masz w USA. Prbowano m.i. posadzi faceta, ktry poszed na przechadzk za "first degree murder" po tym jak zastrzeli psychola ktry prbowa zaatakowa go rubokrtem. Z perspektywy przysigych zacz strzela do nieuzbrojonego faceta ktry szed w jego kierunku, bo prokurator uzna m.i., e skoro on nie widzia co tamten dokadnie ma za plecami gdy bieg ku niemu to przysigli nie maj si dowiedzie o tym, e podchodzi z ukrytym rubokrtem.

Ale spojrz na to z drugiej strony - zastrzelil czlowieka bez powodu. Nastepnym razem zastrzeli inwalide z Iraku, ktory bez reki biegnie do
autobusu. To chyba lepiej zeby go posadzic teraz :-)

A poza tym ... skad wiadomo ze psychol chcial go zadzgac srubokretem ? J.

Data: 2012-07-08 21:44:19
Autor: Pablo
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-08 11:56, to pisze:
begin Pablo

[...]

Czyli US, Kanada, UK, to dzicz, a Polska względnie cywilizowany kraj.
Pokaż mi kraj gdzie po takim czymś wsadzili by gościowi mandat?

Data: 2012-07-08 22:03:23
Autor: Pablo
W dniu 2012-07-06 22:48, Pablo pisze:
[...]

K woli sprostowania... przekroczył prędkość ponad 60 km, 3 ofiary śmiertelne.

Data: 2012-06-29 22:43:46
Autor: dominik
On 2012-06-29 22:33, huri_khan wrote:
Dnia Fri, 29 Jun 2012 19:14:35 +0000 (UTC), to napisał(a):

[...]

D. rozglądnąć się za odpowiednim kamieniem i przyjebać w obronie własnej

;)

--
                                           _   _       _a_a
   dominik,  gg:919564         _   _     _{.`=`.}_    {/ ''\_

Data: 2012-07-01 10:49:50
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.06.2012 22:43, dominik pisze:
On 2012-06-29 22:33, huri_khan wrote:
[...]

D. rozgldn si za odpowiednim kamieniem i przyjeba w obronie wasnej

"No ja nie wiem... Chyba bd strzela..."
"Dobra odpowied!"

Data: 2012-06-29 23:37:52
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
  Powitanko,

A co wedug Ciebie powinien zrobi rodzi,  widzc e na jego dziecko
wjeda quad ?

Odepchnac dziecko jak najdalej niebezpieczenstwa. To po pierwsze, potem mozna juz sobie spokojnie kombinowac co dalej. Popelnianie samobojstwa przez wchodzenie pod pedzacy quad nie jest najmadrzejsze, chocby z tego powodu, ze nie taka powinna byc pierwsza odruchowa reakcja rodzica.
Co wiecej, kierownik quada widzac podstawiajaca sie kobiete mogl probowac ja ominac wjezdzajac w wozek z dzieckiem, lub zerwac przyczepnosc z takim samym skutkiem.
Przykre, ale jesli wierzyc opisowi, to trudno dojsc do innych wnioskow.
A ze gosc posiedzi, to dobrze, bedzie spokoj na pare lat.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna ma szkodliwo spoeczn?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mroek)

Data: 2012-06-30 06:08:39
Autor: huri_khan
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Fri, 29 Jun 2012 23:37:52 +0200, Pawel "O'Pajak" napisa(a):

  Powitanko,

[...]

Z opisu wynika e dziecko (5 miesiczne) byo w wzku, wic cizko odpycha
wzek na polnej drodze tak, eby czasami dziecko z tego wzka nie wypado. --

Data: 2012-06-30 10:46:27
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin huri_khan
Z opisu wynika że dziecko (5 miesięczne) było w wózku, więc cięzko
odpychać wózek na polnej drodze tak, żeby czasami dziecko z tego wózka
nie wypadło.

No tak, ciężko zjechać wózkiem z drogi, lepiej wybiec na środek pod quada. Ty to na trzeźwo piszesz?

Data: 2012-06-30 21:53:11
Autor: huri_khan
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Sat, 30 Jun 2012 10:46:27 +0000 (UTC), to napisa(a):

begin huri_khan

Z opisu wynika e dziecko (5 miesiczne) byo w wzku, wic cizko
odpycha wzek na polnej drodze tak, eby czasami dziecko z tego wzka
nie wypado.

No tak, ciko zjecha wzkiem z drogi, lepiej wybiec na rodek pod quada. Ty to na trzewo piszesz?

"Jedni mwi, e to ta kobieta wyskoczya na drog, inni, e na ni
wjecha, bo chcia j przestraszy"

Rozumiem e bye na miejscu i widziae ca sytuacj. Moe wic narysuj
szkic sytuacyjny uwzgldnij w nim: szeroko polnej drogi, szeroko wzka,
prdko quada jego tor jazdy, rodzaj nawierzchni. To rozwieje nasze
wtpliwoci. --

Data: 2012-06-30 22:21:35
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin huri_khan
"Jedni mówią, że to ta kobieta wyskoczyła na drogę, inni, że na nią
wjechał, bo chciał ją przestraszyć"

Nie bredź, nawet jej mąż twierdzi, że wyszła na środek.

Data: 2012-07-01 22:13:47
Autor: huri_khan
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Sat, 30 Jun 2012 22:21:35 +0000 (UTC), to napisa(a):

begin huri_khan

"Jedni mwi, e to ta kobieta wyskoczya na drog, inni, e na ni
wjecha, bo chcia j przestraszy"

Nie bred, nawet jej m twierdzi, e wysza na rodek.

Czyli nie bye na miejscu. Oczywicie moesz dalej snu swoje teorie. --

Data: 2012-07-01 20:58:25
Autor: to
[...]

Czyli nie byłeś na miejscu. Oczywiście możesz dalej snuć swoje teorie.

Wij się, wij.

Data: 2012-07-02 17:00:23
Autor: kamil
On 30/06/2012 05:08, huri_khan wrote:
[...]

Przecie tu sami teoretycy - eksperci. Obronn rk wychodz z kadej sytuacji, w dwie sekundy potrafi wyprowadzi samochd z polizgu, zatrzyma si bezpiecznie na poboczu i jeszcze trjkt rozstawi.

Szkoda strzpi klawiatur. ;-)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-06-30 08:05:32
Autor: Marcin N
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-06-29 23:37, Pawel "O'Pajak" pisze:
  Powitanko,

[...]

Bzdura.

Patrz na ten wtek i widz samych teoretyzujcych facetw.

Jaka jest prawda? Psychologowie dawno wysnuli wnioski:

MATKA jest gotowa umrze za swoje dziecko.
OJCIEC za swoje dziecko jest gotowy zabi.

Data: 2012-06-30 10:47:18
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marcin N
Jaka jest prawda? Psychologowie dawno wysnuli wnioski:

MATKA jest gotowa umrzeć za swoje dziecko. OJCIEC za swoje dziecko jest
gotowy zabić.

Fascynujące, możesz pochwalić się jeszcze innymi, znanymi Ci, mądrościami ludowymi?

Data: 2012-06-30 21:53:31
Autor: huri_khan
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Sat, 30 Jun 2012 10:47:18 +0000 (UTC), to napisa(a):

begin Marcin N

Jaka jest prawda? Psychologowie dawno wysnuli wnioski:

MATKA jest gotowa umrze za swoje dziecko. OJCIEC za swoje dziecko jest
gotowy zabi.

Fascynujce, moesz pochwali si jeszcze innymi, znanymi Ci, mdrociami ludowymi?

Masz dzieci ?

Data: 2012-06-30 22:38:59
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-30 21:53, huri_khan pisze:
[...]

Nie ma. Wystarczy poczyta, co pisze w tym wtku.

Data: 2012-06-30 22:21:57
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marcin N
Nie ma. Wystarczy poczytać, co pisze w tym wątku.

Myślisz, że jak sobie zrobię, to zidiocieję?

Data: 2012-07-01 10:58:18
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 30.06.2012 22:38, Marcin N pisze:
Fascynujce, moesz pochwali si jeszcze innymi, znanymi Ci,
mdrociami
ludowymi?

Masz dzieci ?

Nie ma. Wystarczy poczyta, co pisze w tym wtku.

Niestety nawet skoczony debil, jak ten dwuliterowy troll, ktrego nie wiem po co namitnie wycigacie ludziom z KFa, moe gdzie co "zasia" - do tego rozumu niestety nie trzeba.

Co do zachowania kobiety... Piraci ominli, zawrcili - czyli przez chwil prdko mieli blisk zera. Musieli si rozpdzi. Ona stana na rodku drogi, eby ich zniechci do dalszego rozpdzania si.

A te skurwysyny day w rur bo sdziy, e ona uskoczy.

Innymi sowy taki nasz lokalny Plac Niebiaskiego Spokoju - tamte czogi tez nie musiay gwatownie hamowa. Musiay tylko nie przypiesza.

Data: 2012-07-01 09:04:43
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Andrzej Lawa
Niestety nawet skończony debil, jak ten dwuliterowy troll, którego nie
wiem po co namiętnie wyciągacie ludziom z KFa, może gdzieś coś "zasiać"
- do tego rozumu niestety nie trzeba.

Spokojna głowa, że mam znacznie wyższe IQ niż Ty. :>

Data: 2012-07-01 20:23:23
Autor: Marcin N
W dniu 2012-07-01 11:04, to pisze:

Spokojna głowa, że mam znacznie wyższe IQ niż Ty. :>

Widzę, że o IQ masz równie niewielkie pojęcie, jak o reakcjach rodziców na zagrożenie dziecka.

Otóż naukowcy (wiem, wiem - nie czytasz, co piszą) stwierdzili, że inteligencja to jest jedna z niewielu rzeczy, której ludzie NIE ZAZDROSZCZĄ. Każdy ma swoją inteligencję i inteligencję innych ma w dupie.

Gdy więc popisujesz się, jaki to jesteś bystry - nikogo to nie rusza. Musisz wynaleźć coś innego do szpanowania.

Data: 2012-07-01 19:51:40
Autor: to
[...]

Albo trollujesz albo sądzisz po sobie, ale generalnie -- gówno prawda.

Gdy więc popisujesz się, jaki to jesteś bystry - nikogo to nie rusza.
Musisz wynaleźć coś innego do szpanowania.

Wręcz przeciwnie. :)

Data: 2012-07-01 21:33:10
Autor: Andrzej Lawa
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 01.07.2012 20:23, Marcin N pisze:

Gdy wic popisujesz si, jaki to jeste bystry - nikogo to nie rusza.
Musisz wynale co innego do szpanowania.

to-siek po prostu tonie w kompleksach i usiuje si jakimi liczbami urojonymi podbudowa ;)

Data: 2012-07-01 19:52:15
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Andrzej Lawa
to-siek po prostu tonie w kompleksach i usiłuje się jakimiś liczbami
urojonymi podbudować ;)

Nie oceniaj innych po sobie, Andrzejku. :) --

Data: 2012-07-01 22:18:18
Autor: huri_khan
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Sun, 1 Jul 2012 09:04:43 +0000 (UTC), to napisa(a):

begin Andrzej Lawa

Niestety nawet skoczony debil, jak ten dwuliterowy troll, ktrego nie
wiem po co namitnie wycigacie ludziom z KFa, moe gdzie co "zasia"
- do tego rozumu niestety nie trzeba.

Spokojna gowa, e mam znacznie wysze IQ ni Ty. :>

Skoro napisa e ma Ci w KF to po co mu odpisujesz ?  Na dodatek jeszcze
co wspominasz o IQ.

Data: 2012-07-01 20:56:45
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin huri_khan
Skoro napisał że ma Cię w KF to po co mu odpisujesz ?  Na dodatek
jeszcze coś wspominasz o IQ.

To jego KF, a nie mój, jego decyzja, że nie chce widzieć odpowiedzi. :-)

Data: 2012-07-01 22:20:28
Autor: huri_khan
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Sun, 01 Jul 2012 10:58:18 +0200, Andrzej Lawa napisa(a):

Masz racj wrzucam go do KFa.

Data: 2012-07-01 20:57:29
Autor: to
[...]

Masz rację wrzucam go do KFa.

Popieram! :D

Data: 2012-07-01 23:04:48
Autor: DoQ
W dniu 30-06-2012 21:53, huri_khan pisze:
[...]

Ty pewnie masz i dlatego wybiegasz na rodek jezdni z wycignitym rodkowym palcem tu przed nadjedajcy pojazd?

--
Pozdr.

Data: 2012-07-01 21:08:07
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin DoQ
Ty pewnie masz i dlatego wybiegasz na środek jezdni z wyciągniętym
środkowym palcem tuż przed nadjeżdżający pojazd?

Bardzo skuteczna metoda ochrony potomstwa! Jak będę miał swoje, to na pewno będę ją stosował!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-01 23:18:13
Autor: DoQ
W dniu 01-07-2012 23:08, to pisze:
Ty pewnie masz i dlatego wybiegasz na rodek jezdni z wycignitym
rodkowym palcem tu przed nadjedajcy pojazd?
Bardzo skuteczna metoda ochrony potomstwa! Jak bd mia swoje, to na
pewno bd j stosowa!

Koniecznie. Kade dziecko marzy o rodzicu, ktry chce zgin w idiotyczny sposb.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-01 23:31:33
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 01.07.2012 23:04, DoQ pisze:
[...]

Ummm... Tu przed nadjedajcy pojazd? Ktry to przed "nadjechaniem" musia zawraca?

Data: 2012-07-01 21:33:55
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Andrzej Lawa
Ummm... Tuż przed nadjeżdżający pojazd? Który to przed "nadjechaniem"
musiał zawracać?

Widzę Andrzejku, że nawet z czytaniem masz problemy:

Data: 2012-07-01 23:34:13
Autor: DoQ
W dniu 01-07-2012 23:31, Andrzej Lawa pisze:
Ty pewnie masz i dlatego wybiegasz na rodek jezdni z wycignitym
rodkowym palcem tu przed nadjedajcy pojazd?
Ummm... Tu przed nadjedajcy pojazd? Ktry to przed "nadjechaniem"
musia zawraca?

Manewr zawracania nie jest zabroniony, a wylaza mu dopiero jak mia przejecha drugi raz.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 00:58:15
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 01.07.2012 23:34, DoQ pisze:
[...]

Zgodnie z opisem "hawajskie pozdrowienie" byo najpierw.

Nigdzie w opisie nie byo nic o wyjciu tu przed pojazd.

Dlatego najprawdopodobniej wygldao to tak, e tamten zawrci i zacz na nich jecha, ona osonia dziecko wychodzc na rodek drogi, a tamten skurwysyn zacz si bawi w tchrza i zamiast zahamowa lub zjecha z drogi (do czego quady w sumie su) postanowia j zgoni z drogi.

Twoja sugestia celowego wyjcia tu przed nadjedajcy pojazd jest, delikatnie mwic, absurdalna.

Data: 2012-07-01 23:00:19
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Andrzej Lawa
Dlatego najprawdopodobniej wyglądało to tak, że tamten zawrócił i zaczął
na nich jechać, ona osłoniła dziecko wychodząc na środek drogi, a tamten
skurwysyn zaczął się bawić w tchórza i zamiast zahamować lub zjechać z
drogi (do czego quady w sumie służą) postanowiła ją zgonić z drogi.

Dziecko też jechało środkiem drogi? Coraz lepiej, Andrzejku.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 07:19:07
Autor: DoQ
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 02-07-2012 01:00, to pisze:
Dziecko te jechao rodkiem drogi? Coraz lepiej, Andrzejku.

http://www.youtube.com/watch?v=_d7Fu1uRsL4 tutaj ojciec ratuje dziecko w podobny sposb ;-)

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 07:12:50
Autor: DoQ
W dniu 02-07-2012 00:58, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Sam zasugerowae powyej, typ zacz bawi si w "tchrza" - czyli tak na prawd jedynym powodem najprawdopodobniej byo wyjcie tej baby przed quada celem zatrzymania. Natomiast teoria o chronieniu dziecka na rodku drogi jest wyjtkowo absurdalna, szczeglnie biorc pod uwag jej agresj, pokazywanie rodkowego palca, wyzwiska itd. Tym bardziej e ani dziecku ani ojcu nic si nie stao. Trafi swj na swego, pobawili si w czikena i tak si to gupio zakoczyo.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 08:16:20
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.07.2012 07:12, DoQ pisze:

Sam zasugerowae powyej, typ zacz bawi si w "tchrza" - czyli tak
na prawd jedynym powodem najprawdopodobniej byo wyjcie tej baby przed
quada celem zatrzymania. Natomiast teoria o chronieniu dziecka na rodku

A miaa inne wyjcie nie majc broni w rku?

Moe ciebie nie rusza, jak twojemu dziecku w twarz leciayby z du
prdkoci kurz i kamienie, ale normalny rodzic raczej zareaguje.

drogi jest wyjtkowo absurdalna, szczeglnie biorc pod uwag jej
agresj, pokazywanie rodkowego palca, wyzwiska itd. Tym bardziej e ani

No tak, bo ty by agodnie i spokojnie stwierdzi "askawy pan by
uprzejmy raczy zasypa nas kurzem i spowodowa powane zagroenie w
postaci latajcych kamieni" a jakby kto usiowa ci wbi n w brzuch
to grzecznie zwrciby uwag na wraliwo ludzkiego organizmu na
perforacj?

dziecku ani ojcu nic si nie stao.

Dorosy jest z reguy nieco bardziej odporny od dziecka.

Poza tym co to za argument? Jeli np. jaki palant jedzi nawalony jak
meserszmit, ale e pki co jeszcze krzywdy nikomu nie zrobi to wg
ciebie wszystko jest w porzdku?

Co wicej by moe tylko dlatego nic si im nie stao, e ona wysza na
rodek drogi i tamci jednak troch kurs zmienili.

Data: 2012-07-02 08:28:55
Autor: DoQ
W dniu 02-07-2012 08:16, Andrzej Lawa pisze:
A miaa inne wyjcie nie majc broni w rku?
Moe ciebie nie rusza, jak twojemu dziecku w twarz leciayby z du
prdkoci kurz i kamienie, ale normalny rodzic raczej zareaguje.

Normalny rodzic rzuca si przed nadjedajcy pojazd po tym jak zostanie przez niego zakurzony czy te ochlapany?

[...]

Czekaj, czekaj... mam biega krzyczc "fak ju" za kadym samochodem ktry mnie np. ochlapie?

postaci latajcych kamieni" a jakby kto usiowa ci wbi n w brzuch
to grzecznie zwrciby uwag na wraliwo ludzkiego organizmu na
perforacj?

Sypnicie kurzem porwnujesz do wbijania noa w brzuch? Jaki zwizek ma jedno z drugim?

dziecku ani ojcu nic si nie stao.
Dorosy jest z reguy nieco bardziej odporny od dziecka.

Szczeglnie taki co nie wazi bezsensownie w drog pojazdowi mechanicznemu.

Poza tym co to za argument? Jeli np. jaki palant jedzi nawalony jak

Co z nim nie tak? Mona si byo rozej ew. pokrzycze na siebie i wszyscy by dzi yli. Niestety komu przyszo do gowy zatrzyma nadjedajcy pojazd i tak to si skoczyo.

meserszmit, ale e pki co jeszcze krzywdy nikomu nie zrobi to wg
ciebie wszystko jest w porzdku?

Nie widz zwizku.

Co wicej by moe tylko dlatego nic si im nie stao, e ona wysza na
rodek drogi i tamci jednak troch kurs zmienili.

Na pewno byli to urodzeni dzieciobjcy - celowali w wzek.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 08:46:49
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.07.2012 08:28, DoQ pisze:
[...]

Nie "rzuca przed". Brednie wypisujesz.

Z opisu wynika raczej scenariusz jaki opisa Miroo.

[...]

Kadym wszystkimi dwoma jadcymi razem?

[...]

Kurz _i_ kamienie.

Dostae kiedy kamieniem prosto w oko? Chciaby?

dziecku ani ojcu nic si nie stao.
Dorosy jest z reguy nieco bardziej odporny od dziecka.

Szczeglnie taki co nie wazi bezsensownie w drog pojazdowi mechanicznemu.

Zapierdalasz quadem?

[...]

Dlaczego uniewinniasz kierujcego pojazdem, ktry CELOWO ZAWRCI i
POMIMO ZWRCENIA UWAGI (abstrahujc od formy zwrcenia) jecha CO
NAJMNIEJ TAK SAMO NIEBEZPIECZNIE?

Kto mu kaza zawrci i szarowa na pieszych?

meserszmit, ale e pki co jeszcze krzywdy nikomu nie zrobi to wg
ciebie wszystko jest w porzdku?

Nie widz zwizku.

Udajesz czy faktycznie nie rozumiesz?

Co wicej by moe tylko dlatego nic si im nie stao, e ona wysza na
rodek drogi i tamci jednak troch kurs zmienili.

Na pewno byli to urodzeni dzieciobjcy - celowali w wzek.

Po prostu debile bez wyobrani.

Data: 2012-07-02 08:23:40
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Andrzej Lawa
Nie "rzuca przed". Brednie wypisujesz.

Z opisu wynika raczej scenariusz jaki opisał Miroo.

Tak, bardzo realny scenariusz, biorąc pod uwagę fakt, że quad uderzył tą kobietę prawą stroną. Zakładając, że stała z lewej strony wózka, a on jechał z przeciwka, rozniósłby przede wszystkim wózek. A z tego co wiem, dziecku nic się nie stało.

Czy Wy wszyscy coś palicie?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 20:07:59
Autor: DoQ
W dniu 02-07-2012 08:46, Andrzej Lawa pisze:
Normalny rodzic rzuca si przed nadjedajcy pojazd po tym jak zostanie
przez niego zakurzony czy te ochlapany?
Nie "rzuca przed". Brednie wypisujesz.

No to jak jak nie przed? Za?

Z opisu wynika raczej scenariusz jaki opisa Miroo.

Jasne...

Czekaj, czekaj... mam biega krzyczc "fak ju" za kadym samochodem
ktry mnie np. ochlapie?
Kadym wszystkimi dwoma jadcymi razem?

No ale jako dobry rodzic powinienem si tak awanturowa czy nie?

Sypnicie kurzem porwnujesz do wbijania noa w brzuch? Jaki zwizek ma
jedno z drugim?
Kurz _i_ kamienie.

Aha.. czyli czekaj, jak kto ci przyoy kos pod ebra to go jeszcze prowokujco zwyzywasz?

Dostae kiedy kamieniem prosto w oko? Chciaby?

Ale jaki to ma zwizek ze wskakiwaniem przed quada?
Lepiej zosta rozjechanym ni dosta kamieniem czy co chciae tym pytaniem przekaza?

dziecku ani ojcu nic si nie stao.
Dorosy jest z reguy nieco bardziej odporny od dziecka.
Szczeglnie taki co nie wazi bezsensownie w drog pojazdowi mechanicznemu.
Zapierdalasz quadem?

Tak dwoma, niebieskim i czerwonym.

> [...]
> Dlaczego uniewinniasz kierujcego pojazdem, ktry CELOWO ZAWRCI i
POMIMO ZWRCENIA UWAGI (abstrahujc od formy zwrcenia) jecha CO

Zacytujesz w ktrym miejscu uniewinniem kierowc quada?

Kto mu kaza zawrci i szarowa na pieszych?
meserszmit, ale e pki co jeszcze krzywdy nikomu nie zrobi to wg
ciebie wszystko jest w porzdku?
Nie widz zwizku.
Udajesz czy faktycznie nie rozumiesz?

Zaraz zaraz, czy przejechaby j gdyby mu nie wlaza pod koa?

Co wicej by moe tylko dlatego nic si im nie stao, e ona wysza na
rodek drogi i tamci jednak troch kurs zmienili.
Na pewno byli to urodzeni dzieciobjcy - celowali w wzek.
Po prostu debile bez wyobrani.

Dokadnie. Zarwno kierowca jak i denatka ktra nie umiaa zapanowa nad emocjami.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 18:19:17
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin DoQ
Aha.. czyli czekaj, jak ktoś ci przyłoży kosę pod żebra to go jeszcze
prowokująco zwyzywasz?

W jego przypadku wcale bym się nie zdziwił... :)

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 09:48:54
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.07.2012 20:07, DoQ pisze:

Kadym wszystkimi dwoma jadcymi razem?

No ale jako dobry rodzic powinienem si tak awanturowa czy nie?

Reakcja obronna matki to odruch.

[...]

O, czyli jednak przyznajesz, e tamten na quadzie chcia j zabi? ;->

Dostae kiedy kamieniem prosto w oko? Chciaby?

Ale jaki to ma zwizek ze wskakiwaniem przed quada?
Lepiej zosta rozjechanym ni dosta kamieniem czy co chciae tym
pytaniem przekaza?

Lepiej spowodowa, by quad si zatrzyma.

Kobieta naiwnie liczya na rozsdn reakcj debila na quadzie.

> [...]

NAJMNIEJ TAK SAMO NIEBEZPIECZNIE?

Zacytujesz w ktrym miejscu uniewinniem kierowc quada?

Twierdzc, e to ona "wylaza mu pod koa". To oznacza wejcie w taki
sposb, e kierujcy pojazdem nie ma szans na reakcj.

[...]

Najwyraniej tak.

[...]

Ciko matce zapanowa nad emocjami jak jakie skurwysyny sypi na jej
dziecko pyem i kamieniami.

Data: 2012-07-02 10:37:12
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
W dniu 2012-07-02 00:58, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Opisana sytuacja jest tak czytelna, e zupenie nie rozumiem tej dyskusji.
Nikogo nie chc broni, ale wygldao to tak:
Gocie jechali quadami po drodze zwanej "rajdwk". Chcieli sobie poszale - brak rozsdku, ale taki na poziomie redniej krajowej (kto z nas nie zrobi nigdy nic nierozsdnego?). Ich Quady s syszalne z daleka, wic kady, kto si znalaz na ich drodze sysza i w momencie mijania zatrzymywa si a nawet cofa lekko w krzaki, czekajc a przejad. Normalne i oczywiste zachowanie. Problem zrobi si jednak w momencie, gdy po drodze szli rodzice z wzkiem - po pierwsze ciko z wzkiem cofn si w krzaki, po drugie ryk silnika obudzi dziecko. Matk to zdenerwowao (zrozumiae), pokazaa im faka (te bym tak zrobi), co pewnie musieli dostrzec. I tu okazuje si, e kierowca quada to debil, ktry zamiast si zatrzyma i przeprosi, postanowi udowodni, e ma prawo sobie po tej drodze jedzi i przejedzie obok nich jeszcze raz. I z kolei tu okazuje si, e matka dziecka to debilka, bo zamiast, widzc co si dzieje, odpuci debilowi, postanowia sprobowa go zatrzyma, przeceniajc moliwoci zarwno techniczne quada jak i mentalne jego kierowcy. A "rajdowiec" w sumie te nie spodziewa si tak debilnej reakcji. To wygldao jak klasyczna ktnia, w ktrej ludzie zaczynaj si naparza o byle gupot. Problemem w tym wypadku by tylko quad, ktry za swoj mas i prdkoci nie da szans kobiecie :(

--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjay[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --

Data: 2012-06-30 12:44:57
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

Powitanko,

Patrz na ten wtek i widz samych teoretyzujcych facetw.

Mam nadzieje, ze nikt nie bedzie tego sprawdzal praktycznie, ani nawet nie bedzie mu to dane... W kazdym razie nie zyczylbym tego nawet najgorszemu wrogowi.

MATKA jest gotowa umrze za swoje dziecko.

Ale ta smierc byla niepotrzebna i calkowicie bezsensowna. Tymbardziej to smutne, ale jesli wierzyc opisowi, to tak niestety jest.
Nie wiem ile wazy quad, ale nie trzeba miec doktoratu z fizyki, zeby ocenic mozliwosc wyhamowania lub zmiany kierunku takiej rozpedzonej masy. Troche wyobrazni i instynktu samozachowawczego.
Swoja droga tatus jakos sie nie popisal (moze tez byl zaskoczony), ktos inny powinien tam sie spotkac z czyms twardym.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-07-02 22:29:56
Autor: R2r
W dniu 2012-06-30 12:44, Pawel "O'Pajak" pisze:
Swoja droga tatus jakos sie nie popisal (moze tez byl zaskoczony),
Może po prostu akurat nie miał czym zabić?

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-07-02 08:24:15
Autor: Miroo
W dniu 2012-06-29 21:14, to pisze:
Ciekawe na czym polega technika ochrony dziecka polegająca na wchodzeniu
pod jadącego quada...

Jak widzę, że ktoś pędzi na rowerze po chodniku to chowam dziecko za siebie i wysuwam się jeszcze z pół kroku, żeby wymusić na rowerzyście zachowanie odpowiedniej odległości lub/i zmniejszenie prędkości.
Może kobieta chciała zrobić podobnie, licząc naiwnie na inteligencję lub ludzkie odruchy kierującego quadem.

Wszyscy tu ferują wyroki na podstawie notki prasowej. To zupełnie nie ma sensu.

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-07-02 08:04:50
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Miroo
[...]

Tak, oczywiście: "uderzona została z ogromną siłą prawą stroną quada". Rozrysuj to sobie.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 10:34:04
Autor: Miroo
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-02 10:04, to pisze:
begin Miroo

[...]

Odpowiedziałem tylko na twoje pytanie:
> Ciekawe na czym polega technika ochrony dziecka polegająca na wchodzeniu pod jadącego quada...

A co do tego szczególnego przypadku napisałem, że nie ma sensu gdybać na podstawie kilku zdań z gazety. Jak widzę, mamy w Polsce tyleż samo prokuratorów i techników kryminalistyki, co selekcjonerów piłkarskich :)

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-07-02 09:05:47
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Miroo
Odpowiedziałem tylko na twoje pytanie:
 > Ciekawe na czym polega technika ochrony dziecka polegająca na
wchodzeniu pod jadącego quada...

Odpowiedziałeś, że polegała na osłonięciu wózka od strony drogi, tymczasem z tekstu jasno wynika, że to było co najmniej kilka kroków, czyli kobieta po prostu postanowiła zatrzymać quada i źle oceniła swoje możliwości w tym zakresie.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 13:31:41
Autor: Miroo
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-02 11:05, to pisze:
begin Miroo

> [...]

tymczasem z tekstu jasno wynika, że to było co najmniej kilka kroków,
czyli kobieta po prostu postanowiła zatrzymać quada i źle oceniła swoje

Powtarzam, ja tylko odpowiadałem na twoje pytanie. Artykułu wtedy nie czytałem, więc tylko wyraziłem przypuszczenie co do jej motywów.

W tym konkretnym przypadku uważam, że kobieta chciała quadowca złapać i zwyzywać/skopać/nie wiem co. Droga nie jest szeroka, pewnie dwa, trzy kroki wystarczyłyby, aby quad się nie zmieścił.

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-07-02 15:11:30
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Miroo
Powtarzam, ja tylko odpowiadałem na twoje pytanie. Artykułu wtedy nie
czytałem

Widać.

W tym konkretnym przypadku uważam, że kobieta chciała quadowca złapać i
zwyzywać/skopać/nie wiem co. Droga nie jest szeroka, pewnie dwa, trzy
kroki wystarczyłyby, aby quad się nie zmieścił.

Czyli to w zasadzie ona spowodowała wypadek.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 23:43:12
Autor: mk4
On 2012-07-02 17:11, to wrote:
begin Miroo

[...]

No to zalezy - jesli weszla tam (w kierunku osi) wczesniej i gosc w nia uderzyl to jego wina - kazdy i zawsze ma obowiazek zatrzymac sie w takiej sytuacji - i kropka (a po zawroceniu mial czas i mozliwosc bo jak ktos wspomnial predkosc byla zerowa i dopiero sie rozpedzal).

Jesli jednak ona weszla tuz przed pedzacym juz pojazdem to podpada pod wtargniecie i niestety sama spowodowala wypadek.

Nie bylo mnie tam ale bardziej prawdopodobny wydaje sie przypadek 1 - czyli wina kierujacego.

--
mk4

Data: 2012-07-02 22:04:01
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin mk4
[...]

Można by polemizować, czy masz obowiązek zatrzymywać się na żądanie osoby nieuprawnionej. Jeśli widział, że kobieta widzi go i celowo próbuje zatrzymać, to może poczuł się zagrożony?

[...]

Najbardziej prawdopodobny przypadek jest taki, że nie mając do tego uprawnień próbowała go nieudolnie zatrzymać i w efekcie bawili się w tchórza a pod koniec uciekli w tą samą stronę. I niestety w takim wypadku moim zdaniem główna wina leży po stronie kobiety.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 13:07:08
Autor: kamil
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
On 02/07/2012 23:04, to wrote:
begin mk4

[...]

Mona by polemizowa, czy masz obowizek zatrzymywa si na danie osoby
nieuprawnionej. Jeli widzia, e kobieta widzi go i celowo prbuje
zatrzyma, to moe poczu si zagroony?

Oh, biedny mody facet na quadzie poczu si zagroony, bo matka wychodzi na rodek drogi.. Pewnie ba si, e pobije go, ukradnie quada i ucieknie w sin dal.

Co za nieszczcie spotkao tego przemiego czowieka, mia pecha trafi na bydlta idce sobie spokojnie na spacer.

Najbardziej prawdopodobny przypadek jest taki, e nie majc do tego
uprawnie prbowaa go nieudolnie zatrzyma i w efekcie bawili si w
tchrza a pod koniec uciekli w t sam stron. I niestety w takim wypadku
moim zdaniem gwna wina ley po stronie kobiety.

Na szczcie sdu nie interesuje zdanie chopakw z polskiego internetu.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-03 19:23:54
Autor: DoQ
W dniu 03-07-2012 14:07, kamil pisze:
Na szczcie sdu nie interesuje zdanie chopakw z polskiego internetu.

Dobrze e dodae polskiego, bo jeszcze kto by pomyla o brytyjskim - a tam wiadomo pisz chopaki z ktrymi nigdy nie polemizujesz.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-04 11:34:54
Autor: kamil
On 03/07/2012 18:23, DoQ wrote:
[...]

Urzekajce, na szczcie taki cyrk ju tylko na wschodnich rubieach europy mona oglda, dlatego tu jestem. :-)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-05 19:22:40
Autor: DoQ
W dniu 04-07-2012 12:34, kamil pisze:
[...]

Jasne, w UK nie ma dresiarzy, wszyscy jed przepisowo, a modzie wcale nie pije alkoholu... takie bajki opowiadaj u siebie na wiosce.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-06 12:44:36
Autor: kamil
On 05/07/2012 18:22, DoQ wrote:
[...]

Ja tam stary nie wiem, ale ostatni raz kto wyprzedza mnie w niedozwolonym miejscu dwa lata temu. Na wakacjach w Polsce.

Statystyki nie kami niestety.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-06 14:20:35
Autor: J.F
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Uytkownik "kamil"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:jt6j34$frj$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Bo w UK jezdziles glownie po autrostradach ?

Statystyki nie kami niestety.

Czasem troche klamia, bo jednak nie uwzgledniaja stanu drog, ruchu itp.
Tzn uwzgledniaja - tylko nie pokazuja wyraznie ze to z tego powodu.

Pare lat temu przejechalem troche po Polsce z Niemcem. Szybko zauwazyl "gdzie jest wasza policja". Faktycznie - na gierkowce zapala sie czerwone, a samochody jada, jada, i jada. Doslownie nie bylo skrzyzowania zeby kilka samochodow na czerwonym przemknelo.

Bardzo ryzykowne to nie bylo, bo jednak jakis tam czas jest na to zarezerwowany w sygnalizacji i widac dobry. A jak czlowiek jedzie 130, to zrozumiale ze mu sie nie chce hamowac.

Ale z drugiej strony ... w Niemczech musi byc mala kara za wyprzedzanie na przejsciach, przynajmniej tych na drogach wielopasowych, bo nie mial oporow :-)

J.

Data: 2012-07-06 18:14:12
Autor: Artur Malg
W dniu 2012-07-06 14:20, J.F pisze:
[...]

Raczej tak rednio kami i to nie stan drg/ruch jest winny obecnej
sytuacji. Oczywicie, gdyby ruchu nie byo to pewnie by byo mniej
wypadkw, gdyby drogi byy lepsze to by moe wypadkw by byo mniej
- jednak jak patrz na to co si dzieje to mam wtpliwoci.

[...]

Prawd powiedzia - gdzie jest policja, gdzie jest nadzr, gdzie s
konsekwencje itd. No, ale system powoli si wdraa, za czerwone
bd z automatu mandaty itd.

Bardzo ryzykowne to nie bylo, bo jednak jakis tam czas jest na to
zarezerwowany w sygnalizacji i widac dobry. A jak czlowiek jedzie 130,
to zrozumiale ze mu sie nie chce hamowac.

Bardzo ryzykowne nie byo? Znaczy tam gdzie byy wiata to byo cho
100km/h dopuszczone? Aha, nie chce si hamowa - to pewnie jak w
miertelnym wypadku na gierkwce, o ktrym pisaem niedawno. Tak,
skrzyowanie i kto pojecha na czerownym, poniewa mu si nie
chciao hamowa.

Ale z drugiej strony ... w Niemczech musi byc mala kara za wyprzedzanie
na przejsciach, przynajmniej tych na drogach wielopasowych, bo nie mial
oporow :-)

Skoro ju wiedzia, e policji i nadzoru nie ma, to w czym problem?
Mechanizm znany od lat...

Data: 2012-07-03 21:50:37
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin kamil
Oh, biedny młody facet na quadzie poczuł się zagrożony, bo matka
wychodzi na środek drogi.. Pewnie bał się, że pobije go, ukradnie quada
i ucieknie w siną dal.

Co za nieszczęście spotkało tego przemiłego człowieka, miał pecha trafić
na bydlęta idące sobie spokojnie na space

Widzę, że należysz do osób, którym na hasło "dziecko" tudzież "kobieta" wyłączają się mózgi, ale spróbuj przemyśleć taką sytuację. Otóż wszystko dzieje się tak samo, jak w tej opisanej, czyli kobieta próbuje zatrzymać jadących quadowców, z tą różnicą, że w ostatnim momencie udaje jej się odskoczyć we właściwą stronę, a z kolei gość na quadzie odbija trochę za bardzo, wypada z drogi i ginie.

Kto wtedy byłby winien?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-04 11:34:27
Autor: kamil
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
On 03/07/2012 22:50, to wrote:
begin kamil

[...]

Widz, e naleysz do osb, ktrym na haso "dziecko" tudzie "kobieta"
wyczaj si mzgi, ale sprbuj przemyle tak sytuacj. Ot wszystko
dzieje si tak samo, jak w tej opisanej, czyli kobieta prbuje zatrzyma
jadcych quadowcw, z t rnic, e w ostatnim momencie udaje jej si
odskoczy we waciw stron, a z kolei go na quadzie odbija troch za
bardzo, wypada z drogi i ginie.

Kto wtedy byby winien?

Kretyn, ktry szaruje quadem na kobiet, zamiast zwolni widzc pieszych.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-04 20:27:23
Autor: to
[...]

Kretyn, który szarżuje quadem na kobietę, zamiast zwolnić widząc
pieszych.

Czyli można próbować zatrzymywać pojazdy wedle własnych kaprysów, a jak ktoś omijając się rozpierdoli i zginie to jego wina? Dobrze się czujesz?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-06 12:43:55
Autor: kamil
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
On 04/07/2012 21:27, to wrote:
begin kamil

[...]
odbija troch za bardzo, wypada z drogi i ginie.

Kto wtedy byby winien?

Kretyn, ktry szaruje quadem na kobiet, zamiast zwolni widzc
pieszych.

Czyli mona prbowa zatrzymywa pojazdy wedle wasnych kaprysw, a jak
kto omijajc si rozpierdoli i zginie to jego wina? Dobrze si czujesz?

Czli mona zapierdala obok pieszych na polnej drodze sypic kamieniami wedle wasnych kaprysw (o "zachowaniu szczeglnej ostronoci" syszae?), po czym zawrci i szarowa na nich 70km/h?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-06 14:53:48
Autor: to
[...]

Czli można zapierdalać obok pieszych na polnej drodze sypiąc kamieniami
wedle własnych kaprysów (o "zachowaniu szczególnej ostrożności"
słyszałeś?), po czym zawrócić i szarżować na nich 70km/h?

Potrafisz odpowiedzieć na pytanie, czy nie bardzo?

PS. A Twoje pytanie dotyczy relacji jednej strony, zapewne mało obiektywnej.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-06 16:40:26
Autor: kamil
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
On 06/07/2012 15:53, to wrote:
begin kamil

[...]

Potrafisz odpowiedzie na pytanie, czy nie bardzo?

Rozmawiamy o powodach, dla ktrych w ogle doszo do tej sytuacji. A doszo do niej, bo jaki wiejski Kubica postanowi zabawi si i jeszcze da nauczk pieszym.

No ale tak, "gdyby nie miaa dekoltu, to by jej nie zgwaci" jest wietn obron.

PS. A Twoje pytanie dotyczy relacji jednej strony, zapewne mao
obiektywnej.

Przepraszam, ale na jakiej relacji Ty si opierasz? Mam wraenie, e na dokadnie tej samej.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-06 16:00:52
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin kamil
Rozmawiamy o powodach, dla których w ogóle doszło do tej sytuacji. A
doszło do niej, bo jakiś wiejski Kubica postanowił zabawić się i jeszcze
dać nauczkę pieszym.

No ale tak, "gdyby nie miała dekoltu, to by jej nie zgwałcił" jest
świetną obroną.

Ty właśnie taką obronę stosujesz, bo twierdzisz, że jeśli ktoś Twoim zdaniem za bardzo kurzy czy hałasuje to można go zatrzymywać wedle własnego uznania.

Pytam więc konkretnie -- czy jeśli próbując zatrzymać quadowca, który moim zdaniem za bardzo hałasował i kurzył doprowadzę do wypadku, w którym on zginie to będę Twoim zdaniem niewinny?

PS. A Twoje pytanie dotyczy relacji jednej strony, zapewne mało
obiektywnej.

Przepraszam, ale na jakiej relacji Ty się opierasz? Mam wrażenie, że na
dokładnie tej samej.

Ja się opieram na dedukcji. Na podstawie znanych faktów można ocenić co jest możliwe, a co nie.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-06 17:55:19
Autor: DoQ
W dniu 06-07-2012 17:40, kamil pisze:
[...]

Ale odpowiesz na pytanie czy bdziesz co pieprzy o dekoltach?

--
Pozdr.

Data: 2012-07-06 16:01:42
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin DoQ
Ale odpowiesz na pytanie czy będziesz coś pieprzył o dekoltach?

Chyba nie potrafi. :>

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 19:00:47
Autor: mk4
On 2012-07-03 00:04, to wrote:
begin mk4

[...]

A co to ma do rzeczy czy sie poczul zagrozony (choc to piramidalnie glupia linia obrony)? Nie jestesmy w stanie wojny, nie mozna u nas posiadac broni, nie ma zamieszek, kobieta nie byla uzbrojona, rzecz dziala sie w przestrzeni publicznej, itd. itp.
Do tego ktos kto decyduje sie kierowac pojazdem jest juz sprawca zagrozenia (bo najlepiej gdyby w ogole nigdzie nie jechal). A skoro juz jedzie to ustawodawca obarcza go calkowita odpowiedzialnoscia z tego wynikla i zwalnia z niej tylko w scisle okreslonych sytuacjach - np. wtedy gdy pomimo szczerych checi i podjecia proby w najwczesniejszym mozliwym momencie nie udaje sie uniknac wypadku (no i do tego sprawca niespodziewanego zagrozenia i lamiacym przepisy jest "ten drugi") - mysle, ze tutaj ciezko bedzie wykazac obronie, ze tak wlasnie bylo (czyli kierowca chcial uniknac i zrobil wszystko ale sie nie dalo).

A wracajac do zagrozenia - to nawet na terenie prywatnym gdy uzyjesz srodkow przymusu bezposredniego wobec intruza to i tak sad bedzie orzekal czy bylo czy tez nie bylo przekroczenia uprawnien obrony koniecznej.

Tak wiec o ile nie wtargnela to gosc jest pozamiatany - i slusznie.

--
mk4

Data: 2012-07-02 11:50:22
Autor: Bydl
On 2012-07-02 08:34:04 +0000, Miroo <miroo75@REMOVEIT.o2.pl> said:

Jak widz, mamy w Polsce tyle samo prokuratorw i technikw kryminalistyki, co selekcjonerw pikarskich :)

To nie tak. Po prostu ci sabujcy na umyle usiuj zakaza reszcie i komentowania, i wycigania wnioskw samodzielnie.
Uwierz (tak, uwierz), e biegli, prokuratorzy, sdziowie i ledczy (oraz pracownicy mediw) to nie s ludzie zrobieni z innej gliny...

--
Bydl

Data: 2012-07-02 11:48:10
Autor: Bydl
On 2012-07-02 06:24:15 +0000, Miroo <miroo75@REMOVEIT.o2.pl> said:

Wszyscy tu feruj wyroki na podstawie notki prasowej. To zupenie nie ma sensu.

Wanie to ma sens, gdy wszyscy dysponuj takimi samymi danymi.
;>

--
Bydl

Data: 2012-07-02 13:22:01
Autor: Miroo
On 2012-07-02 06:24:15 +0000, Miroo <miroo75@REMOVEIT.o2.pl> said:

Wszyscy tu feruj wyroki na podstawie notki prasowej. To zupenie nie
ma sensu.

Wanie to ma sens, gdy wszyscy dysponuj takimi samymi danymi.
;>

Takie dane to nie dane na podstawie ktrych mona kogo oskara o morderstwo. Kademu wydaje si, e wyciga wnioski, a tak naprawd to spekuluje.

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-07-02 13:50:08
Autor: Bydl

On 2012-07-02 06:24:15 +0000, Miroo <miroo75@REMOVEIT.o2.pl> said:

[...]

To sdane, ktrymi dysponujwszyscy, wic sbardzo dobre do dyskutowania na temat tych danych.

--
Bydl

Data: 2012-07-02 12:27:54
Autor: mw
[...]

Kierowca Quada jechał "na" nią, w odruchu obronnym weszła na środek, tak aby ją minął, ten jednak postanowił się popisać i postanowił jeszcze zahamować przed nią bokiem, obsypując piachem, a że był gówno nie driver to zabił człowieka.

Data: 2012-07-02 10:37:02
Autor: to
[...]

Początkowo szła obok wózka, czyli chciał także staranować dziecko w wózku, a ona, chroniąc dziecko, uciekła na środek drogi? Tak, to logiczne.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 13:32:53
Autor: mw
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-02 12:37, to pisze:
begin mw

[...]

W którym miejscu jest napisane że szła obok wózka?
Jak coś na ciebie jedzie próbujesz zejść temu z drogi, i pewnie to zrobiła.
Ja piszę że facet chciał babie pokazać że nie będzie mu faka pokazywała i mu wyszło trochę inaczej niż zamierzał, jak by nie patrzeć pokazał jej, no nie?.
Poza tym nigdzie nie jest napisane że wskoczyła lub wybiegła.
Z twojej argumentacji wynika że mogę sobie taranować pieszych do woli, bo to jest ich wina że chodzą po jezdni.

Data: 2012-07-02 12:44:50
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin mw
W którym miejscu jest napisane że szła obok wózka?

A artykule.

Jak coś na ciebie
jedzie próbujesz zejść temu z drogi, i pewnie to zrobiła.

Czyli gość na quadzie próbował staranować ją i dziecko, a ona broniąc dziecko wybiegła na środek drogi po czym gość na quadzie uderzył w nią, a nie w dziecko? Brzmi logicznie, na pewno tak było!

Ja piszę że
facet chciał babie pokazać że nie będzie mu faka pokazywała i mu wyszło
trochę inaczej niż zamierzał, jak by nie patrzeć pokazał jej, no nie?.

Chciał ew. zrobić to samo co przedtem, nie chciał nikogo zabijać, a wyszło jak wyszło, bo próbowała go zatrzymać. A po znaku zapytania nie stawia się kropki.

Poza tym nigdzie nie jest napisane że wskoczyła lub wybiegła. Z twojej
argumentacji wynika że mogę sobie taranować pieszych do woli, bo to jest
ich wina że chodzą po jezdni.

Nic takiego nie wynika.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 18:16:38
Autor: mw
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-02 14:44, to pisze:
begin mw

W którym miejscu jest napisane że szła obok wózka?

A artykule.
Byłbyś tak łaskaw umieścić cytat.

[...]

Ojciec domyśla się że chciała osłonić dziecko, nie ma nic na temat tego gdzie był w tym momencie wózek.

[...]

Pewnie że nie chciał zabijać, natomiast wyszło jak wyszło, i zarzuty jak najbardziej to odzwierciedlają.
Swoją drogą możemy uznać że tego wypadku nie było, Piotr S. zjechał do lewej krawędzi, kobieta wyszła na środek drogi, pewnie potrącił ją meteoryt.
Zatrudnił bym Ciebie do korekcji, ale pewnie za droga stawka by była.

Poza tym nigdzie nie jest napisane że wskoczyła lub wybiegła. Z twojej
argumentacji wynika że mogę sobie taranować pieszych do woli, bo to jest
ich wina że chodzą po jezdni.
Nic takiego nie wynika.
Oczywiście że tak, w skrócie:

Zrobiła kilka kroków w stronę środka jezdni więc spowodowała wypadek, ignorujesz fakt że będąc kierującym pojazd widząc takie zachowanie pieszego kierowca powinien zwolnić

Data: 2012-07-02 21:18:11
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin mw
W którym miejscu jest napisane że szła obok wózka?

A artykule.
Byłbyś tak łaskaw umieścić cytat.

Przeanalizuj artykuł, możliwości są tylko dwie, w zależności od tego, czy szli po prawej czy lewej stronie drogi i w każdej kobieta idzie obok wózka.

[...]

Masz problemy z rozumieniem prostych zdań po polsku?

[...]

No i na tym polega jego część winy, moim zdaniem mniejsza. Przy czym zaznaczam, że mówię o winnym spowodowania wypadku, a nie wcześniejszych wybryków.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 13:12:09
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
W dniu 2012-07-02 12:27, mw pisze:

[...]

Napisałem to już wcześniej, ale zacytuję sam siebie:

Ryk silnika obudził dziecko. Matkę to zdenerwowało (zrozumiałe), pokazała im faka (też bym tak zrobił), co pewnie musieli dostrzec. I tu okazuje się, że kierowca quada to debil, który zamiast się zatrzymać i przeprosić, postanowił udowodnić, że ma prawo sobie po tej drodze jeździć i przejedzie obok nich jeszcze raz. I z kolei tu okazuje się, że matka dziecka to też debilka, bo zamiast, widząc co się dzieje, odpuścić debilowi, postanowiła sprobować go zatrzymać, przeceniając możliwości zarówno techniczne quada jak i mentalne jego kierowcy. A "rajdowiec" w sumie też nie spodziewał się tak debilnej reakcji, w efekcie czego doszło do tragicznego wypadku - WYPADKU, a nie morderstwa!

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2012-07-02 13:52:58
Autor: Bydl
On 2012-07-02 11:12:09 +0000, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> said:

w efekcie czego doszo do tragicznego wypadku - WYPADKU, a nie morderstwa!

OK, ale sdzony winien byz paragrafu o zabjstwo. Gdy albo winien bydoywotnio zamknity w psychiatryku, albo GODZI si na to, e moe kogo zabi (zresztsprawa dowodzi, e zabi, wic tylko idiot bdzie mwi: "nie sdziem, e mogzabi") i ponie stosowndo tego kar.

Wersja skrcona: za swoje czyny trzeba ponosi odpowiedzialno.

--
Bydl

Data: 2012-07-02 19:49:08
Autor: Cavallino
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

Uytkownik "Bydl" <pan.bydle@gmail.com> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:jss22q$fv8$1@inews.gazeta.pl...
On 2012-07-02 11:12:09 +0000, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> said:

w efekcie czego doszo do tragicznego wypadku - WYPADKU, a nie morderstwa!

OK, ale sdzony winien by z paragrafu o zabjstwo. Gdy albo winien by doywotnio zamknity w psychiatryku, albo GODZI si na to, e moe kogo zabi

Kolejny bzdurotwrca, ktry na odlego wie co kto myli.
PLONK

Data: 2012-06-29 23:06:38
Autor: Artur Malg
W dniu 2012-06-29 21:11, jerzy.n pisze:
[...]

Z opisu zdarzenia wynika, e kobieta postpia nierozsdnie, a
quadziarze s wini tego, co opisano, czyli umylnego dziaania.
Debili niestety nie brakuje i policja (czy lekarze) rzadko na to
reaguj. Par dni temu spotkaem debila, ktry mnie zaskoczy
swym zachowaniem (cho to si rzadko zdarza). Wpuciem go z
podporzdkowanej - czarny Lex BIA (chyba taka bya rejestracja).
Wpuciem jak cywilizowany biay czowiek, ten wjecha w peda
(no, na zabudowanym to raczej si pow. 100 nie jedzi). Zmala
troch w oddali, ale tam wanie jest skrzyowanie krajwki
z wlotem do miasta i korka kawaek. Par razy prbowa wyprzedzi
(zaczem aowa, e kmiota wpuciem), ale miejsca nie byo.
Zjazd w lewo do miasta, trzeba przeci pas jadcych od W-wy.
Ludzie si troch boj, rnie to wyglda. Ten nerwowo itd.
W kocu i samochd tu przed nim skrca, on za nim bez kierunkowskazu,
ja za nimi (jeszcze si zmieszcz). Co ten debil robi za chwil?
Ot w kocu wyprzedza samochd jadcy przed nim, zjeda na
jego pas i w heble. Raz, drugi. Ten blokowany kierowca w kocu
daje kierunek w prawo i jedzie w osiedle. Ten debil z Lex-a
zawraca i wraca na tras do W-wy. Z kierowc blokowanego samochodu
spotkaem si kawaek dalej - babka najwyraniej nie daa si debilowi
sprowokowa i pojechaa sobie spokojnie przez osiedle.
Teraz pytanie - jaka jest reakcja policji po zgoszeniu takiego
zachowania na 112?

Data: 2012-07-01 10:52:50
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.06.2012 23:06, Artur Malg pisze:

[...]

Na zgoszenie, czyli dzwonisz i jedziesz sobie dalej?

A jaka moe by? Sporzdz notatk, e kto co zgosi i tyle.

Musiaby si sam pofatygowa, zoy zeznanie (najlepiej wsparte nagraniem z kamery) eby co si dao z tym realnie zrobi.

Data: 2012-07-01 21:00:55
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Andrzej Lawa
Musiałbyś się sam pofatygować, złożyć zeznanie (najlepiej wsparte
nagraniem z kamery) żeby coś się dało z tym realnie zrobić.

Niegdyś świetnie poradziłeś sobie ze zgłoszeniem napaści ochroniarzy więc proponuję, żebyś został doradcą Futrzaka. :>

Data: 2012-07-03 14:30:16
Autor: Sebastian Kaliszewski
Artur Malg wrote:
[...]

A co powiesz na pieszego przechodzcego na czerwonym, ktry na sygna dwikowy otrzegajcy go o tym, e wazi pod koa staje w pozycji boksera na ringu i bluzgajc usiuje zatrzyma samochd? Warunki typowe miejskie zimowe -- nawierzchnia czarna ale mokra.

quadziarze s wini tego, co opisano, czyli umylnego dziaania.

Umylnej gupiej jazdy.

mierci to ju jeden i nie umylnie -- drugi si zatrzyma, za to nie udzieli pomocy (w gruncioe rzeczy to to prdzej byby czyn umylny).

Przyjm zgoszenie i tyle.

\SK

Data: 2012-07-03 09:18:09
Autor: megrims
[...]

Kiedy latalimy z kumplami crosswkami po lasach. I jad tak do
wsk ciek. Quad jeszcze by si zmieci, ale pF126 ju nie.
I z daleka widz, e idzie jaki facet z dzieckiem. No to wciskam
sprzgo, gasz guzikiem silnik, aby nie haasowao mocno zwalniam
a facet  co robi? Staje na rodku tej cieki i apy rozkada jak
do ukrzyowania. Nie chciao mi si z debilem gada, puciem sprzgo,
silnik zaskoczy i ominem go przez las szerokim ukiem. Takie rzeczy
si zdarzaj. W USA pewnie posaby mi kulke.

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-07-03 13:08:14
Autor: kamil
On 03/07/2012 08:18, megrims wrote:
[...]

Ciesz si, e trafie na nieg ona prostej, a nie wypadajc z zakrtu. Gupich nie siej.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-03 23:05:59
Autor: megrims
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
(ciach)
Ciesz si, e trafie na nieg ona prostej, a nie wypadajc z zakrtu.
Gupich nie siej.

Z crosswk szczeglnie YZ450F nie ma artw. Na tym si wyjeba, to
mona skoczy na wzku inwalidzkim. Raczej nigdy w lesie si nie
rozpdzaem. Poligon Biedrusko to co innego. Ale od roku nie lataem,
bo ludzie si wykruszyli i nie za bardzo jest z kim. Samemu, to zbyt
ryzykowne.

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-07-06 21:35:36
Autor: Pablo
[...]

Nie byo by, nie tylko tej dyskusji, ale calej sprawy, gdyby prawo w Polsce dziaao tak jak kadym cywilizowanym kraju.
Cay gwd tej sprawy sprowadza si do trzech podstawowych czynnikw:
1. Sprawca wypadku to miejscowy "gangsta-biznesmen"
2. Nieuregulowane prawo o ruchu drogowym dotyczcym quadw.
3. Skomplikowane, zagmatwane i chore prawo stanowione po to, eby bro boe ci co je stanowi sami nie dostali w dup, za to jak najwicej na tym zarobili.

Tyle o motyce

[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...