Pis jak Haide,r za zasiłki kupuje dla siebie poparcie.

Data: 2011-01-25 22:15:42
Autor: Azor jest kapusiem
Pis jak Haide,r za zasiłki kupuje dla siebie poparcie.
Prawo i Sprawiedliwość chce wprowadzenia tzw. dodatków drożyźnianych dla
emerytów, rencistów i biednych rodzin. Mieliby dostawać z budżetu do 700
złotych rocznie.  Według wylicxeń ministra Boniego: http://miniurl.pl/emerytury
To tylko potwierdzi, że jest kretynem, bo do niedawna mówił, iż premier
Tusk spiskował z Putinem.  Do momentu ogłoszenia raportu rząd nie miał prawa
ujawniać tego co dzieje
się w sprawie katastrofy.

Przemysław Warzywny

--

"Prezydent wszedł do kabiny załogi i zapytał: "Panowie, kto jest
zwierzchnikiem sił zbrojnych?". "Pan, panie prezydencie" - padło w

Data: 2011-01-25 14:37:46
Autor: Antenka
Ja Kupecki pseud. kapucha jestem dupkiem!
On 25 Sty, 22:15, "Azor jest kapusiem" <Bro my RP przed pisem@...pl>
wrote:
chce wprowadzenia tzw. dodatk ?????<

Wypierdalaj kapuściany głąbie! Raus!

Antenka

Data: 2011-01-25 15:25:05
Autor: Antenka
wrote:

>chce wprowadzenia tzw. dodatk ?????<

Wypierdalaj kapuściany głąbie! Raus!

Antenka

..

Pis jak Haide,r za zasiłki kupuje dla siebie poparcie.