[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

Data: 2012-06-29 19:14:35
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin jerzy.n
Wi臋cej...
http://wyborcza.pl/1,75478,11986544,Pirat_na_quadzie.html#ixzz1zD91IVEn

"Quadowcy Piotr S. i Marek B. min臋li rodzin臋 i zaraz zawr贸cili. Piotr S. p臋dzi艂 pierwszy. Jak wyliczy艂o dw贸ch bieg艂ych od wypadk贸w drogowych - ok. 70 km na godzin臋. Agata Ch., widz膮c, co si臋 dzieje, zrobi艂a par臋 krok贸w w stron臋 艣rodka jezdni. - Chcia艂a ochroni膰 dziecko - jest przekonany jej ojciec."

Ciekawe na czym polega technika ochrony dziecka polegaj膮ca na wchodzeniu pod jad膮cego quada...

Data: 2012-06-29 21:53:59
Autor: jerzy.n
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

U偶ytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jskuqr$o30$255usenet.news.interia.pl...
begin jerzy.n

Ciekawe na czym polega technika ochrony dziecka polegaj膮ca na wchodzeniu
pod jad膮cego quada...

Kierowca ma rozum, kierownice i hamulce. G艂贸wnie bym jednak na rozumie polega艂 Aby dosta膰 zezwolenie do zakupu broni to jest mur czasami nie do przebycia , kierowca po trzech tygodniach ma patent na zabijanie ...

Data: 2012-06-29 19:59:32
Autor: to
[...]

Pomijaj膮c ju偶 fakt, 偶e piszesz nie po polsku, to zastan贸w si臋, co jest bardziej prawdopodobne:

- kierowca quada postanowi艂 zabi膰 nieznajom膮 kobiet臋 w bia艂y dzie艅
- kobieta pr贸bowa艂a zatrzyma膰 rozp臋dzonego quada

Pytanie pomocnicze:

- na co wskazuje fakt, 偶e kobieta widz膮c rozp臋dzonego quada wysz艂a na 艣rodek drogi?

Data: 2012-06-29 22:05:35
Autor: Marek Dyjor
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
to wrote:
begin jerzy.n

[...]

pr贸buje zrozumie膰 dlaczego bronisz skurwysna...

czy偶by艣 sam lubi艂 popierdala膰 quadem?

Data: 2012-06-29 20:34:14
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marek Dyjor
pr贸buje zrozumie膰 dlaczego bronisz skurwysna...

Bo wszystko wskazuje na to, 偶e jest winny debilnego zachowania (zapierdalania quadem tam gdzie nie nale偶y), jednak sam wypadek spowodowa艂a ta kobieta.

czy偶by艣 sam lubi艂 popierdala膰 quadem?

Prosty cz艂owiek -- proste rozumowanie?

Data: 2012-07-01 14:01:48
Autor: Marek Dyjor
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
to wrote:
begin Marek Dyjor

[...]

garbaty k艂adzia偶 garbate bandyckie usprawiedliwianie...

Data: 2012-07-01 14:57:28
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marek Dyjor
garbaty k艂adzia偶 garbate bandyckie usprawiedliwianie...

Mo偶e nie usenetuj na haju, co?

Data: 2012-06-29 22:41:50
Autor: jerzy.n
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

U偶ytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jsl1f4$o30$257usenet.news.interia.pl...

[...]

Przychylam sie do opcji ze jednak zawr贸ci艂 i chcia艂 zareagowa膰 na pokazanie serdecznego  palce przez dziewczyn臋, bandzior i tyle i ma szcz臋艣cie ...

Data: 2012-06-29 20:42:45
Autor: to
[...]

Chcia艂 by膰 mo偶e jeszcze raz przejecha膰 obok niej, je偶eli go艣膰 postanowi艂 j膮 zabi膰, to musia艂by by膰 psychicznie chory. --

Data: 2012-06-30 10:32:45
Autor: jerzy.n
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

U偶ytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
begin jerzy.n

[...]

A po kiego zawr贸ci艂 , ewidentne morderstwo z premedytacja.

Data: 2012-06-30 08:56:29
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin jerzy.n
Chcia艂 by膰 mo偶e jeszcze raz przejecha膰 obok niej, je偶eli go艣膰
postanowi艂 j膮 zabi膰, to musia艂by by膰 psychicznie chory.

A po kiego zawr贸ci艂 ,

Masz problem z rozumieniem prostych zda艅 po polsku?

ewidentne morderstwo z premedytacja.

Moim zdaniem zamach stanu!

Data: 2012-06-30 18:01:17
Autor: jerzy.n
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

U偶ytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jsmevt$e7q$1usenet.news.interia.pl...

Masz problem z rozumieniem prostych zda艅 po polsku?

ewidentne morderstwo z premedytacja.

Moim zdaniem zamach stanu!

Czytac tez trzeba umiec po polsku "...Kobieta co艣 krzykn臋艂a do kierowc贸w, pokaza艂a im 艣rodkowy palec. Dziecko zacz臋艂o p艂aka膰.

Wi臋cej... http://wyborcza.pl/1,75478,11986544,Pirat_na_quadzie.html#ixzz1zIDIAyxL

Data: 2012-06-30 16:14:46
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin jerzy.n
Czytac tez trzeba umiec po polsku "...Kobieta co艣 krzykn臋艂a do
kierowc贸w, pokaza艂a im 艣rodkowy palec. Dziecko zacz臋艂o p艂aka膰.

Ciekawe jak to us艂yszeli i zobaczyli.

Quadowcy Piotr S. i Marek B. min臋li rodzin臋 i zaraz zawr贸cili.

I z tego wysnu艂e艣 debilny wniosek, 偶e postanowili j膮 zabi膰?

[...]

W jaki spos贸b mo偶na ochroni膰 dziecko wybiegaj膮c na 艣rodek drogi pod rozp臋dzonego quada? Pytam po raz kolejny.

Data: 2012-06-30 12:35:14
Autor: Cavallino
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

U偶ytkownik "jerzy.n" <bar-nim@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:4feeb95f$0$26686$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Opali艂e艣 si臋 czego艣, 偶e takie bzdury wypisujesz, czy kobita by艂a z rodziny?

Data: 2012-07-06 21:36:28
Autor: Pablo
W dniu 2012-06-30 12:35, Cavallino pisze:

Opali艂e艣 si臋 czego艣, 偶e takie bzdury wypisujesz, czy kobita by艂a z rodziny?

A jakby by艂a z Twojej rodziny?

Data: 2012-07-06 23:34:59
Autor: Cavallino
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

U偶ytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortun.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:4ff73e3f$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2012-06-30 12:35, Cavallino pisze:

Opali艂e艣 si臋 czego艣, 偶e takie bzdury wypisujesz, czy kobita by艂a z rodziny?

A jakby by艂a z Twojej rodziny?

To co, zmieni艂oby si臋 w tym celu prawo i podstawowej definicje?
Czy bredzenie od rzeczy na tematy o kt贸rych nie ma si臋 poj臋cia, by艂oby bardziej usprawiedliwione?

Data: 2012-06-29 22:33:59
Autor: huri_khan
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Fri, 29 Jun 2012 19:14:35 +0000 (UTC), to napisa(a):

Ciekawe na czym polega technika ochrony dziecka polegaj眂a na wchodzeniu pod jad眂ego quada...

A co wed硊g Ciebie powinien zrobi rodzi,  widz眂 縠 na jego dziecko
wje縟縜 quad ? A. Zadwoni na policj.
B. Stara si os硂nic dziecko przez quadem w砤snym cia砮m.
C. Sta i obserwowa, by mo縠 quad jednak ominie dziecko. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-06-29 20:36:01
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin huri_khan
A co wed艂ug Ciebie powinien zrobi膰 rodzi膰,  widz膮c 偶e na jego dziecko
wje偶d偶a quad ?
A. Zadwoni膰 na policj臋.
B. Stara膰 si臋 os艂onic dziecko przez quadem w艂asnym cia艂em. C. Sta膰 i
obserwowa膰, by膰 mo偶e quad jednak ominie dziecko.

Ale nikt tam nie wje偶d偶a艂 na 偶adne dziecko, ha艂asowali tylko i kurzyli.

Data: 2012-06-30 06:05:38
Autor: huri_khan
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Fri, 29 Jun 2012 20:36:01 +0000 (UTC), to napisa(a):

begin huri_khan

[...]

Ale nikt tam nie wje縟縜 na 縜dne dziecko, ha砤sowali tylko i kurzyli.

"Jedni m體i, 縠 to ta kobieta wyskoczy砤 na drog, inni, 縠 na ni
wjecha, bo chcia j przestraszy"

Wi阠 lepiej poczekajmy na wyrok s眃u. --

Data: 2012-07-02 06:56:06
Autor: Massai
to wrote:

> [...]

> Sta膰 i obserwowa膰, by膰 mo偶e quad jednak ominie dziecko.

Ale nikt tam nie wje偶d偶a艂 na 偶adne dziecko, ha艂asowali tylko i

Kurzyli...
Ty kurwa chyba nigdy nie sta艂e艣 obok quada p臋dz膮cego szutrow膮
drog膮. Jak zwykle piszesz o rzeczach o kt贸rych nie masz poj臋cia...
Te skurwysyny strzelaj膮 kamieniami spod k贸艂 jak z procy. Taki
wystrzelony kamie艅 t艂ucze bez problemu szyb臋 w domu oddalonym od
drogi o dobre 10 metr贸w.

Niestety, quadowcy to kolejna zaraza po tych debilach na motocyklach
enduro. Kto im kurwa podbija przegl膮dy w tych g贸wnach, jak ryczy toto
g艂o艣niej ni偶 startuj膮cy odrzutowiec.

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-07-02 08:02:35
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Massai
[...]

Nie ograniczajmy si臋 -- jechali skalnym rumowiskiem, a spod k贸艂 wylatywa艂y im g艂azy wielko艣ci pi艂ki lekarskiej!

Niestety, quadowcy to kolejna zaraza po tych debilach na motocyklach
enduro. Kto im kurwa podbija przegl膮dy w tych g贸wnach, jak ryczy toto
g艂o艣niej ni偶 startuj膮cy odrzutowiec.

A to akurat prawda.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 11:54:10
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-07-02 10:02, to pisze:

[...]

A nie lepiej si臋 jednak ogranicza膰 to rzeczy, kt贸re si臋 realnie zdarzaj膮,
jak te opisane przez Massaia? To przydaje dyskusji realizmu.

Okna domu nie widzia艂em, ale zbit膮 szyb臋 samochodu oddalonego na podobn膮 odleg艂o艣膰, owszem.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog膮 by膰 niepowa偶ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiada膰 w cz臋艣ci

Data: 2012-07-02 10:13:13
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Jakub Witkowski
A nie lepiej si臋 jednak ogranicza膰 to rzeczy, kt贸re si臋 realnie
zdarzaj膮, jak te opisane przez Massaia? To przydaje dyskusji realizmu.

Tyle, 偶e w artykule, kt贸rego autor staje wyra藕nie po stronie denatki, czytamy: "piasek i 偶wir sypn臋艂y do w贸zka".

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 12:42:06
Autor: mw
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-02 12:13, to pisze:
begin Jakub Witkowski

[...]

Kojarzysz 偶e 偶wir to nie kurz?
http://wyborcza.pl/51,75478,11986544.html?i=0
Nawet na tym zdj臋ciu wida膰 troch臋 kamyczk贸w.

Data: 2012-07-02 11:55:18
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin mw
Kojarzysz 偶e 偶wir to nie kurz?

Kojarzysz, 偶e 偶wir to nie kamienie?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 14:03:41
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-02 13:55, to pisze:
begin mw

Kojarzysz 偶e 偶wir to nie kurz?

Kojarzysz, 偶e 偶wir to nie kamienie?

Jak nie, jak tak?
http://pl.wikipedia.org/wiki/呕wir

--
Krzysiek Niemkiewicz - inicja艂y[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --

Data: 2012-07-02 12:11:31
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
Kojarzysz, 偶e 偶wir to nie kamienie?

Jak nie, jak tak?
http://pl.wikipedia.org/wiki/呕wir

鈻 kamie艅
twarda, spoista i ci臋偶ka bry艂a skalna

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 14:22:15
Autor: mw
W dniu 2012-07-02 14:11, to pisze:
[...]

Semantyka, twierdzisz 偶e KAMYK wyrwany z pod k贸艂 quada jest mniej niebezpieczny poniewa偶 nie jest kamieniem? Czy mo偶e to 偶e jest KAMYKIEM powoduje 偶e ju偶 nie uderza w ludzi lub nie mo偶e spowodowa膰 obra偶e艅?

Data: 2012-07-02 12:41:05
Autor: to
[...]

Kamyk, a kamie艅 to r贸偶nica. Dowiedz si臋 czym jest energia kinetyczna.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 18:05:27
Autor: mw
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-02 14:41, to pisze:
begin mw

[...]

Unikasz odpowiedzi, pomijaj膮c fakt 偶e Twoje stwierdzenie nie ma w tym kontek艣cie 偶adnego sensu.

Data: 2012-07-02 17:37:36
Autor: to
[...]

Odpowiedzia艂em tylko po prostu nie zrozumia艂e艣 odpowiedzi. Ale na to ju偶 nic nie poradz臋.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 10:35:55
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
[...]

Kamyk, a kamie艅 to r贸偶nica.

Naprawd臋? A ja my艣la艂em 偶e kamyk to w艂a艣nie ma艂y KAMIE艃.
Zreszt膮 ma艂y/du偶y to poj臋cie wzgl臋dne. To, czym jako dziecko strzela艂em z procy zawsze nazywa艂em kamieniami. Kaczki na wodzie te偶 puszczam kamieniami. I odprysk w szybie samochodu te偶 mia艂em od kamienia. A taki kamie艅 szlachetny, np. diament - jak my艣lisz, jak膮 艣rednic臋 musi mie膰, 偶eby go nazwa膰 du偶ym?

Data: 2012-07-03 09:01:12
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
Naprawd臋? A ja my艣la艂em 偶e kamyk to w艂a艣nie ma艂y KAMIE艃.

A samochodzik to ma艂y samoch贸d, ale samochodzik贸w nie nazywa si臋 samochodami.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 14:22:21
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
[...]

Poj臋cie "kamie艅" jest tak szerokie, 偶e cytowanie jednego z wielu znacze艅 niczego nie udowadnia. Zapewniam Ci臋, 偶e to, z czego sk艂ada si臋 偶wir w definicji kamienia si臋 jak najbardziej mie艣ci, wi臋c nie brnij niepotrzebnie ;)

Data: 2012-07-02 12:41:58
Autor: to
[...]

Nie, 偶wir nie sk艂ada si臋 z kamieni, nikt nie nazywa potocznie kamieniem czego艣 o wielko艣ci centymetra.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 14:56:55
Autor: Massai
to wrote:

> [...]

> mie艣ci, wi臋c nie brnij niepotrzebnie ;)

Nie, 偶wir nie sk艂ada si臋 z kamieni, nikt nie nazywa potocznie
kamieniem czego艣 o wielko艣ci centymetra.

Tia, a kula z karabinu to krzywdy nie zrobi bo "je malutka".

Powt贸rz臋 - kamie艅 z procy jest wystrzeliwany z podobn膮
pr臋dko艣ci膮.

Kamie艅 spod quada wybija szyb臋, dwukrotnie przeprowadzony eksperyment
to potwierdzi艂 - niestety bez zgody w艂a艣cicieli domu.

Co potrafi zrobi膰, niech b臋dzie, "kamyk" wystrzelony z procy to sobie
sprawd藕. Poczytaj, s膮 nawet do艣膰 stare 藕r贸d艂a, ziomal Dawid
strzela艂 jednego karka.

"kamyk" wystrzelony spod k贸艂 quada p臋dz膮cego 70 km/h ma
wystarczaj膮c膮 energi臋 kinetyczn膮 偶eby zmasakrowa膰 g艂ow臋
niemowl臋cia.

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-07-02 15:12:36
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Massai
"kamyk" wystrzelony spod k贸艂 quada p臋dz膮cego 70 km/h ma wystarczaj膮c膮
energi臋 kinetyczn膮 偶eby zmasakrowa膰 g艂ow臋 niemowl臋cia.

I zmasakrowa艂?

A skoro jest takie ryzyko, to po co si臋 pcha膰 z w贸zkiem na drog臋, po kt贸rej cz臋sto je偶d偶膮 quady?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 16:58:55
Autor: kamil
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
On 02/07/2012 16:12, to wrote:
begin Massai

"kamyk" wystrzelony spod k蟪 quada p阣z眂ego 70 km/h ma wystarczaj眂
energi kinetyczn 縠by zmasakrowa g硂w niemowl阠ia.

I zmasakrowa?

A skoro jest takie ryzyko, to po co si pcha z w髗kiem na drog, po
kt髍ej cz阺to je縟勘 quady?

Rozumowanie na poziomie "gdyby nie mia砤 dekoltu i zosta砤 w domu, to nikt by jej nie zgwa砪i". G硊pi po prostu, szkoda nawet czasu na komentowanie tego be砶otu.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-02 17:35:58
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin kamil
Rozumowanie na poziomie "gdyby nie mia艂a dekoltu i zosta艂a w domu, to
nikt by jej nie zgwa艂ci艂". G艂upi艣 po prostu, szkoda nawet czasu na
komentowanie tego be艂kotu.

Na autostrad臋 te偶 si臋 wybierzesz z w贸zkiem? Albo po stoku narciarskim b臋dziesz je藕dzi艂?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 10:16:34
Autor: kamil
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
On 02/07/2012 18:35, to wrote:
begin kamil

Rozumowanie na poziomie "gdyby nie mia砤 dekoltu i zosta砤 w domu, to
nikt by jej nie zgwa砪i". G硊pi po prostu, szkoda nawet czasu na
komentowanie tego be砶otu.

Na autostrad te si wybierzesz z w髗kiem? Albo po stoku narciarskim
b阣ziesz je糳zi?

Tak, tak, polna droga pod lasem to autostrada, sam widzisz dlaczego wszelka polemika to strata czasu.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-03 11:54:12
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin kamil
Tak, tak, polna droga pod lasem to autostrada, sam widzisz dlaczego
wszelka polemika to strata czasu.

"Miejscowi m贸wi膮 o niej ''rajd贸wka'', bo kiedy艣 wytyczono ni膮 odcinek Rajdu Polskiego. Teraz szar偶uj膮 po niej kierowcy quad贸w."

Super miejsce na spacer z dzieckiem!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-04 12:14:45
Autor: Sebastian Kaliszewski
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
to wrote:
begin kamil

[...]

Nie wszyscy musz膮 akurat wiedzie膰, 偶e to ulubione miejsce lokalnych upalaczy. To jest zwyk艂a nieutwardzona droga, w wcze艣niejszym artykule (z kt贸rego zreszt膮 znaczna cz臋艣膰 tego dyskutowanego jest wprost przepisana) napisali, 偶e ma szeroko艣膰 6m wi臋c generalnie, to si臋 powinni zmie艣ci膰 spokojnie uczestnicy zmotoryzowani i piesi.

Tyle, 偶e normalny cz艂owiek jad膮c 偶wir贸wk膮/grunt贸wk膮 widz膮c pieszych, a zw艂aszcza pieszych z w贸zkiem zwalnia 偶eby ich nie obsypa膰 syfem. Normalny pieszy widz膮c nadje偶d偶aj膮cy pojazd nie wy艂azi na 艣rodek co艣 tam jeszcze wymachuj膮c. Spotka艂y si臋 dwa g艂upie zachowania, tylko jedno mia艂o "poparcie" w postaci kilkuset kg kanciatego 偶elastwa a drugie nie -- skutek znamy.

Tu na grupie nie rozstrzygniemy kto by艂 na tyle bardziej winien by dosta膰 wyrok. S膮d mo偶e uzna膰 win臋 lub wsp贸艂win臋 kieruj膮cego (pieszej s膮dzi膰 nie b臋dzie z przyczyn wiadomych) albo mo偶e uzna膰 偶e ofiara by艂a winna.

pzdr
\SK

Data: 2012-07-04 20:29:48
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Sebastian Kaliszewski
偶e ma szeroko艣膰 6m wi臋c generalnie, to si臋 powinni zmie艣ci膰 spokojnie
uczestnicy zmotoryzowani i piesi.

Ano w艂a艣nie, wi臋c wyobra藕 sobie, co ta kobieta musia艂a wyczynia膰, 偶e nie zdo艂a艂 jej omin膮膰...

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 20:32:05
Autor: DoQ
W dniu 02-07-2012 17:58, kamil pisze:
Rozumowanie na poziomie "gdyby nie mia砤 dekoltu i zosta砤 w domu, to
nikt by jej nie zgwa砪i". G硊pi po prostu, szkoda nawet czasu na
komentowanie tego be砶otu.

Ty za jak zobaczysz debila jad眂ego niebezpiecznie to pewnikiem staniesz mu na drodze aby przem體i do rozs眃ku.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 18:50:59
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin DoQ
Ty za艣 jak zobaczysz debila jad膮cego niebezpiecznie to pewnikiem
staniesz mu na drodze aby przem贸wi膰 do rozs膮dku.

I faka pewnie jeszcze pokazuje.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 21:06:18
Autor: DoQ
W dniu 02-07-2012 20:50, to pisze:
Ty za jak zobaczysz debila jad眂ego niebezpiecznie to pewnikiem
staniesz mu na drodze aby przem體i do rozs眃ku.
I faka pewnie jeszcze pokazuje.

+ ratuje dziecko z po縜ru.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 22:20:53
Autor: Marek W.
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

U縴tkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:jssqij$s71$8usenet.news.interia.pl...
begin DoQ

Ty za jak zobaczysz debila jad眂ego niebezpiecznie to pewnikiem
staniesz mu na drodze aby przem體i do rozs眃ku.

I faka pewnie jeszcze pokazuje.

Twoj opini o tej kobiecie i ocen jej zachowania ju wszyscy znaj. Ale tak czytam, czytam ten w眛ek i zastanawiam si dlaczego nikt nie zada ci prostego pytania. Wi阠 ja je zadam: jeste na miejscu tego quadowca, sytuacja jest identyczna jak przy tym wpadku - jedziecie drog, mijacie par z w髗kiem itp. itd. i w chwili mijania kobieta pokazuje ci fucka. I co teraz robisz, jaka jest twoja reakcja? Widz 4 mo縧iwo禼i:

a) my秎isz sobie "g硊pia pipa" i jedziesz dalej, tam gdzie planowa砮 jecha
b) zatrzymujesz si i albo j opierdalasz, albo przepraszasz, albo pr骲ujesz naspokojnie wyja秐i zaistnia潮 sytuacj
c) jedziesz dalej ale fuck ci wkurzy wi阠 za jaki czas zawracasz, zatrzymujesz si (tym bardziej, 縠 widzisz, 縠 baba wylaz砤 na秗odek drogi) i dalej jak w punkcie b
d) robisz to samo co zrobi ten konkretny quadowiec (nir chodzi o to, 縠 j potr眂i tylko og髄nie o jego zacvhowanie).
Inne warianty nie przychodz mi do g硂wy.

Wi阠? Kt髍y punkt odpowiada砨y twojemu zachowaniu? I dlaczego nie by砨y to punkt d?

Data: 2012-07-02 20:42:28
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marek W.
a) my露lisz sobie "g鲁upia pipa" i jedziesz dalej, tam gdzie planowa鲁e露
jecha忙 b) zatrzymujesz si锚 i albo j卤 opierdalasz, albo przepraszasz,
albo pr贸bujesz naspokojnie wyja露ni忙 zaistnia鲁卤 sytuacj锚 c) jedziesz
dalej ale fuck ci锚 wkurzy鲁 wi锚c za jaki露 czas zawracasz, zatrzymujesz
si锚 (tym bardziej, 驴e widzisz, 驴e baba wylaz鲁a na露rodek drogi) i dalej
jak w punkcie b
d) robisz to samo co zrobi鲁 ten konkretny quadowiec (nir chodzi o to, 驴e
j卤 potr卤ci鲁 tylko og贸lnie o jego zacvhowanie). Inne warianty nie
przychodz卤 mi do g鲁owy.

Wi锚c? Kt贸ry punkt odpowiada鲁by twojemu zachowaniu? I dlaczego nie by鲁by
to punkt d?

Zacznijmy od tego, 偶e ta sytuacja by nie zaistnia艂a, tzn. nie obsypywa艂bym przypadkowych ludzi kurzem i 偶wirem. Zak艂adaj膮c jednak hipotetycznie, 偶e kto艣 by co艣 za mn膮 be艂kota艂, moim zdaniem bez powodu, to albo bym ola艂 albo powiedzia艂 mu, co o nim my艣l臋, w zale偶no艣ci od nastroju.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 23:06:41
Autor: Marek W.
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

U縴tkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:jst13k$s71$11usenet.news.interia.pl...
begin Marek W.

a) my?lisz sobie "g3upia pipa" i jedziesz dalej, tam gdzie planowa3e?
jechaa b) zatrzymujesz sie i albo j? opierdalasz, albo przepraszasz,
albo pr骲ujesz naspokojnie wyja?nia zaistnia3? sytuacje c) jedziesz
dalej ale fuck cie wkurzy3 wiec za jaki? czas zawracasz, zatrzymujesz
sie (tym bardziej, ?e widzisz, ?e baba wylaz3a na?rodek drogi) i dalej
jak w punkcie b
d) robisz to samo co zrobi3 ten konkretny quadowiec (nir chodzi o to, ?e
j? potr?ci3 tylko og髄nie o jego zacvhowanie). Inne warianty nie
przychodz? mi do g3owy.

Wiec? Kt髍y punkt odpowiada3by twojemu zachowaniu? I dlaczego nie by3by
to punkt d?

Zacznijmy od tego, 縠 ta sytuacja by nie zaistnia砤, tzn. nie
obsypywa砨ym przypadkowych ludzi kurzem i 縲irem.

Czyli mo縩a za硂縴, 縠 nie jeste idiot.

Zak砤daj眂 jednak
hipotetycznie, 縠 kto by co za mn be砶ota, moim zdaniem bez powodu,
to albo bym ola albo powiedzia mu, co o nim my秎, w zale縩o禼i od
nastroju.

Czyli co pomi阣zy punktem a i b. Pewnie tak jak ka縟y normalny cz硂wiek.
A punkt d odpada z powodu takiego, 縠 jednak nie jeste idiot. Chyba wszystko si zgadza?

To teraz powiedz dlaczego starasz si umniejsza win idioty na quadzie a uwypuklasz niezbyt m眃re zachowanie kobiety? Gdyby zachowanie idioty to nie dosz硂by do wypadku. Zachowanie kobiety jest nast阷stwem, nie przyczyn.

Data: 2012-07-02 22:31:55
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marek W.
To teraz powiedz dlaczego starasz si锚 umniejsza忙 win锚 idioty na quadzie
a uwypuklasz niezbyt m卤dre zachowanie kobiety? Gdyby zachowanie idioty
to nie dosz鲁oby do wypadku. Zachowanie kobiety jest nast锚pstwem, nie
przyczyn卤.

Jest przyczyn膮 wypadku, bo stara艂a si臋 celowo uniemo偶liwi膰 mu jazd臋. I nie wysz艂o.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 01:21:04
Autor: Marek W.
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

U縴tkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:jst7gr$s71$21usenet.news.interia.pl...
begin Marek W.

To teraz powiedz dlaczego starasz sie umniejszaa wine idioty na quadzie
a uwypuklasz niezbyt m?dre zachowanie kobiety? Gdyby zachowanie idioty
to nie dosz3oby do wypadku. Zachowanie kobiety jest nastepstwem, nie
przyczyn?.

Jest przyczyn wypadku, bo stara砤 si celowo uniemo縧iwi mu jazd. I
nie wysz硂.

Acha. Ona kaza砤 im zawr骳i i p阣zi w swoj stron. No tak, wszystko jasne.

Data: 2012-07-02 23:49:05
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marek W.
Acha. Ona kaza鲁a im zawr贸ci忙 i p锚dzi忙 w swoj卤 stron锚. No tak, wszystko
jasne.

Zawracanie nie jest zabronione, jazda t膮 drog膮 te偶 nie jest zabroniona. Ha艂asowanie i kurzenie to najwy偶ej wykroczenie.

Z artyku艂u wynika, 偶e to ona pr贸bowa艂a ich zatrzyma膰, wi臋c jej wina jest niestety najwi臋ksza.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 02:32:24
Autor: Marek W.
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

U縴tkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:jstc1h$s71$25usenet.news.interia.pl...
begin Marek W.

Acha. Ona kaza3a im zawr骳ia i pedzia w swoj? strone. No tak, wszystko
jasne.

Zawracanie nie jest zabronione, jazda t drog te nie jest zabroniona.
Ha砤sowanie i kurzenie to najwy縠j wykroczenie.

Z artyku硊 wynika, 縠 to ona pr骲owa砤 ich zatrzyma, wi阠 jej wina jest
niestety najwi阫sza.

No tak, tak, przecie napisa砮m, 縠 wszystko jasne. Jeszcze o czym chcesz podyskutowa?

Data: 2012-07-03 08:51:55
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marek W.
No tak, tak, przecie驴 napisa鲁em, 驴e wszystko jasne. Jeszcze o czym露
chcesz podyskutowa忙?

Czyli po prostu nic nie zrozumia艂e艣, ok. --
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 12:12:06
Autor: Marek W.
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

U縴tkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:jsubrb$s71$28usenet.news.interia.pl...
begin Marek W.

No tak, tak, przecie? napisa3em, ?e wszystko jasne. Jeszcze o czym?
chcesz podyskutowaa?

Czyli po prostu nic nie zrozumia砮, ok.

Ty si dobrze czujesz? Jest napisane jak w蟪, 縠 wszystko jasne i m體isz 縠 nie zrozumia砮m? To co mam napisa, 縠 jeste kretynem i wtedy wyci眊niesz jedynie s硊szny wniosek, 縠 teraz to ju zrozumia砮m? Pyta砮m czy chcesz jeszcze o czym dyskutow, ale nie udzielasz jednoznacznej odpowiedzi tylko przeci眊asz w眛ek, w kt髍ym wszystko sobie wyja秐ili秏y. Je秎i naprawd musisz bo bez tego nie potrafisz 縴 to ju napisa砮m, 縠 mo縠my. Ale tylko w體czas gdy lekarz stwierdzi u ciebie popraw

Data: 2012-07-03 11:55:40
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marek W.
Jest napisane jak w贸鲁, 驴e wszystko jasne i m贸wisz 驴e nie zrozumia鲁em?

Dok艂adnie tak. :>

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 22:48:16
Autor: Axel

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:jsspks$qvq$1mx1.internetia.pl...

[...]

 Nie wiem, co tam sie dzialo tak naprawde, bo pismaki napisza wszystko, zeby tylko bylo bardziej dramatycznie; ale jak np. jedziemy z corka rowerami po jezdni, to ja jade za nia  z tylu, pol metra w lewo od niej. Zeby w razie czego ja zaslonic.

--
Axel

Data: 2012-07-02 21:33:09
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Axel

Bardzo to pomo偶e...

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 09:06:36
Autor: Axel
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
"to" <to_usenet@interia.pl> wrote in message
begin Axel
[...]
Bardzo to pomoze...

Zalezy w jakiej sytuacji. Po pierwsze - jestem lepiej widoczny, niz 11-latka na mniejszym rowerze. Po drugie - jak ktos zbyt blisko przejedzie i np. zaczepi lusterkiem, to pomoze. Jak ciezarowka przejedzie obok 100km/h to ja mam wieksze szanse sie nie przewrocic, wiec tez moze pomoc. Jeszcze pare sytuacji, w ktorych taki uklad moze pomoc moge Ci wypisac. A na pewno nie zaszkodzi.

--
Axel

Data: 2012-07-02 22:51:59
Autor: DoQ
W dniu 02-07-2012 22:48, Axel pisze:
[...]

Tylko 縠 to jednak "troch" inna sytuacja...

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 23:28:50
Autor: Axel

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:jst1r6$h3o$1mx1.internetia.pl...

[...]

Skad wiesz? Z relacji mediow? To akurat zadna informacja...

--
Axel

Data: 2012-07-02 23:56:54
Autor: DoQ
W dniu 02-07-2012 23:28, Axel pisze:
Tylko 縠 to jednak "troch" inna sytuacja...
Skad wiesz? Z relacji mediow? To akurat zadna informacja...

Z tej samej relacji gdzie jest opisany wypadek:

"Drugi bieg硑 pisa, 縠 zw砤szcza po zwr骳onej mu uwadze podczas pierwszego przejazdu Piotr S. powinien zachowa ostro縩o舵. A zwi阫szy pr阣ko舵. I gdy Agata Ch. ruszy砤 w jego stron, nie m骻 ''wykona manewru obronnego'' (skr阠i i omin辨 jej). Wypadek by nieunikniony."

No chyba, 縠 mamy traktowa 體 relacje wybi髍czo. Czyli to co pasuje do wizerunku mordercy jest OK, a to co opisuje g硊pie zachowanie kobiety ju jest kaczk medialn.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 22:01:02
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin DoQ
"Drugi bieg艂y pisa艂, 偶e zw艂aszcza po zwr贸conej mu uwadze podczas
pierwszego przejazdu Piotr S. powinien zachowa膰 ostro偶no艣膰. A zwi臋kszy艂
pr臋dko艣膰. I gdy Agata Ch. ruszy艂a w jego stron臋, nie m贸g艂 ''wykona膰
manewru obronnego'' (skr臋ci膰 i omin膮膰 jej). Wypadek by艂 nieunikniony."

Ciekawe, 偶e tego bieg艂ego nie zainteresowa艂o, dlaczego kobieta doprowadzi艂a do sytuacji w kt贸rej go艣膰 na quadzie nie m贸g艂 jej omin膮膰.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 09:07:32
Autor: Axel

[...]

Ja wszelkie medialne opisy wypadkow traktuje z duzym dystansem. Zwlaszcza po tym, jak widzialem wypadek, a potem w dwoch gazetach przeczytalem dwie calkiem odmienne relacje i obie mialy niewiele wspolnego z tym, co ja widzialem. Odpowiadalem na Twoj komentarz o wychodzeniu na srodek. A na wiejskiej drodze pol metra to moze byc juz prawie srodek.

--
Axel

Data: 2012-07-06 22:48:15
Autor: Pablo
W dniu 2012-06-29 22:36, to pisze:

Ale nikt tam nie wje偶d偶a艂 na 偶adne dziecko, ha艂asowali tylko i kurzyli.

lol... ha艂asowali tylko i kurzyli...
kilka lat temu jeden gostek w Wawie straci艂 panowanie nad samochodem i zabi艂 kilka ludzi na przystanku.
On przecie偶 tylko jecha艂 tylko 30 km/h wi臋cej ni偶 by艂a dopuszczalna pr臋dko艣膰 na tym odcinku.
Po co Ci ludzie stali na tym przystanku?

Data: 2012-07-06 21:12:35
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Pablo
[...]

No i IMHO dosta艂 zdecydowanie zbyt surowy wyrok.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-07 22:46:38
Autor: Pablo
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-06 23:12, to pisze:
begin Pablo

[...]

W ka偶dym cywilizowanym kraju go艣膰 nie wyszed艂 by z pierdla wcze艣niej ni偶 po 20 latach, w Stanach mia艂bym 90% szans za艂apa膰 si臋 na krzes艂o, komor臋 lub zastrzyk... niew艂a艣ciwe skre艣li膰.

Data: 2012-07-08 09:56:00
Autor: to
[...]

Bzdura, w cywilizowanych krajach karze si臋 przede wszystkim za INTENCJE. Karanie za sam skutek to cecha charakterystyczna dziczy. --
ignorance is bliss

Data: 2012-07-08 16:19:49
Autor: J.F.
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Sun, 8 Jul 2012 09:56:00 +0000 (UTC), to napisa(a):
begin Pablo
W ka縟ym cywilizowanym kraju go舵 nie wyszed by z pierdla wcze秐iej ni
po 20 latach, w Stanach mia砨ym 90% szans za砤pa si na krzes硂, komor
lub zastrzyk... niew砤禼iwe skre秎i.

Bzdura, w cywilizowanych krajach karze si przede wszystkim za INTENCJE. Karanie za sam skutek to cecha charakterystyczna dziczy.

Nie dotyczy wypadkow. Gdzie co prawda kara jest obnizona juz w kodeksie.

No i intencje czasem trudno udowodnic.

J.

Data: 2012-07-08 16:35:20
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin J.F.
[...]

Go艣膰 przekroczy艂 dozwolon膮 pr臋dko艣膰 i 30 km/h, za co grozi niewielki w sumie mandat. Reszta to kwestia pecha. Intencji zab贸jstwa na pewno nie mia艂. Kilka lat bezwzgl臋dnego wi臋zienia za takie co艣 to kara ra偶膮co wysoka, ale w naszej p贸艂dziczy dla niekt贸rych jak wida膰 jeszcze za niska...

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-08 21:52:01
Autor: Pablo
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-08 18:35, to pisze:
begin J.F.

[...]

Nie b臋d臋 wnika艂 w Twoje rozumowanie pecha, ani kto jest dla Ciebie p贸艂dzicz膮... za to bardzo bym prosi艂 by艣 rozwin膮艂 w膮tek "intencji"... pewnie spece od bezpiecze艅stwa drogowego w Stanach, Kanadzie, UK co艣 by si臋 nauczyli :)

Data: 2012-07-08 23:17:13
Autor: Michoo
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
On 08.07.2012 18:35, to wrote:
begin J.F.

[...]

Go艣膰 zachowywa艂 si臋 w spos贸b nieodpowiedzialny prowadz膮c samoch贸d tak, 偶e nie umia艂 go opanowa膰. Prawo wymaga kursu i _egzaminu_ 偶eby m贸c prowadzi膰 samoch贸d m.i. dlatego, 偶eby cz艂owiek by艂 w stanie okre艣li膰 warunki.

Reszta to kwestia pecha. Intencji zab贸jstwa na pewno nie
mia艂.
Pewnie nie mia艂, ale je偶eli jest cz艂owiekiem na tyle my艣l膮cym, 偶eby otrzyma膰 prawko to powinien liczy膰 si臋 z tym, 偶e jak jedzie za szybko jak na warunki i swoje umiej臋tno艣ci to komu艣 mo偶e zrobi膰 krzywd臋. Zab贸jstwo to nie jest, ale skrajna g艂upota jest karalna, 偶eby odstrasza膰.

Art. 173.
搂 1. Kto sprowadza katastrof臋 w ruchu l膮dowym, wodnym lub powietrznym zagra偶aj膮c膮 偶yciu lub zdrowiu wielu os贸b albo mieniu w wielkich rozmiarach, podlega karze pozbawienia wolno艣ci od roku do lat 10.
搂 4. Je偶eli nast臋pstwem czynu okre艣lonego w 搂 2 jest 艣mier膰 cz艂owieka lub ci臋偶ki uszczerbek na zdrowiu wielu os贸b, sprawca podlega karze pozbawienia wolno艣ci od 6 miesi臋cy do lat 8.

Kilka lat bezwzgl臋dnego wi臋zienia za takie co艣 to kara ra偶膮co
wysoka,
Nie jest. Kara ma te偶 odstrasza膰. Mo偶e dzi臋ki temu kto艣 si臋 zastanowi czy koniecznie musi zapierdala膰. Jak nie ze wzgl臋du na mo偶liwy mandat to ze wzgl臋du na to, 偶e jak komu艣 zrobi qq to trafi do pierdla.

ale w naszej p贸艂dziczy
Dzicz to masz w USA. Pr贸bowano m.i. posadzi膰 faceta, kt贸ry poszed艂 na przechadzk臋 za "first degree murder" po tym jak zastrzeli艂 psychola kt贸ry pr贸bowa艂 zaatakowa膰 go 艣rubokr臋tem. Z perspektywy przysi臋g艂ych zacz膮艂 strzela膰 do nieuzbrojonego faceta kt贸ry szed艂 w jego kierunku, bo prokurator uzna艂 m.i., 偶e skoro on nie widzia艂 co tamten dok艂adnie ma za plecami gdy bieg艂 ku niemu to przysi臋gli nie maj膮 si臋 dowiedzie膰 o tym, 偶e podchodzi艂 z ukrytym 艣rubokr臋tem.

Michoo

Data: 2012-07-09 08:41:37
Autor: J.F.
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Sun, 08 Jul 2012 23:17:13 +0200, Michoo napisa(a):
On 08.07.2012 18:35, to wrote:
begin J.F.
Bzdura, w cywilizowanych krajach karze si przede wszystkim za
INTENCJE. Karanie za sam skutek to cecha charakterystyczna dziczy.
Nie dotyczy wypadkow. Gdzie co prawda kara jest obnizona juz w kodeksie.

Go舵 przekroczy dozwolon pr阣ko舵 i 30 km/h, za co grozi niewielki w
sumie mandat.
Go舵 zachowywa si w spos骲 nieodpowiedzialny prowadz眂 samoch骴 tak, 縠 nie umia go opanowa. Prawo wymaga kursu i _egzaminu_ 縠by m骳 prowadzi samoch骴 m.i. dlatego, 縠by cz硂wiek by w stanie okre秎i warunki.

Tylko ze malo kto po 24h jazdy to umie. M.in dlatego ze absolutnie tego nie
ucza, a wrecz ucza jak jezdzic po miescie przepisowo 50. To skad ma
wiedziec jak wyglada 70 w deszczu ? Ktore jest na wielu ulicach
dopuszczalne, o drogach poza miejskich nie wspominajac.

Reszta to kwestia pecha. Intencji zab骿stwa na pewno nie
mia.
Pewnie nie mia, ale je縠li jest cz硂wiekiem na tyle my秎眂ym, 縠by otrzyma prawko to powinien liczy si z tym, 縠 jak jedzie za szybko jak na warunki i swoje umiej阾no禼i to komu mo縠 zrobi krzywd. Zab骿stwo to nie jest, ale skrajna g硊pota jest karalna, 縠by odstrasza.
Art. 173.
1. Kto sprowadza katastrof w ruchu l眃owym, wodnym lub powietrznym zagra縜j眂 縴ciu lub zdrowiu wielu os骲 albo mieniu w wielkich rozmiarach, podlega karze pozbawienia wolno禼i od roku do lat 10.

Tylko widzisz - nie wiem w koncu o jakim przypadku mowa, ale moze np zle
ocenic warunki, wpasc w poslizg, wpasc w przystanek ... a tam bedzie stalo
4 osoby a nie 5. I juz nie ma katastrofy. A dlaczego ... mial szczescie.

4. Je縠li nast阷stwem czynu okre秎onego w 2 jest 秏ier cz硂wieka lub ci昕ki uszczerbek na zdrowiu wielu os骲, sprawca podlega karze pozbawienia wolno禼i od 6 miesi阠y do lat 8.

Tymczasem, jesli kierowca byl trzezwy, i nie podpadl sadowi w jakis sposob, to dostanie rok, moze dwa, ale w zawieszeniu. A naruszyl zasady
bezpieczenstwa w taki sam sposob jak ten co dostal poltora roku do
odsiadki, albo jak ten co dostal 300zl mandatu, bo szczesliwie nikomu nic
sie nie stalo, choc dwa auta do kasacji. I gdzie tu sprawiedliwosc ?
Kilka lat bezwzgl阣nego wi陑ienia za takie co to kara ra勘co
wysoka,
Nie jest. Kara ma te odstrasza. Mo縠 dzi阫i temu kto si zastanowi czy koniecznie musi zapierdala.

To moze od razu kare smierci ? Jak widac - dzialanie odstraszajace jest znikome. Moze dlatego ze sedziowie
daja rok w zawiasach zamiast dwoch bez.

Tylko biorac pod uwage statystyki - tu nawet resocjalizacja nie potrzebna, bo ludzie zap* a wypadkow nie powoduja, tzn malo powoduja i nei kazdy. A
szansa na to ze taki po raz drugi wypadek spowoduje, tez jest bliska zeru -
choc to oczywiscie od kary zalezy :-) .

ale w naszej p蟪dziczy
Dzicz to masz w USA. Pr骲owano m.i. posadzi faceta, kt髍y poszed na przechadzk za "first degree murder" po tym jak zastrzeli psychola kt髍y pr骲owa zaatakowa go 秗ubokr阾em. Z perspektywy przysi阦硑ch zacz背 strzela do nieuzbrojonego faceta kt髍y szed w jego kierunku, bo prokurator uzna m.i., 縠 skoro on nie widzia co tamten dok砤dnie ma za plecami gdy bieg ku niemu to przysi阦li nie maj si dowiedzie o tym, 縠 podchodzi z ukrytym 秗ubokr阾em.

Ale spojrz na to z drugiej strony - zastrzelil czlowieka bez powodu. Nastepnym razem zastrzeli inwalide z Iraku, ktory bez reki biegnie do
autobusu. To chyba lepiej zeby go posadzic teraz :-)

A poza tym ... skad wiadomo ze psychol chcial go zadzgac srubokretem ? J.

Data: 2012-07-08 21:44:19
Autor: Pablo
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-08 11:56, to pisze:
begin Pablo

[...]

Czyli US, Kanada, UK, to dzicz, a Polska wzgl臋dnie cywilizowany kraj.
Poka偶 mi kraj gdzie po takim czym艣 wsadzili by go艣ciowi mandat?

Data: 2012-07-08 22:03:23
Autor: Pablo
W dniu 2012-07-06 22:48, Pablo pisze:
[...]

K woli sprostowania... przekroczy艂 pr臋dko艣膰 ponad 60 km, 3 ofiary 艣miertelne.

Data: 2012-06-29 22:43:46
Autor: dominik
On 2012-06-29 22:33, huri_khan wrote:
Dnia Fri, 29 Jun 2012 19:14:35 +0000 (UTC), to napisa艂(a):

[...]

D. rozgl膮dn膮膰 si臋 za odpowiednim kamieniem i przyjeba膰 w obronie w艂asnej

;)

--
                                           _   _       _a_a
   dominik,  gg:919564         _   _     _{.`=`.}_    {/ ''\_

Data: 2012-07-01 10:49:50
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.06.2012 22:43, dominik pisze:
On 2012-06-29 22:33, huri_khan wrote:
[...]

D. rozgl眃n辨 si za odpowiednim kamieniem i przyjeba w obronie w砤snej

"No ja nie wiem... Chyba b阣 strzela..."
"Dobra odpowied!"

Data: 2012-06-29 23:37:52
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
  Powitanko,

A co wed硊g Ciebie powinien zrobi rodzi,  widz眂 縠 na jego dziecko
wje縟縜 quad ?

Odepchnac dziecko jak najdalej niebezpieczenstwa. To po pierwsze, potem mozna juz sobie spokojnie kombinowac co dalej. Popelnianie samobojstwa przez wchodzenie pod pedzacy quad nie jest najmadrzejsze, chocby z tego powodu, ze nie taka powinna byc pierwsza odruchowa reakcja rodzica.
Co wiecej, kierownik quada widzac podstawiajaca sie kobiete mogl probowac ja ominac wjezdzajac w wozek z dzieckiem, lub zerwac przyczepnosc z takim samym skutkiem.
Przykre, ale jesli wierzyc opisowi, to trudno dojsc do innych wnioskow.
A ze gosc posiedzi, to dobrze, bedzie spokoj na pare lat.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna ma潮 szkodliwo舵 spo砮czn?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro縠k)

Data: 2012-06-30 06:08:39
Autor: huri_khan
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Fri, 29 Jun 2012 23:37:52 +0200, Pawel "O'Pajak" napisa(a):

  Powitanko,

[...]

Z opisu wynika 縠 dziecko (5 miesi阠zne) by硂 w w髗ku, wi阠 ci陑ko odpycha
w髗ek na polnej drodze tak, 縠by czasami dziecko z tego w髗ka nie wypad硂. --

Data: 2012-06-30 10:46:27
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin huri_khan
Z opisu wynika 偶e dziecko (5 miesi臋czne) by艂o w w贸zku, wi臋c ci臋zko
odpycha膰 w贸zek na polnej drodze tak, 偶eby czasami dziecko z tego w贸zka
nie wypad艂o.

No tak, ci臋偶ko zjecha膰 w贸zkiem z drogi, lepiej wybiec na 艣rodek pod quada. Ty to na trze藕wo piszesz?

Data: 2012-06-30 21:53:11
Autor: huri_khan
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Sat, 30 Jun 2012 10:46:27 +0000 (UTC), to napisa(a):

begin huri_khan

Z opisu wynika 縠 dziecko (5 miesi阠zne) by硂 w w髗ku, wi阠 ci陑ko
odpycha w髗ek na polnej drodze tak, 縠by czasami dziecko z tego w髗ka
nie wypad硂.

No tak, ci昕ko zjecha w髗kiem z drogi, lepiej wybiec na 秗odek pod quada. Ty to na trze紈o piszesz?

"Jedni m體i, 縠 to ta kobieta wyskoczy砤 na drog, inni, 縠 na ni
wjecha, bo chcia j przestraszy"

Rozumiem 縠 by砮 na miejscu i widzia砮 ca潮 sytuacj. Mo縠 wi阠 narysuj
szkic sytuacyjny uwzgl阣nij w nim: szeroko舵 polnej drogi, szeroko舵 w髗ka,
pr阣ko舵 quada jego tor jazdy, rodzaj nawierzchni. To rozwieje nasze
w眛pliwo禼i. --

Data: 2012-06-30 22:21:35
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin huri_khan
"Jedni m贸wi膮, 偶e to ta kobieta wyskoczy艂a na drog臋, inni, 偶e na ni膮
wjecha艂, bo chcia艂 j膮 przestraszy膰"

Nie bred藕, nawet jej m膮偶 twierdzi, 偶e wysz艂a na 艣rodek.

Data: 2012-07-01 22:13:47
Autor: huri_khan
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Sat, 30 Jun 2012 22:21:35 +0000 (UTC), to napisa(a):

begin huri_khan

"Jedni m體i, 縠 to ta kobieta wyskoczy砤 na drog, inni, 縠 na ni
wjecha, bo chcia j przestraszy"

Nie bred, nawet jej m笨 twierdzi, 縠 wysz砤 na 秗odek.

Czyli nie by砮 na miejscu. Oczywi禼ie mo縠sz dalej snu swoje teorie. --

Data: 2012-07-01 20:58:25
Autor: to
[...]

Czyli nie by艂e艣 na miejscu. Oczywi艣cie mo偶esz dalej snu膰 swoje teorie.

Wij si臋, wij.

Data: 2012-07-02 17:00:23
Autor: kamil
On 30/06/2012 05:08, huri_khan wrote:
[...]

Przecie tu sami teoretycy - eksperci. Obronn r阫 wychodz z ka縟ej sytuacji, w dwie sekundy potrafi wyprowadzi samoch骴 z po秎izgu, zatrzyma si bezpiecznie na poboczu i jeszcze tr骿k眛 rozstawi.

Szkoda strz阷i klawiatur. ;-)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-06-30 08:05:32
Autor: Marcin N
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-06-29 23:37, Pawel "O'Pajak" pisze:
  Powitanko,

[...]

Bzdura.

Patrz na ten w眛ek i widz samych teoretyzuj眂ych facet體.

Jaka jest prawda? Psychologowie dawno wysnuli wnioski:

MATKA jest gotowa umrze za swoje dziecko.
OJCIEC za swoje dziecko jest gotowy zabi.

Data: 2012-06-30 10:47:18
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marcin N
Jaka jest prawda? Psychologowie dawno wysnuli wnioski:

MATKA jest gotowa umrze膰 za swoje dziecko. OJCIEC za swoje dziecko jest
gotowy zabi膰.

Fascynuj膮ce, mo偶esz pochwali膰 si臋 jeszcze innymi, znanymi Ci, m膮dro艣ciami ludowymi?

Data: 2012-06-30 21:53:31
Autor: huri_khan
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Sat, 30 Jun 2012 10:47:18 +0000 (UTC), to napisa(a):

begin Marcin N

Jaka jest prawda? Psychologowie dawno wysnuli wnioski:

MATKA jest gotowa umrze za swoje dziecko. OJCIEC za swoje dziecko jest
gotowy zabi.

Fascynuj眂e, mo縠sz pochwali si jeszcze innymi, znanymi Ci, m眃ro禼iami ludowymi?

Masz dzieci ?

Data: 2012-06-30 22:38:59
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-30 21:53, huri_khan pisze:
[...]

Nie ma. Wystarczy poczyta, co pisze w tym w眛ku.

Data: 2012-06-30 22:21:57
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Marcin N
Nie ma. Wystarczy poczyta膰, co pisze w tym w膮tku.

My艣lisz, 偶e jak sobie zrobi臋, to zidiociej臋?

Data: 2012-07-01 10:58:18
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 30.06.2012 22:38, Marcin N pisze:
Fascynuj眂e, mo縠sz pochwali si jeszcze innymi, znanymi Ci,
m眃ro禼iami
ludowymi?

Masz dzieci ?

Nie ma. Wystarczy poczyta, co pisze w tym w眛ku.

Niestety nawet sko馽zony debil, jak ten dwuliterowy troll, kt髍ego nie wiem po co nami阾nie wyci眊acie ludziom z KFa, mo縠 gdzie co "zasia" - do tego rozumu niestety nie trzeba.

Co do zachowania kobiety... Piraci omin阬i, zawr骳ili - czyli przez chwil pr阣ko舵 mieli blisk zera. Musieli si rozp阣zi. Ona stan瓿a na 秗odku drogi, 縠by ich zniech阠i do dalszego rozp阣zania si.

A te skurwysyny da硑 w rur bo s眃zi硑, 縠 ona uskoczy.

Innymi s硂wy taki nasz lokalny Plac Niebia駍kiego Spokoju - tamte czo砱i tez nie musia硑 gwa硉ownie hamowa. Musia硑 tylko nie przy秔iesza.

Data: 2012-07-01 09:04:43
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Andrzej Lawa
Niestety nawet sko艅czony debil, jak ten dwuliterowy troll, kt贸rego nie
wiem po co nami臋tnie wyci膮gacie ludziom z KFa, mo偶e gdzie艣 co艣 "zasia膰"
- do tego rozumu niestety nie trzeba.

Spokojna g艂owa, 偶e mam znacznie wy偶sze IQ ni偶 Ty. :>

Data: 2012-07-01 20:23:23
Autor: Marcin N
W dniu 2012-07-01 11:04, to pisze:

Spokojna g艂owa, 偶e mam znacznie wy偶sze IQ ni偶 Ty. :>

Widz臋, 偶e o IQ masz r贸wnie niewielkie poj臋cie, jak o reakcjach rodzic贸w na zagro偶enie dziecka.

Ot贸偶 naukowcy (wiem, wiem - nie czytasz, co pisz膮) stwierdzili, 偶e inteligencja to jest jedna z niewielu rzeczy, kt贸rej ludzie NIE ZAZDROSZCZ膭. Ka偶dy ma swoj膮 inteligencj臋 i inteligencj臋 innych ma w dupie.

Gdy wi臋c popisujesz si臋, jaki to jeste艣 bystry - nikogo to nie rusza. Musisz wynale藕膰 co艣 innego do szpanowania.

Data: 2012-07-01 19:51:40
Autor: to
[...]

Albo trollujesz albo s膮dzisz po sobie, ale generalnie -- g贸wno prawda.

Gdy wi臋c popisujesz si臋, jaki to jeste艣 bystry - nikogo to nie rusza.
Musisz wynale藕膰 co艣 innego do szpanowania.

Wr臋cz przeciwnie. :)

Data: 2012-07-01 21:33:10
Autor: Andrzej Lawa
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 01.07.2012 20:23, Marcin N pisze:

Gdy wi阠 popisujesz si, jaki to jeste bystry - nikogo to nie rusza.
Musisz wynale兼 co innego do szpanowania.

to-siek po prostu tonie w kompleksach i usi硊je si jakimi liczbami urojonymi podbudowa ;)

Data: 2012-07-01 19:52:15
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Andrzej Lawa
to-siek po prostu tonie w kompleksach i usi艂uje si臋 jakimi艣 liczbami
urojonymi podbudowa膰 ;)

Nie oceniaj innych po sobie, Andrzejku. :) --

Data: 2012-07-01 22:18:18
Autor: huri_khan
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Sun, 1 Jul 2012 09:04:43 +0000 (UTC), to napisa(a):

begin Andrzej Lawa

Niestety nawet sko馽zony debil, jak ten dwuliterowy troll, kt髍ego nie
wiem po co nami阾nie wyci眊acie ludziom z KFa, mo縠 gdzie co "zasia"
- do tego rozumu niestety nie trzeba.

Spokojna g硂wa, 縠 mam znacznie wy縮ze IQ ni Ty. :>

Skoro napisa 縠 ma Ci w KF to po co mu odpisujesz ?  Na dodatek jeszcze
co wspominasz o IQ.

Data: 2012-07-01 20:56:45
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin huri_khan
Skoro napisa艂 偶e ma Ci臋 w KF to po co mu odpisujesz ?  Na dodatek
jeszcze co艣 wspominasz o IQ.

To jego KF, a nie m贸j, jego decyzja, 偶e nie chce widzie膰 odpowiedzi. :-)

Data: 2012-07-01 22:20:28
Autor: huri_khan
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
Dnia Sun, 01 Jul 2012 10:58:18 +0200, Andrzej Lawa napisa(a):

Masz racj wrzucam go do KFa.

Data: 2012-07-01 20:57:29
Autor: to
[...]

Masz racj臋 wrzucam go do KFa.

Popieram! :D

Data: 2012-07-01 23:04:48
Autor: DoQ
W dniu 30-06-2012 21:53, huri_khan pisze:
[...]

Ty pewnie masz i dlatego wybiegasz na 秗odek jezdni z wyci眊ni阾ym 秗odkowym palcem tu przed nadje縟縜j眂y pojazd?

--
Pozdr.

Data: 2012-07-01 21:08:07
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin DoQ
Ty pewnie masz i dlatego wybiegasz na 艣rodek jezdni z wyci膮gni臋tym
艣rodkowym palcem tu偶 przed nadje偶d偶aj膮cy pojazd?

Bardzo skuteczna metoda ochrony potomstwa! Jak b臋d臋 mia艂 swoje, to na pewno b臋d臋 j膮 stosowa艂!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-01 23:18:13
Autor: DoQ
W dniu 01-07-2012 23:08, to pisze:
Ty pewnie masz i dlatego wybiegasz na 秗odek jezdni z wyci眊ni阾ym
秗odkowym palcem tu przed nadje縟縜j眂y pojazd?
Bardzo skuteczna metoda ochrony potomstwa! Jak b阣 mia swoje, to na
pewno b阣 j stosowa!

Koniecznie. Ka縟e dziecko marzy o rodzicu, kt髍y chce zgin辨 w idiotyczny spos骲.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-01 23:31:33
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 01.07.2012 23:04, DoQ pisze:
[...]

Ummm... Tu przed nadje縟縜j眂y pojazd? Kt髍y to przed "nadjechaniem" musia zawraca?

Data: 2012-07-01 21:33:55
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Andrzej Lawa
Ummm... Tu偶 przed nadje偶d偶aj膮cy pojazd? Kt贸ry to przed "nadjechaniem"
musia艂 zawraca膰?

Widz臋 Andrzejku, 偶e nawet z czytaniem masz problemy:

Data: 2012-07-01 23:34:13
Autor: DoQ
W dniu 01-07-2012 23:31, Andrzej Lawa pisze:
Ty pewnie masz i dlatego wybiegasz na 秗odek jezdni z wyci眊ni阾ym
秗odkowym palcem tu przed nadje縟縜j眂y pojazd?
Ummm... Tu przed nadje縟縜j眂y pojazd? Kt髍y to przed "nadjechaniem"
musia zawraca?

Manewr zawracania nie jest zabroniony, a wylaz砤 mu dopiero jak mia przejecha drugi raz.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 00:58:15
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 01.07.2012 23:34, DoQ pisze:
[...]

Zgodnie z opisem "hawajskie pozdrowienie" by硂 najpierw.

Nigdzie w opisie nie by硂 nic o wyj禼iu tu przed pojazd.

Dlatego najprawdopodobniej wygl眃a硂 to tak, 縠 tamten zawr骳i i zacz背 na nich jecha, ona os硂ni砤 dziecko wychodz眂 na 秗odek drogi, a tamten skurwysyn zacz背 si bawi w tch髍za i zamiast zahamowa lub zjecha z drogi (do czego quady w sumie s硊勘) postanowi砤 j zgoni z drogi.

Twoja sugestia celowego wyj禼ia tu przed nadje縟縜j眂y pojazd jest, delikatnie m體i眂, absurdalna.

Data: 2012-07-01 23:00:19
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Andrzej Lawa
Dlatego najprawdopodobniej wygl膮da艂o to tak, 偶e tamten zawr贸ci艂 i zacz膮艂
na nich jecha膰, ona os艂oni艂a dziecko wychodz膮c na 艣rodek drogi, a tamten
skurwysyn zacz膮艂 si臋 bawi膰 w tch贸rza i zamiast zahamowa膰 lub zjecha膰 z
drogi (do czego quady w sumie s艂u偶膮) postanowi艂a j膮 zgoni膰 z drogi.

Dziecko te偶 jecha艂o 艣rodkiem drogi? Coraz lepiej, Andrzejku.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 07:19:07
Autor: DoQ
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 02-07-2012 01:00, to pisze:
Dziecko te jecha硂 秗odkiem drogi? Coraz lepiej, Andrzejku.

http://www.youtube.com/watch?v=_d7Fu1uRsL4 tutaj ojciec ratuje dziecko w podobny spos骲 ;-)

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 07:12:50
Autor: DoQ
W dniu 02-07-2012 00:58, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Sam zasugerowa砮 powy縠j, typ zacz背 bawi si w "tch髍za" - czyli tak na prawd jedynym powodem najprawdopodobniej by硂 wyj禼ie tej baby przed quada celem zatrzymania. Natomiast teoria o chronieniu dziecka na 秗odku drogi jest wyj眛kowo absurdalna, szczeg髄nie bior眂 pod uwag jej agresj, pokazywanie 秗odkowego palca, wyzwiska itd. Tym bardziej 縠 ani dziecku ani ojcu nic si nie sta硂. Trafi sw骿 na swego, pobawili si w czikena i tak si to g硊pio zako馽zy硂.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 08:16:20
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.07.2012 07:12, DoQ pisze:

Sam zasugerowa砮 powy縠j, typ zacz背 bawi si w "tch髍za" - czyli tak
na prawd jedynym powodem najprawdopodobniej by硂 wyj禼ie tej baby przed
quada celem zatrzymania. Natomiast teoria o chronieniu dziecka na 秗odku

A mia砤 inne wyj禼ie nie maj眂 broni w r阫u?

Mo縠 ciebie nie rusza, jak twojemu dziecku w twarz lecia硑by z du勘
pr阣ko禼i kurz i kamienie, ale normalny rodzic raczej zareaguje.

drogi jest wyj眛kowo absurdalna, szczeg髄nie bior眂 pod uwag jej
agresj, pokazywanie 秗odkowego palca, wyzwiska itd. Tym bardziej 縠 ani

No tak, bo ty by 砤godnie i spokojnie stwierdzi "砤skawy pan by
uprzejmy raczy zasypa nas kurzem i spowodowa powa縩e zagro縠nie w
postaci lataj眂ych kamieni" a jakby kto usi硂wa ci wbi n罂 w brzuch
to grzecznie zwr骳i砨y uwag na wra縧iwo舵 ludzkiego organizmu na
perforacj?

dziecku ani ojcu nic si nie sta硂.

Doros硑 jest z regu硑 nieco bardziej odporny od dziecka.

Poza tym co to za argument? Je秎i np. jaki palant je糳zi nawalony jak
meserszmit, ale 縠 p髃i co jeszcze krzywdy nikomu nie zrobi to wg
ciebie wszystko jest w porz眃ku?

Co wi阠ej by mo縠 tylko dlatego nic si im nie sta硂, 縠 ona wysz砤 na
秗odek drogi i tamci jednak troch kurs zmienili.

Data: 2012-07-02 08:28:55
Autor: DoQ
W dniu 02-07-2012 08:16, Andrzej Lawa pisze:
A mia砤 inne wyj禼ie nie maj眂 broni w r阫u?
Mo縠 ciebie nie rusza, jak twojemu dziecku w twarz lecia硑by z du勘
pr阣ko禼i kurz i kamienie, ale normalny rodzic raczej zareaguje.

Normalny rodzic rzuca si przed nadje縟縜j眂y pojazd po tym jak zostanie przez niego zakurzony czy te ochlapany?

[...]

Czekaj, czekaj... mam biega krzycz眂 "fak ju" za ka縟ym samochodem kt髍y mnie np. ochlapie?

postaci lataj眂ych kamieni" a jakby kto usi硂wa ci wbi n罂 w brzuch
to grzecznie zwr骳i砨y uwag na wra縧iwo舵 ludzkiego organizmu na
perforacj?

Sypni阠ie kurzem por體nujesz do wbijania no縜 w brzuch? Jaki zwi眤ek ma jedno z drugim?

dziecku ani ojcu nic si nie sta硂.
Doros硑 jest z regu硑 nieco bardziej odporny od dziecka.

Szczeg髄nie taki co nie w砤zi bezsensownie w drog pojazdowi mechanicznemu.

Poza tym co to za argument? Je秎i np. jaki palant je糳zi nawalony jak

Co z nim nie tak? Mo縩a si by硂 rozej舵 ew. pokrzycze na siebie i wszyscy by dzi 縴li. Niestety komu przysz硂 do g硂wy zatrzyma nadje縟縜j眂y pojazd i tak to si sko馽zy硂.

meserszmit, ale 縠 p髃i co jeszcze krzywdy nikomu nie zrobi to wg
ciebie wszystko jest w porz眃ku?

Nie widz zwi眤ku.

Co wi阠ej by mo縠 tylko dlatego nic si im nie sta硂, 縠 ona wysz砤 na
秗odek drogi i tamci jednak troch kurs zmienili.

Na pewno byli to urodzeni dzieciob骿cy - celowali w w髗ek.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 08:46:49
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.07.2012 08:28, DoQ pisze:
[...]

Nie "rzuca przed". Brednie wypisujesz.

Z opisu wynika raczej scenariusz jaki opisa Miroo.

[...]

Ka縟ym wszystkimi dwoma jad眂ymi razem?

[...]

Kurz _i_ kamienie.

Dosta砮 kiedy kamieniem prosto w oko? Chcia砨y?

dziecku ani ojcu nic si nie sta硂.
Doros硑 jest z regu硑 nieco bardziej odporny od dziecka.

Szczeg髄nie taki co nie w砤zi bezsensownie w drog pojazdowi mechanicznemu.

Zapierdalasz quadem?

[...]

Dlaczego uniewinniasz kieruj眂ego pojazdem, kt髍y CELOWO ZAWR覥I i
POMIMO ZWR覥ENIA UWAGI (abstrahuj眂 od formy zwr骳enia) jecha CO
NAJMNIEJ TAK SAMO NIEBEZPIECZNIE?

Kto mu kaza zawr骳i i szar縪wa na pieszych?

meserszmit, ale 縠 p髃i co jeszcze krzywdy nikomu nie zrobi to wg
ciebie wszystko jest w porz眃ku?

Nie widz zwi眤ku.

Udajesz czy faktycznie nie rozumiesz?

Co wi阠ej by mo縠 tylko dlatego nic si im nie sta硂, 縠 ona wysz砤 na
秗odek drogi i tamci jednak troch kurs zmienili.

Na pewno byli to urodzeni dzieciob骿cy - celowali w w髗ek.

Po prostu debile bez wyobra糿i.

Data: 2012-07-02 08:23:40
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Andrzej Lawa
Nie "rzuca przed". Brednie wypisujesz.

Z opisu wynika raczej scenariusz jaki opisa艂 Miroo.

Tak, bardzo realny scenariusz, bior膮c pod uwag臋 fakt, 偶e quad uderzy艂 t膮 kobiet臋 praw膮 stron膮. Zak艂adaj膮c, 偶e sta艂a z lewej strony w贸zka, a on jecha艂 z przeciwka, rozni贸s艂by przede wszystkim w贸zek. A z tego co wiem, dziecku nic si臋 nie sta艂o.

Czy Wy wszyscy co艣 palicie?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 20:07:59
Autor: DoQ
W dniu 02-07-2012 08:46, Andrzej Lawa pisze:
Normalny rodzic rzuca si przed nadje縟縜j眂y pojazd po tym jak zostanie
przez niego zakurzony czy te ochlapany?
Nie "rzuca przed". Brednie wypisujesz.

No to jak jak nie przed? Za?

Z opisu wynika raczej scenariusz jaki opisa Miroo.

Jasne...

Czekaj, czekaj... mam biega krzycz眂 "fak ju" za ka縟ym samochodem
kt髍y mnie np. ochlapie?
Ka縟ym wszystkimi dwoma jad眂ymi razem?

No ale jako dobry rodzic powinienem si tak awanturowa czy nie?

Sypni阠ie kurzem por體nujesz do wbijania no縜 w brzuch? Jaki zwi眤ek ma
jedno z drugim?
Kurz _i_ kamienie.

Aha.. czyli czekaj, jak kto ci przy硂縴 kos pod 縠bra to go jeszcze prowokuj眂o zwyzywasz?

Dosta砮 kiedy kamieniem prosto w oko? Chcia砨y?

Ale jaki to ma zwi眤ek ze wskakiwaniem przed quada?
Lepiej zosta rozjechanym ni dosta kamieniem czy co chcia砮 tym pytaniem przekaza?

dziecku ani ojcu nic si nie sta硂.
Doros硑 jest z regu硑 nieco bardziej odporny od dziecka.
Szczeg髄nie taki co nie w砤zi bezsensownie w drog pojazdowi mechanicznemu.
Zapierdalasz quadem?

Tak dwoma, niebieskim i czerwonym.

> [...]
> Dlaczego uniewinniasz kieruj眂ego pojazdem, kt髍y CELOWO ZAWR覥I i
POMIMO ZWR覥ENIA UWAGI (abstrahuj眂 od formy zwr骳enia) jecha CO

Zacytujesz w kt髍ym miejscu uniewinni砮m kierowc quada?

Kto mu kaza zawr骳i i szar縪wa na pieszych?
meserszmit, ale 縠 p髃i co jeszcze krzywdy nikomu nie zrobi to wg
ciebie wszystko jest w porz眃ku?
Nie widz zwi眤ku.
Udajesz czy faktycznie nie rozumiesz?

Zaraz zaraz, czy przejecha砨y j gdyby mu nie wlaz砤 pod ko砤?

Co wi阠ej by mo縠 tylko dlatego nic si im nie sta硂, 縠 ona wysz砤 na
秗odek drogi i tamci jednak troch kurs zmienili.
Na pewno byli to urodzeni dzieciob骿cy - celowali w w髗ek.
Po prostu debile bez wyobra糿i.

Dok砤dnie. Zar體no kierowca jak i denatka kt髍a nie umia砤 zapanowa nad emocjami.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-02 18:19:17
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin DoQ
Aha.. czyli czekaj, jak kto艣 ci przy艂o偶y kos臋 pod 偶ebra to go jeszcze
prowokuj膮co zwyzywasz?

W jego przypadku wcale bym si臋 nie zdziwi艂... :)

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 09:48:54
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.07.2012 20:07, DoQ pisze:

Ka縟ym wszystkimi dwoma jad眂ymi razem?

No ale jako dobry rodzic powinienem si tak awanturowa czy nie?

Reakcja obronna matki to odruch.

[...]

O, czyli jednak przyznajesz, 縠 tamten na quadzie chcia j zabi? ;->

Dosta砮 kiedy kamieniem prosto w oko? Chcia砨y?

Ale jaki to ma zwi眤ek ze wskakiwaniem przed quada?
Lepiej zosta rozjechanym ni dosta kamieniem czy co chcia砮 tym
pytaniem przekaza?

Lepiej spowodowa, by quad si zatrzyma.

Kobieta naiwnie liczy砤 na rozs眃n reakcj debila na quadzie.

> [...]

NAJMNIEJ TAK SAMO NIEBEZPIECZNIE?

Zacytujesz w kt髍ym miejscu uniewinni砮m kierowc quada?

Twierdz眂, 縠 to ona "wylaz砤 mu pod ko砤". To oznacza wej禼ie w taki
spos骲, 縠 kieruj眂y pojazdem nie ma szans na reakcj.

[...]

Najwyra糿iej tak.

[...]

Ci昕ko matce zapanowa nad emocjami jak jakie skurwysyny sypi na jej
dziecko py砮m i kamieniami.

Data: 2012-07-02 10:37:12
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
W dniu 2012-07-02 00:58, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Opisana sytuacja jest tak czytelna, 縠 zupe硁ie nie rozumiem tej dyskusji.
Nikogo nie chc broni, ale wygl眃a硂 to tak:
Go禼ie jechali quadami po drodze zwanej "rajd體k". Chcieli sobie poszale - brak rozs眃ku, ale taki na poziomie 秗edniej krajowej (kto z nas nie zrobi nigdy nic nierozs眃nego?). Ich Quady s s硑szalne z daleka, wi阠 ka縟y, kto si znalaz na ich drodze s硑sza i w momencie mijania zatrzymywa si a nawet cofa lekko w krzaki, czekaj眂 a przejad. Normalne i oczywiste zachowanie. Problem zrobi si jednak w momencie, gdy po drodze szli rodzice z w髗kiem - po pierwsze ci昕ko z w髗kiem cofn辨 si w krzaki, po drugie ryk silnika obudzi dziecko. Matk to zdenerwowa硂 (zrozumia砮), pokaza砤 im faka (te bym tak zrobi), co pewnie musieli dostrzec. I tu okazuje si, 縠 kierowca quada to debil, kt髍y zamiast si zatrzyma i przeprosi, postanowi udowodni, 縠 ma prawo sobie po tej drodze je糳zi i przejedzie obok nich jeszcze raz. I z kolei tu okazuje si, 縠 matka dziecka to debilka, bo zamiast, widz眂 co si dzieje, odpu禼i debilowi, postanowi砤 sprobowa go zatrzyma, przeceniaj眂 mo縧iwo禼i zar體no techniczne quada jak i mentalne jego kierowcy. A "rajdowiec" w sumie te nie spodziewa si tak debilnej reakcji. To wygl眃a硂 jak klasyczna k丑tnia, w kt髍ej ludzie zaczynaj si naparza o byle g硊pot. Problemem w tym wypadku by tylko quad, kt髍y za swoj mas i pr阣ko禼i nie da szans kobiecie :(

--
Krzysiek Niemkiewicz - inicja硑[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --

Data: 2012-06-30 12:44:57
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

Powitanko,

Patrz na ten w眛ek i widz samych teoretyzuj眂ych facet體.

Mam nadzieje, ze nikt nie bedzie tego sprawdzal praktycznie, ani nawet nie bedzie mu to dane... W kazdym razie nie zyczylbym tego nawet najgorszemu wrogowi.

MATKA jest gotowa umrze za swoje dziecko.

Ale ta smierc byla niepotrzebna i calkowicie bezsensowna. Tymbardziej to smutne, ale jesli wierzyc opisowi, to tak niestety jest.
Nie wiem ile wazy quad, ale nie trzeba miec doktoratu z fizyki, zeby ocenic mozliwosc wyhamowania lub zmiany kierunku takiej rozpedzonej masy. Troche wyobrazni i instynktu samozachowawczego.
Swoja droga tatus jakos sie nie popisal (moze tez byl zaskoczony), ktos inny powinien tam sie spotkac z czyms twardym.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-07-02 22:29:56
Autor: R2r
W dniu 2012-06-30 12:44, Pawel "O'Pajak" pisze:
Swoja droga tatus jakos sie nie popisal (moze tez byl zaskoczony),
Mo偶e po prostu akurat nie mia艂 czym zabi膰?

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-07-02 08:24:15
Autor: Miroo
W dniu 2012-06-29 21:14, to pisze:
Ciekawe na czym polega technika ochrony dziecka polegaj膮ca na wchodzeniu
pod jad膮cego quada...

Jak widz臋, 偶e kto艣 p臋dzi na rowerze po chodniku to chowam dziecko za siebie i wysuwam si臋 jeszcze z p贸艂 kroku, 偶eby wymusi膰 na rowerzy艣cie zachowanie odpowiedniej odleg艂o艣ci lub/i zmniejszenie pr臋dko艣ci.
Mo偶e kobieta chcia艂a zrobi膰 podobnie, licz膮c naiwnie na inteligencj臋 lub ludzkie odruchy kieruj膮cego quadem.

Wszyscy tu feruj膮 wyroki na podstawie notki prasowej. To zupe艂nie nie ma sensu.

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-07-02 08:04:50
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Miroo
[...]

Tak, oczywi艣cie: "uderzona zosta艂a z ogromn膮 si艂膮 praw膮 stron膮 quada". Rozrysuj to sobie.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 10:34:04
Autor: Miroo
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-02 10:04, to pisze:
begin Miroo

[...]

Odpowiedzia艂em tylko na twoje pytanie:
> Ciekawe na czym polega technika ochrony dziecka polegaj膮ca na wchodzeniu pod jad膮cego quada...

A co do tego szczeg贸lnego przypadku napisa艂em, 偶e nie ma sensu gdyba膰 na podstawie kilku zda艅 z gazety. Jak widz臋, mamy w Polsce tyle偶 samo prokurator贸w i technik贸w kryminalistyki, co selekcjoner贸w pi艂karskich :)

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-07-02 09:05:47
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Miroo
Odpowiedzia艂em tylko na twoje pytanie:
 > Ciekawe na czym polega technika ochrony dziecka polegaj膮ca na
wchodzeniu pod jad膮cego quada...

Odpowiedzia艂e艣, 偶e polega艂a na os艂oni臋ciu w贸zka od strony drogi, tymczasem z tekstu jasno wynika, 偶e to by艂o co najmniej kilka krok贸w, czyli kobieta po prostu postanowi艂a zatrzyma膰 quada i 藕le oceni艂a swoje mo偶liwo艣ci w tym zakresie.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 13:31:41
Autor: Miroo
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-02 11:05, to pisze:
begin Miroo

> [...]

tymczasem z tekstu jasno wynika, 偶e to by艂o co najmniej kilka krok贸w,
czyli kobieta po prostu postanowi艂a zatrzyma膰 quada i 藕le oceni艂a swoje

Powtarzam, ja tylko odpowiada艂em na twoje pytanie. Artyku艂u wtedy nie czyta艂em, wi臋c tylko wyrazi艂em przypuszczenie co do jej motyw贸w.

W tym konkretnym przypadku uwa偶am, 偶e kobieta chcia艂a quadowca z艂apa膰 i zwyzywa膰/skopa膰/nie wiem co. Droga nie jest szeroka, pewnie dwa, trzy kroki wystarczy艂yby, aby quad si臋 nie zmie艣ci艂.

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-07-02 15:11:30
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin Miroo
Powtarzam, ja tylko odpowiada艂em na twoje pytanie. Artyku艂u wtedy nie
czyta艂em

Wida膰.

W tym konkretnym przypadku uwa偶am, 偶e kobieta chcia艂a quadowca z艂apa膰 i
zwyzywa膰/skopa膰/nie wiem co. Droga nie jest szeroka, pewnie dwa, trzy
kroki wystarczy艂yby, aby quad si臋 nie zmie艣ci艂.

Czyli to w zasadzie ona spowodowa艂a wypadek.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 23:43:12
Autor: mk4
On 2012-07-02 17:11, to wrote:
begin Miroo

[...]

No to zalezy - jesli weszla tam (w kierunku osi) wczesniej i gosc w nia uderzyl to jego wina - kazdy i zawsze ma obowiazek zatrzymac sie w takiej sytuacji - i kropka (a po zawroceniu mial czas i mozliwosc bo jak ktos wspomnial predkosc byla zerowa i dopiero sie rozpedzal).

Jesli jednak ona weszla tuz przed pedzacym juz pojazdem to podpada pod wtargniecie i niestety sama spowodowala wypadek.

Nie bylo mnie tam ale bardziej prawdopodobny wydaje sie przypadek 1 - czyli wina kierujacego.

--
mk4

Data: 2012-07-02 22:04:01
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin mk4
[...]

Mo偶na by polemizowa膰, czy masz obowi膮zek zatrzymywa膰 si臋 na 偶膮danie osoby nieuprawnionej. Je艣li widzia艂, 偶e kobieta widzi go i celowo pr贸buje zatrzyma膰, to mo偶e poczu艂 si臋 zagro偶ony?

[...]

Najbardziej prawdopodobny przypadek jest taki, 偶e nie maj膮c do tego uprawnie艅 pr贸bowa艂a go nieudolnie zatrzyma膰 i w efekcie bawili si臋 w tch贸rza a pod koniec uciekli w t膮 sam膮 stron臋. I niestety w takim wypadku moim zdaniem g艂贸wna wina le偶y po stronie kobiety.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 13:07:08
Autor: kamil
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
On 02/07/2012 23:04, to wrote:
begin mk4

[...]

Mo縩a by polemizowa, czy masz obowi眤ek zatrzymywa si na 勘danie osoby
nieuprawnionej. Je秎i widzia, 縠 kobieta widzi go i celowo pr骲uje
zatrzyma, to mo縠 poczu si zagro縪ny?

Oh, biedny m硂dy facet na quadzie poczu si zagro縪ny, bo matka wychodzi na 秗odek drogi.. Pewnie ba si, 縠 pobije go, ukradnie quada i ucieknie w sin dal.

Co za nieszcz甓cie spotka硂 tego przemi砮go cz硂wieka, mia pecha trafi na bydl阾a id眂e sobie spokojnie na spacer.

Najbardziej prawdopodobny przypadek jest taki, 縠 nie maj眂 do tego
uprawnie pr骲owa砤 go nieudolnie zatrzyma i w efekcie bawili si w
tch髍za a pod koniec uciekli w t sam stron. I niestety w takim wypadku
moim zdaniem g丑wna wina le縴 po stronie kobiety.

Na szcz甓cie s眃u nie interesuje zdanie ch硂pak體 z polskiego internetu.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-03 19:23:54
Autor: DoQ
W dniu 03-07-2012 14:07, kamil pisze:
Na szcz甓cie s眃u nie interesuje zdanie ch硂pak體 z polskiego internetu.

Dobrze 縠 doda砮 polskiego, bo jeszcze kto by pomy秎a o brytyjskim - a tam wiadomo pisz ch硂paki z kt髍ymi nigdy nie polemizujesz.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-04 11:34:54
Autor: kamil
On 03/07/2012 18:23, DoQ wrote:
[...]

Urzekaj眂e, na szcz甓cie taki cyrk ju tylko na wschodnich rubie縜ch europy mo縩a ogl眃a, dlatego tu jestem. :-)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-05 19:22:40
Autor: DoQ
W dniu 04-07-2012 12:34, kamil pisze:
[...]

Jasne, w UK nie ma dresiarzy, wszyscy je縟勘 przepisowo, a m硂dzie wcale nie pije alkoholu... takie bajki opowiadaj u siebie na wiosce.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-06 12:44:36
Autor: kamil
On 05/07/2012 18:22, DoQ wrote:
[...]

Ja tam stary nie wiem, ale ostatni raz kto wyprzedza mnie w niedozwolonym miejscu dwa lata temu. Na wakacjach w Polsce.

Statystyki nie k砤mi niestety.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-06 14:20:35
Autor: J.F
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
U縴tkownik "kamil"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:jt6j34$frj$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Bo w UK jezdziles glownie po autrostradach ?

Statystyki nie k砤mi niestety.

Czasem troche klamia, bo jednak nie uwzgledniaja stanu drog, ruchu itp.
Tzn uwzgledniaja - tylko nie pokazuja wyraznie ze to z tego powodu.

Pare lat temu przejechalem troche po Polsce z Niemcem. Szybko zauwazyl "gdzie jest wasza policja". Faktycznie - na gierkowce zapala sie czerwone, a samochody jada, jada, i jada. Doslownie nie bylo skrzyzowania zeby kilka samochodow na czerwonym przemknelo.

Bardzo ryzykowne to nie bylo, bo jednak jakis tam czas jest na to zarezerwowany w sygnalizacji i widac dobry. A jak czlowiek jedzie 130, to zrozumiale ze mu sie nie chce hamowac.

Ale z drugiej strony ... w Niemczech musi byc mala kara za wyprzedzanie na przejsciach, przynajmniej tych na drogach wielopasowych, bo nie mial oporow :-)

J.

Data: 2012-07-06 18:14:12
Autor: Artur Ma秎眊
W dniu 2012-07-06 14:20, J.F pisze:
[...]

Raczej tak 秗ednio k砤mi i to nie stan dr骻/ruch jest winny obecnej
sytuacji. Oczywi禼ie, gdyby ruchu nie by硂 to pewnie by by硂 mniej
wypadk體, gdyby drogi by硑 lepsze to by mo縠 wypadk體 by by硂 mniej
- jednak jak patrz na to co si dzieje to mam w眛pliwo禼i.

[...]

Prawd powiedzia - gdzie jest policja, gdzie jest nadz髍, gdzie s
konsekwencje itd. No, ale system powoli si wdra縜, za czerwone
b阣 z automatu mandaty itd.

Bardzo ryzykowne to nie bylo, bo jednak jakis tam czas jest na to
zarezerwowany w sygnalizacji i widac dobry. A jak czlowiek jedzie 130,
to zrozumiale ze mu sie nie chce hamowac.

Bardzo ryzykowne nie by硂? Znaczy tam gdzie by硑 秝iat砤 to by硂 cho
100km/h dopuszczone? Aha, nie chce si hamowa - to pewnie jak w
秏iertelnym wypadku na gierk體ce, o kt髍ym pisa砮m niedawno. Tak,
skrzy縪wanie i kto pojecha na czerownym, poniewa mu si nie
chcia硂 hamowa.

Ale z drugiej strony ... w Niemczech musi byc mala kara za wyprzedzanie
na przejsciach, przynajmniej tych na drogach wielopasowych, bo nie mial
oporow :-)

Skoro ju wiedzia, 縠 policji i nadzoru nie ma, to w czym problem?
Mechanizm znany od lat...

Data: 2012-07-03 21:50:37
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin kamil
Oh, biedny m艂ody facet na quadzie poczu艂 si臋 zagro偶ony, bo matka
wychodzi na 艣rodek drogi.. Pewnie ba艂 si臋, 偶e pobije go, ukradnie quada
i ucieknie w sin膮 dal.

Co za nieszcz臋艣cie spotka艂o tego przemi艂ego cz艂owieka, mia艂 pecha trafi膰
na bydl臋ta id膮ce sobie spokojnie na space

Widz臋, 偶e nale偶ysz do os贸b, kt贸rym na has艂o "dziecko" tudzie偶 "kobieta" wy艂膮czaj膮 si臋 m贸zgi, ale spr贸buj przemy艣le膰 tak膮 sytuacj臋. Ot贸偶 wszystko dzieje si臋 tak samo, jak w tej opisanej, czyli kobieta pr贸buje zatrzyma膰 jad膮cych quadowc贸w, z t膮 r贸偶nic膮, 偶e w ostatnim momencie udaje jej si臋 odskoczy膰 we w艂a艣ciw膮 stron臋, a z kolei go艣膰 na quadzie odbija troch臋 za bardzo, wypada z drogi i ginie.

Kto wtedy by艂by winien?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-04 11:34:27
Autor: kamil
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
On 03/07/2012 22:50, to wrote:
begin kamil

[...]

Widz, 縠 nale縴sz do os骲, kt髍ym na has硂 "dziecko" tudzie "kobieta"
wy潮czaj si m髗gi, ale spr骲uj przemy秎e tak sytuacj. Ot罂 wszystko
dzieje si tak samo, jak w tej opisanej, czyli kobieta pr骲uje zatrzyma
jad眂ych quadowc體, z t r罂nic, 縠 w ostatnim momencie udaje jej si
odskoczy we w砤禼iw stron, a z kolei go舵 na quadzie odbija troch za
bardzo, wypada z drogi i ginie.

Kto wtedy by砨y winien?

Kretyn, kt髍y szar縰je quadem na kobiet, zamiast zwolni widz眂 pieszych.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-04 20:27:23
Autor: to
[...]

Kretyn, kt贸ry szar偶uje quadem na kobiet臋, zamiast zwolni膰 widz膮c
pieszych.

Czyli mo偶na pr贸bowa膰 zatrzymywa膰 pojazdy wedle w艂asnych kaprys贸w, a jak kto艣 omijaj膮c si臋 rozpierdoli i zginie to jego wina? Dobrze si臋 czujesz?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-06 12:43:55
Autor: kamil
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
On 04/07/2012 21:27, to wrote:
begin kamil

[...]
odbija troch za bardzo, wypada z drogi i ginie.

Kto wtedy by砨y winien?

Kretyn, kt髍y szar縰je quadem na kobiet, zamiast zwolni widz眂
pieszych.

Czyli mo縩a pr骲owa zatrzymywa pojazdy wedle w砤snych kaprys體, a jak
kto omijaj眂 si rozpierdoli i zginie to jego wina? Dobrze si czujesz?

Czli mo縩a zapierdala obok pieszych na polnej drodze sypi眂 kamieniami wedle w砤snych kaprys體 (o "zachowaniu szczeg髄nej ostro縩o禼i" s硑sza砮?), po czym zawr骳i i szar縪wa na nich 70km/h?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-06 14:53:48
Autor: to
[...]

Czli mo偶na zapierdala膰 obok pieszych na polnej drodze sypi膮c kamieniami
wedle w艂asnych kaprys贸w (o "zachowaniu szczeg贸lnej ostro偶no艣ci"
s艂ysza艂e艣?), po czym zawr贸ci膰 i szar偶owa膰 na nich 70km/h?

Potrafisz odpowiedzie膰 na pytanie, czy nie bardzo?

PS. A Twoje pytanie dotyczy relacji jednej strony, zapewne ma艂o obiektywnej.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-06 16:40:26
Autor: kamil
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
On 06/07/2012 15:53, to wrote:
begin kamil

[...]

Potrafisz odpowiedzie na pytanie, czy nie bardzo?

Rozmawiamy o powodach, dla kt髍ych w og髄e dosz硂 do tej sytuacji. A dosz硂 do niej, bo jaki wiejski Kubica postanowi zabawi si i jeszcze da nauczk pieszym.

No ale tak, "gdyby nie mia砤 dekoltu, to by jej nie zgwa砪i" jest 秝ietn obron.

PS. A Twoje pytanie dotyczy relacji jednej strony, zapewne ma硂
obiektywnej.

Przepraszam, ale na jakiej relacji Ty si opierasz? Mam wra縠nie, 縠 na dok砤dnie tej samej.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-06 16:00:52
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin kamil
Rozmawiamy o powodach, dla kt贸rych w og贸le dosz艂o do tej sytuacji. A
dosz艂o do niej, bo jaki艣 wiejski Kubica postanowi艂 zabawi膰 si臋 i jeszcze
da膰 nauczk臋 pieszym.

No ale tak, "gdyby nie mia艂a dekoltu, to by jej nie zgwa艂ci艂" jest
艣wietn膮 obron膮.

Ty w艂a艣nie tak膮 obron臋 stosujesz, bo twierdzisz, 偶e je艣li kto艣 Twoim zdaniem za bardzo kurzy czy ha艂asuje to mo偶na go zatrzymywa膰 wedle w艂asnego uznania.

Pytam wi臋c konkretnie -- czy je艣li pr贸buj膮c zatrzyma膰 quadowca, kt贸ry moim zdaniem za bardzo ha艂asowa艂 i kurzy艂 doprowadz臋 do wypadku, w kt贸rym on zginie to b臋d臋 Twoim zdaniem niewinny?

PS. A Twoje pytanie dotyczy relacji jednej strony, zapewne ma艂o
obiektywnej.

Przepraszam, ale na jakiej relacji Ty si臋 opierasz? Mam wra偶enie, 偶e na
dok艂adnie tej samej.

Ja si臋 opieram na dedukcji. Na podstawie znanych fakt贸w mo偶na oceni膰 co jest mo偶liwe, a co nie.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-06 17:55:19
Autor: DoQ
W dniu 06-07-2012 17:40, kamil pisze:
[...]

Ale odpowiesz na pytanie czy b阣ziesz co pieprzy o dekoltach?

--
Pozdr.

Data: 2012-07-06 16:01:42
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin DoQ
Ale odpowiesz na pytanie czy b臋dziesz co艣 pieprzy艂 o dekoltach?

Chyba nie potrafi. :>

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 19:00:47
Autor: mk4
On 2012-07-03 00:04, to wrote:
begin mk4

[...]

A co to ma do rzeczy czy sie poczul zagrozony (choc to piramidalnie glupia linia obrony)? Nie jestesmy w stanie wojny, nie mozna u nas posiadac broni, nie ma zamieszek, kobieta nie byla uzbrojona, rzecz dziala sie w przestrzeni publicznej, itd. itp.
Do tego ktos kto decyduje sie kierowac pojazdem jest juz sprawca zagrozenia (bo najlepiej gdyby w ogole nigdzie nie jechal). A skoro juz jedzie to ustawodawca obarcza go calkowita odpowiedzialnoscia z tego wynikla i zwalnia z niej tylko w scisle okreslonych sytuacjach - np. wtedy gdy pomimo szczerych checi i podjecia proby w najwczesniejszym mozliwym momencie nie udaje sie uniknac wypadku (no i do tego sprawca niespodziewanego zagrozenia i lamiacym przepisy jest "ten drugi") - mysle, ze tutaj ciezko bedzie wykazac obronie, ze tak wlasnie bylo (czyli kierowca chcial uniknac i zrobil wszystko ale sie nie dalo).

A wracajac do zagrozenia - to nawet na terenie prywatnym gdy uzyjesz srodkow przymusu bezposredniego wobec intruza to i tak sad bedzie orzekal czy bylo czy tez nie bylo przekroczenia uprawnien obrony koniecznej.

Tak wiec o ile nie wtargnela to gosc jest pozamiatany - i slusznie.

--
mk4

Data: 2012-07-02 11:50:22
Autor: Bydl
On 2012-07-02 08:34:04 +0000, Miroo <miroo75@REMOVEIT.o2.pl> said:

Jak widz, mamy w Polsce tyle samo prokurator體 i technik體 kryminalistyki, co selekcjoner體 pi砶arskich :)

To nie tak. Po prostu ci s砤buj眂y na umy秎e usi硊j zakaza reszcie i komentowania, i wyci眊ania wniosk體 samodzielnie.
Uwierz (tak, uwierz), 縠 biegli, prokuratorzy, s阣ziowie i 秎edczy (oraz pracownicy medi體) to nie s ludzie zrobieni z innej gliny...

--
Bydl

Data: 2012-07-02 11:48:10
Autor: Bydl
On 2012-07-02 06:24:15 +0000, Miroo <miroo75@REMOVEIT.o2.pl> said:

Wszyscy tu feruj wyroki na podstawie notki prasowej. To zupe硁ie nie ma sensu.

W砤秐ie to ma sens, gdy wszyscy dysponuj takimi samymi danymi.
;>

--
Bydl

Data: 2012-07-02 13:22:01
Autor: Miroo
On 2012-07-02 06:24:15 +0000, Miroo <miroo75@REMOVEIT.o2.pl> said:

Wszyscy tu feruj wyroki na podstawie notki prasowej. To zupe硁ie nie
ma sensu.

W砤秐ie to ma sens, gdy wszyscy dysponuj takimi samymi danymi.
;>

Takie dane to nie dane na podstawie kt髍ych mo縩a kogo oskar縜 o morderstwo. Ka縟emu wydaje si, 縠 wyci眊a wnioski, a tak naprawd to spekuluje.

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-07-02 13:50:08
Autor: Bydl

On 2012-07-02 06:24:15 +0000, Miroo <miroo75@REMOVEIT.o2.pl> said:

[...]

To s睜dane, kt髍ymi dysponuj睜wszyscy, wi阠 s睜bardzo dobre do dyskutowania na temat tych danych.

--
Bydl

Data: 2012-07-02 12:27:54
Autor: mw
[...]

Kierowca Quada jecha艂 "na" ni膮, w odruchu obronnym wesz艂a na 艣rodek, tak aby j膮 min膮艂, ten jednak postanowi艂 si臋 popisa膰 i postanowi艂 jeszcze zahamowa膰 przed ni膮 bokiem, obsypuj膮c piachem, a 偶e by艂 g贸wno nie driver to zabi艂 cz艂owieka.

Data: 2012-07-02 10:37:02
Autor: to
[...]

Pocz膮tkowo sz艂a obok w贸zka, czyli chcia艂 tak偶e staranowa膰 dziecko w w贸zku, a ona, chroni膮c dziecko, uciek艂a na 艣rodek drogi? Tak, to logiczne.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 13:32:53
Autor: mw
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-02 12:37, to pisze:
begin mw

[...]

W kt贸rym miejscu jest napisane 偶e sz艂a obok w贸zka?
Jak co艣 na ciebie jedzie pr贸bujesz zej艣膰 temu z drogi, i pewnie to zrobi艂a.
Ja pisz臋 偶e facet chcia艂 babie pokaza膰 偶e nie b臋dzie mu faka pokazywa艂a i mu wysz艂o troch臋 inaczej ni偶 zamierza艂, jak by nie patrze膰 pokaza艂 jej, no nie?.
Poza tym nigdzie nie jest napisane 偶e wskoczy艂a lub wybieg艂a.
Z twojej argumentacji wynika 偶e mog臋 sobie taranowa膰 pieszych do woli, bo to jest ich wina 偶e chodz膮 po jezdni.

Data: 2012-07-02 12:44:50
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin mw
W kt贸rym miejscu jest napisane 偶e sz艂a obok w贸zka?

A artykule.

Jak co艣 na ciebie
jedzie pr贸bujesz zej艣膰 temu z drogi, i pewnie to zrobi艂a.

Czyli go艣膰 na quadzie pr贸bowa艂 staranowa膰 j膮 i dziecko, a ona broni膮c dziecko wybieg艂a na 艣rodek drogi po czym go艣膰 na quadzie uderzy艂 w ni膮, a nie w dziecko? Brzmi logicznie, na pewno tak by艂o!

Ja pisz臋 偶e
facet chcia艂 babie pokaza膰 偶e nie b臋dzie mu faka pokazywa艂a i mu wysz艂o
troch臋 inaczej ni偶 zamierza艂, jak by nie patrze膰 pokaza艂 jej, no nie?.

Chcia艂 ew. zrobi膰 to samo co przedtem, nie chcia艂 nikogo zabija膰, a wysz艂o jak wysz艂o, bo pr贸bowa艂a go zatrzyma膰. A po znaku zapytania nie stawia si臋 kropki.

Poza tym nigdzie nie jest napisane 偶e wskoczy艂a lub wybieg艂a. Z twojej
argumentacji wynika 偶e mog臋 sobie taranowa膰 pieszych do woli, bo to jest
ich wina 偶e chodz膮 po jezdni.

Nic takiego nie wynika.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 18:16:38
Autor: mw
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
W dniu 2012-07-02 14:44, to pisze:
begin mw

W kt贸rym miejscu jest napisane 偶e sz艂a obok w贸zka?

A artykule.
By艂by艣 tak 艂askaw umie艣ci膰 cytat.

[...]

Ojciec domy艣la si臋 偶e chcia艂a os艂oni膰 dziecko, nie ma nic na temat tego gdzie by艂 w tym momencie w贸zek.

[...]

Pewnie 偶e nie chcia艂 zabija膰, natomiast wysz艂o jak wysz艂o, i zarzuty jak najbardziej to odzwierciedlaj膮.
Swoj膮 drog膮 mo偶emy uzna膰 偶e tego wypadku nie by艂o, Piotr S. zjecha艂 do lewej kraw臋dzi, kobieta wysz艂a na 艣rodek drogi, pewnie potr膮ci艂 j膮 meteoryt.
Zatrudni艂 bym Ciebie do korekcji, ale pewnie za droga stawka by by艂a.

Poza tym nigdzie nie jest napisane 偶e wskoczy艂a lub wybieg艂a. Z twojej
argumentacji wynika 偶e mog臋 sobie taranowa膰 pieszych do woli, bo to jest
ich wina 偶e chodz膮 po jezdni.
Nic takiego nie wynika.
Oczywi艣cie 偶e tak, w skr贸cie:

Zrobi艂a kilka krok贸w w stron臋 艣rodka jezdni wi臋c spowodowa艂a wypadek, ignorujesz fakt 偶e b臋d膮c kieruj膮cym pojazd widz膮c takie zachowanie pieszego kierowca powinien zwolni膰

Data: 2012-07-02 21:18:11
Autor: to
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
begin mw
W kt贸rym miejscu jest napisane 偶e sz艂a obok w贸zka?

A artykule.
By艂by艣 tak 艂askaw umie艣ci膰 cytat.

Przeanalizuj artyku艂, mo偶liwo艣ci s膮 tylko dwie, w zale偶no艣ci od tego, czy szli po prawej czy lewej stronie drogi i w ka偶dej kobieta idzie obok w贸zka.

[...]

Masz problemy z rozumieniem prostych zda艅 po polsku?

[...]

No i na tym polega jego cz臋艣膰 winy, moim zdaniem mniejsza. Przy czym zaznaczam, 偶e m贸wi臋 o winnym spowodowania wypadku, a nie wcze艣niejszych wybryk贸w.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 13:12:09
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
W dniu 2012-07-02 12:27, mw pisze:

[...]

Napisa艂em to ju偶 wcze艣niej, ale zacytuj臋 sam siebie:

Ryk silnika obudzi艂 dziecko. Matk臋 to zdenerwowa艂o (zrozumia艂e), pokaza艂a im faka (te偶 bym tak zrobi艂), co pewnie musieli dostrzec. I tu okazuje si臋, 偶e kierowca quada to debil, kt贸ry zamiast si臋 zatrzyma膰 i przeprosi膰, postanowi艂 udowodni膰, 偶e ma prawo sobie po tej drodze je藕dzi膰 i przejedzie obok nich jeszcze raz. I z kolei tu okazuje si臋, 偶e matka dziecka to te偶 debilka, bo zamiast, widz膮c co si臋 dzieje, odpu艣ci膰 debilowi, postanowi艂a sprobowa膰 go zatrzyma膰, przeceniaj膮c mo偶liwo艣ci zar贸wno techniczne quada jak i mentalne jego kierowcy. A "rajdowiec" w sumie te偶 nie spodziewa艂 si臋 tak debilnej reakcji, w efekcie czego dosz艂o do tragicznego wypadku - WYPADKU, a nie morderstwa!

Data: 2012-07-02 13:52:58
Autor: Bydl
On 2012-07-02 11:12:09 +0000, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> said:

w efekcie czego dosz硂 do tragicznego wypadku - WYPADKU, a nie morderstwa!

OK, ale s眃zony winien by鏍z paragrafu o zab骿stwo. Gdy albo winien by鏍do縴wotnio zamkni阾y w psychiatryku, albo GODZI si na to, 縠 mo縠 kogo zabi (zreszt睜sprawa dowodzi, 縠 zabi, wi阠 tylko idiot b阣zie m體i: "nie s眃zi砮m, 縠 mog隊zabi") i ponie舵 stosown睜do tego kar.

Wersja skr骳ona: za swoje czyny trzeba ponosi odpowiedzialno舵.

--
Bydl

Data: 2012-07-02 19:49:08
Autor: Cavallino
[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

U縴tkownik "Bydl" <pan.bydle@gmail.com> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:jss22q$fv8$1@inews.gazeta.pl...
On 2012-07-02 11:12:09 +0000, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> said:

w efekcie czego dosz硂 do tragicznego wypadku - WYPADKU, a nie morderstwa!

OK, ale s眃zony winien by z paragrafu o zab骿stwo. Gdy albo winien by do縴wotnio zamkni阾y w psychiatryku, albo GODZI si na to, 縠 mo縠 kogo zabi

Kolejny bzdurotw髍ca, kt髍y na odleg硂舵 wie co kto my秎i.
PLONK

[link] Pirat na quadzie zabija i grozi...