Pirelli Diablo

Data: 2014-05-27 08:54:02
Autor: Adam Wysocki
Pirelli Diablo
gumis0510 <gumis0510@_nospam_gmail.com> wrote:

Witam wszystkich! Chciałem zapytać czy może ktokolwiek z Was miał styczność z opona Pirelli Diablo (samo diablo- nie Strada i Corsa). Osobiście mam mieszane uczucia co do tej opony w moim Hornecie.

Ciśnienie w oponie sprawdzone?

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-05-27 09:06:07
Autor: gumis0510
Pirelli Diablo
Adam Wysocki napisal

[...]

Oczywiście . Znalazłem katalog pirelli i nabilem 2, 9 bar jak przykazal producent. --

Data: 2014-05-27 10:04:39
Autor: Adam Wysocki
Pirelli Diablo
gumis0510 <gumis0510@_nospam_gmail.com> wrote:

Oczywiście . Znalazłem katalog pirelli i nabilem 2, 9 bar jak przykazal producent.

Nabij tak jak zaleca producent moto, nie producent opony. Ale widzę że dla Horneta z tyłu powinno być 2.9 (z przodu 2.5)... więc może po prostu ta guma tak ma... albo np. jest uszkodzona (pęknięty kord). Albo nabijałeś na stacji i pokazało 2.9, a nabiło cholera wie ile. Jeśli tak to podjedź do wulkanizatora, za piwo albo za free ustawi ci ciśnienie miernikiem, który pokazuje bardziej miarodajnie niż te ze stacji.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-05-27 10:40:51
Autor: gumis0510
Pirelli Diablo
Adam Wysocki napisal

[...]

Właśnie sprawdzałem u znajomego mechanika i wszystko jest ok. Chyba przesiąde sie na micheliny albo metzellery bo do tej opony nie mam juz sił :/

Data: 2014-05-27 10:54:43
Autor: Adam Wysocki
Pirelli Diablo
gumis0510 <gumis0510@_nospam_gmail.com> wrote:

Właśnie sprawdzałem u znajomego mechanika i wszystko jest ok. Chyba przesiąde sie na micheliny albo metzellery bo do tej opony nie mam juz sił :/

Ostatnimi dobrymi Michelinami były Pilot Roady... (a teraz zacznie się flame)

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-05-27 19:29:22
Autor: Grzegorz Rogala
Pirelli Diablo
W dniu 2014-05-27 12:54, Adam Wysocki pisze:

Ostatnimi dobrymi Michelinami były Pilot Roady... (a teraz zacznie się
flame)

Prosze bardzo ;)
Wuja tam dobre Pilot Roady, zabkuja, w winklach takich troszke szybszych ;) plyna, na mokrym powiedzmy daja rade tak w sprzetach kolo 100KM wyzej... slabo. Opona z wykopalisk w tej chwili.

--
Pozdr!
Rogal

-- -

Data: 2014-05-27 15:30:39
Autor: Magic
Pirelli Diablo
W dniu 2014-05-27 12:40, gumis0510 pisze:
Adam Wysocki napisal

[...]

Diablo Corsa to akurat fajna opona, więc nie ma co się obrażać za jeden mniej udany model. Znam ludzi, którzy już w życiu nie kupią Metzelera :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2014-05-27 15:06:14
Autor: gumis0510
Pirelli Diablo
Magic napisal

[...]

Właśnie to nie corsa albo strada tylko zwykle diablo na temat których ciezko znaleźć jakiekolwiek opinie w internecie --

Data: 2014-05-28 13:56:32
Autor: AZ
Pirelli Diablo
On 2014-05-27, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

[...]

Ale on mowi o "Diablo" a nie "Diablo Corsa", ja akurat zjezdzilem chyba z 8 kompletow + ze 2/3 blizniaczych Z6 Roadtec ktore sa ciut lepsze. Nigdy nie mialem do nich zastrzezen, wiem na co je stac i na co mozna sobie
na nich pozwolic, mocno przewidywalne a jezeli chodzi o cena/jakosc to
miazdza konkurencje :-) Za 600-650 komplet nowych opon.

Znam ludzi, którzy już w życiu nie kupią Metzelera :)

To kupia Pirelli ktore jest wlascicielem Metzelera :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-05-28 17:09:31
Autor: Magic
Pirelli Diablo
W dniu 2014-05-28 15:56, AZ pisze:
On 2014-05-27, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

[...]

A wiesz że zauważyłem ? ;) Dlatego napisałem o Corsie, że jest fajna, i że nie należy sądzić całej serii po jednej oponie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2014-06-01 10:04:25
Autor: Adam Wysocki
Pirelli Diablo
Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

Diablo Corsa to akurat fajna opona, więc nie ma co się obrażać za jeden mniej udany model. Znam ludzi, którzy już w życiu nie kupią Metzelera :)

Ja tam nie wiem, na Angelach latam (ale moc trochę większa niż w Hornecie, masa też).

Z Pilot Road 2 w GSXF byłem bardzo zadowolony, ale Hayka pewnie zeżarłaby mi je momentalnie. Z Angelów też jestem zadowolony - dają radę, na mokrym zaskakująco dobrze, chociaż na białym (nawet suchym) lubią się ślizgnąć... ale które nie lubią, Pilot Roady też lubiły.

Za to nigdy więcej nie założę Sportmaxów...

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-05-27 11:31:11
Autor: Magic
Pirelli Diablo
W dniu 2014-05-27 11:06, gumis0510 pisze:
Adam Wysocki napisal

[...]

Eee, a to nie zaleĹźy teĹź od motocykla ? Pytamboniewiem.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

Pirelli Diablo