Pirelli Diablo

Data: 2014-05-27 23:12:38
Autor: Szymon Machel
Pirelli Diablo

Użytkownik "gumis0510"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Opona pochodzi z końca 2009 roku i jest na niej jeszcze bardzo dużo bieżnika. Za wszelkie porady stawiam piwo ;P

Może być już twarda przez wiek (2-3 lata guma OK, ale 5 lat to kto wie)
Niestety mam doświadczenie tylko z Diablo Stradą (ok. 13 kkm).
Całkiem dobrze trzymały (suche/mokre). Teraz założyłem Dunlop Roadsmart
(póki co na tył ale zaraz będzie reszta) i już miałem uślizgi przy nie całkiem
agresywnym odkręceniu (na suchym), może zimno było. Moto spokojne: XJ 900.

Szymon

Data: 2014-05-28 14:09:23
Autor: AZ
Pirelli Diablo
On 2014-05-27, Szymon Machel <szymon.mc@gmail.com> wrote:

Może być już twarda przez wiek (2-3 lata guma OK, ale 5 lat to kto wie)

Gowno tam prawda ;-) No chyba, ze tak jak Rogal pisal, ze przechowywana
w fatalnych warunkach. Zdarzylo mi sie jezdzic po torze w Lublinie na jakichs chyba 8 letnich Metzelerach M3 i przycieralem czym sie dalo -
od tej pory patrze na wiek opony z przymruzeniem oka ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Pirelli Diablo