Pirelli Diablo

Data: 2014-05-28 13:24:37
Autor: Mariusz Wozniak
Pirelli Diablo
Użytkownik "gumis0510" <gumis0510@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:666e1e044780d46fc04c2d0dab709e18$1@grupy.scigacz.pl...

Osobiście mam mieszane uczucia co do tej opony w moim Hornecie. Wydaje mi się bardzo śliska a przy każdej próbie jazdy na jednym kole opona ślizga się ( przy mocniejszym odkręceniu robi to nawet do 90km/h).

A to nie jest przypadkiem torówka i jej odpowiednikiem szosowym jest właśnie Strada?

X.

Data: 2014-05-28 12:09:54
Autor: gumis0510
Pirelli Diablo
Mariusz Wozniak napisal

[...]

Właśnie nie. To podobno opona turystyczna. Napisałem maila do pirelli i odpisali ze ta opona teoretycznie nie powinna być juz w sprzedaży. Z jakiegoś powodu ją wycofali i chyba dlatego ze nie była najlepsza

Pirelli Diablo