Pirat z G-dza

Data: 2009-03-03 08:49:45
Autor: Markus
Pirat z G-dza
Witam wszystkich

To mój pierwszy post, chociaż czytuję Waszą grupę od jakiegoś czasu.

Poniżej link z wyczynów pirata motocyklowego.

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090302/GRUDZIADZ01/639923950

Przykro bo takim postępowaniem pogarsza opinie o biker'ach.

Pzdr to ALL
Markus

Dawniej:
Jawa 250
IFA BK350
MZ ETZ 250
Obecnie:
auto 4x4
a na moto może jeszcze przyjdzie czas

Data: 2009-03-03 00:04:04
Autor: gildor
Pirat z G-dza
On 3 Mar, 08:49, "Markus" <gumib...@wp.pl> wrote:
Witam wszystkich

Czeeeeść Maaarkus

[...]

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,4766215.html
ojej, wszyscy policjanci to pijaki. hipokryci jebani.

- gildor

Data: 2009-03-03 00:07:19
Autor: gildor
Pirat z G-dza
On 3 Mar, 09:04, gildor <mariusz.walc...@gmail.com> wrote:
> [...]

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,4766215.html
ojej, wszyscy policjanci to pijaki. hipokryci jebani.

orzesz, oni wszyscy piją!
http://tinyurl.com/c4cplo
niesamowite

- gildor

Data: 2009-03-03 09:40:01
Autor: (pj)
Pirat z G-dza
gildor pisze:

orzesz, oni wszyscy piją!
http://tinyurl.com/c4cplo
niesamowite

a skoro - jak wiadomo - każdy pijak to złodziej, to widać, że zabawę w policjantów i złodziei organizują se we własnym gronie i nie mają czasu na inne duperele... ;-)

p.s. Niech ścigacz policzy i opublikuje statystyki %% w policji. Wnioski z pewnością - bezcenne!

--

pozdr
pj

Data: 2009-03-03 00:21:14
Autor: tomistrz
Pirat z G-dza
On 3 Mar, 08:49, "Markus" <gumib...@wp.pl> wrote:

nosz w morde. niezle juz mu szlo na koncowce :))

oczywiscie nie popieram takiego zachowania!

Data: 2009-03-03 01:23:03
Autor: Nikanor
Pirat z G-dza
On 3 Mar, 08:49, "Markus" <gumib...@wp.pl> wrote:
Poniżej link z wyczynów pirata motocyklowego.

Dupa nie pirat. Dostawca pizzy na 50-ce by go objechał i nawet oliwek
nie pogubił.

--
Nikanor
DL650

Data: 2009-03-03 09:05:44
Autor: ania
Pirat z G-dza
Poniżej link z wyczynów pirata motocyklowego.

cytat: "23-latek nie ma prawa jazdy, jego motocykl nie był ubezpieczony, a tablice rejestracyjne wykonał sam, wymyślając sobie numery. "
no i co ma to wspolnego z ta grupa? moze mialo pojsc, na pl.kombinatorzy.po.polsku?

--
ania

Data: 2009-03-03 09:41:12
Autor: Kefir
Pirat z G-dza
Elou!
"Markus" <gumibear@wp.pl> wrote in message news:goinia$ot6$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A moze tylko o bikerach z Grudziadza, co? ;) Polimeryzujac z nowym Kolega, pomimo ze wrzuce kamyczek do wlasnego ogrodka: mam nie najlepsza opinie o tych ktorzy buduja swoje opinie na podstawie pojedynczych przypadkow.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

Data: 2009-03-03 10:03:19
Autor: Markus
Pirat z G-dza

Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal w wiadomosci news:goiqf9$g5v$1news.onet.pl...
Elou!

[...]

Wydaje mi sie, ze nie tylko z G-dza ;-) Co do opinii, taka panuje wsród wiekszosci kierowców puszek.
Osobiscie do tej wiekszosci sie nie zaliczam i mam swoje zdanie na temat biker'ów. Traktuje ich na równi i staram sie nie utrudniac im jazdy.

Wszystkim biker'om zycze szerokosci :-)

Data: 2009-03-03 10:15:28
Autor: ania
Pirat z G-dza

Użytkownik "Markus"

Wszystkim biker'om zycze szerokosci :-)

eee to jakby szowinizmem, czy tam dyskryminacja jeszcze zalecialo

--
ania

Data: 2009-03-03 10:42:19
Autor: Markus
Pirat z G-dza

Użytkownik "ania" <aniamh@tlen.kropka.pl> napisał w wiadomości news:goisjh$2mmb$1alfa.ceti.pl...

Użytkownik "Markus"

Wszystkim biker'om zycze szerokosci :-)

eee to jakby szowinizmem, czy tam dyskryminacja jeszcze zalecialo

-- ania

Żle mnie odebrałaś Aniu. Nie miałem takich intencji.

Pzdr.

Data: 2009-03-03 13:22:10
Autor: Leszek Karlik
Pirat z G-dza
On Tue, 03 Mar 2009 10:03:19 +0100, Markus <gumibear@wp.pl> wrote:

[...]
Co do opinii, taka panuje wsród wiekszosci kierowców puszek.

Po pierwsze, skąd wiesz, przeprowadzałeś badania na reprezentatywnej  próbce? :-)
Po drugie, część kierowców puszek będzie miała taką opinię nawet jeżeli
żadnych takich przypadków "piractwa" nie będzie i w prasie nie będą o tym
pisać.

Osobiscie do tej wiekszosci sie nie zaliczam i mam swoje zdanie na temat
biker'ów. Traktuje ich na równi i staram sie nie utrudniac im jazdy.
Wszystkim biker'om zycze szerokosci :-)

Po trzecie, argh, błagam, sprawdź jak się używa apostrofu w języku polskim.
Jak już koniecznie chcesz pisać "biker" i odmieniać to "bikerów",  "bikerom" etc.

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-03-04 14:35:09
Autor: Mariusz Kruk
Pirat z G-dza
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Markus"
Osobiscie do tej wiekszosci sie nie zaliczam i mam swoje zdanie na temat biker'ów.

A jak'ie ma'sz zdani'e na tem'at ludz'i, któr'ym brak'uje umiejętno'ści
pisa'nia po pol'sku i cie'pią apostro'fy gdzie po'padnie?

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / Inwigilacja  kosztuje. Permanentna inwigila-

Data: 2009-03-03 14:51:07
Autor: Jasio
Pirat z G-dza

[...]

Jajakobyly biker z Grudziadza, mam prawo jazdy, nie mam sfalszowanej tablicy, nie pije i nie jestem idiota.
Wiec faktycznie, popsul mi opinie.

Ale nie, na szczescie przeczytalem dokladnie - chodzi o "mieszkanca podgrudziadzkiej wsi".
Wiec pogorszyl opinie podgrudziadzkim bajkerom ze wsi.
Tym gorzej, bo nie wymieniono w artykule konkretnej wsi - a tak, mielibysmy najgorsza bajkerska wioske wybrana juz na poczatku roku.

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-03-03 10:38:15
Autor: Wojciech G.
Pirat z G-dza
Użytkownik "Markus" napisał :
Poniżej link z wyczynów pirata motocyklowego.
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090302/GRUDZIADZ01/639923950
Przykro bo takim postępowaniem pogarsza opinie o biker'ach.

To nie był żaden motocyklista, nawet prawa jazdy nie miał. Poza tym był średnio podpity - 0.2 to żaden wynik, wielu kierowców miewa takie wskazanie jadąc rano do pracy, wypiwszy 3-4 piwa wieczorem i nawet o tym nie wie. Dlatego w cywilizowanych krajach norma jest znacznie wyższa, przeważnie około 0.5.
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-03-03 19:01:24
Autor: ZBYSZEK
Pirat z G-dza

Poniżej link z wyczynów pirata motocyklowego.
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090302/GRUDZIADZ01/639923950
Przykro bo takim postępowaniem pogarsza opinie o biker'ach.

przytoczył nowy człowiek linka , a tu zaraz 10 głąbów -mądrali ,świetnych kierowców zdołowało goscia ,że nie z tego świata  , normalnie krew czlowieka zalewa jak widzi taką swołocz

Data: 2009-03-03 10:13:07
Autor: Weglik
Pirat z G-dza
On 3 Mar, 19:01, "ZBYSZEK" <zbigg...@poczta.onet.pl> wrote:

przytoczył nowy człowiek linka , a tu zaraz 10 głąbów -mądrali ,świetnych
kierowców zdołowało goscia ,że nie z tego świata  , normalnie krew czlowieka
zalewa jak widzi taką swołocz

zamknij oczy

Weglik
ER5
óć

Data: 2009-03-03 18:23:17
Autor: masti
Pirat z G-dza
Dnia Tue, 03 Mar 2009 19:01:24 +0100, ZBYSZEK napisał(a):

PoniÂżej link z wyczynĂłw pirata motocyklowego.
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090302/
GRUDZIADZ01/639923950
Przykro bo takim postĂŞpowaniem pogarsza opinie o biker'ach.

przytoczy³ nowy cz³owiek linka , a tu zaraz 10 g³¹bów -m¹drali
,Âświetnych kierowcĂłw zdoÂłowaÂło goscia ,Âże nie z tego Âświata  , normalnie
krew czlowieka zalewa jak widzi takÂą swoÂłocz

idź na ścigacz, bo jak widać skonfigurowanie czytnika jest zbyt trudne.
Mówią, że tam jest kul :)

--
mst <at> gazeta <.> pl BMW R1100GS '94 (DC) "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" Terry Pratchett

Data: 2009-03-03 19:11:57
Autor: newrom
Pirat z G-dza
On Tue, 3 Mar 2009 19:01:24 +0100, "ZBYSZEK" <zbiggibz@poczta.onet.pl>
wrote:

przytoczył nowy człowiek linka , a tu zaraz 10 głąbów -mądrali ,świetnych kierowców zdołowało goscia ,że nie z tego świata  , normalnie krew czlowieka zalewa jak widzi taką

Znaczy mieli przykleknac i nie komentowac czy sie obruszyc na
niesprawiedliwosc swiata ? Pytam bo nie wiem.

swołocz

ladnie sie pan przedstawil przed milionami czytelnikow!

newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

Data: 2009-03-03 23:27:12
Autor: Wojciech G.
Pirat z G-dza
Użytkownik "ZBYSZEK" napisał :
przytoczył nowy człowiek linka , a tu zaraz 10 głąbów -mądrali ,świetnych kierowców zdołowało goscia ,że nie z tego świata  , normalnie krew czlowieka zalewa jak widzi taką swołocz

v. 1.0
Nie zwykłem w ten sposób, ale że podejrzewam pochodzenie Twego posta plus dodatkowo kompletny brak sensu w Twej wypowiedzi, powiem wprost::::::::::::::::::: spierdalaj, psi chuju.
Nnnno, wreszcie... ;)

v. 2.0
Chyba nie zrozumiałeś, kolego. Nie było w mojej wypowiedzi nic mądralskiego, świadczącego o moim mniemaniu o byciu świetnym kierowcą ani też świadczącego o byciu swołoczą. Zaprotestowałem jedynie przeciwko nazywaniu motocyklistą jakiegoś zjeba spod Grudziądza, który po jednym piwie próbował nieudolnie uciec przed policją na motocyklu, bez rejestracji, nie posiadając stosownych uprawnień. Skoro zaś nie posiadał uprawenień, to prawdopodobnie nie miał też zbyt wielkiego doświadczenia w prowadzeniu jednośladu. Stąd - skończyło się tak, jak widać na filmiku. Gdyby to był motocyklista z wieloletnim doświadczeniem, wówczas policjanty w czterokołowym radiowozie nie posiadaliby większych szans na dogonienie tegoż kierowcy.

Wersja do wyboru.

--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-03-04 16:10:40
Autor: ZBYSZEK
Pirat z G-dza

Użytkownik "Wojciech G." <wojciech@wytnijto.ursynet.com> napisał w wiadomości news:gokas7$pa6$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- PZDR
Wojciech G.
K1200RSport, Wawa zone.

ta jak ci ptak obrosnie a psychika dojrzeje  napisz do mnie jeszcze raz

Data: 2009-03-04 10:51:45
Autor: zbigi
Pirat z G-dza
ZBYSZEK napisał(a):

przytoczył nowy człowiek linka , a tu zaraz 10 głąbów -mądrali ,świetnych kierowców zdołowało goscia ,że nie z tego świata  , normalnie krew czlowieka zalewa jak widzi taką swołocz

A ktos ty zacz? Moze bys sie podpisal, przedstawil, dal poznac?

Data: 2009-03-04 14:34:25
Autor: Jacot
Pirat z G-dza
zbigi <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

A ktos ty zacz? Moze bys sie podpisal, przedstawil, dal poznac?

Czy nie wymagasz zbyt wiele?;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-03-03 20:45:33
Autor: ;-\)
Pirat z G-dza
A nie ma tam jakiegos artykulu, ze scigajacy go policjant tez dostal mandat
za nieprzepisowa jazde? ;P

To policja moze scigac motocyklistow samochodami?? Jestem ciekaw czy
wjechali za nim na ten chodnik o ktorym mowa w artykule :D i kto tak
naprawde "niemal staranowal pieszego".

"nie sygnalizował wykonywanych manewrów" - to juz mogli sobie odpuscic. Jak
mial zasygnalizowac, ze chce im uciec :D Chyba, ze nie wiedzial, ze go
scigaja.

--
Jedi ;-)
Z750

Data: 2009-03-03 22:20:38
Autor: Jacot
Pirat z G-dza
";-\)" <smektalski@gazeta.pl> wrote:

To policja moze scigac motocyklistow samochodami??

Na rowerach maja scigac?

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-03-03 22:28:39
Autor: Bartas_M5
Pirat z G-dza
Nie wolno scigac panuf motocyklistuf. Bo moze im sie krzywda stac.
Dlatego jak nastepnym razem pojade popelniac jakies przestepstwo, ukradne najpierw motocykl. Wtedy nikt nie ma prawa mnie scigac.

Data: 2009-03-03 22:47:35
Autor: ;-\)
Pirat z G-dza
Na rowerach maja scigac?
A po co w ogole scigaja? Policja zlapac moze co najwyzej gume, chyba ze osobnik sam sie wyjebie (jak na zalaczonym obrazku).

--
Jedi ;-)
Z750

Data: 2009-03-03 21:07:41
Autor: donia
Pirat z G-dza
Markus pisze:
[...]

nooo, jak widzę kolesia co nie umie jeździć to też mnie skręca

--
pzdrv
donia i VyFRotka 800

Data: 2009-03-03 22:49:45
Autor: Sir Piernik
Pirat z G-dza
Markus pisze:
....>8
> [tu link]
> Przykro bo takim postępowaniem pogarsza opinie o biker'ach.

Jasne!
Po pierwsze, jak on wogole w takim stanie byl w stanie jechac na motocyklu? Przeciez tak opity nie mial szans nawet wsciasc na motocykl! Pelen szacunek dla "glowy"!
W Stanach napewno nie przeszedl by standartowego testu na trzezwosc i zostal by natychmiast zaaresztowany! (u Niemcow to za takie promille to pewnie dostal by kare smierci!) :)

Po drugie - chyba nawet (z powodu opilstwa?) nie zorientowal sie ze jest scigany. Gdyby wiedzial to pewnie tak spacerowo by nie jechal ;)

Po trzecie - nalezy mu sie slusznie kryminal za "wzgledy formalne" czyli dokumenty!!!!

Niech pierwszy rzuci we mnie kamieniem ten ktory nie przekroczyl ciaglej :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2009-03-03 22:57:03
Autor: newrom
Pirat z G-dza
On Tue, 03 Mar 2009 22:49:45 +0100, Sir Piernik
<dziadekpiernik@poczta.onet.pl> wrote:

Niech pierwszy rzuci we mnie kamieniem ten ktory nie przekroczyl ciaglej :)

Poka fote tej Ciaglej!

pozdr
newrom

Data: 2009-03-04 00:18:25
Autor: Sir Piernik
Pirat z G-dza
newrom@spamcom.com pisze:
....>8
> Poka fote tej Ciaglej!

Mowisz i masz!
http://www.youtube.com/watch?v=l_cv5heFa9I&feature=related
(podczepilem sie pod kompletnie nieznanych mi gosci) ;)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelve

Data: 2009-03-03 22:10:41
Autor: gildor
Pirat z G-dza
On 4 Mar, 00:18, Sir Piernik <dziadekpier...@poczta.onet.pl> wrote:
new...@spamcom.com pisze:
...>8
 > Poka fote tej Ciaglej!

Mowisz i masz!http://www.youtube.com/watch?v=l_cv5heFa9I&feature=related
(podczepilem sie pod kompletnie nieznanych mi gosci) ;)

o żesz.... pirat!

- gildor

Data: 2009-03-04 07:35:32
Autor: newrom
Pirat z G-dza
On Wed, 04 Mar 2009 00:18:25 +0100, Sir Piernik
<dziadekpiernik@poczta.onet.pl> wrote:

Mowisz i masz!
http://www.youtube.com/watch?v=l_cv5heFa9I&feature=related
(podczepilem sie pod kompletnie nieznanych mi gosci) ;)

Dzieki, ale nie wiem o ktora chodzilo. To byla ta z malymi cyckami w
punto jadacym na czolowke ? ;>

pozdr
newrom

Data: 2009-03-04 10:35:58
Autor: ania
Pirat z G-dza

Uzytkownik "Sir Piernik"

Mowisz i masz!
http://www.youtube.com/watch?v=l_cv5heFa9I&feature=related
(podczepilem sie pod kompletnie nieznanych mi gosci) ;)

cos ci kamera sie rusza - bo niebo czasem pokazuje, chyba ze to byla ciagla do nieba
pytam bo nie wiem

--
ania

Data: 2009-03-04 14:33:41
Autor: Jacot
Pirat z G-dza
"ania" <aniamh@tlen.kropka.pl> wrote:

cos ci kamera sie rusza - bo niebo czasem pokazuje, chyba ze to byla ciagla do nieba pytam bo nie wiem

To tylko wtedy jak motor idzie na gume...
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-03-05 00:18:01
Autor: ania
Pirat z G-dza

Uzytkownik "Jacot"

cos ci kamera sie rusza - bo niebo czasem pokazuje, chyba ze to byla ciagla
do nieba pytam bo nie wiem

To tylko wtedy jak motor idzie na gume...

tzn kierownik lapie sie na laski z pobocza jak ma juz gume zalozona? nie rozumiem - mozesz to jakos lepiej wyjasnic?
jak zaklada jak prowadzi? jest na to jakas specjalna metoda? no wez nie rob z tego tajemnic tylko opowiedz dokladnie co i jak

--
ania

Data: 2009-03-05 19:01:03
Autor: donia
Pirat z G-dza
Sir Piernik pisze:
newrom@spamcom.com pisze:
...>8
 > Poka fote tej Ciaglej!

Mowisz i masz!
http://www.youtube.com/watch?v=l_cv5heFa9I&feature=related
(podczepilem sie pod kompletnie nieznanych mi gosci) ;)

temu na VFR to powinni motór zabrac' :P

--
pzdrv
donia i VyFRotka 800

Data: 2009-03-04 14:32:34
Autor: Jacot
Pirat z G-dza
Sir Piernik <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> wrote:

Po pierwsze, jak on wogole w takim stanie byl w stanie jechac na motocyklu? Przeciez tak opity nie mial szans nawet wsciasc na motocykl!

Ten... Roman, Ty to jakby nie z tego swiata;) Przeca wiadomo, ze
najtrudniej to dojsc, wsiasc i ruszyc, potem juz samo leci;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-03-04 16:34:09
Autor: Watson
Pirat z G-dza
Markus wrote:
Witam wszystkich

To mój pierwszy post, chociaż czytuję Waszą grupę od jakiegoś czasu.

Przykro bo takim postępowaniem pogarsza opinie o biker'ach.

Pzdr to ALL

Nie potrzebnie się martiwsz opinią o motocyklistach :)
Nic jej w mediach nie zmieni. A na ulicach miast juz jest inaczej.
Skutery i motocykle w zasadzie nie maja problemu aby przeciskac sie w korku.

Zmienia sie na lepsze. :)

Niektorym tez i cisiniene odpusci gdy w koncu polataja.
Zima zle wplywa na co slabsze charaktery.
W realu to pewnie mili ludzie. :)

--
FJR 1300
Wyscigowa licencja A