Pirdoleni rowerzysci

Data: 2011-08-22 16:36:41
Autor: Yakhub
Pirdoleni rowerzysci
W liście datowanym 22 sierpnia 2011 (16:31:54) napisano:
...a w ogole to ryzyko jezdzic sciezka rowerowa, bo konczy sie nagle,
zaczyna nagle, na trasie przeszkody, samochody, traktory od sluzb opiekujacych sie zielenia, piesi, mamy z wozkami, turysci z walizkami na
kolkach...

PIETNO dla planujacych sciezki rowerowe, dziurawe, zawile, niebezpieczne, pourywane, nieoznakowane, utrudniajace ruch rowerzystom,
bo zamiast sobie jechac ulica jestem przepisami zmuszony popierdalac tym
pozal sie boze "pasem dla rowerow" niczym w Camel Trophy i Carmageddon

Ale sa tez plusy... Widok uskakujacej w podskokach otylej kobitki ktora
zorientowala sie, ze jest na sciezce... bezcenne... a ta akurat to mogla
spacerem spoojnie zejsc, bo bylem daleko jeszcze...

Kup sobie dzwonek, albo trąbkę. Rada zupełnie poważna.

JakoĹ›  dĹ‚ugo jeĹşdziĹ‚em bez dzwonka, a jak w koĹ„cu go sobie kupiĹ‚em, to
aĹĽ  sam  byĹ‚em  zdziwiony,  jak  bardzo  jest  przydatny  i jak mogĹ‚em
wcześniej się bez niego obchodzić...

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2011-08-22 16:55:22
Autor: Hikikomori San
Pirdoleni rowerzysci
Użytkownik Yakhub napisał:
[...]

Heh, polowiczne rozwiazanie, pomoze na pieszych, ale na zaparkowanych burakow juz nie :/

--
Dlaczego kobiety udaja orgazm podczas seksu?
Bo naiwnie mysla, ze mezczyzn to interesuje :)

I piosenka ver PL: http://www.youtube.com/watch?v=z436evLmwYg

Data: 2011-08-22 17:39:28
Autor: Jaroslaw Berezowski
Pirdoleni rowerzysci
Dnia Mon, 22 Aug 2011 16:55:22 +0200, Hikikomori San napisał(a):

Heh, polowiczne rozwiazanie, pomoze na pieszych, ale na zaparkowanych
burakow juz nie :/
ZaleĹĽy jaki dzwonek :)
<http://www.youtube.com/watch?
v=FfKGaPcdAQw&feature=player_detailpage#t=66s>

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-08-22 17:39:41
Autor: AL
Pirdoleni rowerzysci
W dniu 2011-08-22 16:55, Hikikomori San pisze:
Użytkownik Yakhub napisał:
[...]

Jakoś długo jeździłem bez dzwonka, a jak w końcu go sobie kupiłem, to
aż sam byłem zdziwiony, jak bardzo jest przydatny i jak mogłem
wcześniej się bez niego obchodzić...

Heh, polowiczne rozwiazanie, pomoze na pieszych, ale na zaparkowanych
burakow juz nie :/

'narysuj' na tym parkujacycm na sciezce aucie pas z okruszkow chleba (zgodnie z linia sciezki).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-08-22 09:05:04
Autor: Rowerex
Pirdoleni rowerzysci
On 22 Sie, 16:39, AL <a...@skads.tam> wrote:

> Heh, polowiczne rozwiazanie, pomoze na pieszych, ale na zaparkowanych
> burakow juz nie :/

'narysuj' na tym parkujacycm na sciezce aucie pas z okruszkow chleba
(zgodnie z linia sciezki).

Dobre! :-))

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-08-22 18:11:48
Autor: Hikikomori San
Pirdoleni rowerzysci
Użytkownik AL napisał:

'narysuj' na tym parkujacycm na sciezce aucie pas z okruszkow chleba (zgodnie z linia sciezki).

skad ja ci okruszki wezme? :D

Data: 2011-08-22 16:33:31
Autor: zoso
Pirdoleni rowerzysci
On Mon, 22 Aug 2011 18:11:48 +0200, Hikikomori San wrote:

'narysuj' na tym parkujacycm na sciezce aucie pas z okruszkow chleba
(zgodnie z linia sciezki).

skad ja ci okruszki wezme? :D

Ej, nie wymyslaj juz. Jakis maly pojemniczek z okruszkami w plecaku wystarczy. Z twojej strony poswiecenie niewielkie, a nauczka dla "buca z blachosmrodu" bezcenna :)

--
zoso

Data: 2011-08-22 18:33:15
Autor: spp
Pirdoleni rowerzysci
W dniu 2011-08-22 18:11, Hikikomori San pisze:

'narysuj' na tym parkujacycm na sciezce aucie pas z okruszkow chleba
(zgodnie z linia sciezki).

skad ja ci okruszki wezme? :D

Kup tartą bułkę... ;)

--
spp

Data: 2011-08-23 12:48:50
Autor: Tomasz Minkiewicz
Pirdoleni rowerzysci
On Mon, 22 Aug 2011 18:33:15 +0200
spp <spp@op.pl> wrote:

> skad ja ci okruszki wezme? :D

Kup tartą bułkę... ;)

....rozsyp na masce, a obok zostaw ulotkę „Darmowy promocyjny zestaw
puzzli 3D, umilających czas spędzony w korkach.”. Jak Cię dupną,
będziesz kryty – każdy ma prawo nie trafić ze strategią marketingową. ;>

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-08-22 17:19:17
Autor: Tomasso
Pirdoleni rowerzysci
Użytkownik "Yakhub" napisał:

Kup sobie dzwonek

Gówno daje, mówi±c jak najoględniej.

Zacz±łem odkładać na syrenę okrętow±.

Data: 2011-08-22 18:19:00
Autor: Bartłomiej Zieliński
Pirdoleni rowerzysci
Użytkownik Yakhub napisał:
Jako¶  długo jeĽdziłem bez dzwonka, a jak w końcu go sobie kupiłem, to
aż  sam  byłem  zdziwiony,  jak  bardzo  jest  przydatny  i jak mogłem
wcze¶niej się bez niego obchodzić...

To ciekawe, bo mój (jeszcze rometowski), mimo że gło¶ny, czasami bywa zaskakuj±co mało skuteczny.

Pirdoleni rowerzysci