Pis-SS: Dzieci w służbie nienawi¶ci

Data: 2017-06-28 11:01:38
Autor: Gorszy Sort
Pis-SS: Dzieci w służbie nienawi¶ci
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomo¶ci news:u2n6lcd9jo8ueaernqp6opn802stakch944ax.com...
I ja mam płacić za to co¶ abonament? To raczej TVP powinna płacić mi szkodliwe.
Żeby dzieci angażować do politycznej mowy nienawi¶ci w publicznej TV, to trzeba
już szorować brzuchem po moralnym dnie.
--

TVPiS cienko przędzie, Jacus narobił długów więc trzeba ograbić społeczeństwo! Pytam się tylko: skoro w TVPiS każdy prawie program jest sponsorowany przez rózne firmy to dlaczego społeczeństwo ma ponosić skutki fanaberii J.Kurskiego?

CL

Pis-SS: Dzieci w służbie nienawi¶ci