Pirdoleni rowerzysci

Data: 2011-08-22 16:31:54
Autor: Hikikomori San
Pirdoleni rowerzysci
"Pirdoleni rowerzysci" - tak chyba mysli niemal kazdy, przynajmniej takie odnisze wrazenie...

....przejazdzka po miescie, przepisowo...

....sciezka rowerowa? po co pierdolnym rowerzystom sciezka rowerowa? sciezka rowerowa najlepsza jest do parkowania bryki... najlepiej w poprzek...

....przepiuscic pierdolonego rowerzyste jadacego pasem rowerowym przy przejsciu dla pieszych (rownoloegle z przejsciem)? No nie, to by byl skandal, kierowca ma podjechac do pasow, blokujac przejazd pierdolonym rowerzystom, tak bylo, jest i bedzie...

....a w ogole to ryzyko jezdzic sciezka rowerowa, bo konczy sie nagle, zaczyna nagle, na trasie przeszkody, samochody, traktory od sluzb opiekujacych sie zielenia, piesi, mamy z wozkami, turysci z walizkami na kolkach...

....jade sciezka, wtem jestem na ruchliwym chodniku miedzy autami, pieszymi, przystankiem autobusowym, sciezka bez zadnych oznaczen sie urwala... ki chuj? co mam wziac rower na barana teraz?

....no to ide, bo zsiadlem, do przejscia dla pieszych zeby przejsc, wlaczyc sie potem do ruchu,...

....i stoje...

....i czekam...

....kierowcy tocza swoje auta 30 km/h...

....zaden chuj sie pieszym nie zatrzyma...

....wysuwam przednie kolo, kierowca zdziwko, ale jedyne co zrobil to uposcil komorke bo pisal smsa... nie zwolnil, nie zatrzymal sie...

PIETNO DLA BUCOW, ktorzy jak tylko siadaja w swoje blachosmrody to dostaja PIERDOLCA i uwazaja kazdego inengo za wroga.

PIETNO dla planujacych sciezki rowerowe, dziurawe, zawile, niebezpieczne, pourywane, nieoznakowane, utrudniajace ruch rowerzystom, bo zamiast sobie jechac ulica jestem przepisami zmuszony popierdalac tym pozal sie boze "pasem dla rowerow" niczym w Camel Trophy i Carmageddon

PIETNO dla pieszych, ktorzy leza jak te swiete krowy. Ciekaw czemu tak beztrosko nie wskakuja pod kola autobusów...

Ale sa tez plusy... Widok uskakujacej w podskokach otylej kobitki ktora zorientowala sie, ze jest na sciezce... bezcenne... a ta akurat to mogla spacerem spoojnie zejsc, bo bylem daleko jeszcze...

Data: 2011-08-22 16:27:03
Autor: m4rkiz
Pirdoleni rowerzysci

http://www.youtube.com/watch?v=bzE-IMaegzQ

Data: 2011-08-22 16:36:41
Autor: Yakhub
Pirdoleni rowerzysci
W liście datowanym 22 sierpnia 2011 (16:31:54) napisano:
[...]

Kup sobie dzwonek, albo trąbkę. Rada zupełnie poważna.

Jakoś  długo jeździłem bez dzwonka, a jak w końcu go sobie kupiłem, to
aż  sam  byłem  zdziwiony,  jak  bardzo  jest  przydatny  i jak mogłem
wcześniej się bez niego obchodzić...

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2011-08-22 16:55:22
Autor: Hikikomori San
Pirdoleni rowerzysci
Użytkownik Yakhub napisał:
[...]

Heh, polowiczne rozwiazanie, pomoze na pieszych, ale na zaparkowanych burakow juz nie :/

--
Dlaczego kobiety udaja orgazm podczas seksu?
Bo naiwnie mysla, ze mezczyzn to interesuje :)

I piosenka ver PL: http://www.youtube.com/watch?v=z436evLmwYg

Data: 2011-08-22 17:39:28
Autor: Jaroslaw Berezowski
Pirdoleni rowerzysci
Dnia Mon, 22 Aug 2011 16:55:22 +0200, Hikikomori San napisał(a):

Heh, polowiczne rozwiazanie, pomoze na pieszych, ale na zaparkowanych
burakow juz nie :/
Zależy jaki dzwonek :)
<http://www.youtube.com/watch?
v=FfKGaPcdAQw&feature=player_detailpage#t=66s>

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-08-22 17:39:41
Autor: AL
Pirdoleni rowerzysci
W dniu 2011-08-22 16:55, Hikikomori San pisze:
Użytkownik Yakhub napisał:
[...]

'narysuj' na tym parkujacycm na sciezce aucie pas z okruszkow chleba (zgodnie z linia sciezki).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-08-22 09:05:04
Autor: Rowerex
Pirdoleni rowerzysci
On 22 Sie, 16:39, AL <a...@skads.tam> wrote:

> Heh, polowiczne rozwiazanie, pomoze na pieszych, ale na zaparkowanych
> burakow juz nie :/

'narysuj' na tym parkujacycm na sciezce aucie pas z okruszkow chleba
(zgodnie z linia sciezki).

Dobre! :-))

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-08-22 18:11:48
Autor: Hikikomori San
Pirdoleni rowerzysci
Użytkownik AL napisał:

'narysuj' na tym parkujacycm na sciezce aucie pas z okruszkow chleba (zgodnie z linia sciezki).

skad ja ci okruszki wezme? :D

Data: 2011-08-22 16:33:31
Autor: zoso
Pirdoleni rowerzysci
On Mon, 22 Aug 2011 18:11:48 +0200, Hikikomori San wrote:

'narysuj' na tym parkujacycm na sciezce aucie pas z okruszkow chleba
(zgodnie z linia sciezki).

skad ja ci okruszki wezme? :D

Ej, nie wymyslaj juz. Jakis maly pojemniczek z okruszkami w plecaku wystarczy. Z twojej strony poswiecenie niewielkie, a nauczka dla "buca z blachosmrodu" bezcenna :)

--
zoso

Data: 2011-08-22 18:33:15
Autor: spp
Pirdoleni rowerzysci
W dniu 2011-08-22 18:11, Hikikomori San pisze:

'narysuj' na tym parkujacycm na sciezce aucie pas z okruszkow chleba
(zgodnie z linia sciezki).

skad ja ci okruszki wezme? :D

Kup tartą bułkę... ;)

--
spp

Data: 2011-08-23 12:48:50
Autor: Tomasz Minkiewicz
Pirdoleni rowerzysci
On Mon, 22 Aug 2011 18:33:15 +0200
spp <spp@op.pl> wrote:

> skad ja ci okruszki wezme? :D

Kup tartą bułkę... ;)

....rozsyp na masce, a obok zostaw ulotkę „Darmowy promocyjny zestaw
puzzli 3D, umilających czas spędzony w korkach.”. Jak Cię dupną,
będziesz kryty – każdy ma prawo nie trafić ze strategią marketingową. ;>

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-08-22 17:19:17
Autor: Tomasso
Pirdoleni rowerzysci
Uytkownik "Yakhub" napisa:

Kup sobie dzwonek

Gwno daje, mwic jak najogldniej.

Zaczem odkada na syren okrtow.

Data: 2011-08-22 18:19:00
Autor: Bartomiej Zieliski
Pirdoleni rowerzysci
Uytkownik Yakhub napisa:
Jako  dugo jedziem bez dzwonka, a jak w kocu go sobie kupiem, to
a  sam  byem  zdziwiony,  jak  bardzo  jest  przydatny  i jak mogem
wczeniej si bez niego obchodzi...

To ciekawe, bo mj (jeszcze rometowski), mimo e gony, czasami bywa zaskakujco mao skuteczny.

* Bartomiej Zieliski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2011-08-22 17:28:17
Autor: Ludek Vasta
Pirdoleni rowerzysci
On 22/08/2011 16:31, Hikikomori San wrote:
[...]

W Tychach zrobiem zdjcie, jak na ciece rowerowej parkuje kombajn.

[...]

Zastrzeenia suszne, szkoda tylko, e forma zdecydowanie nie dorwnuje meritum.

Ludek

Data: 2011-08-25 13:29:58
Autor: Jaszyn
Pirdoleni rowerzysci
Dnia Mon, 22 Aug 2011 17:28:17 +0200, Ludek Vasta napisał(a):

[...]

W Tychach zrobiłem zdjęcie, jak na ścieżce rowerowej parkuje kombajn.

A zadzwoniles na policje lub do strazy miejskiej?

--
Jaszyn
"Z cyklu obietnic Tuska:

Data: 2011-08-25 17:30:58
Autor: Shrek
Pirdoleni rowerzysci
On 2011-08-25 13:29, Jaszyn wrote:

[...]

A ty dzwonisz zawsze jak widzisz żle zaparkowany samochód? Mnie by życia nie starczyło;)

Shrek.

Data: 2011-08-25 19:16:19
Autor: Jaszyn
Pirdoleni rowerzysci
Dnia Thu, 25 Aug 2011 17:30:58 +0200, Shrek napisał(a):

W Tychach zrobiłem zdjęcie, jak na ścieżce rowerowej parkuje kombajn.

A zadzwoniles na policje lub do strazy miejskiej?

A ty dzwonisz zawsze jak widzisz żle zaparkowany samochód? Mnie by życia nie starczyło;)

Nie, ale sie tym nie podniecam i nie robie zdjec. :D

--
Jaszyn
"Z cyklu obietnic Tuska:

Data: 2011-08-25 19:40:58
Autor: Ludek Vasta
Pirdoleni rowerzysci
On 25/08/2011 19:16, Jaszyn wrote:
Nie, ale sie tym nie podniecam i nie robie zdjec. :D

Czasami przyda si co takiego na blog lub jako przykad do dyskusji. Robi zdjcia nie tylko zych sytuacji, ale rwnie dobrych sytuacji i przykadw.

Ja tak naprawd si cieszyem, bo kombajn na ciece ze mnie zdj obowizek jechania nierwn ciek, wic dalej pojechaem gadkim asfaltem drogi. (Tego obowizku jechania ciek waciwie te nie miaem, bo cieka bya po lewej stronie.)

Ludek

Data: 2011-08-25 21:20:00
Autor: Shrek
Pirdoleni rowerzysci
On 2011-08-25 19:16, Jaszyn wrote:
[...]

Ja też nie, w sumie zlewam to (jak się da). Ale sam przyznasz, że zgłaszanie tego jest raczej metodą ala Don Kichot. Jak juz ktoś rzeczywiście chciałby rozwiazać problem to zostają bardziej lepperowskie metody. Generalnie nie popieram, ale "karnego kutasa" też jakoś nie potępiam;)

Shrek.

Data: 2011-08-26 02:16:48
Autor: Jaszyn
Pirdoleni rowerzysci
Dnia Thu, 25 Aug 2011 21:20:00 +0200, Shrek napisał(a):

[...]

Tylko czy kombajnista sie przejmie taka naklejka? :)

--
Jaszyn
"Z cyklu obietnic Tuska:

Data: 2011-08-22 18:32:19
Autor: Shrek
Pirdoleni rowerzysci
On 2011-08-22 16:31, Hikikomori San wrote:

[...]

Uwaga na nisko przelatujące kwantyfikatory - moim zdaniem odsetek dupków myślących tylko o własnej d4 jest mniej więcej stały, niezależnie od ilości dosiadanych kółek, czy nawet bez kółek, bądz w KM. I wynosi w zależności od sytuacji gdzieś od 5 do 30%. I się zmniejsza.

PIETNO DLA BUCOW, ktorzy jak tylko <cut>  uwazaja kazdego inengo za wroga.

Ale sa tez plusy... Widok uskakujacej w podskokach otylej kobitki ktora
zorientowala sie, ze jest na sciezce... bezcenne... a ta akurat to mogla
spacerem spoojnie zejsc, bo bylem daleko jeszcze...

A tu pokazujesz, że również masz aspiracje do znalezienia się w tej grupie.

Spoko - pewnie wyrośniesz - mnie też to kiedyś bawiło, a potem pomyślałem, że raz, że niebezpieczne, dwa że na rower jadę się wyluzować a nie walczyć;) Da się - od tego momentu stwierdziłem, że wojna dwupedałów, pieszych i blachosmrodów toczy się głównie na pręgierzu i regionalnych - w sezonie ogórkowym również na portalach. Nawet na p.m.s (za wyjątkiem kilku troli) i pl.rec.rowery jest pod tym względem całkiem spokojnie;)

Shrek.

Data: 2011-08-22 18:37:49
Autor: Hikikomori San
Pirdoleni rowerzysci
Użytkownik Shrek napisał:

Spoko - pewnie wyrośniesz - mnie też to kiedyś bawiło, a potem pomyślałem, że raz, że niebezpieczne,

Fakt, niebezpieczne. Bo ja sie szykowalem do manewru ominiecia przeszkody szerokim lukiem wjezdzajac na szeroki pusty chodnik, zeby kobite ominac nie na gazete, tak jak mnie wyprzedzaja kierowcy. A ona hyc-hyc-hyc i musialem wrocic na wlasciwa trase.

Piesi sa nieprzewidywalni. Przewaznie robia hyc-hyc-hyc prosto pod kola.

Data: 2011-08-22 18:51:40
Autor: Shrek
Pirdoleni rowerzysci
On 2011-08-22 18:37, Hikikomori San wrote:
Użytkownik Shrek napisał:

[...]

Słowo "akurat" sugeruje, że w twoim wypadku piesi rzadko mają dużo miejsca na ucieczkę:P

Shrek

Data: 2011-08-22 19:33:04
Autor: Hikikomori San
Pirdoleni rowerzysci
Użytkownik Shrek napisał:

"a ta akurat to mogla
spacerem spoojnie zejsc, bo bylem daleko jeszcze... "

Słowo "akurat" sugeruje, że w twoim wypadku piesi rzadko mają dużo miejsca na ucieczkę:P

Maja dokladnie tyle samo, jakby maszerowali srodkiem ulicy wprost na nadjezdzajacy autobus ;)

Data: 2011-08-22 19:39:05
Autor: Shrek
Pirdoleni rowerzysci
On 2011-08-22 19:33, Hikikomori San wrote:

"a ta akurat to mogla
[...]

Akurat z tymi co idą wprost na nie ma problemów. Większy jest przed tymi co idą przed;)

Shrek.

Data: 2011-08-24 12:21:27
Autor: Pawel Ratajczak
Pirdoleni rowerzysci
W dniu 2011-08-22 19:39, Shrek pisze:
Akurat z tymi co idą wprost na nie ma problemów. Większy jest przed tymi
co idą przed;)

Chyba, że akurat jest ulewa ostro zacinająca a ty jedziesz z wiatrem a
cała reszta wali na Ciebie z parasolami jak niewidomi z tarczami ;-)

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2011-08-23 07:45:52
Autor: karbar
Pirdoleni rowerzysci
On 22.08.2011 18:32, Shrek wrote:
On 2011-08-22 16:31, Hikikomori San wrote:
[...]

+1. Czy w pierwszym poście mowa o Warszawie? Od 7-8 lat jeżdżę regularnie po Wrocławiu stroniąc od chodników i obserwuję ciągłą poprawę. Na początku kilka razy dziennie ktoś mnie wyprzedzał na gazetę, a od kilku lat jeździ mi się dobrze. W tym roku miałem jeden przypadek .... "buca", który z pasa do skrętu w prawo pojechał prosto prawie zepchnął mnie na tych z przeciwka (stali na czerwonym). Pomyślałem, pojechał na pamięć, bo organizacja ruchu zmieniona była 2 tygodnie wcześniej - wypadek przy pracy, zdarza się. Niestety jak podjechałem zwrócić uwagę na zmianę organizacji ruchu, stwierdził, że wie jak jest, wie jak pojechał i wg. niego jest wszystko ok. No trudno. Ale poza tym? Jest w porządku. A co do pieszych? Omijać szeroki łukiem, w większości przypadków da się i bezpiecznie i bez zwalniania.

pozdrawiam
karbar
ps. Tak, wiem, że ten jeden raz mógł być o jeden raz za dużo :/

--
[wro][Leniwa MuShellka]
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Data: 2011-08-23 10:53:22
Autor: Korban
Pirdoleni rowerzysci
Dnia Tue, 23 Aug 2011 07:45:52 +0200, karbar napisa(a):

+1. Czy w pierwszym pocie mowa o Warszawie? Od 7-8 lat jed regularnie po Wrocawiu stronic od chodnikw i obserwuj cig popraw. Na pocztku kilka razy dziennie kto mnie wyprzedza na gazet, a od kilku lat jedzi mi si dobrze. W tym roku miaem jeden przypadek ... "buca", ktry z pasa do skrtu w prawo pojecha prosto prawie zepchn mnie na tych z przeciwka (stali na czerwonym). Pomylaem, pojecha na pami, bo organizacja ruchu zmieniona bya 2 tygodnie wczeniej - wypadek przy pracy, zdarza si. Niestety jak podjechaem zwrci uwag na zmian organizacji ruchu, stwierdzi, e wie jak jest, wie jak pojecha i wg. niego jest wszystko ok. No trudno.

Dzi jechaem do pracy (Wrocaw) i na Milenijnym zobaczyem buca na
motocyklu, ktry postanowi omin korek wjedajc na cig pieszo-rowerowy
na mocie. Rozarzony prt mu gboko w rzy. Ale te zauwaam, e kierowcy
podczas wyprzedzania mnie, w wikszoci bior wikszy odstp ode mnie ni
szeroko przysowiowej gazety :)

Mirek

Data: 2011-08-23 18:43:24
Autor: Shrek
Pirdoleni rowerzysci
On 2011-08-23 07:45, karbar wrote:

[...]

W pierwszym poście to mowa o szafie, ewentualnie jeśli z niej wyszedl, to pewnie o Wrocku. A ja jak najbardziej po DC.

Jest w porządku. A co do pieszych? Omijać szeroki łukiem, w większości
przypadków da się i bezpiecznie i bez zwalniania.

Howk. Nie ma się co bez sensu napinać - no chyba, że ktoś średnie po mieście wykręca.

Shrek.

Data: 2011-08-23 16:09:13
Autor: Hokan Ashir
Pirdoleni rowerzysci

Użytkownik "Hikikomori San" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:j2tp8s$rul$1news.onet.pl...
"Pirdoleni rowerzysci" - tak chyba mysli niemal kazdy, przynajmniej takie odnisze wrazenie...

.ciach

Powiem tak, mimo że zgadzam się z wieloma tezami które postawiłeś, to język rodem z pręgierza do mnie nie przemawia, mam wrażenie że wysłałeś posta nie na tę grupę co trzeba...

Pozdrawiam
HA

Data: 2011-08-23 17:21:44
Autor: Fabian
Pirdoleni rowerzysci
On 23.08.2011 16:09, Hokan Ashir wrote:

[...]

Odrobina spostrzegawczości pomogła by zauważyć, że wysłał na obie ;)

Fabian.

Data: 2011-08-24 11:44:45
Autor: Hokan Ashir
Pirdoleni rowerzysci

Użytkownik "Fabian" <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j30ggm$inr$1inews.gazeta.pl...

[...]

Pewnie tak, problem z tym że na pręga nie zaglądam od dawna, z przyczyn wymienionych powyżej :).

Pozdrawiam
HA

Data: 2011-08-24 11:59:10
Autor: Fabian
Pirdoleni rowerzysci
On 24.08.2011 11:44, Hokan Ashir wrote:

[...]

Ja też nie. U mnie nad wiadomością jest taka informacja "newsgroups pl.pregierz, pl.rec.rowery".

Fabian.

Data: 2011-08-24 14:09:16
Autor: the_foe
Pirdoleni rowerzysci
W dniu 2011-08-22 16:31, Hikikomori San pisze:
[...]

ale przeciez przejscia dla rowerzystow przez ulice sa za pasami dla pieszych a nie przed. Zmyslasz.

--
the_foe

Data: 2011-08-24 14:16:59
Autor: Liwiusz
Pirdoleni rowerzysci
W dniu 2011-08-24 14:09, the_foe pisze:
ale przeciez przejscia dla rowerzystow przez ulice sa za pasami dla
pieszych a nie przed. Zmyslasz.

Ty chyba nigdy na rowerze nie jechałeś przez miasto.

--
Liwiusz

Data: 2011-08-24 14:30:22
Autor: Fabian
Pirdoleni rowerzysci
On 24.08.2011 14:09, the_foe wrote:
[...]

Pierdolisz głupoty! Przecież przejazd jest z jednej strony pasów, a samochody jeżdżą w obu kierunkach.

Fabian.

Data: 2011-08-24 15:14:12
Autor: Hikikomori San
Pirdoleni rowerzysci
Użytkownik Fabian napisał:
[...]

i z ktorej by nie byl, to jakos bez krepacji kierowcy potrafia sie tam zatrzymac, jakby to miejsce temu sluzylo...

Data: 2011-08-24 14:42:49
Autor: Bartomiej Zieliski
Pirdoleni rowerzysci
Uytkownik the_foe napisa:
ale przeciez przejscia dla rowerzystow przez ulice sa za pasami dla
pieszych a nie przed.

Zaley z ktrej strony nadjeda samochd. Przecie nie ma skrzyowania przejcia i przejazdu na rodku jezdni... hehe jeszcze by tego brakowao...

* Bartomiej Zieliski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2011-08-25 12:09:32
Autor: RedLite
Pirdoleni rowerzysci
[...]

Ech... jeszcze do niedawna człowiek miał tę możliwość się trochę rozluźnić za kierownicą dziarskim 'PO PASACH SIĘ CXUJU ROWEREM JEŹDZI?!!'
A teraz trzeba zaciskać zęby.

PIĘTNO dla zmieniania dobrych przepisów!

--

*RedLite*

Data: 2011-08-25 15:11:19
Autor: Fabian
Pirdoleni rowerzysci
On 25.08.2011 12:09, RedLite wrote:
[...]

PIĘTNO dla kierowców z prawem jazdy z bazaru! ;)

Fabian.

Data: 2011-08-25 16:12:29
Autor: RedLite
Pirdoleni rowerzysci
W dniu 2011-08-25 15:11, Fabian pisze:

PIĘTNO dla zmieniania dobrych przepisów!

PIĘTNO dla kierowców z prawem jazdy z bazaru! ;)

No i powiem Ci, że tak znowu wiele się nie pomyliłeś - jakieś 450 metrów.

--

*RedLite*

Pirdoleni rowerzysci